Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė disident Rodyti pranešimą

    Įdomu, kodėl nesutrumpino Draugystės/Pramonės galo autobusų ir troleibusų darbo laiko? Ar daug yra įmonių tam rajone, kurios vėlai baigia pamainas? Bet kas iš to, kad tie maršrutai važiuoja, o kiti jau baigę darbą - patogu tik tiems keleiviams, kurie važiuoja be persėdimų. Iki galo nesuprantu.
    Aiskinta, ziureti reikia senesnes zinutes. Draugystes g, Senukuose dirba sustatancios grafikus giminaite, todel marsrutai vaziuojantys pro Draugystes Senukus nelieciami .
    Nors ir ,,Senukai ' nedirba pavieniams pirkejams, taciau yra darbuotoju dirbanciu, ir Jai sudaryta geriausias parvykimas namo iki Kreves pr.

    Comment


      Parašė eigh Rodyti pranešimą

      Užuomina jūsų pranešime - "Įdomu, kodėl nesutrumpino Draugystės/Pramonės galo..." Pramoninės įmonės dažnai dirba pamainomis, kurios baigiasi gana vėlai. Ar daug tokių įmonių Kauno pramonės rajone - nežinau, bet, jeigu paliko vakarinius reisus, reiškia, kad jų yra. Vilniuje tas pats - kol visi kiti maršrutai šiuo metu važiuoja trumpiau, Žemuosiuose Paneriuose transportas kursuoja maždaug iki 23 valandos.

      Dėl persėdimų - iš Draugystės gatvės daug kur galima nuvažiuoti ir be persėdimų: 8 troleibusas aptarnauja Dainavą, Taikos pr., Vilijampolę; 6 autobusas - Savanorių pr., Žaliakalnį, Centrą, Aleksotą ir Garliavą; 36 autobusas - Vilijampolę, Šilainius; 33 autobusas - dalį Petrašiūnų (stoja Amalių pusėje, reikia tik pereiti geležinkelį). Be to, kai kurie 8 troleibuso reisai iš Draugystės g. važiuoja į parką, o tai reiškia, kad ir į Eigulius galima nuvažiuoti be persėdimo. Iš esmės, be tiesioginio susisiekimo iš didesnių rajonų yra tik Kaniūkai, Gričiupis, Panemunė, Šančiai. Bet vėl, į šiuos rajonus, gal išskyrus Gričiupį, sunku nusigauti ir galiojant įprastiems tvarkaraščiams.
      Pagrindinis vaziavimas is Draugystes g. gamyklu yra iki Urmo Bazes. Toliau skirtosi zmones : kam i Vilijampole, Centra, o perejus i kita puse - Petrasiunus, Sancius. Pageidavimu, kad is Draugystes g. butu norinciu vaziuoti i Kaniukus vakare nebuvo.

      Comment


        Po gerokos pauzės į gatves išriedėjo keli Kautros buvę miesto maršrutiniai Sprinteriai. Mačiau 812 ir 842 važiuojančius priemiestyje. Balti, be geltono priekio. Keturi ar penki atiteko Vilniaus filialui. Gal žinot, koks likimas kitų? Juk aštuonių dešimčių nepaleisi į Kauno priemiestį?

        Comment


          Taigi lygtai buvo rašyta forume, kad parduodami. Fotobuse rašė, kad italai kažkokiam provincijos miestui nupirko keletą.

          Comment


            Utenos AP du yra isnuomoti. Vilniuje, Visagine, Svencionyse vezioja darbuotojus

            Comment


              802-as dirba Prienuose.
              Daugiau mano nuotraukų >>
              Mano rajonas ir apylinkės >>

              Comment


                Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                Po gerokos pauzės į gatves išriedėjo keli Kautros buvę miesto maršrutiniai Sprinteriai. Mačiau 812 ir 842 važiuojančius priemiestyje. Balti, be geltono priekio. Keturi ar penki atiteko Vilniaus filialui. Gal žinot, koks likimas kitų? Juk aštuonių dešimčių nepaleisi į Kauno priemiestį?
                2020 m. sausio 1 d. Kautroje buvo: 803, 807, 809, 812, 813, 814, 815, 818, 819, 820, 826, 827, 829, 831, 832, 837, 838, 841, 842, 843, 844, 845, 848, 849, 851, 852, 855, 856, 858, 859, 861, 865, 867, 868, 873, 876, 877, 878, 879, Vilniaus filiale 801, 810, 822, 834, 836, 857, Vilkaviškio filiale 806, Prienų filiale 802, 805.
                Paskutinis taisė AutoLiet; 2020.04.29, 18:24.

