Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [QUOTE=Mettal;n1765774]

    Eik pas viršininką ir pasiklausk, o ne skleisk savo erezijas. Tavo laikas poilsiui yra pietų pertrauka, kuri yra po įstatymais numatyto laiko tarpo.

    Tai pagal tave jei visą dieną kamščiai ir visa laiką vėluojama tai ir be poilsio visa pamainą ir reikia važiuoti? Myžti į bambalį?
    Ne taip nėra o yra po kiekvieno pusračio atstova ne trumpesnė nei 5 minutės ir viena ne trumpesnė nei 30 minučių.
    O kai minėjai kad atstova lyginimui buvo ir tokia kalba bet griežtai laikytis tada pietų laiko nesvarbu kad į galą dar nenuvaziuota papietaujama ten kur pagal laiką atėjo pietų laikas ir toliau pratęsiamas darbas pietų laikui baigus

    Comment


      Parašė zn76 Rodyti pranešimą
      Kaip praėjo senų troleibusų aukcionai (buvo numatyti lapkričio 11 ir 19)?
      Ar kas nors susidomėjo? O gal ir nupirko ką nors?
      15 bus pasilikta rezervui

      Comment


        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

        15 bus pasilikta rezervui
        O kaip įdomu! O kokius paliks?
        Įdomiausia, kad naujausius pagal gamybos metus nurašė. Tai kokius paliks tada?

        Dar kas mane nustebino iš aukciono aprašymo, tai parduodamų troleibusų būklės aprašymas. Na, kėbulai, konstrukcijos elementai, viskas suprantama, gali būti paveikti ir pažeisti korozijos (nors, ką, kapitalinio remonto metu su tuo niekas nebuvo daroma?). Nustebino tai, kad daugumos troleibusų elektros instaliacijos nusidėvėjimas apie 80 procentų. Tai ką, netgi laidų nekeitė naujais, pastatė tuos pačius, susidėvėjusius?

        Comment


          Parašė Kau80 Rodyti pranešimą

          O kam reikalingi nemokantys keleiviai?
          Is vis Kaune kontroles mazai, ir ji nera griezta kaip Vilniuje. Miestui reiketu 6 brigadu, kurios vaziuotu i atokiausius pakrascius, net ten, kur vaziuojama karta i valanda .Kontrole turetu tikrinti nuo pirmojo 29 G reiso, iki paskutines transporto priemones mieste, ir visomis savaites dienomis. Lengviausia jiems butu nubausti, kai autobusas pustustis, o jame pazeidejas, tada ir uztareju nebus.

          Comment


            nuo Veliniu ir Visu Sventuju 44 ais autobusas visais reisais pratestas iki Ledos kapiniu.

            Comment


              Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

              Is vis Kaune kontroles mazai, ir ji nera griezta kaip Vilniuje. Miestui reiketu 6 brigadu, kurios vaziuotu i atokiausius pakrascius, net ten, kur vaziuojama karta i valanda .Kontrole turetu tikrinti nuo pirmojo 29 G reiso, iki paskutines transporto priemones mieste, ir visomis savaites dienomis. Lengviausia jiems butu nubausti, kai autobusas pustustis, o jame pazeidejas, tada ir uztareju nebus.
              Užtarėjų visada atsiras, o jei išlipus iš transporto pažeidėjas bėga negali jo sulaukyt, nes negali jo nė paliest, o kol policija atvažiuos kaip jį sulaikyt jo nepalietus pirštu? Daugiau teisių kontrolei suteikt reikia.

              Comment


                Parašė zn76 Rodyti pranešimą

                O kaip įdomu! O kokius paliks?
                Įdomiausia, kad naujausius pagal gamybos metus nurašė. Tai kokius paliks tada?

                Dar kas mane nustebino iš aukciono aprašymo, tai parduodamų troleibusų būklės aprašymas. Na, kėbulai, konstrukcijos elementai, viskas suprantama, gali būti paveikti ir pažeisti korozijos (nors, ką, kapitalinio remonto metu su tuo niekas nebuvo daroma?). Nustebino tai, kad daugumos troleibusų elektros instaliacijos nusidėvėjimas apie 80 procentų. Tai ką, netgi laidų nekeitė naujais, pastatė tuos pačius, susidėvėjusius?
                Tai formalus vertinimas. Ir taip aišku, kad parduodama už metalo laužo kainą. Net Ukraina tokių troleibusų nepirks. Paimti už dyką su pristatymu Kauno sąskaita tai paimtų, bet tik nepirktų.

