Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O kas ne taip?

    Comment


      Taigi va prijungs pusę Kauno rajono prie Kauno miesto, tai bus daug naujų maršrutų ir niekam to 54 jau nebereikės ok, juokauju, bet ar jums patiems tas 54 neatsibodo per du mėnesius non stop diskutuoti, kartojasi ir kartojasi

      Comment


        Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
        Taigi va prijungs pusę Kauno rajono prie Kauno miesto, tai bus daug naujų maršrutų ir niekam to 54 jau nebereikės ok, juokauju, bet ar jums patiems tas 54 neatsibodo per du mėnesius non stop diskutuoti, kartojasi ir kartojasi
        Tai nes problema nesprendžiama, pastoviai prigrūstas, net stovėt nebūna vietos

        Comment


          2012 metai
          Su tokiu intervalu tikrai nebūtų perpildytas.

          web.archive.org
          Paskutinis taisė Barabanas; 2019.09.12, 00:27.

          Comment


            Keista, kad 21 asis ir 64 asis vaziuoja standartiniai autobusai, nors keleiviu vos vienas kitas......

            Comment


              Parašė Barabanas Rodyti pranešimą
              2012 metai
              Su tokiu intervalu tikrai nebūtų perpildytas.

              web.archive.org
              Realiai intervalas 7 min, nera Kaune nei vieno autobuso, kuris vaziuotu vos ne visa diena 7 min intervalu....

              Comment


                Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                Realiai intervalas 7 min, nera Kaune nei vieno autobuso, kuris vaziuotu vos ne visa diena 7 min intervalu....
                Tai vat, kad nėra, o dažnas transporto kursavimas prisideda prie viešojo transporto patrauklumo ir patogumo didele dalimi.

                Comment


                  Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                  Keista, kad 21 asis ir 64 asis vaziuoja standartiniai autobusai, nors keleiviu vos vienas kitas......
                  Greitu metu vaziuos maži kai visi mikriukai bus važiuojantys. Ne tik 21 ir 64 vaziuos bet ir 27, 28 dvipamaininis grafikas, 49, 57g, 61.

                  Comment


                    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                    Greitu metu vaziuos maži kai visi mikriukai bus važiuojantys. Ne tik 21 ir 64 vaziuos bet ir 27, 28 dvipamaininis grafikas, 49, 57g, 61.
                    O 24-as labai daug veža, kad paliks 12-metrinius?

                    Comment


                      Parašė Barabanas Rodyti pranešimą

                      O 24-as labai daug veža, kad paliks 12-metrinius?
                      24 ajame pasitaiko, y pac jei kuri laika nera troleibuso. Tada nuo Kauno pilies iki Eiguliu patogiai ir greitai galima nuvykti. Ji galetu iki Partizanu g. pratesti.

                      Comment


                        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                        Greitu metu vaziuos maži kai visi mikriukai bus važiuojantys. Ne tik 21 ir 64 vaziuos bet ir 27, 28 dvipamaininis grafikas, 49, 57g, 61.
                        57 G darbo diena zada mazus leisti?

                        Comment


                          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                          57 G darbo diena zada mazus leisti?
                          Taip, todėl ir palikti laikai pagal kuriuos su autobusu be šansų laiku vaziuot

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Kaune autobusai tiek tarybiniais laikais buvo probleminė VT rūšis, po 90-ųjų dar didesne problema tapo, netgi praėjus beveik 3 dešimtmečiams, niekas iš esmės ė teigiamą pusę nesikeičia...
                            Dėl 90-ųjų galima sutikti (manau, visiems žinomos to laikotarpio VT problemos), o kokios problemos su autobusais Kaune buvo tarybiniais laikais?
                            Lyg tai autobusai važinėjo, keleivius vežė, maršrutų tinklas ir kursavimo dažnis atitiko to laiko poreikius.

                            Comment


                              Važinėji tai važinėjo, bet ne ką geriau nei dabar - skysti grafikai, dauguma po 2-3 reisus per valandą. Kas visiškai neatitiko to meto poreikių, kai automobilizacija buvo eile mažesnė.

