Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    pradėjo temą Kauno viešasis transportas

    Kauno viešasis transportas

    Temos "Kauno viešasis transportas" tęsinys. Archyvas čia.

    29 autobusas kada nukreiptas leistis savanoriu kalnu, o ne parodos? Geras sprendimas vezant turistus is oro uosto (pravaziuojama daugiau centro stoteliu). O gal cia ne del to pakeista?
    Paskutinis taisė 99; 2011.01.03, 00:15.

  • Pilaitis
    replied
    Kuo greičiau vidaus nuostatais uždraus vairuotojams atstovas laikyti darbo pertraukėlėmis, tuo geriau. Atstovos skirtos visų pirma pavyti grafiką, visų antra - patenkinti žmogaus fiziologinius poreikius - užkąsti, nueiti į tualetą, dėl sėdimo darbo specifikos kiek pasivaikščioti, bet tikrai ne rūkymui arba savo požiūrio į darbą ir klientus demonstravimui,

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    mažum su 4 minutėmis vėluodamas jis atvyko praitu ratu į galinį sustojimą todėl ir išvažiavo su tiek į sekantį ratą. Šiuo metu vėluoti nedraudžiama galima važiuoti pagal nuotaiką.
    I gala kai tik su pliusu atvyko. ir atstova apie 15 min.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    Vat as koki velavima maciau tai neturiu zodziu. N -transporto priemone isvykusi is pradines marsruto stoteles( pagla naujuosius grafikus) veluodama keturias minutes !!!!, ir visai saltai ,, vilkosi'' toliau savo marsruto trasa, tol kol pamate, kad jau kita transporto priemone, ,, nuims '' jo keleivius ir galbut bilietu pardavimo uzdarbi. Pasekoje, dienos metu, neesant kamsciams velavo atvykti i mano stotele 7 minutes, nors tam pateisinanciu aplinkybiu nemaciau. Talonai, pinigai.. Isvaziuosiu veliau, parduosiu daugiau. P. S i galine stotele is kurios isvyko veliau 4 minutes, vairuotojas atvyko laiku, nes toje trasoje konkurentu nera.
    mažum su 4 minutėmis vėluodamas jis atvyko praitu ratu į galinį sustojimą todėl ir išvažiavo su tiek į sekantį ratą. Šiuo metu vėluoti nedraudžiama galima važiuoti pagal nuotaiką.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Vat as koki velavima maciau tai neturiu zodziu. N -transporto priemone isvykusi is pradines marsruto stoteles( pagla naujuosius grafikus) veluodama keturias minutes !!!!, ir visai saltai ,, vilkosi'' toliau savo marsruto trasa, tol kol pamate, kad jau kita transporto priemone, ,, nuims '' jo keleivius ir galbut bilietu pardavimo uzdarbi. Pasekoje, dienos metu, neesant kamsciams velavo atvykti i mano stotele 7 minutes, nors tam pateisinanciu aplinkybiu nemaciau. Talonai, pinigai.. Isvaziuosiu veliau, parduosiu daugiau. P. S i galine stotele is kurios isvyko veliau 4 minutes, vairuotojas atvyko laiku, nes toje trasoje konkurentu nera.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą

    Netruko laiko ir jau galime stebėti vėlavimus. 3ojo maršruto autobusų (stebėta 10:30) vidutinis vėlavimas 4 min. (vėluoja 1-7 min., skubančių nepastebėta). 23ojo maršruto vairuotojai netgi sugeba minutę skubėti. Visgi, vienas autobusas vėluoja 5 min. Ilgojo 36ojo maršruto autobusai vėluoja 4 ir 7 minutes. Troleibusai vėluoja taip pat, pavyzdžiui 1asis turi 6 minučių vidutinį vėlavimą (vėl. 3-12 min). Visi kiti važiuoja normaliai, iki 2 minučių vėlavimo
    Vėlavimų būdavo ir anksčiau. Jeigu jų tikrai tik tiek, kiek išvardinai, tai sakyčiau sistema veikia gerai. Taip pat manau, kad anksti dar daryti išvadas, reikia bent jau keleto savaičių vairuotojams ir keleiviams priprasti.

