Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Ta pati situacija ir su kautros 51-57 maršrutais. Kol ėjo viskas grynais pinigais buvo pelninga tik atsirado griežta darbo ataskaitų kontrolė elektroniniai bilietai ir jau nieko naudingo patapo.
    Cia su grafikais jie susimove. Ir iranga uz keliasdesimt tukstanciu sekimo.kad nevogtu o tiek neprivoge tai ir iranga neatsipirko . o po to su trasu keitimais ir galutinis tas taskas elektroninis bilietas. Butu dirbe ilgai bet soko pagal dudele ir gavos pis o xozeinu neleido iskele tokias salygas kad jie nedalyvautu. O dabar pilnas kiemas prie norfos sienos stovi sustatytu ir kirmija. Pas xazeina taip tikrai nebutu buve
    Paskutinis taisė uksas; 2019.11.23, 21:23.

    Comment


      Parašė thomcius Rodyti pranešimą
      ir eismo kultūra juos pribaigė, stojimas kur nori, manevravimas kaip nori...
      Juokinga skaityt senus anekdotus apie mikriukus

      Comment


        Bet kas gali man paiskint kam ta brangi iranga buvo reikalinga tiek kautros metdsm juk ir arkliui aisku kad tiek neoavogs kiek kainavo ta iranga tai buvo monkes biznis tai iranga state savi tai ir babkes atiteko saviem. Bet uztai tu mersu kaina uzkilo iki 300 gabalu litais. Ir matai sako nuostolinga. But nupirke be irangos uz 200 gabalu tai ir snd dar butu vaziave

        Comment


          Todėl, kad galbūt ir savivaldybė reikalavo. Kaip matyti, mikrobų biznis klestėjo tik tol, kol buvo juodi pinigai, lievas dyzelis ir algos vokeliuos ar stavkės vairuotojams. Kai visą tai buvo pradėta raukti, tai dauguma maršrutų užsilenkė. Kai kurie liko, bet tik laiko klausimas, kada jie būtų užsilenkę, jei savivaldybė ir valdžios institucijos būtų rimčiau užsiėmusios. O šiaip tai blogai, nes šitie parazitai maždaug 10-15 metų sustabdė normalaus VT vystymąsi ir paskatino automobilizaciją. Bet didžiausia kaltė, aišku, tenka valdžiai, kuri šitus parazitus leido...

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Todėl, kad galbūt ir savivaldybė reikalavo. Kaip matyti, mikrobų biznis klestėjo tik tol, kol buvo juodi pinigai, lievas dyzelis ir algos vokeliuos ar stavkės vairuotojams. Kai visą tai buvo pradėta raukti, tai dauguma maršrutų užsilenkė. Kai kurie liko, bet tik laiko klausimas, kada jie būtų užsilenkę, jei savivaldybė ir valdžios institucijos būtų rimčiau užsiėmusios. O šiaip tai blogai, nes šitie parazitai maždaug 10-15 metų sustabdė normalaus VT vystymąsi ir paskatino automobilizaciją. Bet didžiausia kaltė, aišku, tenka valdžiai, kuri šitus parazitus leido...
            panaši situacija ir Alytuje buvo, kol buvo smulkūs privatininkai, darė ką norėjo, važiavo kada norėjo, maršrutus trumpino kur norėjo, bilietus davė kada norėjo, algos vokeliuose, transportas neaiškios būklės ir t.t. ir panašiai...
            Atėjus Kautrai ir įvedus aišku ir sunkiai apgaunamą bilietavimo sistemą, reikalai pasikeitė. Nors savivaldybė jau po pirmų mėnesių teigė, kad bilietų (keleivių) padidėjo mažiausiai 20% dėl patogesnių maršrutų ir naujų mikriukų, bet mano nuomonę mažiausiai tiek bilietų išlindo iš šešėlio. O dėl naujų maršrutų, kurie pakeisti iš esmės ir nevėluojančio, laiku ir visada važiuojančio VT keleivių padaugės su laiku, o ne po pirmų mėnesių.

            Comment


              Tai dabar alytui vazineja nauji mersai ir vairuotojai po kaklu autkoji pasikabine.bus be autkojo uzdes bauda. Kaip kaune kad nuvaziavo i wc ikale bauda 201 eura is algos

              Comment


                Ką tu čia paistai? Yra tualetai galinėse stotelėse.

