Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vilniuje dar gali pasitakyti "krokodilų". Be to, pataisykit, jei klystu, elektromechaniniai komposteriai blokuojami atskirai nuo e-bilieto. T.y. vairuotojas privažiuodamas prie stotelės, turi nukreipti dėmesį nuo vairavimo ir žiūrėti kažkur į šoną/viršų, suspaudinėti mygtukus e-bilieto kompiuteryje ir tada dar švieslentės valdymo bloke. Kalba apie Vilnių. Kaune su tuo paprasčiau, bent jau kaip buvo anksčiau.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Vilniuje dar gali pasitakyti "krokodilų". Be to, pataisykit, jei klystu, elektromechaniniai komposteriai blokuojami atskirai nuo e-bilieto. T.y. vairuotojas privažiuodamas prie stotelės, turi nukreipti dėmesį nuo vairavimo ir žiūrėti kažkur į šoną/viršų, suspaudinėti mygtukus e-bilieto kompiuteryje ir tada dar švieslentės valdymo bloke. Kalba apie Vilnių. Kaune su tuo paprasčiau, bent jau kaip buvo anksčiau.
      o tai ne kaip dabar vairuotojas turi kas kiekvienu sustojimu turi žiūrėti į borto kompiuterį jo parodymus kad ne per anksti išvažiuoti iš sustojimo. Kaune komposterių blokavimas vykdomas paspaudus borto kompiuterio klavišą o prie šito mąstoma padaryti kad kartu ir žiogo kodas tampų neaktyvus.

      Comment


        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

        o tai ne kaip dabar vairuotojas turi kas kiekvienu sustojimu turi žiūrėti į borto kompiuterį jo parodymus kad ne per anksti išvažiuoti iš sustojimo.
        Čia reik suprasti, kad blogai, jog stotelėje stovėdamas turi žiūrėti į grafiką? Ar kaip?

        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą

          Čia reik suprasti, kad blogai, jog stotelėje stovėdamas turi žiūrėti į grafiką? Ar kaip?
          kodėl stovėdamas? važiuojant, lipant išlipant keleiviams ir pan

          Comment


            Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

            kodėl stovėdamas? važiuojant, lipant išlipant keleiviams ir pan
            Vilniuje ,vairuotojai i borto kompiuteri neziuri visai, nes grafikai taip tiksliai sudaryti, kad i ,, pliusa'' nepavyks vaziuoti. O jei veluojama,- priezastis aiski. Kaune, ryte 5 ojo marsruto troleibusas nuo Pertasiunu iki Kaustos vaziuoja 8 minutes! isv 7:20 atvyksta 7:28, tai ar protingai Kaune sudaryta? https://www.stops.lt/kaunas/#trol/5/a-b/295/11

            Comment


              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

              kodėl stovėdamas? važiuojant, lipant išlipant keleiviams ir pan
              O tai pas jus Kaune keleivių laipinimas vyksta iš važiuojančio autobuso?

              Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
              Vilniuje ,vairuotojai i borto kompiuteri neziuri visai, nes grafikai taip tiksliai sudaryti, kad i ,, pliusa'' nepavyks vaziuoti.
              Tikrai nėra taip, kaip čia rašai.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                O tai pas jus Kaune keleivių laipinimas vyksta iš važiuojančio autobuso?



                Tikrai nėra taip, kaip čia rašai.
                o Kaune sudaryti kitaip ryte iki 7 h tikrai nėra ko žiūrėti, nes skubėti tikrai beveik neįmanoma, rytinio piko metu ir vakarinio aišku kodėl vėluojama, o nuo 9 h iki 16:30 grafikai lieka beveik kaip ir piko metu tada reikia žiūrėti, o nuo 19 h vakaro kaip ir ryte iki 7 valandos prasideda kosminiai grafikai kai iš buvusios 1 valandos skirto laiko tampa apie 40 minučių (nors realiai reikia apie 50 minučių), o iš 1 valandos 30 minučių lieka apie 1 valanda 2 minutės (nors realiai reikia 1 h 15 minučių) nakty važinėjama su daugmaž 10 - 15 minučių vėlavimu.

