Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    <...> Kondicionierių neturi dabar nei vienas todėl šildo ir daugiau
    Čia konkrečiai tik Vanhool, ar apie visus autobusus eina kalba?
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

      Ir kaip su juo iš pačio ryto dirbti? Su kailiniais?
      kad per naktį pritraukia autobuso salonas nepakeliamas drėgmės kurią reikia šilumos pagalba panaikinti nors lauke ir 15 šilumos.
      O jei salone šalta ir dar atidarinejamos priekinės durys tai iškart vairuotojas varvanosis jau rytojaus diena. Todėl bent priekyje padaroma tokia siluma kad nesijaustų nei vėjo ar šalčio .
      Vanhool autobusuose iškart gamykliskai padaryta minimali 25 laipsnių salono šilumos palaikymas. Kondicionierių neturi dabar nei vienas todėl šildo ir daugiau
      O tai kiek laiko ta iš kažku arsiradusi drėmė (naktį atidaryti stovi?) traukiasi? Nes 6 vakaro panašu kad dar bando išvaryti.

      O vairuotojui reikia dirbti apsirengus atitinkamai. Arba turėti normalų autobusą su uždara kabina kaip civilizuotose šalyse. Reiškiasi Vanhool autobusuose sistema veikai blogai ir ją riekia sutaisyti. Čia maždaug nusipirkom šūdą tai dabar visi kentėkit. O poto galvoja kodėl vežioja orą.


      Comment


        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

        Čia konkrečiai tik Vanhool, ar apie visus autobusus eina kalba?
        Normaliai reguliuoti galima pagal norimą lygį tik pas temsa autobusus o pas kitus yra net gamykliskai padaryta jei šildo tai šildo max, nėra mažai ar vidutiniškai kad sildytų.

        Comment


          Iš senų autobusų nėra ko norėti. Kalba eina apie naujus. O bet tačiau, jei įlaipinimas pro priekį, tai kabina iš principo turi būti atvira. Kitaip nėra prasmės įlaipinti pro priekį, nes vairuotojas nieko nekontroliuos.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            O tai kiek laiko ta iš kažku arsiradusi drėmė (naktį atidaryti stovi?) traukiasi? Nes 6 vakaro panašu kad dar bando išvaryti.

            O vairuotojui reikia dirbti apsirengus atitinkamai. Arba turėti normalų autobusą su uždara kabina kaip civilizuotose šalyse. Reiškiasi Vanhool autobusuose sistema veikai blogai ir ją riekia sutaisyti. Čia maždaug nusipirkom šūdą tai dabar visi kentėkit. O poto galvoja kodėl vežioja orą.

            Man asmeniškai nežinau kaip tau ar kitiems vairuojantiems patogu vairuoti? Man Su striuke tikrai nepatogu todėl stengiuosi tokia siluma pasidaryti kad išeitų dirbti blogiausiu atveju megztiniu žymiai geriau marškiniais .
            Kodėl blogai ? Kaip ir kiekviename senesniame autobuse kurie neturi elektrinių vožtuvų yra padaryti mechaniniai ji atsukus šildymas reguliuojasi nuo variklio darbinės temperatūros .

            Comment


              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

              Man asmeniškai nežinau kaip tau ar kitiems vairuojantiems patogu vairuoti? Man Su striuke tikrai nepatogu todėl stengiuosi tokia siluma pasidaryti kad išeitų dirbti blogiausiu atveju megztiniu žymiai geriau marškiniais .
              Kodėl blogai ? Kaip ir kiekviename senesniame autobuse kurie neturi elektrinių vožtuvų yra padaryti mechaniniai ji atsukus šildymas reguliuojasi nuo variklio darbinės temperatūros .
              Jeigu vairuotojas važiuoja tusčiu autobusu tai nors ir pusnuogis dėl manęs, bet kai vežami keleiviai reikia atsižvelgi ir į jų patogumą ir apsirengimą, kuris priklauso nuo lauke esančios temperatūros, o ne banrakos sukiojimo patogumų.

              Tai reikia įstatyti vožtuvą kuris gali būti dalinai atsuktas. Bet tas reikštu kad senus reikia prižiūrėti, o ne drožti, kol nebevažiuoja ir pirkti dar dyzelių.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Iš senų autobusų nėra ko norėti. Kalba eina apie naujus. O bet tačiau, jei įlaipinimas pro priekį, tai kabina iš principo turi būti atvira. Kitaip nėra prasmės įlaipinti pro priekį, nes vairuotojas nieko nekontroliuos.
                Ir ką tas vairuotojas sukontroliuos ? Pirma dar jam reikia ir vairuoti, o su kiekvienu ten aiškinantis gadintis nervus, o tuos nervus perkelti į vairavimą ar į kitus keleivius?
                ne be reikalo vežimo taisyklėse ir parašyta "kad gyvuliai vežami nemokamai"

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Jeigu vairuotojas važiuoja tusčiu autobusu tai nors ir pusnuogis dėl manęs, bet kai vežami keleiviai reikia atsižvelgi ir į jų patogumą ir apsirengimą, kuris priklauso nuo lauke esančios temperatūros, o ne banrakos sukiojimo patogumų.