                              Comment


                                [QUOTE=Al1;n1747503]Važinėji tai važinėjo, bet ne ką geriau nei dabar - skysti grafikai, dauguma po 2-3 reisus per valandą. Kas visiškai neatitiko to meto poreikių, kai automobilizacija buvo eile mažesnė.[/Q


                                Tiesa, autobusu marsrutu ir transporto priemoniu marsrute buvo netgi maziau. Miestas buvo mazesnis, o i Garliava, Raudondvari, Mis (Domeikava), Slienava, Ziegzdrius vaziavo priemiescio autobusai su konduktorėmis, kurie buvo prigrusti keleiviu. Tais laikais nebuvo ilgu autobusu reisu( kaip dabar 3 asis, 6 asis, ir kiti), daugumos autobusu galine ( pradine) stotele buvo Gelezinkelio stotis arba Kauno Pilis.
                                Populiariausi troleibusu marsrutai buvo Nr 3 Vaidoto g. -Draugystes g, kuriame buvo 36 grafikai ( 12 is ju pertraukiami, 1986 metai) intervalas piko metu 3 min, ir is Draugystes g. dirbanciu gamyklu jau antroje stoteleje sunkiai ilipsi, ir Nr 7 Partizanu g. -K. Markso pr. 32 grafikai ( 14 pertraukiamu )

                                Comment


                                  Na, kiek pamenu jau pabaigoje tarybų valdžios, Šlienava, Žiegždriai ir pan. buvo miesto zonoje ir ten važiavo miesto autobusai, o į Garliavą tai tuo labiau.

                                  Comment


                                    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                                    Realiai intervalas 7 min, nera Kaune nei vieno autobuso, kuris vaziuotu vos ne visa diena 7 min intervalu....
                                    Pries gera penketa metu vaziavo nr 30 kas 3 minutesir nr 54 kas 7 ir buvo pilni, ir zmoniu buvo ir algas uzsidirbdavo , o dabar vaziuoja i valanda 1 2 ar 3 , tai pasityciojimas, nieks nelaukia tiek kad galetu vaziuot , iesko kiti iseiciu, kol bus tokia betvarke ypac savaitgaliais nieko gero galima ir nesitiket, nes liko tik pencinyka ir spikuliantai ale verslinykai, o gamybos jokios , tik perku perduodu

                                    Comment


                                      Parašė uksas Rodyti pranešimą

                                      Pries gera penketa metu vaziavo nr 30 kas 3 minutesir nr 54 kas 7 ir buvo pilni, ir zmoniu buvo ir algas uzsidirbdavo , o dabar vaziuoja i valanda 1 2 ar 3 , tai pasityciojimas, nieks nelaukia tiek kad galetu vaziuot , iesko kiti iseiciu, kol bus tokia betvarke ypac savaitgaliais nieko gero galima ir nesitiket, nes liko tik pencinyka ir spikuliantai ale verslinykai, o gamybos jokios , tik perku perduodu
                                      2001 m. paleistas 46 aisis, kurio atsisake priemiescio autobusu parkas, dabartine Kautra. Pats turiu ten kolektyvini soda, net ir 51 ojo ir 81 ojo autobuso grafika.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Na, kiek pamenu jau pabaigoje tarybų valdžios, Šlienava, Žiegždriai ir pan. buvo miesto zonoje ir ten važiavo miesto autobusai, o į Garliavą tai tuo labiau.
                                        Tikrai ne. Vaisvydava niekada nenorejo buti miesto sudetyje. Iki 2000 metu susisiekimas grizti is mokyklos buvo puikus, veze mokinius priemiescio autobusu parkas.Paskui veze trumpa laika Broniaus Baceno imone, kurios zvaigzde buvo vairuotojas Algis, nes dirbo visiskai be iseiginiu. Baceno imone virto UAB Vietras, galiausiai sio marsruto buvo atsisakyta, kai 2001 m paleido 46 aji. Buvo baisus gyventoju protestai.
                                        Garliava 6 uoju autobusu aprupinta keleta metu anksciau, apie 1997 metus
                                        Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2019.09.14, 11:27.

                                        Comment


                                          matau ateja kautiniai jau dirba , ten dirbo 6 ir 2 , cia dirba 5 ir 2 ,, tuoj nusivarys nuo koju nuo tokio tempio dirbant uz grasius

                                          Comment

                                          Working...
                                          X