Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Barabanas Rodyti pranešimą

    Manau pakeitė, kad neklaidint.
    Nieks nieko nekeitė, paskyrose kur nuo Gruodžio 2-os 10A.
    Paskutinis taisė rytis001; 2019.12.02, 19:46.
    Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

    Comment


      Is vis jei jau taip taupoma savaitgli reik atsisakyti 4, 8, 11 troleibusu marsrutu, 33 ojo autobuso marsruto. Vakaro metu savaitgali nuo 18 valandos, vietoj troleibusu, leisti mazuosius autobusiukus.Sutaupys, nes dabar tikrai taupo keleiviu saskaita. Dar turetu atsirasti mokejimas uz vaziavima stovint ant vienos kojos!

      Comment


        atsisakyt nieko nereikia, reikia normalios optimitizacijos, pertvarkant i privezamuosius marsrutus is visokiu oro veziojimo uzkampiu, kuo labiau isvengiant diubliavimosi ir ilgu laukimo langu.

        Comment


          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
          atsisakyt nieko nereikia, reikia normalios optimitizacijos, pertvarkant i privezamuosius marsrutus is visokiu oro veziojimo uzkampiu, kuo labiau isvengiant diubliavimosi ir ilgu laukimo langu.
          Kaip tuomet 33 marsruta organizuoti?

          Comment


            Tai 33 ir yra vienas iš nedaugelio privežamųjų

            Comment


              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
              Tai 33 ir yra vienas iš nedaugelio privežamųjų
              Koks marsruto produktyvumas?

              Comment


                didziausia klaida yra 54 ojo marsruto trasa, Uzimtumas didelis, produktyvumas mazas.

                Comment


                  Dėl produktyvumo neklausk, spėju juodas minusas. Aš irgi prieš oro vežiojimą, kad ir mikrobais, kol pagrindinėm gausiai apgyvendytom gatvėm trūksta dažno transporto. Bet yra kaip yra.

                  Comment


                    Galite mane užmėtyti akmenimis, bet mano nuomone, Vilniuje geriau organizuojamas transportas, lyginant su Kaunu.
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                      Galite mane užmėtyti akmenimis, bet mano nuomone, Vilniuje geriau organizuojamas transportas, lyginant su Kaunu.
                      Tai žinoma. Nėra ką lyginti.

                      Comment


                        Man susidaro įspūdis, kad Kaunas yra Lietuvos, o gal net visos Europos, automobilizacijos karalius. Tiksliai nepamenu, ar tik ne Kaune daugiausiai kelionių daroma automobiliu iš bent jau trijų didžiausių Lietuvos miestų.

                        Comment


                          Man tai susidaro įspūdis, kad jūs kosmonautai. Aišku paskutinį kartą viešuoju Vilniuje naudojausi prieš metus, galbūt per metus ten įvyko perversmas, bet prieš metus tai atrodė kad nusikėliau laiko mašina dešimtmetčiu atgal ir kokiais penkiais šimtais kilometrų į rytus. Čia gal reikia gyventi visiškam užkampyje Kaune (pvz. Šilainiuose), kad galėtų atrodyti Kauno VT prastesnis už Vilniaus? Nes šiam momentui net su prarastu mėgstamu 53 maršrutu neturiu kažkokių menkiausių priekaištų išskyrus tai, kad po 23val. VT neegzistuoja.

                          Comment


                            Parašė evil Rodyti pranešimą
                            Man tai susidaro įspūdis, kad jūs kosmonautai. Aišku paskutinį kartą viešuoju Vilniuje naudojausi prieš metus, galbūt per metus ten įvyko perversmas, bet prieš metus tai atrodė kad nusikėliau laiko mašina dešimtmetčiu atgal ir kokiais penkiais šimtais kilometrų į rytus. Čia gal reikia gyventi visiškam užkampyje Kaune (pvz. Šilainiuose), kad galėtų atrodyti Kauno VT prastesnis už Vilniaus? Nes šiam momentui net su prarastu mėgstamu 53 maršrutu neturiu kažkokių menkiausių priekaištų išskyrus tai, kad po 23val. VT neegzistuoja.
                            Nu ok. Šiaip galiu paantrinti. Nežinau kaip dabar, bet anksčiau Vilnius man taip pat būdavo šiokia tokia kelionė laiko mašina. Paskutinį kartą kai naudojau Vilniaus VT (pernai vasarą), atsilikimas jautėsi, labiausiai dėl dviejų dalykų: autobusai iš 90-ųjų ir popierinių talonėlių žymėjimas. Kaune tuo požiūriu ramiau, labiausiai erzina šie dalykai Kauno VT: įdubę šuliniai gatvėse, senos Škodos (nykstanti problema), mikriukai, norėtųsi dažnesnio kursavimo.