                Comment


                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                  o Kaune sudaryti kitaip ryte iki 7 h tikrai nėra ko žiūrėti, nes skubėti tikrai beveik neįmanoma, rytinio piko metu ir vakarinio aišku kodėl vėluojama, o nuo 9 h iki 16:30 grafikai lieka beveik kaip ir piko metu tada reikia žiūrėti, o nuo 19 h vakaro kaip ir ryte iki 7 valandos prasideda kosminiai grafikai kai iš buvusios 1 valandos skirto laiko tampa apie 40 minučių (nors realiai reikia apie 50 minučių), o iš 1 valandos 30 minučių lieka apie 1 valanda 2 minutės (nors realiai reikia 1 h 15 minučių) nakty važinėjama su daugmaž 10 - 15 minučių vėlavimu.
                  Manau tokiu atveju būtų logiška ne piko metu nestoti visose stotelėse, o tik pagal mygtuką, ar esant stotelėje laukiančių keleivių.

                  Comment


                    Parašė disident Rodyti pranešimą

                    Manau tokiu atveju būtų logiška ne piko metu nestoti visose stotelėse, o tik pagal mygtuką, ar esant stotelėje laukiančių keleivių.
                    Man atrodo kad tiem kas sėdi kauno autobusų/troleibusų valdžioj sprogtų galva nuo tokios idėjos. Mygtukai ? Naudoti juos pagal paskirti ? Kaip užsienyje? Na jau ne, mes sudarom grafiką kaip 80taisiais, o jūs vairuotojai važiuojat ir stojat kur reikia ir kur nereikia.

                    Comment


                      Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                      Man atrodo kad tiem kas sėdi kauno autobusų/troleibusų valdžioj sprogtų galva nuo tokios idėjos. Mygtukai ? Naudoti juos pagal paskirti ? Kaip užsienyje? Na jau ne, mes sudarom grafiką kaip 80taisiais, o jūs vairuotojai važiuojat ir stojat kur reikia ir kur nereikia.
                      Kodėl sugalvota būtinas durų atidarymas? O todėl kad būtų galima nustatyt konkretų durų atidarymo laiką, visiškai nereikšmingi lieka keleivių skundai dėl per anksti išvažiavimo ar aplamai ne spėjimo įlipti ar aplamai durų ne atidarymo. Iš šalies gal ir Durnai atrodo visa tai, bet išspręsta daug galinčių įvykti problemų. O paprasčiausiai pažiūrima kada buvo atidarytos durys jei viskas laiku tai keleivio problemos.

                      ​​​​

                      Comment


                        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                        Kodėl sugalvota būtinas durų atidarymas? O todėl kad būtų galima nustatyt konkretų durų atidarymo laiką, visiškai nereikšmingi lieka keleivių skundai dėl per anksti išvažiavimo ar aplamai ne spėjimo įlipti ar aplamai durų ne atidarymo. Iš šalies gal ir Durnai atrodo visa tai, bet išspręsta daug galinčių įvykti problemų. O paprasčiausiai pažiūrima kada buvo atidarytos durys jei viskas laiku tai keleivio problemos.

                        ​​​​
                        Logikos dėl laiko registravimo yra, sutinku. Bet visgi 2020 metai, transporto priemonių vidus filmuojamas. Galima būtų papildomą kamerą nusukt į stotelę, ir ginčų atveju patikrinti ar kažkas laukė stotelėje (įrašas be kuriuo atveju turi laiko žymes). Problema gal būtų tame - keik tie įrašai užima, kiek laiko juos realu saugot ir t.t.

                        Comment


                          Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                          Logikos dėl laiko registravimo yra, sutinku. Bet visgi 2020 metai, transporto priemonių vidus filmuojamas. Galima būtų papildomą kamerą nusukt į stotelę, ir ginčų atveju patikrinti ar kažkas laukė stotelėje (įrašas be kuriuo atveju turi laiko žymes). Problema gal būtų tame - keik tie įrašai užima, kiek laiko juos realu saugot ir t.t.
                          Jie keleivio nepaėmė, pravažiavo nesustojęs, tai keleivis skųsis su didele tikimybe per pirmas 2 darbo dienas. Jei pasitaiko išeiginės, tai sekančia darbo dieną. Vėliau 5 dienų skųstis tikrai jau nėra prasmės... Net ir po 2 dienų pasimirš ir praeis tas pyktis ir noras skųstis. Tai toks ir saugojimo laikas. Maksimum savaitė.

