Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Tai, kaip suprantu, dabar jau tikrai nurašys visus, senesnius nei 2012 pagamintus dujinius Soliarius
    Tik įdomu jei niekas į geriau nepasikeis kas su tuos naujus autobusus vairuos? Ar vėl iš darbo biržos susiras su perkvalifikavimo programa

    Comment


      Nuo lapkričio 23 d. keičiami viešojo transporto tvarkaraščiai.
      Lengva pastebėti, kad vakare transportas baigs kursuoti šiek tiek trumpiau (kai kurie maršrutai apie pusvalandį).

      Comment


        Parašė pedumetytojas Rodyti pranešimą
        Nuo lapkričio 23 d. keičiami viešojo transporto tvarkaraščiai.
        Lengva pastebėti, kad vakare transportas baigs kursuoti šiek tiek trumpiau (kai kurie maršrutai apie pusvalandį).
        Dingsta 25 grafikai

        Comment


          Parašė pedumetytojas Rodyti pranešimą
          Nuo lapkričio 23 d. keičiami viešojo transporto tvarkaraščiai.
          Lengva pastebėti, kad vakare transportas baigs kursuoti šiek tiek trumpiau (kai kurie maršrutai apie pusvalandį).
          Seniai to reikejo. Tai pat reikalingas marsrutu optimizavimas. Nuo 18:30 val Kaunas jau miega, Troleibusuose nuo centro link miegamuju rajonu po kelis vaziuojancius. Aisku, jei pagrindine arterija Ozeskienes - Gel. stotis nevaziuoja joks transportas 15 minuciu,- pirmasis troleibusas ves apie 15 keleiviu, o vorele . - nuli.

          Comment


            S. Daukanto g. stotelė pervadinta į Nacionalinis Kauno dramos teatras.

            Comment


              Šiandien pastebėjau, kad visai neseniai išriedėjo nauji hibridiniai Sprinter'iai, prisukę beveik 4000km. Keista pasidarė kai pamačiau EV numerius.

              Comment


                Parašė EddieLTU Rodyti pranešimą
                Šiandien pastebėjau, kad visai neseniai išriedėjo nauji hibridiniai Sprinter'iai, prisukę beveik 4000km. Keista pasidarė kai pamačiau EV numerius.
                Bet jie nevažiuoja populiariais maršrutais kaip pvz: 54

                Comment


                  Parašė Barabanas Rodyti pranešimą

                  Bet jie nevažiuoja populiariais maršrutais kaip pvz: 54
                  Priežastis, kodėl neleidžia kad ir į tą patį 54? Neužteks energijos tokiam ilgam maršrutui?
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    Parašė Barabanas Rodyti pranešimą
                    S. Daukanto g. stotelė pervadinta į Nacionalinis Kauno dramos teatras.
                    Dar galvojau kuris čia sustojimas nes buvo jie tiek iš Donelaičio g., tiek iš Kęstučio g. pusės, kol prisiminiau, kad jau seniai stotelė, kur Donelaičio g., vadinasi Studentų skveras, o tam kad visai panaikinti Daukanto stotelės pavadinimą, tai ir iš kitos pusės pervadino

                    Comment


                      Aišku stotelės pavadinimo tikriausiai neigarsins autobuse, nors tai viena iš pagrindiniu stoteliu.

                      Lygtais teko matyti hibridini mikra 54 pirmom dienon, poto jau nebe. Galbut nustojo ji leisti i 54, nes jis ant elektros pavažiuona 70km, poto tampa dyzeliu, su mechanine pavaru dėže.

                      Comment


                        Parašė Tomas321 Rodyti pranešimą
                        Aišku stotelės pavadinimo tikriausiai neigarsins autobuse, nors tai viena iš pagrindiniu stoteliu.

                        Lygtais teko matyti hibridini mikra 54 pirmom dienon, poto jau nebe. Galbut nustojo ji leisti i 54, nes jis ant elektros pavažiuona 70km, poto tampa dyzeliu, su mechanine pavaru dėže.
                        Iš tiesų jis ne hibridinis, o paprastas dyzelis su galimybe važiuoti ant elektros 50 - 80 KM.
                        o dar įdomiau yra tas kad iš anksto yra nustatyta to maršruto žaliosios zonos kur jis gali važiuoti elektra o kur dyzeliu. Pvz 49 maršrute nuo Kauno p ilies iki Kauno autobusų važiuoja elektra poto jungiasi dyzelis, nuo Jovarų vėl elektra.
                        manau turėtų būti valdymas rankinis, kad kaip patinka ir kada nori ant ko važiuoti pasidarymas

                        Comment


                          Kaunas, panašu, pirmasis Lietuvoje įsirengia specialus stotelių bortus. Taikos pr. netoli šiluminės elektrinės.