                Comment


                  Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                  2020 m. sausio 1 d. Kautroje buvo: 803, 807, 809, 812, 813, 814, 815, 818, 819, 820, 826, 827, 829, 831, 832, 837, 838, 841, 842, 843, 844, 845, 848, 849, 851, 852, 855, 856, 858, 859, 861, 865, 867, 868, 873, 876, 877, 878, 879, Vilniaus filiale 801, 810, 822, 834, 836, 857, Vilkaviškio filiale 806, Prienų filiale 802, 805.
                  Liko tik pusė? Įdomu, koks kitų likimas. Galėtų periferinių miestų AP išnaudoti situaciją.

                  Comment


                    Priemiesčiui netinka, nes mažai sėdimų vietų. Reikėtų perdaryti sėdynes. Pigiau nusipirkti paprastą Sprinterį, o už šitus matyt per daug prašo. Gal kai po kelių metų neparduos, kaina nukris, tada ir nupirks.

                    Comment


                      Autobusų parke stovi 6 ar 8 raudonos Scanios apjuostos su stop juosta. Jas parduoda ar nurašytos?

                      Comment


                        Parašė Betterdays Rodyti pranešimą
                        Autobusų parke stovi 6 ar 8 raudonos Scanios apjuostos su stop juosta. Jas parduoda ar nurašytos?
                        Skaitosi kaip ir užkonservuotos.

                        Comment


                          Nuosavos ar nuomotos?

                          Comment


                            Parašė ikarusas Rodyti pranešimą

                            Skaitosi kaip ir užkonservuotos.
                            Nežinau kokiu pagrindu tai daroma, bet turi parke likti 5 procentai tinkamo darbui transporto rezerve. Taip kaip buvo su den autobusais

                            Comment


                              Pirmą karantino mėnesį bendrovė „Kauno autobusai“, fiksavusi keleivių 70 procentų sumažėjimą, dabar praradimų turi netgi daugiau. Dėl to drastiškai sumažėjo ir šios Kauno miesto savivaldybei pavaldžios įmonės pajamos. Savivaldybės administracija nurodė bendrovei nuo gegužės 18 dienos dar dešimtadaliu sumažinti autobusų ir troleibusų maršrutuose reisų skaičių.

                              Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=84242143

                              Comment


                                Parašė pedumetytojas Rodyti pranešimą
                                Pirmą karantino mėnesį bendrovė „Kauno autobusai“, fiksavusi keleivių 70 procentų sumažėjimą, dabar praradimų turi netgi daugiau. Dėl to drastiškai sumažėjo ir šios Kauno miesto savivaldybei pavaldžios įmonės pajamos. Savivaldybės administracija nurodė bendrovei nuo gegužės 18 dienos dar dešimtadaliu sumažinti autobusų ir troleibusų maršrutuose reisų skaičių.

                                Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=84242143
                                Tas tiesa, nuo Kovo 11 osios gimnazijos link centro ( pvz iki Daukanto st ) vaziuoja 7,14,15,57 G nera poreikio dubliuoti trasas marsrutams. Is tikruju blogas marsrutu planavimas.

                                Comment


                                  Seniai yra reikalas pertvarkyti iš esmės autobusų maršrutus, nes daug dubliavimo ir reto važiavimo ten, kur reikėtų dažniau. Deja, einama paprasčiausiu keliu. Ir jie dar nori, kad žmonės naudotųsi VT?

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Seniai yra reikalas pertvarkyti iš esmės autobusų maršrutus, nes daug dubliavimo ir reto važiavimo ten, kur reikėtų dažniau. Deja, einama paprasčiausiu keliu. Ir jie dar nori, kad žmonės naudotųsi VT?
                                    Ir karpoma ten, kur marsrute vaziuoja daugiau autobusu, vadinasi pjauna saka, kuria dar vaziuoja keleiviai.

