Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė zn76 Rodyti pranešimą
    Man kažkodėl atrodo, kad užsienyje, Europoje, nėra tokių problemų - vasarą varikliai nekaista, nereikia įjunginėti salono šildymą, kad variklis nesudegtų; kondicionieriai sutvarkyti ir veikia, ir niekas neaiškina, kad jie neduoda jokios naudos, tai ir nereikia juos jungti (neseniai vienas žinomas forumo dalyvis paskelbė tokią "auksinę" mintį); keleivių salone yra geras apšvietimas, o ne prieblanda...
    Aišku, dabar prasidės, kad maži atlyginimai, ir dėl to vairuotojai gali savo nuožiūra daryti ką jie nori...
    Kam lygini užsienį ir Lietuva? Koks remontas ir priežiūra autobusu Lietuvoje ir užsienyje? Čia svarbu kad kažkas bent važiuotų ir padengtų linija o kai jau nebe vaziuos tada reiks ir taisyti.
    Beje atlyginimai tikrai dideli vaidmenį vaidina dėl šitos betvarkės

    Comment


      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

      Kam lygini užsienį ir Lietuva?
      Todėl kad palyginami dalykai - autobusai panašūs (Lenkijoje ir kai kur Vokietijoje dar Ikarus'ai važinėja ir nieko, karūna nuo galvos nekrenta), važiavimo kaina panaši, tad galima lyginti.

      Comment


        Parašė zn76 Rodyti pranešimą

        Todėl kad palyginami dalykai - autobusai panašūs (Lenkijoje ir kai kur Vokietijoje dar Ikarus'ai važinėja ir nieko, karūna nuo galvos nekrenta), važiavimo kaina panaši, tad galima lyginti.
        Kur atvažiavo lenkiški MAN ar rumuniski Scania autobusai nebuvo tokie jau puikus o kaip tik kas netingejo tą išėmę tiek manau kad žinodami kad parduodami todėl jie tokie be kondicionierių siurblių ir t. T.
        Didžiausia priežastis žmogaus kaip darbuotojo sumenkinimas pačio darbdavio tai ir atsiliepia požiūriu į darba technikos saugojimu.

        Tiesiog lietuviai yra pochuistai sužaloti blogo gyvenimo žmonės ir dirba kad reikia pavalgyti susimokėti mokesčius ir biski pramogų, o ne tam kad rūpėtų kaip darbą nudirbt kuo geriau o kaip gausis taip ir sueis
        Paskutinis taisė egiscrypth; 2019.11.28, 18:36.

        Comment


          Parašė zn76 Rodyti pranešimą

          Todėl kad palyginami dalykai - autobusai panašūs (Lenkijoje ir kai kur Vokietijoje dar Ikarus'ai važinėja ir nieko, karūna nuo galvos nekrenta), važiavimo kaina panaši, tad galima lyginti.
          Todėl kad yra skirtingi požiūriai visų pirma valdžios į VT, o nuo to priklauso VT finansavimas, vadovų skyrimas valdiškiems parkams ir jų veiklos kontroliavimas bei reikalavimai ir vertimas jų laikytis. Taip pat ir darbuotojų motyvavimas atlyginimais bei darbo sąlygomis.

          Comment


            Parašė Barabanas Rodyti pranešimą

            Užtarėjų visada atsiras, o jei išlipus iš transporto pažeidėjas bėga negali jo sulaukyt, nes negali jo nė paliest, o kol policija atvažiuos kaip jį sulaikyt jo nepalietus pirštu? Daugiau teisių kontrolei suteikt reikia.
            Kontrolei teisiu niekas nesuteiks, jie nera pareigunai. Kam tada reikalingas treciasis tikrinamuju apsauginis? tam, kad atsirasyt? dabar kaip viskas GPS uota, kontroles buvimo vieta labai lengva atsekt. Patikrinimui ir pazeidimui nustatyti teisiskai pakanka dvieju pilnameciu asmenu.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą

              Todėl kad yra skirtingi požiūriai visų pirma valdžios į VT, o nuo to priklauso VT finansavimas, vadovų skyrimas valdiškiems parkams ir jų veiklos kontroliavimas bei reikalavimai ir vertimas jų laikytis. Taip pat ir darbuotojų motyvavimas atlyginimais bei darbo sąlygomis.
              Teisingai pasakyta darbuotojai dirbantys su tais pačiais įrankiais nors ir už tą patį atlygį bet kart nuo karto bent geru žodžiu pagiriamas būtų tai kitaip ir i darbą jis žiūrėtų tausotu įmonės turtą įrankius o ne px šiandien išėjo pravažiuoti jei rytoj nevažiuos kita gausiu.
              O ne kaip dabar jei nepatinka eik lauk vistiek kazkam bus dirbt.
              Dabar kaip šalta grįžta žiurkės į skęstantį laivą o tik ateina kovas ir visi vėl issilaksto

              Comment


                Negalvokit, kad vakaruose problemų nėra, ten jū irgi per akis. Lietuva niekada netaps pilna vakarų šalimi, kol tokie darbuotojai visais būdais kenks savo darbovietei, tuo pačiu ir sau.

                Comment


                  Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                  Kontrolei teisiu niekas nesuteiks, jie nera pareigunai. Kam tada reikalingas treciasis tikrinamuju apsauginis? tam, kad atsirasyt? dabar kaip viskas GPS uota, kontroles buvimo vieta labai lengva atsekt. Patikrinimui ir pazeidimui nustatyti teisiskai pakanka dvieju pilnameciu asmenu.
                  Tas trečiasis tai vairuotojas O vairuotojai po paskutinių tąsymų policijoj ir areštinėj dabar išvis nesikiša į kontrolierių darbą. Bėga tegul bėga. Jo prioritetas saugoti kontrolės autobusiuką ir kontrolierius nuo visokių...

