Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Jei jus tenkina mikrobas, tai ir turėsite Afrikos ir kitokių laukinių kraštų lygio VT. Ir visai nesvarbu, choziaino, "Kautros" ar KA mikrobas. Tai ne viešasis transportas. Tai ubagų transportas. Kuo ubagiškesnė šalis, tuo mažiau VT ir daugiau automobilių gatvėse (kokie visi turtingi su senais grabais ir benzinui negaila trečdalio algos)...
    Kad ir kaip aš būčiau prieš automobilizaciją, tačiau yra visiška netiesa, kad turtingesnėse šalyse yra mažiau automobilių. Europos mastu Lietuvoje yra mažai automobilių. Už lietuvius mažiau automobilių turi tik latviai, vengrai, bulgarai ir rumunai (https://www.acea.be/statistics/tag/c...ita-by-country). Ne mikrobai yra VT problema - važiuotų daugiau žmonių VT išnyktų ir mikrobai, bet problema, kad nevažiuoja ir didesni autobusai neprivers daugiau persėsti iš automobilių į autobusus.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

      Jei jus tenkina mikrobas, tai ir turėsite Afrikos ir kitokių laukinių kraštų lygio VT. Ir visai nesvarbu, choziaino, "Kautros" ar KA mikrobas. Tai ne viešasis transportas. Tai ubagų transportas. Kuo ubagiškesnė šalis, tuo mažiau VT ir daugiau automobilių gatvėse (kokie visi turtingi su senais grabais ir benzinui negaila trečdalio algos)...
      Mikriukai - privežamieji, išimtiniu atveju - jungiamieji tarp dviejų rajonų. VT stuburas - autobusai/troleibusai. Neturėtų būti jokių miestą skersai kertančių mikriukų maršrutų.

      Comment


        Parašė uksas Rodyti pranešimą

        Man isvis nesuprantama kaip galima toki darba dirbt uz pasalpos dydzio alga. Ar tai yra visiskas saves nuvertinimas ir pavertimas siuksle kuria galima papirt toliau. Bet jie vis eina darbintis jiem zada kalnus o kai pamato vidine virtuve pabega neatsigrezdami, jei neturi pasirase isipareigojimu. Neitu niekas dirbt tai darbo salygos iskart pasikeistu ir eile lauktu kad priimtu uz vartu
        Todėl ir ateina ten tiek dirbt kad žada kalnus o kai reik mokėti belieka už valandą tik 4 eurai arba už 170 valandų apie 650 eurų. Geras darbas kam reik pasikelti penciją tai dauguma ateinančių pencininkai ar priespencijinio amžiaus. Ir daug jaunų ateina kurie gauna nemokamą D kategoriją jei pradirbs 1 metus laiko.

        Comment


          Parašė evil Rodyti pranešimą

          Kad ir kaip aš būčiau prieš automobilizaciją, tačiau yra visiška netiesa, kad turtingesnėse šalyse yra mažiau automobilių. Europos mastu Lietuvoje yra mažai automobilių. Už lietuvius mažiau automobilių turi tik latviai, vengrai, bulgarai ir rumunai (https://www.acea.be/statistics/tag/c...ita-by-country). Ne mikrobai yra VT problema - važiuotų daugiau žmonių VT išnyktų ir mikrobai, bet problema, kad nevažiuoja ir didesni autobusai neprivers daugiau persėsti iš automobilių į autobusus.
          Eurostato duomenimis automobilių Lietuvoje yra daugiau nei kai kuriose ES šalyse ir Lietuvą apveja tik Vokietija, Malta ir dar kelios V. Europos šalys. Automobilių skaičius dar visko nepasako. Yra toks dalykas kaip kelionių viešuoju transportu skaičius, pagal šį rodiklį Lietuva yra viena iš outsaiderių.
          Mikrobai yra problema, nes nemažai daliai žmonių tai yra lochovozas. Kažkodėl mikrobų piko metu, kai dar ir VT keleivių buvo daug, ir emigracija nebuvo tokia katastrofiška, automobilizacija taip pat didėjo milžiniškais tempais. Vadinasi, žmonių toks, tsakant, VT netenkina. Priešingai, tos Rytų Europos šalys, kur VT net ir sunkiais 90-aisiais buvo palaikomas deramo lygio, o ne nueita taip kaip Lietuvoje ir automobilizacija mažesnė ir VT geresnis, ir mikrobų nėra.
          Mikrobų pakeitimas autobusais keleivių daugiau nepadarys, nes vien tik to nepakanka, bet mažiau keleivių tai tikrai padarys. Kas "sėkmingai" įgyvendinama Kaune.

