Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PoDV
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

    2014 Castrosuos jos irgi neturi.
    Negirdėjau, kad jie būtų laikomi gerais autobusais ne taip kaip dujiniai Solaris.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Nežinau ar dėl priežiūros stokos ar šiaip senėjimo, bet jau norėtųsi, kad tuos senuosius Solarius nurašytų ypač dėl to, kad nėra klimato kontrolės.
    2014 Castrosuos jos irgi neturi.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Nežinau ar dėl priežiūros stokos ar šiaip senėjimo, bet jau norėtųsi, kad tuos senuosius Solarius nurašytų ypač dėl to, kad nėra klimato kontrolės.
    Aš juose jaučiuosi taip pat kaip ir naujuose castruosa ar kaip ten jie.
    Nė kruopelės ne prasčiau.
    Beje labai patiko solaris prie vidurinių durų vežimėlių vietos, kur galima stovėti patogiausiai kai nėra vežimėlių.
    Labai pasigendu tų puikiausių vietų castrosose. Ir man nebus tokių?

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Daugiau info ir foto apie naujus Manus :
    >>> https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...KKxKIlyJBocDIE

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Beje dabar autobusų dizainas lėčiau vystosi.
    kai +-2003 atvyko solaris, tai jie buvo kaip super naujai atrodantys autobusai lyginant su kas buvo.
    Praėjo 20 metų ir tie Soliaris neatrodo labai jau senesni dizainu lyginant su šiuolaikiniais modeliais.
    Nežinau ar dėl priežiūros stokos ar šiaip senėjimo, bet jau norėtųsi, kad tuos senuosius Solarius nurašytų ypač dėl to, kad nėra klimato kontrolės.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Idomu kaip tas hibridų variklis veiks. Tikiuosi geriau nei Vilniuje testuotų (lygtas Iveco). Ten tai buvo nemalonu važiuoti kai kas kelias minutes užsivedinėja variklis ir visas autobusas sudreba lyg būtų patekės į avariją.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Beje dabar autobusų dizainas lėčiau vystosi.
    kai +-2003 atvyko solaris, tai jie buvo kaip super naujai atrodantys autobusai lyginant su kas buvo.
    Praėjo 20 metų ir tie Soliaris neatrodo labai jau senesni dizainu lyginant su šiuolaikiniais modeliais.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Tai čia net nediskutuotina. Čia lyginam 2020 MAN vs 2020 MAN, kas de facto yra skirtingi autobusai

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne tuo reikia VT gerinti. Pagrindiniai dalykai - kursavimo dažnis, VT darbo laikas, kaina ir tik po to transporto priemonės naujumas ir komfortas. Kas iš to, kad nauji autobusai, jei vis tiek važinės kartą ar du per valandą. Niekam, išskyrus ubagus, lengvatininkus (ir tai ne visus) ir moksleivius (nes patys vairuoti negali, jei tėvai nevežioja) tokio VT nereikia...

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Gera komplektacija svarbiau... BET naujas dizainas solidžiau atrodo, turbūt niekas nepaneigs, kad tai svarbu, taisant prastą VT įvaizdį mūsuose..

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Dizainas geras, bet ar tai labai svarbu? Ar geresnis dizainas prideda keleivių nors kiek?
    Man grindys patinka, kaip rašo - namų jaukumo

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Susifakapino Vilnius su savo 1998m dizaino autobusais 2020metais. Bravo Kaunui

    Komentuoti:


  • RobertasS
    replied
    Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
    Didžiausi sveikinimai KAUNUI !!!

    Adampolio FB istorijoj mačiau video su pirmuoju nauju fantastiškai modernaus dizaino hibridiniu MAN'u ! Nerealiai atrodo... pavydas...
    Hm, visgi bus 3 durys o ne 2 Click image for larger version  Name:	Screenshot_18.png Views:	0 Size:	250,3 kB ID:	1826785 Click image for larger version  Name:	Screenshot_17.png Views:	0 Size:	263,8 kB ID:	1826786
    ​​ kaip buvo skelbta ankščiau nuotraukose

    Dar nuotraukų įkėle: https://www.facebook.com/adampolis.lt.
    Attached Files
    Paskutinis taisė RobertasS; Vakar, 20:17.

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Didžiausi sveikinimai KAUNUI !!!

    Adampolio FB istorijoj mačiau video su pirmuoju nauju fantastiškai modernaus dizaino hibridiniu MAN'u ! Nerealiai atrodo... pavydas...

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
    tada supratau jusu manau ne visų čia esančių nuomonę apie vairuotojus. Jie turi kentėti šaltį, nes keleiviai apsirengę. Jei keleiviai laiko vairuotoją už šunį turi jis šypsotis, o ne lygiai vienodai vairuotojui turėtų būti ant jų pačių.

