Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sumusimo atvejis ( transporte) is vis nera draudiminis ivykis ( viesajame transporte) . Soferis iskvies greitaja( je to reikia) , paskiepins nuo stabliges i peti ir namo.

    Comment


      Nuo birželio 1 dienos bus vėl keičiami grafikai, dabar bus vasaros karantininiai grafikai. Bus nuo dabartinių grafiku dar nuimta apie 20 - 30 grafikų.

      Comment


        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
        Nuo birželio 1 dienos bus vėl keičiami grafikai, dabar bus vasaros karantininiai grafikai. Bus nuo dabartinių grafiku dar nuimta apie 20 - 30 grafikų.
        O vairuotoju nemazins? juk jie tiesiogiai susije su esamu reisu skaiciumi.

        Comment


          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

          O vairuotoju nemazins? juk jie tiesiogiai susije su esamu reisu skaiciumi.
          papildomai duoda atostogas dabar už ateinančius metus, per daug apie 50 vairuotojų yra dabar

          Comment


            Keista tai, kad 33 aisis vaziuoja didelis, pernelyg daznai, ir veza 1- 5 keleivius. Taip pat kam 45 ajame darbo dienomis vienas ar du prailginti autobusai? Na jei atejo laikas dar 30 transporto priemoniu nuimti, tai akys krypsta link 17 ojo G ( kam ji leisti, po Urmo bazes darbo valandu, poliklinikos irgi dirba nepilnu tempu) 20, 23, 26, 33, 34, 36, 37, 38, 40, 41, 45 ojo marsrutu

            Comment


              Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
              Keista tai, kad 33 aisis vaziuoja didelis, pernelyg daznai, ir veza 1- 5 keleivius. Taip pat kam 45 ajame darbo dienomis vienas ar du prailginti autobusai? Na jei atejo laikas dar 30 transporto priemoniu nuimti, tai akys krypsta link 17 ojo G ( kam ji leisti, po Urmo bazes darbo valandu, poliklinikos irgi dirba nepilnu tempu) 20, 23, 26, 33, 34, 36, 37, 38, 40, 41, 45 ojo marsrutu
              33 važiuoja didelis dėl tarp 6 ir 8 valandos ryto keleivių srauto kaip ir ilgas 45 marsrute.
              O nuimt ką pvz bent po vieną ar du grafikus nuo visų.
              Kai supras keleiviai kad nesizymedami iškraipo statistiką mazum pradės nevokt ar bent žymėtis

              Comment


                Gal pakaks čia tų kliedesių apie žymėjimą. Kai toks valdžios požiūris į VT, tai kitaip ir nebus ir keleivių tik mažės, nes VT netenkina jų poreikių. Valdžiai nedaeina, kad VT reikia dotuoti, o ne kliedėti apie kelis procentus zuikių, dėl kurių vaikymosi debiliškų priemonių pabėga dešimtys procentų normalių keleivių. Pirmoje eilėje Kaune reikia atlikti autobusų maršrutų reorganizacija ir sumažinti dubliuojančius vienas kitą per visą miestą važiuojančius ir retai kursuojančius maršrutus, ir padaryti mažiau trumpesnių, nedubliuojančių didelėje trasos dalyje troleibusų, bet dažniau važiuojančių maršrutų
                Paskutinis taisė Al1; 2020.05.21, 19:51.

                Comment


                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                  33 važiuoja didelis dėl tarp 6 ir 8 valandos ryto keleivių srauto kaip ir ilgas 45 marsrute.
                  O nuimt ką pvz bent po vieną ar du grafikus nuo visų.
                  Kai supras keleiviai kad nesizymedami iškraipo statistiką mazum pradės nevokt ar bent žymėtis
                  33 marsrute dienos metu nuo 10 iki 14 valandos daryti pertrauka, 45 ajame marsrute ilga leisti tik tuo metu, kai yra poreikis. ( pvz nuo 6 iki 8 ryto)