                            Gal turima omeny grynai maršrutų organizavimą.

                            Comment


                              Parašė evil Rodyti pranešimą
                              Man tai susidaro įspūdis, kad jūs kosmonautai. Aišku paskutinį kartą viešuoju Vilniuje naudojausi prieš metus, galbūt per metus ten įvyko perversmas, bet prieš metus tai atrodė kad nusikėliau laiko mašina dešimtmetčiu atgal ir kokiais penkiais šimtais kilometrų į rytus. Čia gal reikia gyventi visiškam užkampyje Kaune (pvz. Šilainiuose), kad galėtų atrodyti Kauno VT prastesnis už Vilniaus? Nes šiam momentui net su prarastu mėgstamu 53 maršrutu neturiu kažkokių menkiausių priekaištų išskyrus tai, kad po 23val. VT neegzistuoja.
                              Alio, mikrobai nėra normalus viešasis transportas. Vilnius jau prieš 7 metus jų atsisakė. O Kaunas jau vėl daro jų renesansą.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                Alio, mikrobai nėra normalus viešasis transportas. Vilnius jau prieš 7 metus jų atsisakė. O Kaunas jau vėl daro jų renesansą.
                                mikrobas tai tik transporto priemonės dydis, man kaip keleiviui visiškai vienodai ar tas autobusas mikrobas ar trigubas ar dviejų aukštų. Svarbu dažnai važiuotų, būtų vietos, atrodytų tvarkingai, būtų švarus ir būtų normalios temperatūros. Jei atvažiavus transporto priemonė atitinka šiuos poreikius keleiviui visiškai vienodai kokio ji dydžio. Jei rinktis mikrobą kas 10 minučių ar autobusą kas 30 rinkčiausi mikrobą, ką ir darydavau kol 53 važinėjo, nes net mašinos nuo sniego atkasinėt neapsimokėjo. Tikroji mikrobai-dushmanai, konkuruojantys su VT išnaikinti ir dydis nebuvo jų problema.

                                Comment


                                  Parašė evil Rodyti pranešimą

                                  mikrobas tai tik transporto priemonės dydis, man kaip keleiviui visiškai vienodai ar tas autobusas mikrobas ar trigubas ar dviejų aukštų. Svarbu dažnai važiuotų, būtų vietos, atrodytų tvarkingai, būtų švarus ir būtų normalios temperatūros. Jei atvažiavus transporto priemonė atitinka šiuos poreikius keleiviui visiškai vienodai kokio ji dydžio. Jei rinktis mikrobą kas 10 minučių ar autobusą kas 30 rinkčiausi mikrobą, ką ir darydavau kol 53 važinėjo, nes net mašinos nuo sniego atkasinėt neapsimokėjo. Tikroji mikrobai-dushmanai, konkuruojantys su VT išnaikinti ir dydis nebuvo jų problema.
                                  +nesmirdėtų Man atrodo, kad mikriukai labiau gaudo kvapus.

                                  Mikrobai +/- gerai/pakenčiamai kol tai ne 54

                                  Tiesa, aš tai irgi esu už privežamuosius mikriukus ir pagrindinius maršrutus, pvz. miestų centruose ar šiaip per miestų gilumas nardančių mikriukų nebūtų, o jie vyrautų priemiesčiuose.