    Jei taip tada supratau kiek dar šūdinesnis autobuso vairuotojo darbas yra negu iki šiolei maniau.
    Jei autobusą vairuoji reiškiasi - turi kentėti nenormalias oro sąlygas, keleivių užgauliojimus ir panašiai ir tuo džiaugtis? Ir kalbėti Laba diena kokio bilieto pageidaujate? Atsakinėti į klausimus ar važiuoja į Maximą, Megą ar xuj kur kitur?
    Ne vairuotojas turi tik pasakyti bilietas kainuoja 1 euras, su nuolaida 50 centų ir viskas.
    Sprendimas vairuotojams jau buvo siūlytas. Uždara kabina su atskiru šildymu. O jeigu to nėra tada taip, geriau kenčia 1 vairuotojas negu 50+ keleivių. Ypač kai šaltį "kentėti" galima tiesiog daugiua apsirengiant, o keliaviai autobuse kaži ar striptizu užsiiminės.

    Nieko, autobuso vairuotojo dabars bus vienas iš pirmųjų automatizuotas savaeigių transporto priemonių. Kasdien tas pats maršrutas kurį galima lentvai sužymėti yra lengvai automatizuojamas ir tie vairuotojai turės ieškoti "šiltesnio" darbo kitur.

    Kiek teko pirkti pas vairuotoja bilietų tai jie išviso nieko nešnekėdavo. Paduodavo ką pasakai, paimdavo pinigus ir tiek. Niekas ten nereikalauja kažkokių klausimynų atsakinėti, tuo pabiau dabar kai prie vairuotojo dėl karantino net prieiti negalima.



    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2020/09/...senoji-tvarka/

    Žiogą kontrolė blokuos nuotoliniu būdu.
    Iki šiol galima sukčiauti ir žymėti tik pamačius kontrolę.
    Ne tik žiogą ir komposterius. Ne vairuotojas blokuos

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2020/09/...senoji-tvarka/

    Žiogą kontrolė blokuos nuotoliniu būdu.
    Iki šiol galima sukčiauti ir žymėti tik pamačius kontrolę.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Nu jei su lauko striuke sedėti šalta, tai niekas nesako, kad tai yra gerai... pamenu net senus LRT reportažus iš Vilniaus VT, kur skundžiamasi kaip žiemą šala keleiviai. Įdomu ar jie ne kasmetiniai

    +25 žiemą tikrai per šilta, sakyčiau +10-15 intervale yra gerai, kad nesušalt ir nesukaist su striuke.
    Gamintojo nustatytas 18 22 kaip kur 25 minimali temperatura, naujuose modeliuose auto clima ir vairuotojas beveik nieko negali pakeisti įjungti išjungti virš durų kitur apačioje durų apiputima. Dažnai leidžiama išjungti kondicionierių nes kad bereikalo nesibaudotų be keleivių

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Darnus judrumas tai eilinė schema, kaip įsisavinti pinigus. Rezultatas mažai kam rūpi, o užsiimama profanacijomis ar pinigų išmetimu į balą - visokie paspirtukai, nauji šaligatviai/dviračių takai į niekur (kai kur), o pagrindinė priemonė, kuri leistų atlaisvinti gatves nuo automobilių - VT - gauna proporcingai mažiausiai dėmesio visame tame darniame judėjime. Arba perkami visokie elektrobusai, rajonuose netgi priemiesčiui...
    Darnus judumas yra gerai, bet abejoju jo kokybe, todėl ir galim spekuliuot ar tai eilinė nesąmonių schema, su meh rezultatais.

    Dviračių takai tikrai būtų gerai Kaunui, nes lyginant su Vilniumi, praktiškai lygus kaip stalas reljefas, išskyrus, kad išsidėstęs terasomis, bet dėl nesusikalbėjimo tarp šviesoforus įrengiančių specialistų ir dviračių takų tiesėjų, neįrengiamos normalios dviračių pervažos, kas mažina patrauklumą važinėtis dviračiais + dviračių trasos kartais linksta nei iš šio nei iš to nutrūkti net kalbant apie naują statybą. Visa tai turi būti harmonijoje su VT. Šiuo metu sakyčiau didžiausias trūkumas Kaune yra šviesoforų pritaikymas ne automobiliui ir pats viešasis transportas.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O paštininko, kuris nešioja laiškus darbo vieta kur ir kas tai?
    Nereikia perlenkti lazdos. Kiti dirba kur kas blogesnėmis sąlygomis. Autobuse neturi būti žiemą nei 15, nei 20 laipsnių. Lietuvos sąlygomis vairuotojo kabina turi būti uždara ar beveik uždara ir jokio laipinimo pro priekines duris. Tik išlaipinimas ir tai ne nuolat. Bet čia pretenzijos ne vairuotojams, o parkų vadovybei ir tiems, kas užsiima VT organizavimu miestuose.
    Paštininkas gauna lauko sąlygų priemoką

    Komentuoti:

Working...
X