                  Tai reikia įstatyti vožtuvą kuris gali būti dalinai atsuktas. Bet tas reikštu kad senus reikia prižiūrėti, o ne drožti, kol nebevažiuoja ir pirkti dar dyzelių.
                  O žiemą kai lauke 15 šalčio ir kadangi visi su kailiniais salone reikia palaikyti Max 10 šilumos nes visi apsirengę?
                  vairuotojui vairuoti su pirštinėmis ? Kai toks lauke šaltis atidaromos durys ar isivsuzduoji koks traukimas per autobuso saloną gaunasi?
                  Kai realiai šito darbo nepatyręs tai paprasta kalbėti kaip turėtų būti keleiviui geriau. Manau pats sestum už vairo ir pasikeistų nuomonė kad vairuotojui tada tegu būna geriau negu keleiviams .
                  Bent man asmeniškai nesvarbu koks oras lauke 25 šilumos turi būti palaukoma

                  Comment


                    Taip, taip ir dar kar tą taip. VT yra ne dėl vairuotojo. Salone turi būti komfortiška temperatūra keleiviams, o ne vairuotojui. Jei lauke -15, tai salone +5 ar +10 yra pats tas, o ne +25. Čia ne tarpmiestinis autobusas. Bet ir +25 yra per daug. Aš namie žiemą +20-22 darau. Šveicarijos geležinkeliai +21 palaiko vagonuose. +25 yra nesąmonė (kai lauke minusas tai ir neįmanoma tokios temperatūros palaikyti). Vairuotojas turi tik savo kabina šildytis. Bet pusgalviai valdžioje padaro priekinių durų tvarką, perka autobusus be kabinų, nes jie patys VT nesinaudoja ir nedirba už barankos, todėl jiems visi niuansai nerūpi. O kam tai rūpi iš VT vadovų?
                    Paskutinis taisė Al1; 2020.09.17, 09:47.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Taip, taip ir dar kar tą taip. VT yra ne dėl vairuotojo. Salone turi būti komfortiška temperatūra keleiviams, o ne vairuotojui. Jei lauke -15, tai salone +5 ar +10 yra pats tas, o ne +25. Čia ne tarpmiestinis autobusas. Bet ir +25 yra per daug. Aš namie žiemą +20-22 darau. Šveicarijos geležinkeliai +21 palaiko vagonuose. +25 yra nesąmonė (kai lauke minusas tai ir neįmanoma tokios temperatūros palaikyti). Vairuotojas turi tik savo kabina šildytis. Bet pusgalviai valdžioje padaro priekinių durų tvarką, perka autobusus be kabinų, nes jie patys VT nesinaudoja ir nedirba už barankos, todėl jiems visi niuansai nerūpi. O kam tai rūpi iš VT vadovų?
                      bet pripažįsti dirbti prie +5 ar + 10 visą dieną neįmanoma? gamykliškai Temsoj yra minimali +22 salono temperatura.
                      Temsa sugeba ir ne tokią temperatura palaikyti su tokia šildytuvų gausa (manau sibirui buvo ruošta).
                      Ateis kažkada MAN autobusai kurie turėtų būti su tokia kaip senieji MAN autobusai kabina gal išspręs kažkiek šitą problemą.
                      Paimkime Mercedes Benz mikriukus, ten aplamai nėra jokios kabinos žiemą ar šaltesniu laiku dirbant viską MAX reikia jungti, prie durų virš durų fenus kad kuo mažiau šalčio į vidų įeitų.
                      Teko Zagrebe būti tai virš priekinių durų padaryti savadarbiai kaip prekybos centruose karšto oro pūtiakliai.
                      Paskutinis taisė egiscrypth; 2020.09.17, 10:05.

                      Comment


                        Tai todėl ir turi būti uždara kabina ar bent jau individualus vairuotojo kabinos šildymas. Viskas, kas yra, tai parko valdžios nenoras pirkti normalią techniką ar deramai prižiūrėti seną, ją pertvarkyti pagal mūsų klimato sąlygas, jei perkama nenauja iš šiltesnių Europos šalių.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Tai todėl ir turi būti uždara kabina ar bent jau individualus vairuotojo kabinos šildymas. Viskas, kas yra, tai parko valdžios nenoras pirkti normalią techniką ar deramai prižiūrėti seną, ją pertvarkyti pagal mūsų klimato sąlygas, jei perkama nenauja iš šiltesnių Europos šalių.
                          individualus kabinos šildymas yra tas pats kad šildyti vieną kambarį o kito kambario durys atidarytos į lauką. Jei nešildomas salonas iš to šildomo autobuso priekio menkas tikslas salono šaltis užgožia šilumą.
                          O dėl prižiūrėjimo technikos visai ji neblogai prižiūrima pagal galimybes esamas.

