Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Ir 39 yra nuostolingas šiaip skaito kas save išlaiko tik 6 ir 29g maršrutas.
    Bet šiaip kaip įmanoma tai pasakyti kai dalis vaziuoja su mėnesiniais dalis su pinigais papildytais dalis su žiogu ir dalis už grynus.
    Jei kiekvienas pirktų ilipantis už grynus pinigus ar papildytu bilietu grynais pinigais tada būtų imanoma suskaičiuoti.
    o tai kam manai reikia įlipus su "žiogu" ar su nuolatiniu įlipus atsižymėti? o tam kad matytų kiek žmonių įlipa į autobusą. Ar tu galvoji, jei turi nuolatinį kišenėje, jo atžymėti įlipus nereikia?

    Comment


      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

      o kas kitas dar veza is Romainiu i Geležinkelio stoti, apart 39 ojo ? Siaip 39 asis nera minuse.
      Ties "Regitra" nulipu nuo kalno ir toliau su T7.

      Comment


        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

        o tai kam manai reikia įlipus su "žiogu" ar su nuolatiniu įlipus atsižymėti? o tam kad matytų kiek žmonių įlipa į autobusą. Ar tu galvoji, jei turi nuolatinį kišenėje, jo atžymėti įlipus nereikia?
        gal ir reikia bet kokia dalis taip daro?

        Comment


          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

          Ir 39 yra nuostolingas šiaip skaito kas save išlaiko tik 6 ir 29g maršrutas.
          Bet šiaip kaip įmanoma tai pasakyti kai dalis vaziuoja su mėnesiniais dalis su pinigais papildytais dalis su žiogu ir dalis už grynus.
          Jei kiekvienas pirktų ilipantis už grynus pinigus ar papildytu bilietu grynais pinigais tada būtų imanoma suskaičiuoti.
          tai jau 33, 64, 68 tikrai minuse...... .. Keleiviu pliuse, o ne oro veziojimo pliuse, 39 aje tikrai yra keleiviu, Vakar vakapor 31 nuo Megos iki Kedainiu g. vaziavau vienas. Didelis autobusas, Apie pajamu pliusa nera net kalbos, nes jei butu apmokejimas kaip Vilniuje 30 ir 60 min, niekas nevaziuotu 54 ,, del malonumo vaziuot, kaip lengva masina '', Ir siaip vaziavimo lengvatu neturetu nieka butu, jokiu 3 euru trim metams ir pan.
          Labiausiai statistikos neiskreiptu mokejimas Ziogu, ar grynais pinigais. Parduotuvese juk nera terminuotu bilietu, ka nusiperki, uz ta ir moki.
          Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2020.01.23, 15:57.

          Comment


            Terminuoti bilietai yra visur, išskyrus kai kurias atsilikusias šalis. Šveicarijoje iš viso daug kur nereikia žymėti bilietų. Valdžiai svarbu, kad kuo daugiau žmonių naudotųsi VT, todėl daroma kuo mažiau kliūčių juo naudotis, įskaitant ir debilišką priekinių durų tvarką ar terminuoto bilieto žymėjimą kas kartą įlipus...

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Terminuoti bilietai yra visur, išskyrus kai kurias atsilikusias šalis. Šveicarijoje iš viso daug kur nereikia žymėti bilietų. Valdžiai svarbu, kad kuo daugiau žmonių naudotųsi VT, todėl daroma kuo mažiau kliūčių juo naudotis, įskaitant ir debilišką priekinių durų tvarką ar terminuoto bilieto žymėjimą kas kartą įlipus...
              Kaune didziulis noras kelti bilietu kainas, taciau nezinoma, kaip tai pasielgti, igyvendinant kokia nors naujove. Kazkada, ivedus priekiniu duru tvarka, vbuvo tikinama, kad del to Kaunas sutaupe ir nezada branginti. Taciau kauno autobusu apetitas ir zinoma meras palaimins...

              Comment


                Kiek metų jau praėjo. Aišku, kad kels. O ką daryti, jei valdžia nenori dotacijų skirti. Alytuje tiesiai šviesiai pasakė - reikia sumažinti krūvį biudžetui. Ir pakėlė kainas.

                Comment


                  Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                  Kazkada, ivedus priekiniu duru tvarka, vbuvo tikinama, kad del to Kaunas sutaupe ir nezada branginti. Taciau kauno autobusu apetitas ir zinoma meras palaimins...
                  Kada tas buvo ? Prieš 8 metus ? O nepagalvojot, kiek kartų per tą laiką padidėjo kuro kainos, atlyginimai, šiaip bendras Kauno ekonominis lygis ?