                                  EDIT: Ne per gudrūs mano pamąstymai: (savaitgaliu vietoj autobusų paleisti mikriukai: 18, 21, 26, 31A, 32, 33, 35A, 43, 44, 45, 47, 48, 54, 57G, 63, 65A, 67, 68.)
                                  • 18. Gal ir reiktų kažką pakeisti, bet neišmąstau nieko protingo esamai situacijai.
                                  • 19. Pratęst mikriuką iki Neveronių, o pabaigt ties Partizanų g.
                                  • 21. Palikčiau esamą situaciją. Gal tikslinga būtų pratęst iki Domeikavos nuo Salių.
                                  • 26. Autobusas iki Veiverių g. (pvz. antro forto), o į Kazliškius nuo Kauno pilies mikriukas, pratęsiant pro tuos pačius Jonučius link Garliavos.
                                  • 31A. Palikčiau esamą situaciją (arba galima būtų išmąstyti mano siūlomą variantą: autobusas+mikriukas, mikriuko maršrutą perkelčiau iš Centro link priemiesčių: Narsiečiai, Jonučiai, Garliava ir pan.
                                  • 32. Gal tikslinga būtų pratęsti iki kokių Juragių ar Mauručių... jei trasa ir toliau eina per Tabariškes.
                                  • 33. Palikčiau esamą situaciją
                                  • 35A. Kaip savaitgaliui, vienas kitas maršrutas galėtų ir į Centrą užsukti. Palikčiau esamą situaciją.
                                  • 43. Vičiūnams galbūt visada užtektų mikriuko, nes nėra ten keleivių, galbūt reiktų dalint 43 į mikriukinę ir autobusinę dalis. Būtų Vičiūnai-Žemieji Šančiai (Vokiečių g., Juozapavičiaus pr.). Autobusas: Kauno pienas - Tilto g., neužsukant į Vokiečių g.
                                  • 44 - trumpinčiau iki Kaniūkų, bet prailginčiau per Užliedžius ir Giraitę, padaryčiau tokį ratą.
                                  • 45 - irgi padalinčiau, pvz. mikriukas kaip privežamas būtų iki Dainavos poliklinikos, o maršrutą pratęsčiau per naujai statomus pramonės kompleksus: +užkabinčiau Ramučius. Autobusas, apjungt su 19, sutvarkant įvažiavimą ties skubios pagalbos centru.
                                  • 48 - pasielgt kaip su 44, visada leisti mikriuką į Raudondvarį, bet pratęsti maršrutą giliau į priemiesčius.
                                  • 54 - reiktų maršrutą skaidyt, daug kur galėtų pasitarnauti autobusas, o kaip privežamą maršrutą galbūt palikčiau susisiekimui tarp Aukštųjų ir Žemųjų Šančių, jei ten autobusai netelpa.
                                  • 57G - kyla klausimas, kam iš vis savaitgaliui reikalingas, jei ir taip daugumoje vietų dubliuoja dideles troleibusų ir autobusų maršrutų atkarpas.
                                  • 63 - gal ir tinka kaip du rajonus jungiantis maršrutas, kuris darbo dienomis būtų autobusas, o savaigaliais mikriukas.
                                  • 65A - gal ir tinka kaip mikriukas privežamasis
                                  • 67 - galėtų būti privežamasis per Garliavos-Aleksoto priemiesčius.
                                  • 68 - palikčiau esamą situaciją, galbūt pratęsčiau maršrutą, padalindamas į du dviem atšakom į sodus.
                                  Pamąstymai tokie labiau tarp kitko, stipriai nesigilinau, geriausia turbūt būtų atlikti tyrimus kaip reiktų dėliot maršrutus, kad būtų komfortabliausios sąlygos, taip kad rimtai į mano siūlymus žiūrėti nebūtina
                                  Paskutinis taisė PoDV; 2019.12.02, 23:20.

