Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai rašykit el. paštu transporto skyriui, ko gi jūs tikitės rašydami čia? Amiko už jus visko nepadarys juk.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Aš jau parašiau.

      Comment


        Parašė lukas001 Rodyti pranešimą
        Aš jau parašiau.
        Kokiu el. pašto adresu?
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          kvt@kaunas.lt

          Comment


            Vakar dirbau savo pastovių 9 maršrutų ir pastebėjau, mano porininkas taip pat, kad visuose stotelių švieslentėse aplamai nerodo kad butent kada atvažiuos mano vairuojamas troleibusas. Kitus maršrutus rodo, bet neteisyngai, o butent maniškio nerodo. Aš paskambinau dispečiarei, bet ji atsakė, kad pas ją viską rodo teisyngai. Tad kažkokia čia yra kita problema.

            Comment


              Parašė lukas001 Rodyti pranešimą
              Gerai, turėtų atsakyti po kiek laiko.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Šiandien tunelio gatvėj teko sudalyvauti įvykyje su fura, nukritus ūsui troleibusas staigiai stabdė ir iš paskus važiavusi fūra nespėjo sustabdyti. Truputi pakratė, bet sužeistų nebuvo.


                Comment


                  Įdomu, ar vilkikas laikėsi saugaus atstumo? Manau jis čia ir liko kaltas, nes jei troleibusas nesustotų staigiai, tai "paklotų" nemažą dalį kontaktinio tinklo.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Įdomu, ar vilkikas laikėsi saugaus atstumo? Manau jis čia ir liko kaltas, nes jei troleibusas nesustotų staigiai, tai "paklotų" nemažą dalį kontaktinio tinklo.
                    Troleibusas ir negali staigiai sustoti. Ne kokia lengva mašina, o 15 tonų transporto priemonė. O vilkiko vairuotojas paprasčiausei laiku nesuregavo, be to jo stabdimo kelias yra ilgesnis ir jo transporto priemonė žymei sunkesnė.

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      Įdomu, ar vilkikas laikėsi saugaus atstumo? Manau jis čia ir liko kaltas, nes jei troleibusas nesustotų staigiai, tai "paklotų" nemažą dalį kontaktinio tinklo.
                      Greiciausiai nesilaike, bet buna atveju kai laikosi vis tiek del savo atsipalaidavimo ar uzsiziopsojimo nespeja stabdyt. Taciau, fura bet kokiu atveju kalta.

                      Comment


                        Troleibusas gali sustoti ir įsibėgėti labai staigiai, nepaisant jo gabaritų. Jeigu kirsi per abu stabdžius, tai sustosi kaip įkastas. Ar gal Kaune kai visi pratę prie staigaus stabdymo ir įsibėgėjimo, tai jau sunku įsivaizduoti, kaip galima sustoti dar greičiau?
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                          Troleibusas gali sustoti ir įsibėgėti labai staigiai, nepaisant jo gabaritų. Jeigu kirsi per abu stabdžius, tai sustosi kaip įkastas. Ar gal Kaune kai visi pratę prie staigaus stabdymo ir įsibėgėjimo, tai jau sunku įsivaizduoti, kaip galima sustoti dar greičiau?
                          Taip, gali staigiai troleibusas sustoti, bet tada keleiviai lekia per priekinį stiklą į lauką. Tad, jai štangos nukrenta, tai vairuotojai stengiasi stabdyti kuo švelniau, kad nenukentėtu keleiviai. Kas svarbiau, ar keleivių saugumas, ar kontaktinis tinklas. Manau, kad keleivių saugumas. O jai kas mano kitaip, tegul parašo. Aš niekada staigei nestabdau, kai nukrenta štangos.

                          Comment


                            Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
                            Taip, gali staigiai troleibusas sustoti, bet tada keleiviai lekia per priekinį stiklą į lauką. Tad, jai štangos nukrenta, tai vairuotojai stengiasi stabdyti kuo švelniau, kad nenukentėtu keleiviai. Kas svarbiau, ar keleivių saugumas, ar kontaktinis tinklas. Manau, kad keleivių saugumas. O jai kas mano kitaip, tegul parašo. Aš niekada staigei nestabdau, kai nukrenta štangos.
                            Šiaip pas Solarius ir neturėtų reikėti staigiai stabdyti, nes jos krentant turėtų nusileisti



                            Skirtingai nei pas škodas kai jos šauna aukštyn



                            Ar pas daugelį Solarių tai jau nebeveikia?

                            Comment


                              Parašė audrytis Rodyti pranešimą
                              Šiaip pas Solarius ir neturėtų reikėti staigiai stabdyti, nes jos krentant turėtų nusileisti

                              Youtube video

                              Skirtingai nei pas škodas kai jos šauna aukštyn

                              Youtube video

                              Ar pas daugelį Solarių tai jau nebeveikia?
                              Kartais nesuveikia.

                              Comment


                                Solaris troleibusuose gerai kad sutraukia srovės nėmėją,nes su škodom taip ir nutraukiami tinklai,nors kartais ir škodose užsikerta barabanas ir srovės nuėmėjo neišmeta į viršų.

                                Comment


                                  Gal ne nuėmėjas, o nuėmiklis?

                                  Juk tai yra tam tikro daikto, prietaiso paskirtis, o ne žmogaus profesija, tad priesagą -ėj- čia nelabai ir galima vartoti.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Aš nesupratau kodėl toj pačioj vietoj abiem trūlikam nukrito štangos?

                                    Comment


                                      ir vėl prasideda...nėra vieno, atsirado kitas...

                                      Comment


                                        Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                                        ir vėl prasideda...nėra vieno, atsirado kitas...
                                        Nu nepulk dar vaikino, ne toks jau blogas klausimas, gal vairuotojai paaiškins, kas ten konkrečiai su tuo KT atsitinka. ;] Man irgi įdomu.

                                        Comment


                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                          Gal ne nuėmėjas, o nuėmiklis?

                                          Juk tai yra tam tikro daikto, prietaiso paskirtis, o ne žmogaus profesija, tad priesagą -ėj- čia nelabai ir galima vartoti.
                                          Na man pats viršininkas sakė,kad srovės nuėmėjas,o ne nuėmiklis ir aplamai,čia ne apie lietuvių kalbą šnekam,yra tam tikri puslapiai kur gali komentuoti rašybą lietuvišką,o čia žmonė domisi troleibusais,o ne lietuvių kalba,tai va...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X