Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Jei jus tenkina mikrobas, tai ir turėsite Afrikos ir kitokių laukinių kraštų lygio VT. Ir visai nesvarbu, choziaino, "Kautros" ar KA mikrobas. Tai ne viešasis transportas. Tai ubagų transportas. Kuo ubagiškesnė šalis, tuo mažiau VT ir daugiau automobilių gatvėse (kokie visi turtingi su senais grabais ir benzinui negaila trečdalio algos)...
Comment
-
Parašė uksas Rodyti pranešimą
Man isvis nesuprantama kaip galima toki darba dirbt uz pasalpos dydzio alga. Ar tai yra visiskas saves nuvertinimas ir pavertimas siuksle kuria galima papirt toliau. Bet jie vis eina darbintis jiem zada kalnus o kai pamato vidine virtuve pabega neatsigrezdami, jei neturi pasirase isipareigojimu. Neitu niekas dirbt tai darbo salygos iskart pasikeistu ir eile lauktu kad priimtu uz vartu
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Kad ir kaip aš būčiau prieš automobilizaciją, tačiau yra visiška netiesa, kad turtingesnėse šalyse yra mažiau automobilių. Europos mastu Lietuvoje yra mažai automobilių. Už lietuvius mažiau automobilių turi tik latviai, vengrai, bulgarai ir rumunai (https://www.acea.be/statistics/tag/c...ita-by-country). Ne mikrobai yra VT problema - važiuotų daugiau žmonių VT išnyktų ir mikrobai, bet problema, kad nevažiuoja ir didesni autobusai neprivers daugiau persėsti iš automobilių į autobusus.
Mikrobai yra problema, nes nemažai daliai žmonių tai yra lochovozas. Kažkodėl mikrobų piko metu, kai dar ir VT keleivių buvo daug, ir emigracija nebuvo tokia katastrofiška, automobilizacija taip pat didėjo milžiniškais tempais. Vadinasi, žmonių toks, tsakant, VT netenkina. Priešingai, tos Rytų Europos šalys, kur VT net ir sunkiais 90-aisiais buvo palaikomas deramo lygio, o ne nueita taip kaip Lietuvoje ir automobilizacija mažesnė ir VT geresnis, ir mikrobų nėra.
Mikrobų pakeitimas autobusais keleivių daugiau nepadarys, nes vien tik to nepakanka, bet mažiau keleivių tai tikrai padarys. Kas "sėkmingai" įgyvendinama Kaune.
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Mikriukai - privežamieji, išimtiniu atveju - jungiamieji tarp dviejų rajonų. VT stuburas - autobusai/troleibusai. Neturėtų būti jokių miestą skersai kertančių mikriukų maršrutų.Paskutinis taisė Al1; 2019.12.03, 08:07.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimądidziausia klaida yra 54 ojo marsruto trasa, Uzimtumas didelis, produktyvumas mazas.Paskutinis taisė uksas; 2019.12.03, 21:54.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPagal automobilių skaičių ne tik jau seniai tapome, bet ir aplenkėme. O pagal VT tai laukiniai 90-ieji vis dar nesibaigia. Mikrobą galima perdarinėti kiek nori, autobusu jis netaps.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Tave gal vaikystėj mikrobas nuskriaudė? Nepaisant tavo kažkokio keisto įsitikinimo kad mikrobas yra afrikos lušnyno VT, tai yra tas pats autobusas tik mažesnio dydžio - mikro-AUTOBUSAS. Kuo tau taip jie neįtinka? Asmenines nuoskaudas atmetus - kokių jis trūkumų turi lyginant su dideliu autobusu ?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Tave gal vaikystėj mikrobas nuskriaudė? Nepaisant tavo kažkokio keisto įsitikinimo kad mikrobas yra afrikos lušnyno VT, tai yra tas pats autobusas tik mažesnio dydžio - mikro-AUTOBUSAS. Kuo tau taip jie neįtinka? Asmenines nuoskaudas atmetus - kokių jis trūkumų turi lyginant su dideliu autobusu ?