                                  Comment


                                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                    Visi žiūri savęs, ypač kai labai žemas empatijos lygis apskritai pas žmonės. Pagalvojau, kad tam tinka Užkalnio mintis apie Maximos darbuotojų sąlygas, kol dar vyksta ta darbuotojų rotacija (cirkuliacija), tol problemos nėra, parduotuvės atidarytos, visada pilnos lentynos prekių, yra pirkėjų, etc. Matys, kad esami modeliai neveikia, keis pačias sąlygas. Tas pats su parku, kol randa pakankamai žmonių, kas tokiom sąlygom gali dirbti, tai ir dirbs. Matys, kad nieko nesigauna arba apskritai neliks VT Kaune arba jis bus kitoks...
                                    Man isvis nesuprantama kaip galima toki darba dirbt uz pasalpos dydzio alga. Ar tai yra visiskas saves nuvertinimas ir pavertimas siuksle kuria galima papirt toliau. Bet jie vis eina darbintis jiem zada kalnus o kai pamato vidine virtuve pabega neatsigrezdami, jei neturi pasirase isipareigojimu. Neitu niekas dirbt tai darbo salygos iskart pasikeistu ir eile lauktu kad priimtu uz vartu

                                    Comment


                                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                      +nesmirdėtų Man atrodo, kad mikriukai labiau gaudo kvapus.

                                      Mikrobai +/- gerai/pakenčiamai kol tai ne 54

                                      Tiesa, aš tai irgi esu už privežamuosius mikriukus ir pagrindinius maršrutus, pvz. miestų centruose ar šiaip per miestų gilumas nardančių mikriukų nebūtų, o jie vyrautų priemiesčiuose.
                                      Ankstesnių mikriukų privalumas buvo, kad vairuotojai nepriimdavo bomžų, nes ir jiem patiem smirdėdavo, kaip yra dabar nežinau, nes niekad nepasitaikė mikrobas mano maršrutuose.

                                      Dėl privežamųjų tai čia ganėtinai maži atstumai Kaune, kad norėtum kažkur su dviem persėdimais važiuoti. Jei apjungus su artimaisiais priemiesčiais tada būtų galima tokį dalyką daryti. Kai miestas nuo centro visom kryptim yra 6km tai dar kažkokie privažiuojamieji maršrutai ir hub'ai yra būdas kaip dar labiau žmones atgrasinti nuo VT.

                                      Comment


                                        Parašė uksas Rodyti pranešimą

                                        Man isvis nesuprantama kaip galima toki darba dirbt uz pasalpos dydzio alga. Ar tai yra visiskas saves nuvertinimas ir pavertimas siuksle kuria galima papirt toliau. Bet jie vis eina darbintis jiem zada kalnus o kai pamato vidine virtuve pabega neatsigrezdami, jei neturi pasirase isipareigojimu. Neitu niekas dirbt tai darbo salygos iskart pasikeistu ir eile lauktu kad priimtu uz vartu
                                        Yra tokių kurie tiesiog nežino kur daugiau dirbti, gyvenant čia vietoje. Tai irgi gali būti faktorius, gal net pats svarbiausias.

                                        Comment


                                          Parašė evil Rodyti pranešimą

                                          mikrobas tai tik transporto priemonės dydis, man kaip keleiviui visiškai vienodai ar tas autobusas mikrobas ar trigubas ar dviejų aukštų. Svarbu dažnai važiuotų, būtų vietos, atrodytų tvarkingai, būtų švarus ir būtų normalios temperatūros. Jei atvažiavus transporto priemonė atitinka šiuos poreikius keleiviui visiškai vienodai kokio ji dydžio. Jei rinktis mikrobą kas 10 minučių ar autobusą kas 30 rinkčiausi mikrobą, ką ir darydavau kol 53 važinėjo, nes net mašinos nuo sniego atkasinėt neapsimokėjo. Tikroji mikrobai-dushmanai, konkuruojantys su VT išnaikinti ir dydis nebuvo jų problema.
                                          Jei jus tenkina mikrobas, tai ir turėsite Afrikos ir kitokių laukinių kraštų lygio VT. Ir visai nesvarbu, choziaino, "Kautros" ar KA mikrobas. Tai ne viešasis transportas. Tai ubagų transportas. Kuo ubagiškesnė šalis, tuo mažiau VT ir daugiau automobilių gatvėse (kokie visi turtingi su senais grabais ir benzinui negaila trečdalio algos)...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X