Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kad ir vietoj Kautrinių paėmus Kauno autobusams

    Vietoj 51 → 67 retas, kampais važiuojantis
    Vietoj 52 → 68 retas, mažai kam reikalingas, nes tik iki Panemunės važiuoja
    Vietoj 53 → praktiškai nieko 23 vasarą važiavo "dažniau nei įprastai vasarą", o dabar skirtumo nematau.
    Vietoj 54 → rečiau kursuojantys kiekvienoj stotelėj stoviniuojantys ir perpildyti mikriukai.
    Vietoj 55 → Visiškai nieko
    Vietoj 57 → 57G, šitam priekaištų neturiu.

    O kur dar daugybė buvusių maršrutų, kurie tikrai dar būtų gyvavę iki šių dienų ir lengvinę situaciją.

    Comment


      Šiaip mikriukus galėjo dar personaliniais taksi pakeist - būtų dar patogiau, nereikėtų ilgai laukti ir paimtų ir išleistų kur nori - būtų labai patogu keleiviams. Kodėl nepadaro taip? Vietoj to perka kažkokius autobusus ir troleibusus?

      Comment


        Parašė Barabanas Rodyti pranešimą

        O kur dar daugybė buvusių maršrutų, kurie tikrai dar būtų gyvavę iki šių dienų ir lengvinę situaciją.
        Dauguma jų patys nudvėsė dar iki "Kautros". Mikrobai tik laikinai gelbėjo situaciją. Daugumai toks VT tik dar labiau padidino norą kuo greičiau persėsit į automobilį. Tik normalus ir pilnavertis VT galėjo padėti išvengti tos situacijos, kuri yra dabar. O tam reikėjo ne "liberalizacijos" ir kitokių nesąmonių, bet nuoseklių valstybės ir savivaldybių investicijų į VT.

        Comment


          Padarius apklausą keleivių: Ar pagerėjo susisiekimas Kauno mieste išnykus mikriukams manau atsakymas daugelio aiškus :)

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą

            Dauguma jų patys nudvėsė dar iki "Kautros". Mikrobai tik laikinai gelbėjo situaciją. Daugumai toks VT tik dar labiau padidino norą kuo greičiau persėsit į automobilį. Tik normalus ir pilnavertis VT galėjo padėti išvengti tos situacijos, kuri yra dabar. O tam reikėjo ne "liberalizacijos" ir kitokių nesąmonių, bet nuoseklių valstybės ir savivaldybių investicijų į VT.
            Na paskutiniai 9 ar tai 12 likusių maršrutų prieš pertvarką (neskaitant 13, 27, 35) tikrai nemerdėjo, o bandė kapstytis. Kai sutartys buvo nutrauktos KKVK ir N.Vaitkūno firma bendrom jėgom bandė per teismą kariaut su savivaldybės sprendimu, bet nesėkmingai.

            Comment


              Žmonėms nereikia, bet kur stojančio transporto, žmonėms reikia dažnai kursuojančio transporto, verkiant reikia pertvarkyti maršrutų tinklą, kam reikalingi tokio intervalo maršrutai kaip pvz 17, 21, 28, o savaitgalį dauguma 1-2 kart per valandą.

              Comment


                Parašė Barabanas Rodyti pranešimą

                Na paskutiniai 9 ar tai 12 likusių maršrutų prieš pertvarką (neskaitant 13, 27, 35) tikrai nemerdėjo, o bandė kapstytis. Kai sutartys buvo nutrauktos KKVK ir N.Vaitkūno firma bendrom jėgom bandė per teismą kariaut su savivaldybės sprendimu, bet nesėkmingai.
                Būtų ir nudvėsę. Jei dar kokiems 3 metams būtų leista jiems važinėti, o ne užleidus "Kautrą". O jei visgi kažkurie iš jų būtų išlikę, tai tik tuomet reikėjo juos išspirti, pačius maršrutus perimant KA su normaliais autobusais... Įtariu, kad ir intervalas paskutiniais mikrobų merdėjimo metais būtų kokios 10-12 min. Beje, Panevėžyje ir Šiauliuose mikrai praktiškai išnyko patys... Ypač Panevėžyje, kai ne piko metu jie net buvo nustoję važinėti...

                Comment


                  10-12 min. geras, protingas intervalas, bet KA autobusų maršrutų su panašiu intervalu vos keletas...