    Komentuoti:


  • Kaunietis Aidas
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Nuo kitos savaitės pamatysim kaip sugebės važiuoti pvz 3 maršrutas piko metu 8 minutėm greičiau o ne piko 15 minučių ar 23 maršrutas piko 5 min o ne piko 10 min
    Netruko laiko ir jau galime stebėti vėlavimus. 3ojo maršruto autobusų (stebėta 10:30) vidutinis vėlavimas 4 min. (vėluoja 1-7 min., skubančių nepastebėta). 23ojo maršruto vairuotojai netgi sugeba minutę skubėti. Visgi, vienas autobusas vėluoja 5 min. Ilgojo 36ojo maršruto autobusai vėluoja 4 ir 7 minutes. Troleibusai vėluoja taip pat, pavyzdžiui 1asis turi 6 minučių vidutinį vėlavimą (vėl. 3-12 min). Visi kiti važiuoja normaliai, iki 2 minučių vėlavimo
    Paskutinis taisė Kaunietis Aidas; 2020.02.04, 11:06. Priežastis: Pridėtas 36asis maršrutas

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ar Škodos dar važinėja? Prieš kažkur 3 savaites dar dirbo.
    Jų yra pasilikta lygtais 15 tai kai truks solariu tada ir skoda išvažiuos

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ar Škodos dar važinėja? Prieš kažkur 3 savaites dar dirbo.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    taip galima, bet pirma reikia bent patį apmokėjimą už darbą reikia keisti nekalbu apie didesnį atlyginimą bet patį principą kaip mokamas. Tai yra mokams valandinis ir už parduotus bilietus procentas (taip gaunas kiekvienas nesusimokėjęs iį vairuotojo pavogia nors ir kelis centus bet pavogia) automatiškai yra nepxoistų vairuotojų kuriem vienodai ar uždirbs 50 - 100 eurų daugiau ar ne ir tai iškart įtakoja važiavimo spartai. Antra priekinių durų įlaipinimo tvarka, trečia būtinas stojimas visose sustojimuose nors ir nėra keleivių, o ketvirta turėtų vairuotojui nerūpėti ar yra zuikių.
    Nuo pirmadienio pagreitinima bet nemanau kad realūs pagreitinimai pvz 3 maršrutas 22 minutėm greičiau vietoj 1h 35 min iki 1 h 13 pusračiui? Pusratį sudaro 36 kilometrai.
    3 marsrutas dabar isvykimas is 2 ligonines ( nepikas ) 6:04- 7:32, o bus - 6:04- 7:20 trasos iveikimo laikas nepiko metu trumpeja 12 minuciu
    dabar isvykimas is 2 ligonines ( pikas ) 7:12-8:54 o bus - 7:12-8:53 trasos iveikimo laikas piko metu trumpeja tik 1 minute !
    ( tarpinis pikas) 8:03-9:39 o bus - 08:03 -09:34 trumpiau 5 minutes.

    Isvadoje kuo ilgesnis marsrutas, tuo didesnis laiko apkarpymas piko metu.



    Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2020.02.01, 13:26.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    kas idomiausia, kad autobusai vykstantys pro Kauno autobusu bendrove Raudondvario pl ( 41,44,48,49,63) nei vieno marsruto grafikas nekeiciamas.
    41 sugreitino nuo sausio 4 ar kelintos ten dienos, o 63 nereikia jau ir greitint ir taip rytiniu piko metu nerealus.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Nuo kitos savaitės pamatysim kaip sugebės važiuoti pvz 3 maršrutas piko metu 8 minutėm greičiau o ne piko 15 minučių ar 23 maršrutas piko 5 min o ne piko 10 min
    kas idomiausia, kad autobusai vykstantys pro Kauno autobusu bendrove Raudondvario pl ( 41,44,48,49,63) nei vieno marsruto grafikas nekeiciamas.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nereikia eiti į kraštutinumus. Tai, kad VT greitį galima didinti, tai yra faktas. Tai, kad seni autobusai tai riboja (troleibusai jau nauji, taigi, riboja tik KT, bet ne visur), tai irgi faktas. Bet optimumą galima gauti, ir greitį padidinti, ir saugumą užtikrinti.
    Nuo kitos savaitės pamatysim kaip sugebės važiuoti pvz 3 maršrutas piko metu 8 minutėm greičiau o ne piko 15 minučių ar 23 maršrutas piko 5 min o ne piko 10 min