          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

          Mikriukai - privežamieji, išimtiniu atveju - jungiamieji tarp dviejų rajonų. VT stuburas - autobusai/troleibusai. Neturėtų būti jokių miestą skersai kertančių mikriukų maršrutų.
          Privežamieji irgi turi būti autobusai, midibusai. Mikrobai - išimtinais atvejais. Vilnius atsikratė, Kaunas irgi gali. Tik reikia politinės valios. O taip pat susitarti su rajonu, kad jis prisidėtų prie VT miesto maršrutų finansavimo į artimą priemiesį. Priešingu atveju užraukti rajoninius mikrobus iki artimiausio VT mazgo miesto pakraštyje, o ne taip, kaip dabar, kai važiuoja skersai per miestą.
          Paskutinis taisė Al1; 2019.12.03, 08:07.

          Comment


            Na per tokį trumpą laiką vakarais netapsim.. Mikrobai šiuo metu kaip privežamieji, tikrai yra išeitis Kaune. Nėra priemesčiuose tų keleivių, o ir patys KA mikrobai labiau primena midbusus, nei tuos kur važinėjo iki kokių 2014m. Man asmeniškai pvz tie KARSAN tikrai prasčiau atrodo

            Comment


              Pagal automobilių skaičių ne tik jau seniai tapome, bet ir aplenkėme. O pagal VT tai laukiniai 90-ieji vis dar nesibaigia. Mikrobą galima perdarinėti kiek nori, autobusu jis netaps.

              Comment


                Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                didziausia klaida yra 54 ojo marsruto trasa, Uzimtumas didelis, produktyvumas mazas.
                Koks tavo reikalas produktyvumas, sis marsrutas labai geras ir pigiai gali vienu isedimu visur nuvaziuot, reikia daugiau tokiu marsrutu padaryt.o tie privezantys atves ir lauksi valanda kol toliau galesi vaziuot, ar netiks teks dar i kita persest tai vaziavimo sanaudos pakiltu. Turtuoliam nereikia jie su masinom nuvaziuoja. O paprastam zmogeliui kiekvienas centas brangus.kai toks pragyvenimo lygis
                Paskutinis taisė uksas; 2019.12.03, 21:54.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Pagal automobilių skaičių ne tik jau seniai tapome, bet ir aplenkėme. O pagal VT tai laukiniai 90-ieji vis dar nesibaigia. Mikrobą galima perdarinėti kiek nori, autobusu jis netaps.
                  Tave gal vaikystėj mikrobas nuskriaudė? Nepaisant tavo kažkokio keisto įsitikinimo kad mikrobas yra afrikos lušnyno VT, tai yra tas pats autobusas tik mažesnio dydžio - mikro-AUTOBUSAS. Kuo tau taip jie neįtinka? Asmenines nuoskaudas atmetus - kokių jis trūkumų turi lyginant su dideliu autobusu ?

                  Comment


                    Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                    Tave gal vaikystėj mikrobas nuskriaudė? Nepaisant tavo kažkokio keisto įsitikinimo kad mikrobas yra afrikos lušnyno VT, tai yra tas pats autobusas tik mažesnio dydžio - mikro-AUTOBUSAS. Kuo tau taip jie neįtinka? Asmenines nuoskaudas atmetus - kokių jis trūkumų turi lyginant su dideliu autobusu ?
                    Nu palyginkim,tarkim kad ir mažiukus Neoplanus,kurie Vilniuje,Panevežyje ,Kėdainiuose ir šituos nesusipratimus,pirmieji dar bent ant pagalvių buvo,naujieji ant lingių kratytuvas,vienintelis pliusas perkrovus pvz. ,kaip po eglės įžiebimo, pagalvės nesprogsta,šitais dar ir prie bortu neprivažiuoji,kaip ir Kautroj, nes už bortų užsikabinsi,,nekalbu kaip bobutes skrenda lipdamos nuo galinės ,,laktos",aišku ,,lakta "yra gale ir pas Scanias ir pas Volvas,bet mažesnė. Jei daiktas yra skirtas kitam naudojimui,tai kiek nori taikyk nepritaikysi. Surinkimo kokybė kitas klausymas,mašinai 18000 km. viskas tarška barška,nors ir Temsos,tas pats Volvo 2006 metu padoriau padaryta,nors,kad ir visų keikiamų lenku.