                Comment


                  Kiek zinau ringauduos gale nebuvo gal dabar jau ir pastate kaip tai padare ix forto galiniam. Tada ten likdavo tik krumai....
                  Paskutinis taisė uksas; 2019.11.25, 22:38.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Ką tu čia paistai? Yra tualetai galinėse stotelėse.
                    labai neseniai atsirado geležinkelio stoties galiniame sustojime, 67 maršruto tirkiliškėse nėra, 32 maršruto ringauduose nėra, 20 maršrute adamkaus gimnazijos sustojime kaip ir yra bet be botų iki touleto niekiap nedaeisi per molynus, 46 maršrute nėra nei šlienavoje nei žiegždriuose, net Megos sustojime nėra touleto kad iš tiesų prireikia spjauna į grafiką ir eina į pačią Megą ir grįžta po 10 minučių tik

                    Comment


                      Pagal naujus grafikus žiemos sezonui neprailgino važiavimo laiko o kaip tik nukarpė po daugmaž 5 minutes.

                      Comment


                        Už tai atstovos pailgėjo , laikai iš galinių sustojimų nesikeitė arba minimaliai keitėsi.
                        Taip pat ir troleibusams nuimta 1-2min rate.

                        Comment


                          Pagal naujus tvarkaraščius retinamas 43 maršrutas darbo dienomis, taip pat 32 rečiau kursuos vakare.

                          Comment


                            Parašė Etransport Rodyti pranešimą
                            Už tai atstovos pailgėjo , laikai iš galinių sustojimų nesikeitė arba minimaliai keitėsi.
                            Taip pat ir troleibusams nuimta 1-2min rate.
                            Atstovos yra skirtos atstovai šito laiko niekas ne aukoja dėl kuo tikslesnio važiavimo. Tai bus dar didesni velavimai nei iki šiol kai buvo.
                            O nuo kitų metų palaipsniui bus keičiami kasos aparatai kurie bilietus galės parduoti tik autobusui esant sustojimo zonoj tai autobusas tiek lauks kol visi apsibilietuos
                            Paskutinis taisė egiscrypth; 2019.11.26, 13:29.

                            Comment


                              Nuo Gruodžio 2 d. keičiasi tvarkaraščiai, daug kur tik laikų pastumdymas, bet pvz 42 ir 43 yra retinami...

                              Comment


                                Parašė Barabanas Rodyti pranešimą
                                Nuo Gruodžio 2 d. keičiasi tvarkaraščiai, daug kur tik laikų pastumdymas, bet pvz 42 ir 43 yra retinami...
                                Nes turi dienos ridą sumažinti iki 5000 kilometrų

                                Comment


                                  Parašė Barabanas Rodyti pranešimą
                                  Nuo Gruodžio 2 d. keičiasi tvarkaraščiai, daug kur tik laikų pastumdymas, bet pvz 42 ir 43 yra retinami...
                                  Jie konkrečias nesąmones daro. 43 ir taip pilni važinėja, dar jie retint sugalvojo. Ten pertraukai ilgo reikia, o savaitgaliais mikruškės suknistos. Tarp kitko jau praeita savaitgalį tego stebėt kaip mikruškės pilnut pilnutėlės vežė žmones 43.
                                  Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                                  Comment


                                    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą

                                    Jie konkrečias nesąmones daro. 43 ir taip pilni važinėja, dar jie retint sugalvojo. Ten pertraukai ilgo reikia, o savaitgaliais mikruškės suknistos. Tarp kitko jau praeita savaitgalį tego stebėt kaip mikruškės pilnut pilnutėlės vežė žmones 43.
                                    Patys keleiviai save baudžia nesiregistruodami bilietų autobuse, nes pagal šituos duomenis nėra jau toks didelis keleivių srautas. Realiai pilnas bet registruotų bilietų labai mažai

                                    Comment


                                      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                      Patys keleiviai save baudžia nesiregistruodami bilietų autobuse, nes pagal šituos duomenis nėra jau toks didelis keleivių srautas. Realiai pilnas bet registruotų bilietų labai mažai
                                      O turint tokius duomenis negalima būtų pasiųst kontrolieriu pariodiškai ten kur reikia?

                                      Comment


                                        Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                                        O turint tokius duomenis negalima būtų pasiųst kontrolieriu pariodiškai ten kur reikia?
                                        Jei būtų mano valia pastatyciau bent 5 vietose stacionarias patikrinimo vietas tokios kaip sąjungos aikštė, vilijampoles turgavietė kur Rimi parduotuvė ir sporto g sustojime abiejose pusėse. Bet matyt nėra ko griežtinti kontrolės gal bijo kad paskutiniai keleiviai pabėgs.

                                        Comment


                                          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                          Jei būtų mano valia pastatyciau bent 5 vietose stacionarias patikrinimo vietas tokios kaip sąjungos aikštė, vilijampoles turgavietė kur Rimi parduotuvė ir sporto g sustojime abiejose pusėse. Bet matyt nėra ko griežtinti kontrolės gal bijo kad paskutiniai keleiviai pabėgs.
                                          O kam reikalingi nemokantys keleiviai?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X