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nereikia eiti į kraštutinumus. Tai, kad VT greitį galima didinti, tai yra faktas. Tai, kad seni autobusai tai riboja (troleibusai jau nauji, taigi, riboja tik KT, bet ne visur), tai irgi faktas. Bet optimumą galima gauti, ir greitį padidinti, ir saugumą užtikrinti.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Kalbėk už save, o ne už visus. Jeigu tu su porininkais dirbi gelda ir patys dirbate kaip geldos, tai nereiškia, kad visi daro lygiai taip pat.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Jei važiuotų nors 40 km/h, tai būtų gerai. Dauguma velkasi 20-30 km/h greičiu. Vilniuje tas pats. Daugumai vairuotojų greičiau važiuoti - kaip su lėktuvu skristi - baisu.
    Tame ir esmė kad greičiau iš tiesų yra baisu važiuoti nes techninė būklė daugumos autobusų ne kažką. Esant didesnei apkrovai pradeda karpyt pavaras (smūgiuoti) o stabdant retarderio jėga bet kaip suveikia (keleiviai stovintys sunkiai ant kojų Laikos).
    Aišku ne taip kas buvo su aukstagrindziais volvo ar daf, scania ir panasiais kaip stabdį uzmintas dugnas o jis dar bent 5 metrus nurieda. Todėl maksimalus ir greitis buvo 25 km h.
    Kitas reikalas yra kodėl kaip riedėjo taip ir riedės nors grafikas greites, o tai jei įlipa zuikiu# tada pradeda ir vairuotojas kaip patinka važiuoti

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jei važiuotų nors 40 km/h, tai būtų gerai. Dauguma velkasi 20-30 km/h greičiu. Vilniuje tas pats. Daugumai vairuotojų greičiau važiuoti - kaip su lėktuvu skristi - baisu.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

    Kodėl trumpėja? Reisų skaičius gi maždaug tas pats. Atstovos tarp reisų pailgės - kaip tik į naudą vairuotojui. Nebereikia vaizduoti kitiems eismo dalyviams, kad esi laidotuvių procesijos dalis, o reiso gale turi 20 minučių nosies krapštymui, už kurį tau moka.
    koks 20 minučių jei bus važiuojama su minimum 10 minučių vėlavimu. Per 3 pusračius pasidarys daugiau nei pusės valandos vėlavimą o tai reiškia jau nereguliarų maršrutą. Tokiu atveju galima nuline rida pasiekti tokį sustojimą kur neliktų vėlavimo.
    Grafikai yra nerealus dabar o po šito pagreitinimo bus dar nerealesni tikrai ne šitos būklės technikai su kuriomis važiuoti greičiau nei 50 km/h su keleiviais kyla pavojus.
    Nenormalūs pagreitinimai imant 3 maršrutą piko metu tarp 5 - 8 minučių sugreitinta o anksti ryte ir nuo 18h jau ir 15 minučių greičiau. neatsilieka ir 23, 35, 37, 39 maršrutai.
    Paskutinis taisė egiscrypth; 2020.01.30, 11:02.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    laiko korekcija ( trasos iveikimo) atlikta beveik visuose marsrutu autobusuose. Nustatyta, kad vairuotojai nestoja sustojimuose, jei nera keleiviu, todel, paciu vairuotoju ,,gerumui'' tas laikas sumazintas. Pagalvojus, 80 yje grafiku sumazintas laikas, vadinasi tiek trumpeja vairuotojo darbo laikas. Isvada - padideja elektyvumas, mazeja darbo laiko apmokejimo sanaudos.
    Kodėl trumpėja? Reisų skaičius gi maždaug tas pats. Atstovos tarp reisų pailgės - kaip tik į naudą vairuotojui. Nebereikia vaizduoti kitiems eismo dalyviams, kad esi laidotuvių procesijos dalis, o reiso gale turi 20 minučių nosies krapštymui, už kurį tau moka.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Barabanas Rodyti pranešimą
    Reisų skaičiaus neskaičiavau, tik iš vizualiai peržiūrėto tvarkaraščio teigiu, galiu ir klysti, nieko nesakau.
    PVZ :. 1 troleibuso marsrutas dabar darbo pradzia is Islandijos 4:13- 22:23, po pakeitimu 4:13 -22:16 is Vaidoto 5:04 -23:18 , o bus 5:04 -23:09 trumpeja darbo laikas.

    Komentuoti:

Working...
X