                15 paliks gal tik kokiam pusmečiui rezerve. Nes neaišku, kaip Solariai pergyvens pirmą žiemą. Gali būti, kad kai kurios Škodos dar darbuosis ir žiemą. O paskui tikriausiai nurašys, nebent paliks kokią mokomąją ir a la muziejinę, jei nuspręs, kad reikia.

                Comment


                  Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                  nuo Veliniu ir Visu Sventuju 44 ais autobusas visais reisais pratestas iki Ledos kapiniu.
                  Nes ten nėra kaip apsisukti daug kas ir taip važiuodavo ten apsisukti

                  Comment


                    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                    Tai pagal tave jei visą dieną kamščiai ir visa laiką vėluojama tai ir be poilsio visa pamainą ir reikia važiuoti?
                    Tam yra skirtos pietų pertraukos (mažiausiai 30 min.), kur tu turi pilną teisę niekur nevažiuoti, kol nepasibaigs tau skirto minimalaus (30 min. arba 45 min., priklausomai nuo prieš tai išdirbtų valandų skaičiaus) poilsio laikas, net jeigu vėluosi pradėti sekantį reisą.
                    O dėl tualetų, tai kas čia išvis per klausimas? Jeigu reikia, tai ir eini. O ar vėluoji tu ar ne - šiuo atveju visiškai jokios reikšmės neturi.

                    Ne taip nėra o yra po kiekvieno pusračio atstova ne trumpesnė nei 5 minutės ir viena ne trumpesnė nei 30 minučių.
                    Ne trumpesnė nei 5 min. atstova po kiekvieno pusračio yra profsąjungų susitarimo su valdžia reikalas. Vilniuje irgi yra toks susitarimas, kur bendras atstovos laikas per 1 ratą sumoje turėtų būti 10 min. Šiauliuose ir Panevėžyje atstovos daugiausia yra po 1-2 min. Šitas laikas yra apmokamas ir yra įskaičiuojamas į tavo darbo laiką. 5 min. pats tas, kad tau užtektų laiko ramiai nueiti į tualetą, apžiūrėti ar salonas yra daugmaž tvarkingas ir į kitą reisą išvykti laiku. Tai, ką pavadinai "ne trumpesne nei 30 min. atstova" yra ne atstova, o pietūs.

                    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                    15 bus pasilikta rezervui
                    Anksčiau buvo įvardijamas kitoks skaičius - 10, todėl turėkit omeny, kad dar nėra nieko oficialiai nuspręsta ar bent jau nėra paviešinta.
                    Paskutinis taisė Mettal; 2019.11.27, 18:45.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment






                      Anksčiau buvo įvardijamas kitoks skaičius - 10, todėl turėkit omeny, kad dar nėra nieko oficialiai nuspręsta ar bent jau nėra paviešinta.[/QUOTE]

                      Dabar apie tiek eina kalba nes su naujais solariais nėra viskas taip gerai. 5 jau laukia naujų variklių

                      Comment


                        [QUOTE=Mettal;n1765825]

                        Tam yra skirtos pietų pertraukos (mažiausiai 30 min.), kur tu turi pilną teisę niekur nevažiuoti, kol nepasibaigs tau skirto minimalaus (30 min. arba 45 min., priklausomai nuo prieš tai išdirbtų valandų skaičiaus) poilsio laikas, net jeigu vėluosi pradėti sekantį reisą.
                        O dėl tualetų, tai kas čia išvis per klausimas? Jeigu reikia, tai ir eini. O ar vėluoji tu ar ne - šiuo atveju visiškai jokios reikšmės neturi.



                        Ne trumpesnė nei 5 min. atstova po kiekvieno pusračio yra profsąjungų susitarimo su valdžia reikalas. Vilniuje irgi yra toks susitarimas, kur bendras atstovos laikas per 1 ratą sumoje turėtų būti 10 min. Šiauliuose ir Panevėžyje atstovos daugiausia yra po 1-2 min. Šitas laikas yra apmokamas ir yra įskaičiuojamas į tavo darbo laiką. 5 min. pats tas, kad tau užtektų laiko ramiai nueiti į tualetą, apžiūrėti ar salonas yra daugmaž tvarkingas ir į kitą reisą išvykti laiku. Tai, ką pavadinai "ne trumpesne nei 30 min. atstova" yra ne atstova, o pietūs.