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Gal pakaks čia tų kliedesių apie žymėjimą. Kai toks valdžios požiūris į VT, tai kitaip ir nebus ir keleivių tik mažės, nes VT netenkina jų poreikių. Valdžiai nedaeina, kad VT reikia dotuoti, o ne kliedėti apie kelis procentus zuikių, dėl kurių vaikymosi debiliškų priemonių pabėga dešimtys procentų normalių keleivių. Pirmoje eilėje Kaune reikia atlikti autobusų maršrutų reorganizacija ir sumažinti dubliuojančius vienas kitą per visą miestą važiuojančius ir retai kursuojančius maršrutus, ir padaryti mažiau trumpesnių, nedubliuojančių didelėje trasos dalyje troleibusų, bet dažniau važiuojančių maršrutų
                    visiskai sutinku. Kaune viesojo transporto organizavimo tvarka, marsrutai, kontroles darbas turi keistis is esmes. Nuo rudens reiktu ( jei atsiras studentu) palikti kelis butinus vakarinius autobusu ir troleibusu reisus

                    Comment


                      O kur tie studentai dings? Karantininė isterija baigsis vasarą, nebent kai kas iki rinkimų norės išlaikyti "tonusą", bet kažin ar tada jie turės šansų juos laimėti... Deja, neatrodo, kad Kaune tie, kas užsiima VT, dasiprotės, kad reikia maršrutų pertvarkos. Bet tai reiškia didelį darbą, o niekas nenori dirbti.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        O kur tie studentai dings? Karantininė isterija baigsis vasarą, nebent kai kas iki rinkimų norės išlaikyti "tonusą", bet kažin ar tada jie turės šansų juos laimėti... Deja, neatrodo, kad Kaune tie, kas užsiima VT, dasiprotės, kad reikia maršrutų pertvarkos. Bet tai reiškia didelį darbą, o niekas nenori dirbti.
                        Manau, kad yra norinčių dirbti tik, kad nėra tam skirta pakankamai pinigų, kad kažkas pradėtų normaliai dirbti.
                        O dabar iškart užsibrėžiama skiriamų lėšų lubos ir bandoma į tai įtilpti (jei vienur dadedama kitur reiks nuimti), nekalbu čia tik apie dabartinę situaciją

                        Comment


                          Manau, kovos su Covid ar koks ten yra fondas turėtų skirti pinigų miestų VT, kad keleiviai nevažinėtų susigrūdę kaip silkės. Aišku, niekas taip neieško "kur čia sukišti pinigus", todėl savivaldybė turėtų aktyviai ieškoti tų pinigų.
                          Maršrutų retinimas mane neramina. Šią savaitę teko matyti pilnų autobusų (36, 46 - trumpi), ypač žinant, kaip nauji autobusai nesivėdina, ir tikrai nėra užtikrinamas joks 1m atstumas tarp keleivių, nelabai smagu tokiu VT naudotis.
                          Kažkokios adaptacijos reikalingos, reikia koreguoti oro vežiojimo maršrutus, tačiau mažinant VT priemonių skaičių, keleiviai niekada negrįš į VT - nepatogūs grafikai, pergrūsti autobusai - kurie ilgainiui pasidarys nebepergrūsti, nes tie, kas turi alternatyvą - automobilis - ja ir naudosis. Keleivių mažės, VT priemonių dar mažės - tapsim bananų miestu. Šiuo metu savivaldybė turėtų aktyviai didinti VT keleivių skaičių - parkavimo vietų mažinimas ir branginimas, automobilių ribojimai centre ir VT gerinimas- ką ir daro didieji miestai, pvz. Londonas. Deja, bet Matijošaičio chebrai baigiasi kadencija, ir jiems svarbu, kad ferariams būtų patogu.
                          Paskutinis taisė disident; 2020.05.22, 08:14.