                          Comment


                            Na Skandinavijos šiaurėje irgi vairuotojo kabinos pilnai atviros, kokiuose vakaruose čia matėt uždaras kabinas? Uždaras mačiau tik visokiuosiuose RU,BY,UA ir pan šalyse, kur keleivius reikia saugot nuo vairuotojo

                            Comment


                              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                              Na Skandinavijos šiaurėje irgi vairuotojo kabinos pilnai atviros, kokiuose vakaruose čia matėt uždaras kabinas? Uždaras mačiau tik visokiuosiuose RU,BY,UA ir pan šalyse, kur keleivius reikia saugot nuo vairuotojo
                              O ne atvirkščiai ka nuo ko reikia saugoti?
                              o kodėl ten kaip sakai nereikia saugoti vairuotoju, nes nėra tokių nesąmoningų darbo užmokesčio kaip priedas už surinktų už bilietu pardavimą. Ten nereikia vairuotojui būti šuniu ir loti dėl cento kadangi neloja vairuotojas jam visai vienodai perka ar ne čia kontrolė tam skirta ir nelieka tarp vairuotojo ir keleivių jokių net menkiausių pykciu.
                              Paskutinis taisė egiscrypth; 2020.09.17, 15:48.

                              Comment


                                Transphoto arba fotobuse dažnai po nuotraukomis iš Vakarų šalių kildavo diskusijos, sukeltos narių iš Rytų, maždaug "o kaip su tokiu surinkti planą (t.y. nustatytą sumą už parduotus bilietus)", "kaip su tokiu aplenkti konkurentus", "kaip tokį gargarą vairuotojas prižiūrės", "o ten ką, tikslūs tvarkaraščiai ir visada būtina išleisti tiek transporto priemonių, kiek numatyta?". Visada galvodavau, Dieve mano, kaip pasisekė gimti Lietuvoje, kur jokių planų neegzistuoja ir vairuotojai ne savarankiškai prižiūri transporto priemones. Deja, panašu kad Kaunas kita Lietuva...
                                Už dviračius ir troleibusus!

                                Comment


                                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                  Transphoto arba fotobuse dažnai po nuotraukomis iš Vakarų šalių kildavo diskusijos, sukeltos narių iš Rytų, maždaug "o kaip su tokiu surinkti planą (t.y. nustatytą sumą už parduotus bilietus)", "kaip su tokiu aplenkti konkurentus", "kaip tokį gargarą vairuotojas prižiūrės", "o ten ką, tikslūs tvarkaraščiai ir visada būtina išleisti tiek transporto priemonių, kiek numatyta?". Visada galvodavau, Dieve mano, kaip pasisekė gimti Lietuvoje, kur jokių planų neegzistuoja ir vairuotojai ne savarankiškai prižiūri transporto priemones. Deja, panašu kad Kaunas kita Lietuva...
                                  Tam pačiam Vilniui neseniai šitą tik panaikino priekinių durų ilaipinimo taisyklę.
                                  o už parduotus bilietus labai daug kur yra manau visa Lietuva išskyrus mano žiniai Vilnius.

                                  Comment


                                    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                    Tam pačiam Vilniui neseniai šitą tik panaikino priekinių durų ilaipinimo taisyklę.
                                    o už parduotus bilietus labai daug kur yra manau visa Lietuva išskyrus mano žiniai Vilnius.
                                    Neseniai ??? Vilniuje priekinių durų taisyklė panaikinta prieš 9 metus (galiojo tik metus laiko)

                                    Comment


                                      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                      Neseniai ??? Vilniuje priekinių durų taisyklė panaikinta prieš 9 metus (galiojo tik metus laiko)
                                      Datų nepasakysiu bet panaikino tik tada kai po paskutinio visų durų laipinimo ivedimo.

                                      Comment


                                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                        Na Skandinavijos šiaurėje irgi vairuotojo kabinos pilnai atviros, kokiuose vakaruose čia matėt uždaras kabinas? Uždaras mačiau tik visokiuosiuose RU,BY,UA ir pan šalyse, kur keleivius reikia saugot nuo vairuotojo
                                        Yra uždarų kabinų ir Vakaruose. Pietinėse šalyse jų nereikia, o kitur yra įvairiai. Skandinavijoje yra normalus ir autonominis šildymas pas vairuotoją. Be to pro priekines duris nelaipina.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                          Yra uždarų kabinų ir Vakaruose. Pietinėse šalyse jų nereikia, o kitur yra įvairiai. Skandinavijoje yra normalus ir autonominis šildymas pas vairuotoją. Be to pro priekines duris nelaipina.
                                          Autonominį šildymą turejo net seniausi DAF nėra ką kalbėt apie dabartinius autobusus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X