                        Atstovos dažniausiai būna 5- 10 minučių o vėluojama ir 20 ir daugiau tai dažnai ir atstovos trūksta jei norint laiku išvažiuoti.
                        O kol tokie atlyginimai tapo nevaldoma situacija važiuoja kaip kam patinka. Žinoma ne bet kaip bet be didelio rūpesčio kaip gausis taip bus gerai
                        Paskutinis taisė egiscrypth; 2019.11.27, 20:27.

                        Comment


                          Pastebėjimas apie naujus troleibusus.
                          Pastebėjau, kad daugumoje troleibusų salono priekinėje dalyje, iki vidurinių durų, būna tamsu.
                          Kas tai? Ar taip greitai sugedo apšvietimas, ir būtent priekinėje dalyje (kas mažai tikėtina, nes troleibusai nauji, ir LED apšvietimas beveik negenda), arba vairuotojų saviveikla ir savivalė, atseit jiems per ryškiai šviečia, atsispindi kažkur (kas daugiau tikėtina). Tokias "tendencijas" pastebėjau ir kai kuriuose autobusuose. Ten lempos priekyje arba nedega, arba uždažytos dažais arba užklijuotos plėvele.
                          Kaip visa tai derinasi su keleivių saugumu? Juk tamsoje didesnė tikimybė nukristi ir susižaloti. Pagaliau paslaugos kokybės ir kultūros aspektas.
                          Jeigu tai yra vairuotojų saviveikla ir savivalė, ar neturėtų vežėjas, jo administracija į tai atitinkamai reaguoti, ir užtikrinti, kad keleivius vežančios transporto priemonės sistemos (šiuo atveju apšvietimas) veiktų taip, kaip numatė gamintojas?

                          Comment


                            Parašė zn76 Rodyti pranešimą
                            Pastebėjimas apie naujus troleibusus.
                            Pastebėjau, kad daugumoje troleibusų salono priekinėje dalyje, iki vidurinių durų, būna tamsu.
                            Kas tai? Ar taip greitai sugedo apšvietimas, ir būtent priekinėje dalyje (kas mažai tikėtina, nes troleibusai nauji, ir LED apšvietimas beveik negenda), arba vairuotojų saviveikla ir savivalė, atseit jiems per ryškiai šviečia, atsispindi kažkur (kas daugiau tikėtina). Tokias "tendencijas" pastebėjau ir kai kuriuose autobusuose. Ten lempos priekyje arba nedega, arba uždažytos dažais arba užklijuotos plėvele.
                            Kaip visa tai derinasi su keleivių saugumu? Juk tamsoje didesnė tikimybė nukristi ir susižaloti. Pagaliau paslaugos kokybės ir kultūros aspektas.
                            Jeigu tai yra vairuotojų saviveikla ir savivalė, ar neturėtų vežėjas, jo administracija į tai atitinkamai reaguoti, ir užtikrinti, kad keleivius vežančios transporto priemonės sistemos (šiuo atveju apšvietimas) veiktų taip, kaip numatė gamintojas?
                            Būtent dėlto kad salone yra per daug šviesu ir atspindi į priekinį stiklą ir vairuotojas nieko nemato. Įdomu kas svarbiau ar kad keleivis ne viską mato ar kad vairuotojas ne viską mato kelyje?
                            O ar pats naktį važinėdamas salone šviesą įsijungęs važinėji? Manau kad ne

                            Comment


                              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                              Būtent dėlto kad salone yra per daug šviesu ir atspindi į priekinį stiklą ir vairuotojas nieko nemato. Įdomu kas svarbiau ar kad keleivis ne viską mato ar kad vairuotojas ne viską mato kelyje?
                              O ar pats naktį važinėdamas salone šviesą įsijungęs važinėji? Manau kad ne
                              Jau daugelis forumo dalyvių pagrįstai pastebėjo, kad tamsta turi savotišką požiūrį: vairuotojas pagal savo nuožiūrą gali specialiai vėluoti (netgi iš pradinio sustojimo išvažiuoti pavėluotai), gali neįjungti kondicionieriaus, apšvietimo... Kas dar "galima" pagal vairuotojo norą?