                  Comment


                    Parašė Barabanas Rodyti pranešimą
                    Žmonėms nereikia, bet kur stojančio transporto, žmonėms reikia dažnai kursuojančio transporto, verkiant reikia pertvarkyti maršrutų tinklą, kam reikalingi tokio intervalo maršrutai kaip pvz 17, 21, 28, o savaitgalį dauguma 1-2 kart per valandą.
                    Važiuoja 2 kart per valandą ir tie tušti. Negali ekonomiškai pateisinti tusčių autobusų leidimo kas 10 minučių, net jei ir tai yra socialinė paslauga - elementariai tai nepakeliama finansinė našta. Jei Kauno autobusai būtų privati nuosavybė, ji neišgyventų, nes dauguma maršrutų nuostolingi arba turėtų atsisakyti tų maršrutų. Savivaldybė meta nemažas mokesčių mokėtojų lėšas tam, kad tai kompensuoti. Norint padažninti maršrutus reiktų dar daugiau mokesčių mokėtojų pinigų tam skirti ir dėl to turėtų kažkas kitas nukentėti.

                    Aš mačiau kaip atrodė 53 mikriukas paskutiniais gyvenimo metais - jei ne žiema ir ne sniegas, vežiodavo po kelis keleivius, buvo akivaizdu, kad ten negali apsimokėti. Kiek važiuoju kokiu 4,37,40 maršrutais (prieš 9:00 ryte arba 18:00-23:00 vakare) - niekad nesusidūriau su pilnu autobusu/troleibusu. Jei važiuotų dažniau tai važiuotų dar mažiau užpildyti. Kaip galima ekonomiškai pagrįsti pustuščių autobusų paleidimą?

                    Dėl maršrutų pertvarkymo sudėtingiau komentuoti ar kažką padėtų esamų maršrutų pakeitimas - jei kažkur pridėsi, teks kitur atimti. Asmeniškai dažniausiai nevažiuoju VT, nes automobiliu visvien patogiau, vasarą kondicionierius veikia. Dėl važiavimo dažnumo didelės bėdos nematau - pasižiūriu grafiką ir ilgai laukt netenka, net nežiūrint darbo dieną 10 minučių laukimas nėra tragedija. Net važiavimo laikas mano atveju gaunasi panašus tiek automobiliu tiek viešuoju (4min. VT važiuoja ilgiau), didesnė problema, kad iki darbo nuo stotelės tenka eiti kvartalu kur nėra šaligatvių ir būtent ėjimas iki stotelės sudaro didžiąją kelionės laiko dalį - vėl automobilis laimi nes su juo gali nuo durų iki durų privažiuot ir sutaupyt laiko.

                    Comment


                      Manau, tai turėtų padėti
                      Attached Files

                      Comment


                        Parašė evil Rodyti pranešimą

                        Važiuoja 2 kart per valandą ir tie tušti. Negali ekonomiškai pateisinti tusčių autobusų leidimo kas 10 minučių, net jei ir tai yra socialinė paslauga - elementariai tai nepakeliama finansinė našta. Jei Kauno autobusai būtų privati nuosavybė, ji neišgyventų, nes dauguma maršrutų nuostolingi arba turėtų atsisakyti tų maršrutų. Savivaldybė meta nemažas mokesčių mokėtojų lėšas tam, kad tai kompensuoti. Norint padažninti maršrutus reiktų dar daugiau mokesčių mokėtojų pinigų tam skirti ir dėl to turėtų kažkas kitas nukentėti.

                        Aš mačiau kaip atrodė 53 mikriukas paskutiniais gyvenimo metais - jei ne žiema ir ne sniegas, vežiodavo po kelis keleivius, buvo akivaizdu, kad ten negali apsimokėti. Kiek važiuoju kokiu 4,37,40 maršrutais (prieš 9:00 ryte arba 18:00-23:00 vakare) - niekad nesusidūriau su pilnu autobusu/troleibusu. Jei važiuotų dažniau tai važiuotų dar mažiau užpildyti. Kaip galima ekonomiškai pagrįsti pustuščių autobusų paleidimą?

                        Dėl maršrutų pertvarkymo sudėtingiau komentuoti ar kažką padėtų esamų maršrutų pakeitimas - jei kažkur pridėsi, teks kitur atimti. Asmeniškai dažniausiai nevažiuoju VT, nes automobiliu visvien patogiau, vasarą kondicionierius veikia. Dėl važiavimo dažnumo didelės bėdos nematau - pasižiūriu grafiką ir ilgai laukt netenka, net nežiūrint darbo dieną 10 minučių laukimas nėra tragedija. Net važiavimo laikas mano atveju gaunasi panašus tiek automobiliu tiek viešuoju (4min. VT važiuoja ilgiau), didesnė problema, kad iki darbo nuo stotelės tenka eiti kvartalu kur nėra šaligatvių ir būtent ėjimas iki stotelės sudaro didžiąją kelionės laiko dalį - vėl automobilis laimi nes su juo gali nuo durų iki durų privažiuot ir sutaupyt laiko.