                          Comment


                            Parašė disident Rodyti pranešimą
                            Manau, kovos su Covid ar koks ten yra fondas turėtų skirti pinigų miestų VT, kad keleiviai nevažinėtų susigrūdę kaip silkės. Aišku, niekas taip neieško "kur čia sukišti pinigus", todėl savivaldybė turėtų aktyviai ieškoti tų pinigų.
                            Maršrutų retinimas mane neramina. Šią savaitę teko matyti pilnų autobusų (36, 46 - trumpi), ypač žinant, kaip nauji autobusai nesivėdina, ir tikrai nėra užtikrinamas joks 1m atstumas tarp keleivių, nelabai smagu tokiu VT naudotis.
                            Kažkokios adaptacijos reikalingos, reikia koreguoti oro vežiojimo maršrutus, tačiau mažinant VT priemonių skaičių, keleiviai niekada negrįš į VT - nepatogūs grafikai, pergrūsti autobusai - kurie ilgainiui pasidarys nebepergrūsti, nes tie, kas turi alternatyvą - automobilis - ja ir naudosis. Keleivių mažės, VT priemonių dar mažės - tapsim bananų miestu. Šiuo metu savivaldybė turėtų aktyviai didinti VT keleivių skaičių - parkavimo vietų mažinimas ir branginimas, automobilių ribojimai centre ir VT gerinimas- ką ir daro didieji miestai, pvz. Londonas. Deja, bet Matijošaičio chebrai baigiasi kadencija, ir jiems svarbu, kad ferariams būtų patogu.
                            Tai kad nėra keleivinis transportas (autobusai, troleibusai, traukiniai ir pan) įtrauktas į kaip nukentėjusių nuo covid viruso sąrašą kaip gaunantys papildomas lėšas. Tiesiog gauna tik apsaugines priemones kaip ir kiekviena valdiška įmonė.

                            Comment


                              Apsauginės priemonės tai ne prie ko, tai einamieji dalykai. Eina kalba apie pagalbą verslui, kai mažinami mokesčiai, skiriamos kompensacijos, lengvatiniai kreditai ir pan.

                              Vat užtat, kad tos lėšos, kurios skiriamos verslui, nukentėjusiam nuo koronoviruso, valdiškų ir savivaldybių įmonių nepasieks, bus išdalintos visokiems privatininkams ir visai nebūtinas nei paslaugas, nei prekes gaminantiems ar teikiantiems. Transportas bendrai yra viena iš labiausiai nukentėjusių sričių, o bet tačiau, nagla žiniasklaida reikalauja sau kompensacijų dėl prarastų pajamų kritus reklamos užsakymams. Ir pabandyk neduoti žiniasklaidai, kai rinkimai ant nosies...

                              Comment


                                Kauno autobusų valdžia skundžiasi, kad nėra pajamų ir nėra keleivių, bet juk Al1 teisingai rašo apie priežastį. Kol Kauno valdžia laiko VT vien tik našta, tai be abejo galima surasti šimtą priežasčių, kodėl kalčiausios yra žemiausios grandys - vairuotojai, kurie nedrįsta rizikuoti sveikata drausmindami budulius, ir keleiviai, kuriems apmokėjimas už kelionę praktiškai paliktas "ant sąžinės" arba "paremk savo mėgstamą vežėją" kaip kokį Youtube ar Twitch turinio kūrėją.
                                Tinkamų pavyzdžių toli net nereikia ieškoti:
                                • Klaipėdoje veikia tvarka, kad visų tipų bilietus reikia žymėti.
                                • Vilniuje keleivių kontrolės ekipažų yra daug ir dirba jie kasdien visame mieste, o ne vien tik 5 standartinėse stotelėse, kur galima savo "busiką" numesti ant šaligatvio.
                                • Vilniuje labai gerai dirba SĮSPo marketingo specialistai su informaciniais/edukaciniais garso ir vaizdo įrašais, plakatais VT viduje, socialiniuose tinkluose bei lauko reklamos stenduose.
                                Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                Manau, kad yra norinčių dirbti tik, kad nėra tam skirta pakankamai pinigų, kad kažkas pradėtų normaliai dirbti.
                                Pinigų niekada nebus per daug. Padidinsi algą 50, 100, 200 eurų ir kas toliau? Nepradės nuo to niekas geriau dirbti - sakys - o kam man čia kažką papildomai daryti, kai man taip ar taip duoda tuos papildomus eurus.

                                Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                Tai kad nėra keleivinis transportas (autobusai, troleibusai, traukiniai ir pan) įtrauktas į kaip nukentėjusių nuo covid viruso sąrašą kaip gaunantys papildomas lėšas
                                Kaip tai ne? O tai kodėl tada čia nurodyta, kad KA taikomos VMI ir Sodros pagalbinės priemonės https://rekvizitai.vz.lt/imone/kauno_autobusai/ ?
                                Paskutinis taisė Mettal; 2020.05.22, 09:32.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Na, patys KA,tai visai neblogai tvarkosi lyginant su kitų savivaldybių parkais, bet taip, VT organizavimas Kaune didelė tragedja.