                                    Comment


                                      "Nusiskundimų gauname ir mes, ieškome kompromiso. Keleivių srautai ypač kovo pabaigoje ir balandžio pradžioje nebuvo dideli. Jie sumažėjo keturis kartus, todėl Kauno miesto savivaldybė sumažino viešojo transporto – tiek troleibusų, tiek autobusų ridą. Mūsų interesai tikrai sutampa su keleivių, nes visi nori turėti daugiau darbo, bet turime atsižvelgti į gaunamas pajamas. Tačiau, manau, kad, atsižvelgiant į sumažėjusius keleivių srautus, viešojo transporto karantino laikotarpiu užtenka. Juk buvo laikas, kai prekybos centrai dirbo iki 20 val., todėl logiška, kad viešasis transportas kursavo iki 21 val.", – kalbėjo "Kauno autobusų" generalinis direktorius.

                                      Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...azinesi-966297

                                      Aš vakar irgi atkreipiau dėmesį, kad savaitgaliais paskutinis transportas:
                                      nuo Laisvės al. link Savo - 21:04;
                                      nuo Ožeškienės g. - 20:43;
                                      nuo Kauno pilies per Nerį - 20:37.
                                      Čia kai laisvėjantis karantinas ir vakare šviesu beveik iki 22 valandos.
                                      Suprantu, kad žmonių mažai važiuoja (nėra mokinių, studentų, pensininkų mažiau), bet po vieną vėlesnį busą tam tikromis kryptimis (ne visais maršrutais) gal galima būtų...
                                      Bet nežinoma statistiką gal ir tie dabartiniai paskutiniai autobusai/troleibusai veža po 1-2 žmones.

                                      Comment


                                        Parašė pedumetytojas Rodyti pranešimą
                                        "Nusiskundimų gauname ir mes, ieškome kompromiso. Keleivių srautai ypač kovo pabaigoje ir balandžio pradžioje nebuvo dideli. Jie sumažėjo keturis kartus, todėl Kauno miesto savivaldybė sumažino viešojo transporto – tiek troleibusų, tiek autobusų ridą. Mūsų interesai tikrai sutampa su keleivių, nes visi nori turėti daugiau darbo, bet turime atsižvelgti į gaunamas pajamas. Tačiau, manau, kad, atsižvelgiant į sumažėjusius keleivių srautus, viešojo transporto karantino laikotarpiu užtenka. Juk buvo laikas, kai prekybos centrai dirbo iki 20 val., todėl logiška, kad viešasis transportas kursavo iki 21 val.", – kalbėjo "Kauno autobusų" generalinis direktorius.

                                        Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...azinesi-966297

                                        Aš vakar irgi atkreipiau dėmesį, kad savaitgaliais paskutinis transportas:
                                        nuo Laisvės al. link Savo - 21:04;
                                        nuo Ožeškienės g. - 20:43;
                                        nuo Kauno pilies per Nerį - 20:37.
                                        Čia kai laisvėjantis karantinas ir vakare šviesu beveik iki 22 valandos.
                                        Suprantu, kad žmonių mažai važiuoja (nėra mokinių, studentų, pensininkų mažiau), bet po vieną vėlesnį busą tam tikromis kryptimis (ne visais maršrutais) gal galima būtų...
                                        Bet nežinoma statistiką gal ir tie dabartiniai paskutiniai autobusai/troleibusai veža po 1-2 žmones.
                                        Dėl karantino negali būti vėlesnio viešojo transporto negu 22 valandos (čia jau ne savivaldybės išmonė), o grafikai taip praretinti todėl kad nors ir taip ma-ai keleivių važiuoja, bet ir iš jų didelė dalis važiuoja be bilietų ar patingėdami atsižymėti bilietą. Dabar savivaldybėje sedėdami kabinete tik į tai atkreipdami dėmesį ir planuoja maršrutų kursavimą.

                                        Comment


                                          Jei tvarka iki 22:00 tai žinoma jos laikytis reikia, bet savaitgaliais visi maršrutai važiuoja trumpiau nei darbo dienomis.
                                          o dėl tuštumo tai jei tušti važiuoja kam juos leisti, požiūris iš dalies suprantamas.
                                          Dėl bilietų nežyminčių nuolatinių turėtojų (ne zuikių) tai jau kažkada rašiau: sunku parkui pravesti viešinimo akciją transporto viduje: "Jei nežymite savo nuolatinio bilietų nenustebkite jei jūsų autobusas nebevažiuos". Gal bent kas susimastytų, nes tikrai pažįstu porą asmenų, kurie iš principo nežymi savo nuolatinių. Gal bent dalis jų susimastytų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X