                          Comment


                            Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                            Logikos dėl laiko registravimo yra, sutinku. Bet visgi 2020 metai, transporto priemonių vidus filmuojamas. Galima būtų papildomą kamerą nusukt į stotelę, ir ginčų atveju patikrinti ar kažkas laukė stotelėje (įrašas be kuriuo atveju turi laiko žymes). Problema gal būtų tame - keik tie įrašai užima, kiek laiko juos realu saugot ir t.t.
                            Bet yra kita "medalio pusė" kokie keleiviai naudojasi viešuoju transportu? Jiems pasakius kad norint išlipti reikia spausti mygtuką? Kas čia per išradimas sakytų.
                            Kalbu apie amžiaus grupes: tai studentai ir pensininkai. Dauguma keleivių ir sustojęs mąstymas ties tais minėtais 80-siais vienodai kad nuolatinių nėra jau seniausiai jiems galvoje tik tas ir užstrigę, juos reikia žymėtis bet kam to reikia vistiek kontrolei tinka ir nežymėtas. Kiekvienas nežymėtas bilietas ne tik iškraipo statistiką, bet ir vairuotojui kerta per galvą nes mano kad nesižymi tai neturi ką žymėtis. Nes dabar bilietų pardavime atėjęs aukso amžius už kiekvieną parduotą bilietą po 15 centų gaunama.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                              Jie keleivio nepaėmė, pravažiavo nesustojęs, tai keleivis skųsis su didele tikimybe per pirmas 2 darbo dienas. Jei pasitaiko išeiginės, tai sekančia darbo dieną. Vėliau 5 dienų skųstis tikrai jau nėra prasmės... Net ir po 2 dienų pasimirš ir praeis tas pyktis ir noras skųstis. Tai toks ir saugojimo laikas. Maksimum savaitė.
                              Nuo balandžio jei tikrai pakeis taisykles išvis neliks nestojančių sustojimuose nei vieno. Žadama padaryti už nestotą sustojimą baudą po 1 eurą (o ne kaip dabar buvo leidžiamas 2% nuo bendro sustojimų kiekio) limitas (kažkur per mėnesį apie 100 kartų).

                              Comment


                                Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                Bet yra kita "medalio pusė" kokie keleiviai naudojasi viešuoju transportu? Jiems pasakius kad norint išlipti reikia spausti mygtuką? Kas čia per išradimas sakytų.
                                Kalbu apie amžiaus grupes: tai studentai ir pensininkai. Dauguma keleivių ir sustojęs mąstymas ties tais minėtais 80-siais vienodai kad nuolatinių nėra jau seniausiai jiems galvoje tik tas ir užstrigę, juos reikia žymėtis bet kam to reikia vistiek kontrolei tinka ir nežymėtas. Kiekvienas nežymėtas bilietas ne tik iškraipo statistiką, bet ir vairuotojui kerta per galvą nes mano kad nesižymi tai neturi ką žymėtis. Nes dabar bilietų pardavime atėjęs aukso amžius už kiekvieną parduotą bilietą po 15 centų gaunama.
                                zymiesi nuolatini tam kad patekus i avarija gautum draudimo ismoka is KA. Tikrai ne tam kad kontrolei itikt ar vairuotoja patenkint

                                Comment


                                  Mygtukai ? Naudoti juos pagal paskirti ? Kaip užsienyje
                                  Esu skaitęs, kad mygtukai lauke ir išorėje padeda taupyti šildymą žiemą, o atvėsintą orą vasarą. VT stotelėje stoja, bet durų be poreikio neatidarinėja.

                                  Comment


                                    Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą

                                    zymiesi nuolatini tam kad patekus i avarija gautum draudimo ismoka is KA. Tikrai ne tam kad kontrolei itikt ar vairuotoja patenkint
                                    Nesąmonė. Tikimybė būti nubaustam už važiavimą be bilieto milijardus kartų didesnė nei papulti į avariją...

                                    Comment


                                      Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą

                                      zymiesi nuolatini tam kad patekus i avarija gautum draudimo ismoka is KA. Tikrai ne tam kad kontrolei itikt ar vairuotoja patenkint
                                      yra vairuotojų tokių jei juos už durnių laikai tai yra yra važiuojančių be bilieto įeina ir tie kas ir neatsižymi pradeda ir betkaip važiuoti (neskubėti vos vilktis) vasarą (išjungia kondicionierių).

                                      Comment


                                        Priimsim kaip prisipažinimą

                                        Comment


                                          Kaip Kaune, atšaukta priekinių durų tvarka? Ar Kaunas yra Kaunas ir jam nesvarbu vairuotojai?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X