                    Comment


                      Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                      Tave gal vaikystėj mikrobas nuskriaudė? Nepaisant tavo kažkokio keisto įsitikinimo kad mikrobas yra afrikos lušnyno VT, tai yra tas pats autobusas tik mažesnio dydžio - mikro-AUTOBUSAS. Kuo tau taip jie neįtinka? Asmenines nuoskaudas atmetus - kokių jis trūkumų turi lyginant su dideliu autobusu ?
                      O tu nuvažiuok į atsilikusias šalis ir pažiūrėk koks ten VT ir kiek ten mikrobai užima rinkos. Ir nereikės čia aiškinti, kad mikrobas yra normalus VT. Taip, jie minimaliai naudojami ir šalyse su išvystytu VT. Ten, kur pas mus važiuoja mikrobai, normaliai išvystyto VT šalyse važiuoja autobusai ar midibusai. Vakaruose mikrobai važiuoja ten, kur yra iki 10 keleivių per visą maršrutą. O dabar paskaičiuok, kiek Kaune tokių maršrutų. Vakariniai ar rytiniai, poilsio dienų reisai nesiskaito.

                      Paskutinis taisė Al1; 2019.12.03, 18:25.

                      Comment


                        Asmeniškai esu nemažai pakeliavęs po vakarų Europą , tai beveik niekur nemačiau jokių mikroautobusų , išskyrus poroje miestų kur jie naudojami privežti iš miesto užmiesčio iki didesnio maršrutų mazgo , bet ir tai naudojama keletą mikrobų per visą maršrutą.

                        Comment


                          Europoje yra solidūs mokesčiai automobilių sąvininkams todėl ten ir mikrobų nėra.

                          Comment


                            Parašė ikarusas Rodyti pranešimą

                            Nu palyginkim,tarkim kad ir mažiukus Neoplanus,kurie Vilniuje,Panevežyje ,Kėdainiuose ir šituos nesusipratimus,pirmieji dar bent ant pagalvių buvo,naujieji ant lingių kratytuvas,vienintelis pliusas perkrovus pvz. ,kaip po eglės įžiebimo, pagalvės nesprogsta,šitais dar ir prie bortu neprivažiuoji,kaip ir Kautroj, nes už bortų užsikabinsi,,nekalbu kaip bobutes skrenda lipdamos nuo galinės ,,laktos",aišku ,,lakta "yra gale ir pas Scanias ir pas Volvas,bet mažesnė. Jei daiktas yra skirtas kitam naudojimui,tai kiek nori taikyk nepritaikysi. Surinkimo kokybė kitas klausymas,mašinai 18000 km. viskas tarška barška,nors ir Temsos,tas pats Volvo 2006 metu padoriau padaryta,nors,kad ir visų keikiamų lenku.
                            0 tai tu rizikuoji prigrust pilna kiek telpa, nu proto bokstas.jei jau kas nors atsitiktu kelyje liktum kaltas ir neissimoketum iki amziaus galo.paimi visas sedimas ir 6 stovincius ir taskaskiti tegul laukia sekancio,kam rizikuot savo saskaita. Anksciau net bauduodavo uz per daug vezamu keleiviu kieki. O sitie paskutiniai linginiai taigi buvo skirti vest gyvulius bet perdare avizieniuos i ale keleivinius, kaskas gera bizniuka prasuko

                            Comment


                              Prieš kelis metus Kauno VT man atrodė modernesnis už Vilniaus, nes:
                              Kaune, skirtingai nei Vilniuje, stotelėse veikė švieslentės;
                              Vilniuje dar buvo senoviški komposteriai popieriniams bilietėliams;
                              Kaune visuose autobusuose/troleibusuose viduje buvo elektroninės švieslentės (dabar TEMSA autikuose nėra);
                              Visi troleibusai/autobusai Kaune vienos spalvos.

                              Dabar Kauno VT man neatrodo moderniau už Vilniaus.

                              Comment


                                Gal pakaks nusišnekėjimų šį vakarą?

