Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    pradėjo temą Kauno viešasis transportas

    Kauno viešasis transportas

    Temos "Kauno viešasis transportas" tęsinys. Archyvas čia.

    29 autobusas kada nukreiptas leistis savanoriu kalnu, o ne parodos? Geras sprendimas vezant turistus is oro uosto (pravaziuojama daugiau centro stoteliu). O gal cia ne del to pakeista?
    Paskutinis taisė 99; 2011.01.03, 00:15.

  • Garbanius
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    taip, bet ar jis veikia nieks nenurodo.
    Yra vairuotojų kurie išjungia kondicionierių jei keleiviai nesusimoka už kelionę ir taip laiko vairuotoją už debilą
    Aš irgi laikyčiau

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Ką reiškia naujai pradėtos klijuoti snaigės ant autobusų prie priekinių durų netoli "žiogo" lipdukų? Kad autobuse yra kondicionierius?
    taip, bet ar jis veikia nieks nenurodo.
    Yra vairuotojų kurie išjungia kondicionierių jei keleiviai nesusimoka už kelionę ir taip laiko vairuotoją už debilą
    Paskutinis taisė egiscrypth; Vakar, 11:42.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Ką reiškia naujai pradėtos klijuoti snaigės ant autobusų prie priekinių durų netoli "žiogo" lipdukų? Kad autobuse yra kondicionierius?

    Komentuoti:


  • Missoni
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą

    Nuo Zoologijos sodo iki Laisvės alėjos pradžios - tikrai taip... Tik va bėda, kad Parodos gatvė į kalną kylantis transportas padūmija Ir gali numušti šaligatviu žemyn lekiantis dviratistas Per Vytauto parką einant Parodos gatvė lieka nuošalyje, bet kad laiptai prasti Ir vis tik - pėstute vaikštau...
    Dažnai einu nuo zoosodo į centrą, tai kelių keliukų tikrai galima rasti. Apart Parodos gatvės galima leistis dvejais Vytauto parko ar Mykolaičio - Putino laiptais. Kai oras sausas yra visai geras takas iš Vaižganto gatvės žemyn palei namo Nr.2 tvorą Vytauto parku. Išeini tada į Būgos gatvės galą ir keliauji centran...

    Komentuoti:


  • Barabanas
    replied
    Nuo 11.23 tik savaitgaliais, du kartus per dieną pastoviai kursuos "naujas" autobusų maršrutas nr.25 → Kalniečių poliklinika - Karmėlavos kapinės.
    Turbūt dėl 120 maršrutinio taksi panaikinimo, ar klystu?
    https://stops.lt/kaunas/#bus/25(nuo11.23)/a-b
    Paskutinis taisė Barabanas; 2019.11.16, 08:27.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Pėstute per Ažuolyną, Vytauto parką - ir laukti nereikia, ir nekainuoja, ir trunka ne taip jau ilgai, ir kalorijos dega.
    Nuo Zoologijos sodo iki Laisvės alėjos pradžios - tikrai taip... Tik va bėda, kad Parodos gatvė į kalną kylantis transportas padūmija Ir gali numušti šaligatviu žemyn lekiantis dviratistas Per Vytauto parką einant Parodos gatvė lieka nuošalyje, bet kad laiptai prasti Ir vis tik - pėstute vaikštau...

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Pėstute per Ažuolyną, Vytauto parką - ir laukti nereikia, ir nekainuoja, ir trunka ne taip jau ilgai, ir kalorijos dega.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Iki 10 min intervalai būtų patogiausia.
    10-15 min - iš dalies gerai, jei iš namų planuoji laiką, žiūrėdamas grafikus (kas beje irgi papildomas darbas kaip ten bebūtų)
    15-30 min - pusėtinai. Tokie kur arba pataikai ant jų arba būtinai turi žiūrėt grafikus.
    30 min+ - nematau nieko gero, bent jau man. Be grafikų neapseisi, nebent iš namų susiplanavęs kelionę, tada dar pusėtina padėtis
    Jei virš 1 val. tai nieko gero, net turint su savimi grafiką. Nebent priderinti grafikai prie bendrų darbo/studijų pradžios laikų.