                              Comment


                                Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                Atstovos dažniausiai būna 5- 10 minučių o vėluojama ir 20 ir daugiau tai dažnai ir atstovos trūksta jei norint laiku išvažiuoti.
                                Nu tai visiškai normalu, kad kartais neįsipaišai į atstovų laikus. Vilniuje tokie vėlavimai pasitaiko dažnai ir jeigu yra pastebima, kad tai yra ilgalaikė tendencija, yra ilginamas atstovos laikas.

                                Parašė zn76 Rodyti pranešimą
                                Pastebėjimas apie naujus troleibusus.
                                Pastebėjau, kad daugumoje troleibusų salono priekinėje dalyje, iki vidurinių durų, būna tamsu.
                                Kas tai? Ar taip greitai sugedo apšvietimas, ir būtent priekinėje dalyje (kas mažai tikėtina, nes troleibusai nauji, ir LED apšvietimas beveik negenda), arba vairuotojų saviveikla ir savivalė, atseit jiems per ryškiai šviečia, atsispindi kažkur (kas daugiau tikėtina).
                                Solariuose tokia problema tikrai yra, kad šviesos iš salono atsispindi ant priekinio stiklo ir labai pablogina matomumą. Tai yra ne vairuotojų savivalė, o konstrukcijos trūkumas. Vilniuje šita problema buvo sprendžiama taip: dalis kabinos stiklų apklijuoti nepermatoma plėvele ir neįjungiama dalis priekinio apšvietimo. Deja, bet didesniai daliai vairuotojų šito nepakanka ir jie vis tiek važinėja su apšvietimu tik per pusę salono Akivaizdu, kad reikalingi papildomi sprendimai, nes tikrai nėra normalu kai vairuotojas nemato kelio ir negali saugiai vairuoti, ir kai pusė salono skendi tamsoje.

                                Kitų gamintojų ir modelių autobusuose bei troleibusuose tokios bėdos nėra - ten arba pakanka įjungti apšvietimą režimu "kas antra lempa" arba tiesiog yra režimas "viskas arba nieko" be galimybės palikti kurią nors salono dalį apskritai be apšvietimo.

                                Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                O ar pats naktį važinėdamas salone šviesą įsijungęs važinėji? Manau kad ne
                                Nereikia painioti asmeninio automobilio su viešuoju transportu.
                                Paskutinis taisė Mettal; 2019.11.28, 10:55.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Dar ir nuo ,,auksarankių" meistrų prilauso,vienose Volvose galima žmoniškai derint apšvietima,pas mane arba viskas dega,ir visą saloną matai priekiniam stikle,o ne kelia,ypač neapšviestuose gatvėse,arba tik iki pusės iš galo šviečia,paprašėm elektrikų sutvarkyt,nesugeba .

                                  Comment


                                    Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
                                    Dar ir nuo ,,auksarankių" meistrų prilauso,vienose Volvose galima žmoniškai derint apšvietima,pas mane arba viskas dega,ir visą saloną matai priekiniam stikle,o ne kelia,ypač neapšviestuose gatvėse,arba tik iki pusės iš galo šviečia,paprašėm elektrikų sutvarkyt,nesugeba .
                                    Arba pačiam tenka pasiderinti iš sukant lempas kurios trugdo dėl matomumo

                                    Comment


                                      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                      Arba pačiam tenka pasiderinti iš sukant lempas kurios trugdo dėl matomumo
                                      Irgi idėja

                                      Comment


                                        O tie mersai kautros buve ir sie nauji parko ir nesamoningas apsvietimas ijungus pilna apsvietima akina konkreciai. Net vaziuojant kelio nesimato tik zibureliai akyse

                                        Comment


                                          Man kažkodėl atrodo, kad užsienyje, Europoje, nėra tokių problemų - vasarą varikliai nekaista, nereikia įjunginėti salono šildymą, kad variklis nesudegtų; kondicionieriai sutvarkyti ir veikia, ir niekas neaiškina, kad jie neduoda jokios naudos, tai ir nereikia juos jungti (neseniai vienas žinomas forumo dalyvis paskelbė tokią "auksinę" mintį); keleivių salone yra geras apšvietimas, o ne prieblanda...
                                          Aišku, dabar prasidės, kad maži atlyginimai, ir dėl to vairuotojai gali savo nuožiūra daryti ką jie nori...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X