Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Tai tegul automatus stato. VT - ne vieta prekybai, jis turi vežti, o ne stovėti stotelėse, kol visus apibilietuos. Tegul tada konduktorius įveda ir jie galės pardavinėti ne tik bilietus, bet ir laikraščius, degtukus, kramtoškę ir mineralkę.
    Jei atėmus iš vairuotojo bilietų pardavimą ir mokėt tik už vairavimą pagal dabartinę alga už 160 valandų būtų kokie 500 euriuku

    Comment


      Naudojantys smartphonus gali naudotis Žiogu. Kiek yra keleivių, kurie neturi smarphono? Žinoma, automatų reikėtų dėl turistų ir tų, kam sugedo smartphonas.

      Comment


        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

        Jei atėmus iš vairuotojo bilietų pardavimą ir mokėt tik už vairavimą pagal dabartinę alga už 160 valandų būtų kokie 500 euriuku
        Tai ten dirba tik pesininkai ir laikinai studentai?

        Comment


          Parašė manometras Rodyti pranešimą

          Tai ten dirba tik pesininkai ir laikinai studentai?
          Todėl ir pridedama visokių kitų darbų kad atlyginimas gautųsi daugmaž kaip visur.
          O bilietų pildymo paslauga manau gal atneš bent kokius 100 eurų papildomai prie algos.
          O kas dėl vėlavimo kad šitie grafikai padaryti ne pagal esamą techniką ar reikalavimus kad reikia visose stotelėse stoti.

          Comment


            Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

            Jei kautros vairuotojai sugebėjo tai sugebės ir KA vairuotojai. Jei už surinktus pinigus gaus vairuotojai procentą priedo kaip ir už bilietus tai bus puiku. Vieno papildyto bilieto už 10 eurų vertė bus tarsi pusę valandos pradirbus gautum
            Gal todėl skamba vis gandai kad ne ne nuo sumos procentas bus mokamas o tiesiog stafke už darbą su kasa.
            Kauno spaudai moka 3.6 proc komisiniu, Lietuvos spaudai dar maziau, tai vairuotojams 10 proc mokes? nemanau.

            Comment


              Parašė disident Rodyti pranešimą
              Naudojantys smartphonus gali naudotis Žiogu. Kiek yra keleivių, kurie neturi smarphono? Žinoma, automatų reikėtų dėl turistų ir tų, kam sugedo smartphonas.
              Taip, taip, pagrindinis VT kontingentas - pensininkai, invalidai ir mažas pajamas gaunantys taip ir naudojasi telefonais pirkdami ir mokėdami jais...

              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

              Jei atėmus iš vairuotojo bilietų pardavimą ir mokėt tik už vairavimą pagal dabartinę alga už 160 valandų būtų kokie 500 euriuku
              Kai KA vadovų galvose smegenys su vienu vingiu, tai taip ir gaunasi. Savęs tikriausiai darbais neperkrauna, bet algas geras ima... Pagrinde kodėl žmonės vengia VT - jis yra lėtas ir retai kursuoja. Pradėkite pardavinėti visus bilietus ir pildyti korteles tik pas vairuotoją, tai dar vienas argumentas nesinaudoti VT, kai jis daugiau laiko stovės nei važiuos...
              Paskutinis taisė Al1; 2020.01.26, 12:02.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                Taip, taip, pagrindinis VT kontingentas - pensininkai, invalidai ir mažas pajamas gaunantys taip ir naudojasi telefonais pirkdami ir mokėdami jais...



                Kai KA vadovų galvose smegenys su vienu vingiu, tai taip ir gaunasi. Savęs tikriausiai darbais neperkrauna, bet algas geras ima... Pagrinde kodėl žmonės vengia VT - jis yra lėtas ir retai kursuoja. Pradėkite pardavinėti visus bilietus ir pildyti korteles tik pas vairuotoją, tai dar vienas argumentas nesinaudoti VT, kai jis daugiau laiko stovės nei važiuos...
                Ka vadovų galvos gal ir normalios bet ką savivaldybė pasako ta ir turi daryti, jei nedarys licencijos kitiems metams jau neturės.
                Koks jis lėtas? Tiesiog kas savaitgali padaryta tarp ryte 5-9 ir 18-23 valandų yra kosmosas. Grafikai sugreitinti nerealiai pagal kuriuos be šansų važiuot todel daug vėluojama.
                Savivaldybės vadovų galvose trūkumas smegenų mano jei grafikus sugreitins tai ir vaziuos greičiau autobusai.

                Comment


                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                  Jei atėmus iš vairuotojo bilietų pardavimą ir mokėt tik už vairavimą pagal dabartinę alga už 160 valandų būtų kokie 500 euriuku
                  O dauguma zmoniu dabar tiek ir gauna (500 ) , dirbdami po 12 valandu... kas isidarbina i silta kede, aisku gauna daugiau,,

                  Comment


                    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                    Ka vadovų galvos gal ir normalios bet ką savivaldybė pasako ta ir turi daryti, jei nedarys licencijos kitiems metams jau neturės.
                    Koks jis lėtas? Tiesiog kas savaitgali padaryta tarp ryte 5-9 ir 18-23 valandų yra kosmosas. Grafikai sugreitinti nerealiai pagal kuriuos be šansų važiuot todel daug vėluojama.
                    Savivaldybės vadovų galvose trūkumas smegenų mano jei grafikus sugreitins tai ir vaziuos greičiau autobusai.
                    Ner ko verkti. Vakar, buvau Vilniuje ir normaliai vaziuodamas troleibusas veluoja nuolat po 2 minutes. Darbo dienom Vilniuje velavimai net ir ne per pika... Atstovejimai galuose 10-14 min, ka i Kaune sudaroma ir 20 min ......