                  Comment


                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                    Negalvokit, kad vakaruose problemų nėra, ten jū irgi per akis. Lietuva niekada netaps pilna vakarų šalimi, kol tokie darbuotojai visais būdais kenks savo darbovietei, tuo pačiu ir sau.
                    Aišku, kad yra, bet vis dėlto įmonių valdymas, veiklos organizavimas geresnis, VT finansavimas geresnis, darbo sąlygos geresnės ir darbuotojų atlyginimai didesni. Aišku, tai ne aukso kasykla, vairuotojai nėra turtuoliai.

                    Comment


                      Vakar buvo egles iziebimas bet po renginio atvaziavo mikroautobusai parvest dalyvius namo. Ir anksciau atvaziuodavo didedi o dabar mazi ir vaziavim silkes susispaude. Nu tikra geda jei net sventes proga nesugeba transporto suorganizuot normaliai.padorius autobus atsiust nesugeba niekaip, idomu kaip naujemetinis sutikimas bus ar ir vel atsius tik mazus ir ves kaip silkes statinej
                      Paskutinis taisė uksas; 2019.12.02, 22:28.

                      Comment


                        Parašė uksas Rodyti pranešimą
                        Vakar buvo egles iziebimas bet po renginio atvaziavo mikroautobusai parvest dalyvius namo. Ir anksciau atvaziuodavo didedi o dabar mazi ir vaziavim silkes susispaude. Nu tikra geda jei net sventes proga nesugeba transporto suorganizuot normaliai.padorius autobus atsiust nesugeba niekaip, idomu bus kaip naujemitinis sutimas bus ar ir atsius tik mazus
                        Praeitais metais per naujus metus naktį važinėjo 13N ir 14N mikroautobusai. Tai vairuotojai bandė sutalpint visus, vėliau skambino parkui, kad daugiau važiuotų. Po 15 min. iš garažo atvažiavo dar vienas 14N mikroautobusas, kuris po poros minučių vėl buvo pilnas. Faktas, kad valdžiai ant žmonių p***i

                        Comment


                          Visi žiūri savęs, ypač kai labai žemas empatijos lygis apskritai pas žmonės. Pagalvojau, kad tam tinka Užkalnio mintis apie Maximos darbuotojų sąlygas, kol dar vyksta ta darbuotojų rotacija (cirkuliacija), tol problemos nėra, parduotuvės atidarytos, visada pilnos lentynos prekių, yra pirkėjų, etc. Matys, kad esami modeliai neveikia, keis pačias sąlygas. Tas pats su parku, kol randa pakankamai žmonių, kas tokiom sąlygom gali dirbti, tai ir dirbs. Matys, kad nieko nesigauna arba apskritai neliks VT Kaune arba jis bus kitoks...

                          Comment


                            Kaip vairuotojų darbo sąlygos išvis susįjusios su Kauno savivaldybės sprendimu neleisti papildomų autobusų šventės metu ?

                            Comment


                              Parašė uksas Rodyti pranešimą
                              naujemitinis sutimas
                              Čia kas per renginys toks?
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                Kaip vairuotojų darbo sąlygos išvis susįjusios su Kauno savivaldybės sprendimu neleisti papildomų autobusų šventės metu ?
                                Per finansavimą. Savivaldybė "taupo" ir moka skatikus arba iš viso nemoką, tik žada sumokėti. Jei tai būtų privatininkas, tai pasiųstų savivaldybę, o savo įmonei galima įsakinėti ir ją durstyti. Kol ponai, partiniai bonzai pešasi ir kelia intrigas bei nusukinėja pinigus, kenčia keleivis.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                  Per finansavimą. Savivaldybė "taupo" ir moka skatikus arba iš viso nemoką, tik žada sumokėti. Jei tai būtų privatininkas, tai pasiųstų savivaldybę, o savo įmonei galima įsakinėti ir ją durstyti. Kol ponai, partiniai bonzai pešasi ir kelia intrigas bei nusukinėja pinigus, kenčia keleivis.
                                  Savivaldybė pradėjo mokėti tik dalį dotacijų, o KA negali spjaut ir aplamai nevažiuoti nes pasirašę sutartį kad turi bet kokiu būdu važiuoti. Tai važiuoja kuo mažesnėmis išlaidomis mikriukais.
                                  Įdomu kuo toliau baigsis šitas cirkas.

                                  Comment


                                    Pagal stops.lt tvarkaraščius, savaitgaliais trasa Partizanų g. - Kauno pilis važiuoja 10, o ne 10A numerio troleibusai. Kaip čia taip? Realiai pakeitė ar tiesiog klaida?
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                      Pagal stops.lt tvarkaraščius, savaitgaliais trasa Partizanų g. - Kauno pilis važiuoja 10, o ne 10A numerio troleibusai. Kaip čia taip? Realiai pakeitė ar tiesiog klaida?
                                      Manau pakeitė, kad neklaidint.

                                      Comment


                                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                        Kaip vairuotojų darbo sąlygos išvis susįjusios su Kauno savivaldybės sprendimu neleisti papildomų autobusų šventės metu ?
                                        Nes nesusiję.

                                        Tiesiog pareiškiau nuomonę apie šitoje skiltyje nuolat vystomas diskusijas dėl vairuotojų (ir keleivių) sąlygų.

                                        Comment


                                          Parašė Barabanas Rodyti pranešimą

                                          Manau pakeitė, kad neklaidint.
                                          Keistas sprendimas buvo su tuo 10A. Suprantu 6 ir 6A. 35 ir 35A trasos ilgiai skiriasi dvigubai, o 10A ir 10 gal tik pora stotelių skiriasi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X