                                Comment


                                  Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                  Galite mane užmėtyti akmenimis, bet mano nuomone, Vilniuje geriau organizuojamas transportas, lyginant su Kaunu.
                                  Tikra tiesa, netaupoma keleiviu saskaita, marsrutu trasos tikslingos, intervalai protingi net ir savaitgali. Kadangi Vilniuje pie 30 min bilieto duodama persedimui, kaune turetu duoti taip pat 40 min persedimui i kita transporto priemone. Kaune reciau kursuoja Vt, todel manau mazesne tikimybe yra persesti per 30 min. Kazdaka buvo pigu ir patogu mikriukas, mokedavai viena karta.

                                  Comment


                                    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                                    Tikra tiesa, netaupoma keleiviu saskaita, marsrutu trasos tikslingos, intervalai protingi net ir savaitgali. Kadangi Vilniuje pie 30 min bilieto duodama persedimui, kaune turetu duoti taip pat 40 min persedimui i kita transporto priemone. Kaune reciau kursuoja Vt, todel manau mazesne tikimybe yra persesti per 30 min. Kazdaka buvo pigu ir patogu mikriukas, mokedavai viena karta.
                                    Kaune persest labai sunku i kita ypac savaitgali dazniausiai buna nuvaziaves pries kelias minutes kitas atvaziuoja bet buna jau praeja daugiau nei 40 nuo isedimo.kaip pavyzdys 23 is domeikavos norint persest laisves aleja kad nuvaziuot link taikos pasiles su 15. Kito transporto nera ta vieta pasiekt, yra ir daugiau tokiu kad net per 30 nuo isedimo.neimanoma spet savaitgali,darbo dienom dar kartais iseina

                                    Comment


                                      Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                                      Tave gal vaikystėj mikrobas nuskriaudė? Nepaisant tavo kažkokio keisto įsitikinimo kad mikrobas yra afrikos lušnyno VT, tai yra tas pats autobusas tik mažesnio dydžio - mikro-AUTOBUSAS. Kuo tau taip jie neįtinka? Asmenines nuoskaudas atmetus - kokių jis trūkumų turi lyginant su dideliu autobusu ?
                                      Tai yra faktas, kad civilizuotuose šalyse mikrobų kap VT arba išvis nėra, arba išskirtyiniai atvejai.
                                      Visokiuose posovietiniuose kraštuose, Afrikos lūšnynuose ir tt ta daug pačiau paplitusi priemonė.

                                      O kas nesupranta mikrobo nepatogumo prieš autobusą tai man įdomu ar jis išvis naudojasi VT.
                                      Net nekalbant apie tai jei tenka stovėti mikrobe, net sėdėt yra dauig nepatogiau. Be to ir tarpa tarp sėdynių atrodo mažesni, aš nestambus ir sėdint kito nestambaus jaučiasi susigrūdimas labai nemalonus lyginant su tokiu pat sėdėjimu autobuse.
                                      Ir pats važiavimas toks labiau "kratalas".

                                      Tiesiogine prasme atbaido nuo naudojimosi VT kai žinai, kad gali tekt sulaukti mikrobo.


                                      Comment


                                        Man važiuot tikdavo arba 4 trulikas arba 53 mikrobas - vienintelis atvejis kai važiuodavau truliku tai kai atvažiuodavo soliaris ir nebūdavo karšta, kitais 95% atvejų praleisdavau 4 ir laukdavau mikrobo. Nes ten kondyškė bent kartais veikdavo ir kadangi visada laisvų vietų būdavo tai komforto atžvilgiu geriau nei trisdešimties metų škoda. Dingus mikrobams VT nebesinaudoju važiavimui į darbą, nes vasarą be kondicionieriaus važiuoti man nepriimtina.

                                        Comment


                                          Parašė uksas Rodyti pranešimą

                                          Kaune persest labai sunku i kita ypac savaitgali dazniausiai buna nuvaziaves pries kelias minutes kitas atvaziuoja bet buna jau praeja daugiau nei 40 nuo isedimo.kaip pavyzdys 23 is domeikavos norint persest laisves aleja kad nuvaziuot link taikos pasiles su 15. Kito transporto nera ta vieta pasiekt, yra ir daugiau tokiu kad net per 30 nuo isedimo.neimanoma spet savaitgali,darbo dienom dar kartais iseina
                                          nuo pilies sedi i 10A, 37, 40 ir max 0.5km peskom pasivaikstai iki tos pasiles. jokiu problemu visiskai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X