Paskutinis taisė Al1; 2019.12.03, 18:25.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
Nu palyginkim,tarkim kad ir mažiukus Neoplanus,kurie Vilniuje,Panevežyje ,Kėdainiuose ir šituos nesusipratimus,pirmieji dar bent ant pagalvių buvo,naujieji ant lingių kratytuvas,vienintelis pliusas perkrovus pvz. ,kaip po eglės įžiebimo, pagalvės nesprogsta,šitais dar ir prie bortu neprivažiuoji,kaip ir Kautroj, nes už bortų užsikabinsi,,nekalbu kaip bobutes skrenda lipdamos nuo galinės ,,laktos",aišku ,,lakta "yra gale ir pas Scanias ir pas Volvas,bet mažesnė. Jei daiktas yra skirtas kitam naudojimui,tai kiek nori taikyk nepritaikysi. Surinkimo kokybė kitas klausymas,mašinai 18000 km. viskas tarška barška,nors ir Temsos,tas pats Volvo 2006 metu padoriau padaryta,nors,kad ir visų keikiamų lenku.
Comment
-
Prieš kelis metus Kauno VT man atrodė modernesnis už Vilniaus, nes:
Kaune, skirtingai nei Vilniuje, stotelėse veikė švieslentės;
Vilniuje dar buvo senoviški komposteriai popieriniams bilietėliams;
Kaune visuose autobusuose/troleibusuose viduje buvo elektroninės švieslentės (dabar TEMSA autikuose nėra);
Visi troleibusai/autobusai Kaune vienos spalvos.
Dabar Kauno VT man neatrodo moderniau už Vilniaus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąGalite mane užmėtyti akmenimis, bet mano nuomone, Vilniuje geriau organizuojamas transportas, lyginant su Kaunu.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Tikra tiesa, netaupoma keleiviu saskaita, marsrutu trasos tikslingos, intervalai protingi net ir savaitgali. Kadangi Vilniuje pie 30 min bilieto duodama persedimui, kaune turetu duoti taip pat 40 min persedimui i kita transporto priemone. Kaune reciau kursuoja Vt, todel manau mazesne tikimybe yra persesti per 30 min. Kazdaka buvo pigu ir patogu mikriukas, mokedavai viena karta.
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Tave gal vaikystėj mikrobas nuskriaudė? Nepaisant tavo kažkokio keisto įsitikinimo kad mikrobas yra afrikos lušnyno VT, tai yra tas pats autobusas tik mažesnio dydžio - mikro-AUTOBUSAS. Kuo tau taip jie neįtinka? Asmenines nuoskaudas atmetus - kokių jis trūkumų turi lyginant su dideliu autobusu ?
Visokiuose posovietiniuose kraštuose, Afrikos lūšnynuose ir tt ta daug pačiau paplitusi priemonė.
O kas nesupranta mikrobo nepatogumo prieš autobusą tai man įdomu ar jis išvis naudojasi VT.
Net nekalbant apie tai jei tenka stovėti mikrobe, net sėdėt yra dauig nepatogiau. Be to ir tarpa tarp sėdynių atrodo mažesni, aš nestambus ir sėdint kito nestambaus jaučiasi susigrūdimas labai nemalonus lyginant su tokiu pat sėdėjimu autobuse.
Ir pats važiavimas toks labiau "kratalas".
Tiesiogine prasme atbaido nuo naudojimosi VT kai žinai, kad gali tekt sulaukti mikrobo.
- 5 patinka
Comment
-
Man važiuot tikdavo arba 4 trulikas arba 53 mikrobas - vienintelis atvejis kai važiuodavau truliku tai kai atvažiuodavo soliaris ir nebūdavo karšta, kitais 95% atvejų praleisdavau 4 ir laukdavau mikrobo. Nes ten kondyškė bent kartais veikdavo ir kadangi visada laisvų vietų būdavo tai komforto atžvilgiu geriau nei trisdešimties metų škoda. Dingus mikrobams VT nebesinaudoju važiavimui į darbą, nes vasarą be kondicionieriaus važiuoti man nepriimtina.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė uksas Rodyti pranešimą
Kaune persest labai sunku i kita ypac savaitgali dazniausiai buna nuvaziaves pries kelias minutes kitas atvaziuoja bet buna jau praeja daugiau nei 40 nuo isedimo.kaip pavyzdys 23 is domeikavos norint persest laisves aleja kad nuvaziuot link taikos pasiles su 15. Kito transporto nera ta vieta pasiekt, yra ir daugiau tokiu kad net per 30 nuo isedimo.neimanoma spet savaitgali,darbo dienom dar kartais iseina
Comment
Comment