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Kauno autobusų valdžia skundžiasi, kad nėra pajamų ir nėra keleivių, bet juk Al1 teisingai rašo apie priežastį. Kol Kauno valdžia laiko VT vien tik našta, tai be abejo galima surasti šimtą priežasčių, kodėl kalčiausios yra žemiausios grandys - vairuotojai, kurie nedrįsta rizikuoti sveikata drausmindami budulius, ir keleiviai, kuriems apmokėjimas už kelionę praktiškai paliktas "ant sąžinės" arba "paremk savo mėgstamą vežėją" kaip kokį Youtube ar Twitch turinio kūrėją.
                                    Tinkamų pavyzdžių toli net nereikia ieškoti:
                                    • Klaipėdoje veikia tvarka, kad visų tipų bilietus reikia žymėti.
                                    • Vilniuje keleivių kontrolės ekipažų yra daug ir dirba jie kasdien visame mieste, o ne vien tik 5 standartinėse stotelėse, kur galima savo "busiką" numesti ant šaligatvio.
                                    • Vilniuje labai gerai dirba SĮSPo marketingo specialistai su informaciniais/edukaciniais garso ir vaizdo įrašais, plakatais VT viduje, socialiniuose tinkluose bei lauko reklamos stenduose.


                                    Pinigų niekada nebus per daug. Padidinsi algą 50, 100, 200 eurų ir kas toliau? Nepradės nuo to niekas geriau dirbti - sakys - o kam man čia kažką papildomai daryti, kai man taip ar taip duoda tuos papildomus eurus.



                                    Kaip tai ne? O tai kodėl tada čia nurodyta, kad KA taikomos VMI ir Sodros pagalbinės priemonės https://rekvizitai.vz.lt/imone/kauno_autobusai/ ?
                                    Taip gauna autobusu per darymui į karantines sąlygas t. Y. Stop Juostų gavo mikrams sielkofano uždengti, dezinfekcinio skysčio. O kažkokių papildomų lėšų dėl sumažėjusio krūvio negauna, nes gaunama tik nuo nuvažiuoto kilometrazo pinigus.

                                    Comment


                                      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                      Taip gauna autobusu per darymui į karantines sąlygas t. Y. Stop Juostų gavo mikrams sielkofano uždengti, dezinfekcinio skysčio. O kažkokių papildomų lėšų dėl sumažėjusio krūvio negauna, nes gaunama tik nuo nuvažiuoto kilometrazo pinigus.
                                      Per sumazejusi klientu kruvi ( nuo kovo 18 dienos) , Kauno autobusai kaip tik nemazino grafiku, rodydami kuo didesni oro veziojima. Kai zmones po truputi grizineja, tuomet trumpinamos darbo valandos, mazeja reisu.

                                      Comment


                                        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                                        Per sumazejusi klientu kruvi ( nuo kovo 18 dienos) , Kauno autobusai kaip tik nemazino grafiku, rodydami kuo didesni oro veziojima. Kai zmones po truputi grizineja, tuomet trumpinamos darbo valandos, mazeja reisu.
                                        taip realiai grįžinėja, bet registruotų bilietų skaičiai pasako visai ką kitą. Dabar bent pusė keleivių nesiregistruoja ar aplamai važiuoja be bilietų. Į tai atkreipiamas dėmesys ir savivaldybė daro išvadas mažinant reisų skaičius ir taip taupant lėšas.

                                        Comment


                                          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                          taip realiai grįžinėja, bet registruotų bilietų skaičiai pasako visai ką kitą. Dabar bent pusė keleivių nesiregistruoja ar aplamai važiuoja be bilietų. Į tai atkreipiamas dėmesys ir savivaldybė daro išvadas mažinant reisų skaičius ir taip taupant lėšas.
                                          Bet matyt to taip ir reikia. Juk kontroles paslaugas ir perka Kauno autobusai. o savivaldybe reikalauja is mergaiciu skaiciuku, apie perveztus keleivius.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X