                        Tai ir važiuos mažai kas, jei autobusas mieste, ne kokiame nors užkampyje važiuos 2 kartus per valandą. 2 kartais užkampiui yra labai geria. 1 kartas per valandą ar 1 kartas kas 2 valandas tai jau nesąmonė. Tokių maršrutų niekam nereikia, nebent kažkokia ypatinga vieta. Bet tokių maršrutų mieste 1 ar 2 gali būti, o ne vos ne 10, kaip kad Kaune. Tam, kad keleiviai būtų, reikia, kad VT derintųsi prie keleivių, o ne atvirkščiai. Todėl žmonės ir automobilizavosi, kad jų netenkino esamas VT. O dabar sugrąžinti keleivius sunku, beveik neįmanoma.
                        Sakai, kad privatus verslas atsisakytų. Taip, bet tam ir yra valstybė ar savivaldybė. Tam ji ir privalo finansuoti VT. Ir ne tiek jau daug ten reikėtų investuoti, jei būtų nuolat investuojama į VT. O kai dešimtmečiais buvo beveik neinvestuojama, tai dabar reikia investuoti per trumpą laiką daug. Gerai, galima neinvestuoti į VT, bet tada dar daugiau reikės investuoti į kelius ir gatves ir tai bus vis dar maža ir maža. Kamščiai bus nuolatiniai, parkavimo vietų visiems neužteks, bus teršiama dar labiau aplinka, naikinami žali plotai, didės triukšmas ir t.t.

                        Comment


                          Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                          Manau, tai turėtų padėti
                          Padėti kaip? Turbūt pagreitinti pora minučių kelionę keliem tūkstančiam, kurie šiaip ar taip naudojasi VT, bet radikaliai kažko nekeičia. Iš bet turios vietos kur kada gyvenau Kaune šitie mašrutai nutolę bent 1km, o bet kurios darbo ar mokslo įstaigos kurią lankiau nepasiekčiau bent kartą nepersėdęs. Ar tam šimtui tūkstančių kur dabar naudojasi automobiliu padėtų apsispręsti ir persėsti į VT - tikrai ne.

                          Comment


                            O ko tu nori? VT niekada ir niekur nėra patogiau nei automobilis. Automobilių yra per daug ir jie užkemša gatves, dėl ko eismas lėtėja visiems. Todėl jokios kitos išeities nėra - tik dalies žmonių persodinimas į VT. Taškas. Investicijos į asfaltą pagaliau turi liautis augusios, jų turi būti tik tiek, kiek reikia palaikyti esamam gatvių tinklui, o ne didinti jo pralaidumą.

                            Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                            Manau, tai turėtų padėti
                            Kaip ir gerai, bet vėlgi gausis kaip Vilniuje, kai 80 proc. tų maršutų trasų eina po laidu, bet butų naudojami autobusai... Ir kaip Vilniuje dauguma keleivių grūstųsi į tuos greituosius autobusu, o troleibusai netenktų didelės dalies keleivių, būtų dubliuojami ir vežiotų orą...
                            Paskutinis taisė Al1; 2019.11.20, 21:19.

                            Comment


                              Nežinau ar paviešino galutinį pristatymą (buvo atspausdintas toks kaip blanknotas), bet mačiau, kad plės A juostų tinklą, o ne šias linijas, kurios reikalautų naujo asfalto ir jie berods veiktų kaip tramvajai (o gal net sugalvotų fizinius tramvajus paleist).
                              Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.20, 21:20.