                          Parašė Tomas321 Rodyti pranešimą
                          Taikos pr. ties elektrine. Aš tokiu stotelės bortu nemačiau Lietuvoje kolkas.

                          Comment


                            Statau, kad vienas čia rašantis Kauno vairuotojas vis tiek atsisakys tikėti, kad toks bortas specialiai skirtas privažiuoti kuo arčiau, kol jam nepakels atlyginimo
                            O kalbant rimtai, tai tikrai įdomu, kaip greitai vairuotojai apsipras su tokiais bortais.
                            Už dviračius ir troleibusus!

                            Comment


                              Tokie bortai dedami stotelese, nuo ateities plento iki pramones ziedo,bent kolkas, nuo kovo11 ziedo iki savanoriu pr. liejamas isstisinis.

                              Comment


                                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                Statau, kad vienas čia rašantis Kauno vairuotojas vis tiek atsisakys tikėti, kad toks bortas specialiai skirtas privažiuoti kuo arčiau, kol jam nepakels atlyginimo
                                O kalbant rimtai, tai tikrai įdomu, kaip greitai vairuotojai apsipras su tokiais bortais.
                                Kam tokias nesąmones čia aplamai rašinėti ?
                                viskas yra tiksliai aprašyta kaip turi, kurioje vietoje ir kiek centimetrų nuo bordiūro priklausomai nuo durų atidarymo konstrukcijos (į vidų atidaromos, į išorę , ar kai mikriukų į išorę plius jų pakabinimas iš apačios ) .
                                Vairuotojas turi vadovautis ne pagal stotelės įvažą, o pagal sustojimo ženklą tai yra jei vienas autobusas atvažiavo tai turi stoti bet kuria autobuso dalimi ties sustojimo ženklu, jei du vienu metu tai pirmo galas ties ženklu antro priekis, nieks nenubaus vairuotojo jei sustos ir iki 3 metrų už ženklo ar prieš ženklą , nes sustojimo zona yra po 15 metrų prieš ir už ženklo .
                                Jei sustojimo ženklas ir sustojimo įvažą netinkamai pastatyta vairuotojas gali ir nevažiuoti į įvažą .
                                Kas liečia dėl atstumo iki bordiūro keleivių ilaipinimui islaipiimui. Jei durys atsidaro į vidų leidžiamas atstumas iki 50 centimetrų, jei į išorę iki 1 metro, jei dar kažkaip kitaip atsidaro tada nėra aplamai jokių reikalavimų

                                Comment


                                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                  Statau, kad vienas čia rašantis Kauno vairuotojas vis tiek atsisakys tikėti, kad toks bortas specialiai skirtas privažiuoti kuo arčiau, kol jam nepakels atlyginimo...
                                  Buvote 100% teisus.

                                  Comment


                                    Parašė Austras Rodyti pranešimą

                                    Buvote 100% teisus.
                                    Tiesiog ukrainiečiai atsivežė naują bortų liejimo aparatą kuris sutaupo daug darbo ir lėšų. Pilamas betonas ir ji sugeba ne tik išformuoti borto kontūrą bet ir jį išdžiovinti kad sustengtų. Kaip visi matėte jį pjausto kas kažkiek metrų nes esant temperatūrų svyravimams jis pradėtų trūkinėti .
                                    o dėl patogesnio sustojimo tikrai būčiau linkęs suabejoti kad jie yra daromi

                                    Comment


                                      Šitie nėra lieti tuo aparatu. Buvo ant palečiu po 6 sukrauti su gamykliniais lipdukais.

                                      Comment


                                        Taip ir stipriai plati apatine dalis,o lieja ne ukrainieciai,o lenkai.

                                        Comment


                                          Faktas, kad jie skirti tam, kad VT galėtų privažiuot kaip įmanoma arčiau ir neraižytų padangų. Kažkurioje iš infrastruktūros temų buvo pavyzdžių iš Vokietijos su tokiais borteliais. Ukrainiečiai, betono liejimo nanotechnologijos ir sustojimas +-15 metrų nuo ženklo čia visiškai ne prie ko.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X