    Ok gal ir neatsiskyręs, tiesa rytinės Dainavos dalys iš tiesų labiau atsiskyręs nei Šilainiai, kursavimas nors ir nėra retas aplamai (tik atstumai iki stotelių bent jau man yra nemaži, reikia per tuos kreivus šleivus kiemus pereiti) tai su VT reikia važiuoti ilgiau visais atvejais, netgi specialiai pasižiūrėjau su apskritiminiais matavimo įrankiais, kiek miestų dalys nuo Centro nutolusios.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.14, 22:32.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    3 jungia labai daug ką, sukinėjasi ratais kilometrais, jungia praktiškai visus rajonus, išskyrus Aleksotą ir rytinį pakraštį Bet jo, trūksta tų populiarių 37, 40, 3 ir panašių, ir dar neleidžia prailgintų autobusų per Parodos kalną, tai Dainavos rajonas tuo požiūriu daros net labiau atsiskyręs nuo Centro nei Šilainiai, nes vietomis susidaro nemaži atstumai; nebent su savo auto, tada 10 min. visada išskyrus pikus.
    Kaip ilgų autobusų leidimas spręstų autobusų dažnumo problemą? Ogi atvirkščiai - pailgėtų intervalai. Ir šiaip 37 važiuoja 8-15 minučių intervalais, 40 važiuoja 10-15 minučių intervalais, turbūt nesu niekad laukęs ilgiau nei 10minučių vėlai vakare, kadangi man tinka bet kuris iš jų. Tai nežinau kaip jie ten dar dažniau galėtų važiuot ir kokia ten menama Dainavos atskirtis?

    O dėl KTU miestelio ir stoties jungties tai studentavimo laikais visad rinkdavausi Breslaujos stotelę - ten praktiškai bet kas važiuoja pro stotį ir kadangi važiuoja troleibusai tai labai dažnai.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė juodwarnis Rodyti pranešimą
    Žiauriai trūksta 3 autobusų. Dėl kitų nžn ir kalbėti jų vardu negaliu, bet man tai tikrai. Ne hitas, bet didesnę dalį dienos 3 autikai atrodo kaip kažkoks tarpinis variantas tarp silkių skardinių Nr. 37 ir 40 bei oro logistikos Nr. [neįsivaizduoju, galit patarti jeigu norit, aš KUNe ne nuo senovės]. O piko metu tai tikrai prikrauti dviem sluoksniais.
    Ne dėl to reguliariai atiduodu užpakalį piktajam Boltui, kad patenkinčiau kažkokius bachvrinius lūkesčius. Taip prireikė. Brangu. Bet ką padarysi.

    (Jeigu kas klaus, Nr. 3 jungia stotį ir KTU miestelį )
    3 jungia labai daug ką, sukinėjasi ratais kilometrais, jungia praktiškai visus rajonus, išskyrus Aleksotą ir rytinį pakraštį Bet jo, trūksta tų populiarių 37, 40, 3 ir panašių, ir dar neleidžia prailgintų autobusų per Parodos kalną, tai Dainavos rajonas tuo požiūriu daros net labiau atsiskyręs nuo Centro nei Šilainiai, nes vietomis susidaro nemaži atstumai; nebent su savo auto, tada 10 min. visada išskyrus pikus.

    Komentuoti:


  • uksas
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Turėtų aplamai bilietų pardavimas nesusijęs su atlyginimu, o ne kaip dabar iš vairuotojo vagia o poto dar nori kad del jų vairuotojas stengtųsi važiuotų pagal grafiką ijungtu kondicionierių ir t t.
    tai kad is vairuotpjo kisenes niekas , neimanoma per duru stikla, cia ne jo turi but bedos jistik vaira turi sukiot, o ne lot kaip suo uz grasius, ir parsiduot kaip kokia proastitute, jis turi tik vairuot ir gaut oria alga o ne pasalpos dydzio , ar protinga uz 180 valandu gaut 800euru is kuriu 200 uz lojimu, tai yra visiskas saves nevertinimas kaip zmogaus, o pasivertusiu tikra siuksle

    Komentuoti:


  • juodwarnis
    replied
    Žiauriai trūksta 3 autobusų. Dėl kitų nžn ir kalbėti jų vardu negaliu, bet man tai tikrai. Ne hitas, bet didesnę dalį dienos 3 autikai atrodo kaip kažkoks tarpinis variantas tarp silkių skardinių Nr. 37 ir 40 bei oro logistikos Nr. [neįsivaizduoju, galit patarti jeigu norit, aš KUNe ne nuo senovės]. O piko metu tai tikrai prikrauti dviem sluoksniais.
    Ne dėl to reguliariai atiduodu užpakalį piktajam Boltui, kad patenkinčiau kažkokius bachvrinius lūkesčius. Taip prireikė. Brangu. Bet ką padarysi.