                  Comment


                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                    Kada tas buvo ? Prieš 8 metus ? O nepagalvojot, kiek kartų per tą laiką padidėjo kuro kainos, atlyginimai, šiaip bendras Kauno ekonominis lygis ?
                    Paskutinis kainų kėlimas tikrai ne tada buvo.
                    2017m. antyroje pusėje keltos kainos net apie 20proc.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Kiek metų jau praėjo. Aišku, kad kels. O ką daryti, jei valdžia nenori dotacijų skirti. Alytuje tiesiai šviesiai pasakė - reikia sumažinti krūvį biudžetui. Ir pakėlė kainas.
                      norima kelti bilietų kainas nes: norima padidinti visų darbuotojų atlyginimus kad nebūtų tokia darbuotojų kaita, juo greičiau būtų iš ko atiduoti paskolas už naujas transporto priemones

                      Comment


                        Greičiau tai variantas dėl paskolos KA labiau rūpi mano nuomone

                        Comment


                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                          Kada tas buvo ? Prieš 8 metus ? O nepagalvojot, kiek kartų per tą laiką padidėjo kuro kainos, atlyginimai, šiaip bendras Kauno ekonominis lygis ?
                          Vilniuje transportas nebrango nuo Zuoko laiku. O vaziavimo salygos. marsrutu daznumas zymiai geresnis. Aptarnavimo kokybes nera ka lyginti. O kaina nepakitusi apie 10 metu

                          Comment


                            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                            Kada tas buvo ? Prieš 8 metus ? O nepagalvojot, kiek kartų per tą laiką padidėjo kuro kainos, atlyginimai, šiaip bendras Kauno ekonominis lygis ?
                            Kaune brango nuo 58 iki 70 centu, 2017 rugpjucio 1 diena

                            Comment


                              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                              norima kelti bilietų kainas nes: norima padidinti visų darbuotojų atlyginimus kad nebūtų tokia darbuotojų kaita, juo greičiau būtų iš ko atiduoti paskolas už naujas transporto priemones
                              Algas jei pakeltu,tai aisku simboliskai, ir vairuotojai nuo to tikrai neuzsibutu. Reikia ieskoti ir aiskiai matau, kur ieskoti pinigu.

                              Comment


                                Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                                Algas jei pakeltu,tai aisku simboliskai, ir vairuotojai nuo to tikrai neuzsibutu. Reikia ieskoti ir aiskiai matau, kur ieskoti pinigu.
                                Šiais metais vienas iš tikslų yra tokią pačią ridą įveikus sutaupyti apie 600 000 eurų. Tai yra dar daugiau leisti mikriuku nes jie vartoja apie 15 litrų o normalus autobusas 45 kažkur. Ant 100 km 30 litrų Sutaupyta. Kadangi reikia nuvažiuoti per dieną tarp 350 400 kilometrų paprasta paskaičiuoti kiek susitaupo per vieną pakeitimą iš didelio autobusą o mikriuką. Tai yra daugmaz 100 litrų arba apie 120 eurų.

                                Comment


                                  Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                                  Algas jei pakeltu,tai aisku simboliskai, ir vairuotojai nuo to tikrai neuzsibutu. Reikia ieskoti ir aiskiai matau, kur ieskoti pinigu.
                                  Nekalbu apie vairuotojus vien nes nėra ir kam remontuoti, dėti kasas borto kompus ir t.t.

                                  ​​​

                                  Comment


                                    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                    Šiais metais vienas iš tikslų yra tokią pačią ridą įveikus sutaupyti apie 600 000 eurų. Tai yra dar daugiau leisti mikriuku nes jie vartoja apie 15 litrų o normalus autobusas 45 kažkur. Ant 100 km 30 litrų Sutaupyta. Kadangi reikia nuvažiuoti per dieną tarp 350 400 kilometrų paprasta paskaičiuoti kiek susitaupo per vieną pakeitimą iš didelio autobusą o mikriuką. Tai yra daugmaz 100 litrų arba apie 120 eurų.
                                    Pirmiausia 45 marsrute kaip matau 5 grafikai darbo dienom. ar tikrai to reikia? marsrutas pakrasciais, ir atsiradus A54, visi vaziuoja ,, kaip nuosava masina'' aplenkdami 45 aji.

                                    Comment


                                      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                                      Pirmiausia 45 marsrute kaip matau 5 grafikai darbo dienom. ar tikrai to reikia? marsrutas pakrasciais, ir atsiradus A54, visi vaziuoja ,, kaip nuosava masina'' aplenkdami 45 aji.
                                      tiek jų yra dėl laikinosios stoties Palemone kaip buvo. O pakeitimai ar atstatymai įvyksta labai lėtai

                                      Comment


                                        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                        tiek jų yra dėl laikinosios stoties Palemone kaip buvo. O pakeitimai ar atstatymai įvyksta labai lėtai
                                        Liko 45 uju ir sia dienai.. Vakaro metu- ,, garmoskes'' 23, 26, 39, 46 nesuprantamu tilslu vazineja..

                                        Comment


                                          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                                          Liko 45 uju ir sia dienai.. Vakaro metu- ,, garmoskes'' 23, 26, 39, 46 nesuprantamu tilslu vazineja..
                                          Nes nėra kam juos atvaryti į linija nėra tiesiog tiek darbuotojų

                                          Comment

                                          Working...
                                          X