                    Kol kaune Vt bus nepopuliarus, t,y vazines tik senjorai ir studentai, tol Vt nebus pazenges laipteliu aukstyn, tol vt kaina neadekvati paslaugai.

                    Comment


                      Parašė disident Rodyti pranešimą
                      Naudojantys smartphonus gali naudotis Žiogu. Kiek yra keleivių, kurie neturi smarphono? Žinoma, automatų reikėtų dėl turistų ir tų, kam sugedo smartphonas.
                      Turiu žiogą ir tai yra absoliučiai nepatogu, naudoju tik pamiršęs kortelę. Tada bandau stoti į eilę paskutibis, kad mažiau streso būtų (o aš esu stresuojantis mažiau nei 9 is 19 žmonių).
                      Nepatogu žymėti, daznai tenka vesti skaičius, dar rodyti vairuotojui ir tt.

                      Comment


                        Reikia tikėtis čia eilinis egis nepasitvirtinsiantis gandas, arba KVT taktika derybose su spauda dėl l mažesnių komisinių.

                        Ps: kai perskaičiau pranešimą pagalvojau apie automatus kaip pvz Varšuvos autobusuose stovi, kur gali nusipirkti bilietus, bet ne apie tokį absurdą, kad vairuotojai pildys.

                        Comment


                          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                          Jei kautros vairuotojai sugebėjo tai sugebės ir KA vairuotojai.
                          Tai Kautros vairuotojai dar ir grafiko gebėdavo laikytis, kas KA vairuotojams yra ne visada įmanoma, tai gal su bilietais bus tas pats

                          Comment


                            Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                            Kauno spaudai moka 3.6 proc komisiniu, Lietuvos spaudai dar maziau, tai vairuotojams 10 proc mokes? nemanau.
                            Kodėl negali? Tie pinigai panaudojami savo darbuotojų kaip atlyginimo daliai o ne kažkam svetimam

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą
                              Reikia tikėtis čia eilinis egis nepasitvirtinsiantis gandas, arba KVT taktika derybose su spauda dėl l mažesnių komisinių.

                              Ps: kai perskaičiau pranešimą pagalvojau apie automatus kaip pvz Varšuvos autobusuose stovi, kur gali nusipirkti bilietus, bet ne apie tokį absurdą, kad vairuotojai pildys.
                              Bet tada kam bus keičiamos kasos su bilietu papildymo galimybe? Palaukim balandžio gegužės mėnesio tada bus 100% aišku

                              Comment


                                Realiausia yra kaina didinti perkant is vairuotojo. Kaip traukinyje - 2 eurai. Realiai 29 G, kur ko gero parduodamas didziausias bilietu skaicius, yra poreikis oro uoste statyti pardavimo automata, arba pirk is vairuotojo uz 2 eurus. Oro uoste Kauno VT konkurentu neturi ( Vilniuje - traukinys )

                                Comment


                                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                  Tai Kautros vairuotojai dar ir grafiko gebėdavo laikytis, kas KA vairuotojams yra ne visada įmanoma, tai gal su bilietais bus tas pats
                                  Nes kautroj nebūdavo gudruciu važiuot be bilieto o yra daug vairuotojų jei įlipo be bilieto tai tada ir vesiu bet kaip. Mano nuomone velavima išspręstų jei vairuotojui būtų nei šilta nei šalta jei yra zuikiu išvis nekentėtu kišenė, nes dabar kai zuikis tai minimum 10 centų ne į kišenę

                                  Comment


                                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                    Tai Kautros vairuotojai dar ir grafiko gebėdavo laikytis, kas KA vairuotojams yra ne visada įmanoma, tai gal su bilietais bus tas pats
                                    Kokia "Kautra"? Gal nereikia mikrobų lyginti su autobusais ir troleibusais.

                                    Comment


                                      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                      Realiausia yra kaina didinti perkant is vairuotojo. Kaip traukinyje - 2 eurai. Realiai 29 G, kur ko gero parduodamas didziausias bilietu skaicius, yra poreikis oro uoste statyti pardavimo automata, arba pirk is vairuotojo uz 2 eurus. Oro uoste Kauno VT konkurentu neturi ( Vilniuje - traukinys )
                                      Turi konkurentus - tarpmiestinius autobusus. Kaina, aišku, kita.

                                      Comment


                                        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                        Greičiausiai bus atsisakyta Maximos Kauno spaudos pašto ir pan vietų kuriose buvo galimybė pasipildyti e bilietus nes ima už paslaugas nemažus pinigus. Todėl bus montuojamos nuo balandžio visame viešajame transporte naujos kasos su galimybe e bilietų papildymu. Kada įsigalios papildymo galimybė niekas dar nežino.
                                        Nu nelogiška ir nesamoninga.

                                        Comment


                                          Parašė Barabanas Rodyti pranešimą

                                          Nu nelogiška ir nesamoninga.
                                          Pritariu ir aš šitam, gal tik padazdinimui kad imtų mažesnius komisinius už operacijas, bet kad atsiras galimybė autobuse troleibuse pasipildyti čia tikra tiesa

                                          Comment

                                          Working...
                                          X