    (Jeigu kas klaus, Nr. 3 jungia stotį ir KTU miestelį )

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

    Aš sakau kad normali praktika būtų jeigu vairuotojo darbas būtų vairuoti,ir kartkartėmis parduoti popierinį bilietuką turistams, o ne gaudyti kažką kas įbėgo į troleibusą nesumokėjęs. Nežinau kokia vairuotojų alga bet bet kuriuo atveju manau kad yra per maža, tai ne 100eurų nuimt reiktų o pridėt
    4 eurai už valandą tokia alga yra, todėl ir pastoviai trūksta vairuotojų ir tie esami be didelės paskatos dirba .

    Komentuoti:


  • Kukumalu
    replied
    Parašė Barabanas Rodyti pranešimą

    Tokiu atveju sutinki atsisakyt +100€ nuo algos?
    Aš sakau kad normali praktika būtų jeigu vairuotojo darbas būtų vairuoti,ir kartkartėmis parduoti popierinį bilietuką turistams, o ne gaudyti kažką kas įbėgo į troleibusą nesumokėjęs. Nežinau kokia vairuotojų alga bet bet kuriuo atveju manau kad yra per maža, tai ne 100eurų nuimt reiktų o pridėt

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/11/...su-troleibusu/

    Kas čia per fokusai? Konkurencija?
    Pagalvojau apie tai, kad VT važiuojantis link Jurbarko g. stovi, o VT važiuojantis link Linkuvos g. bando pralyst. Darbas tikrai nelengvas, girdėjau net truputį nubraukia vienas kito šonus.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.14, 00:04.

    Komentuoti:


  • vilijampolietis
    replied
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/11/...su-troleibusu/

    Kas čia per fokusai? Konkurencija?

    Komentuoti:


  • Barabanas
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Turėtų aplamai bilietų pardavimas nesusijęs su atlyginimu, o ne kaip dabar iš vairuotojo vagia o poto dar nori kad del jų vairuotojas stengtųsi važiuotų pagal grafiką ijungtu kondicionierių ir t t.
    Tokiu atveju sutinki atsisakyt +100€ nuo algos?

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

    O tai ką tu siūlytum ? Jeigu kamščių daugiau kurią dieną tai vairuotojas turėtų be pertraukų dirbt ? Gal ir variantas jei už tai papildomai sumokėtų bet spėju už tokį arimą vairuotojams daugiau nesumokės? Dėl apmokėjimo - turėtų būt tvarka kad apmokėjimas išvis ne vairuotojo reikalas, jei yra problema su nemokančiais - samdyt daugiau kontrolierių.
    Turėtų aplamai bilietų pardavimas nesusijęs su atlyginimu, o ne kaip dabar iš vairuotojo vagia o poto dar nori kad del jų vairuotojas stengtųsi važiuotų pagal grafiką ijungtu kondicionierių ir t t.
    Paskutinis taisė egiscrypth; 2019.11.13, 16:55.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Įkišt kokią A juostą (kaip Vilniuje pradėjo daryt, atskirtą gumbais) K. Petrausko ir Parodos, galės vienoj juostoj stovėdami kamštyje pasvarstyt ar ne geriau VT greit pralėkt pro tokius kamščius. Ir vairuotojai nevėluos ir asmeninius reikalus spės susitvarkyt.
    Gumbais negali atskirti, kai ten įvažiavimai į kiemus kas 5m ir nori nenori turi kirsti juostą, gumbus galima naudoti tik ten kur yra ilgos atkarpos be įvažiavimų (pvz Nuokalnės g., Baršausko nuokalnė, Baltų įkalnė, etc.). Antra - Petrausko g. kamščiai buna du kart po pusvalandį per dieną, A juosta problemos neprendžia. Trečia - yra absoliučiai nebaudžiama už važiavimą A juosta. Pastoviai matau važiuojančius A juosta Vytauto pr., bet niekad nemačiau kad kas nors būtų stabdomas už tai.

    Komentuoti:

Working...
X