                              Comment


                                Koks dar tramvajus? Padarytų kaip Vilniuje greituosius autobusus, kurie dubliuotų ištisus troleibusų maršrutus.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą


                                  Tai ir važiuos mažai kas, jei autobusas mieste, ne kokiame nors užkampyje važiuos 2 kartus per valandą. 2 kartais užkampiui yra labai geria. 1 kartas per valandą ar 1 kartas kas 2 valandas tai jau nesąmonė. Tokių maršrutų niekam nereikia, nebent kažkokia ypatinga vieta. Bet tokių maršrutų mieste 1 ar 2 gali būti, o ne vos ne 10, kaip kad Kaune. Tam, kad keleiviai būtų, reikia, kad VT derintųsi prie keleivių, o ne atvirkščiai. Todėl žmonės ir automobilizavosi, kad jų netenkino esamas VT. O dabar sugrąžinti keleivius sunku, beveik neįmanoma.
                                  Sakai, kad privatus verslas atsisakytų. Taip, bet tam ir yra valstybė ar savivaldybė. Tam ji ir privalo finansuoti VT. Ir ne tiek jau daug ten reikėtų investuoti, jei būtų nuolat investuojama į VT. O kai dešimtmečiais buvo beveik neinvestuojama, tai dabar reikia investuoti per trumpą laiką daug. Gerai, galima neinvestuoti į VT, bet tada dar daugiau reikės investuoti į kelius ir gatves ir tai bus vis dar maža ir maža. Kamščiai bus nuolatiniai, parkavimo vietų visiems neužteks, bus teršiama dar labiau aplinka, naikinami žali plotai, didės triukšmas ir t.t.
                                  valstybė ir savivaldybė pinigų nespausdina, finansuojama iš mokesčių mokėtojų kišenės. Tai galų gale aš finansuočiau VT, kuriuo niekas toliau sėmingai nesinaudotų vietoj to, kad mano sumokėti mokesčiai būtų išleisti parko tvarkymui ar kokio šaligatvio įrengimui? Nesutinku remti orą vežiojantį transporta.
                                  Į kelius ir gatves taip pat nereiks investuot - tik jokiu būdu neplatinti esamų ir neįrenginėti daugiau parkavimo vietų prie esamų pastatų (tas liečia ir daugiabučių kiemus) ir kai kamščiai pasidarys nebeįmanomi, VT pasidarys patrauklus (nes nebus kur parkuoti, o ir A juostom važiuoti tik autobusai galės) ir padaugėjus keleivių bus galima nupirkti daugiau autobusų. Viskas susireguliuoja savaime, bet yra utopija tikėti, kad paleidus vietoj 1 autobuso keturis per valandą kažkas atsisakys automobilio.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                    Būtų ir nudvėsę. Jei dar kokiems 3 metams būtų leista jiems važinėti, o ne užleidus "Kautrą". O jei visgi kažkurie iš jų būtų išlikę, tai tik tuomet reikėjo juos išspirti, pačius maršrutus perimant KA su normaliais autobusais... Įtariu, kad ir intervalas paskutiniais mikrobų merdėjimo metais būtų kokios 10-12 min. Beje, Panevėžyje ir Šiauliuose mikrai praktiškai išnyko patys... Ypač Panevėžyje, kai ne piko metu jie net buvo nustoję važinėti...
                                    Man kaip studentui mikriukai visai neapsimokėjo, labai retom progom naudojausi. Ir nesvarbu ar tai Kautriniai, ar būtų likę privatnykai. Pensininkams irgi neapsimoka. Kai kurie dirbantys irgi linkę nuolatinius pirkt, kiti ant nuosavos mašinos perėję.

                                    Comment


                                      Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                                      Manau, tai turėtų padėti
                                      Čia Kauno metro ar Kauno tramvajus?

                                      Comment


                                        Na visas VT tinklas turėtų būti iš esmės pertvarkytas, kur greitieji didelės talpos maršrutai būtų VT "stuburas", nes tokio dydžio mieste kaip Kaunas dabartinėje VT sistemoje VT greitis yra siaubingo lėtumo. Na pasižiūrėkite patys kad ir Trafi programėlėje. Pvz. startuojam iš Šilainių, Naujakurių g. 84. Tai ryte iki Volungių g. 16 (Onkologijos ligoninės) kelionės trukmė 69 min (atstumas pagal maps.lt 12.8km), iki Technikos g. 7 - kelionės trukmė 50 min. (maps.lt atstumas 13.8km), iki Veiverių g. 150 ("Maxima" bazė Aleksote) - kelionės trukmė 55min (maps.lt atstumas 8.37km). Tai kas čia norės persėsti į VT ir kokius papildomus keleivių srautus galima sugeneruoti jei iš Šilainių į Aleksotą siūlo važiuoti beveik valandą. C'amon, Nemira :) Per tiek laiko Į Vilnių nuvažiuoti galima, o čia tik iki Aleksoto

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          Čia Kauno metro ar Kauno tramvajus?
                                          http://www.kaunas.lt/transportas/darnaus-judumo-planas/
                                          Attached Files
                                          Paskutinis taisė vilijampolietis; 2019.11.20, 21:50.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X