Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nu jo, Kaunas pakeisdamas visas Škodas padarys didelę pažangą.

    Comment


      Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

      Škodų jau nusimato greitai nebelikti, Lenkijoje jau pagaminti pirmieji naujos siuntos Kauno Solariai.
      O kiek jų viso bus nupirkta?

      Comment


        Parašė ttttt Rodyti pranešimą
        O kiek jų viso bus nupirkta?
        85
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          Gaila, kad “Kautrai” nepasisekė..
          Nesuparantu, kam jie vėl skuba prikurinėt abejotinų maršrutų. Galėtų padaryt 30(dab57)(legendinį maršrutkių maršrutą, tam net numeris paliktas laisvas) ir paleist 5-20intervalu.

          Comment


            Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

            Škodų jau nusimato greitai nebelikti, Lenkijoje jau pagaminti pirmieji naujos siuntos Kauno Solariai.
            Tai kol visas pagamins ateis ir kiti metai, tada bus galima ir VT naudotis.

            Comment


              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
              Gaila, kad “Kautrai” nepasisekė..
              Nesuparantu, kam jie vėl skuba prikurinėt abejotinų maršrutų. Galėtų padaryt 30(dab57)(legendinį maršrutkių maršrutą, tam net numeris paliktas laisvas) ir paleist 5-20intervalu.
              Na, bet visumoje išėjo teigiamas dalykas - išnyks "mikrobai" Kaune. Padaugės pilna kaina mokančių klientų normaliam viešajam transporte, bus galima dažniau autobusus troleibusus leist. Pradžioj bus nepatogu kol pripras žmonės, bet realiai maršrutinis taksi tai daugiau post sovietinių ir afrikos valstybių atributas.

              Comment


                Tiek Vilniuje, tiek Kaune didelį juoką kėlė žmonių neišprusimas ir nekantrumas. Nu gi ne per vieną dieną pagaminama 85 troleibusai (Vilniaus atveju 191 autobusai ir troleibusai). Tai yra normalu, kad užtrunka pusmetis arba metai nuo sutarties pasirašymo, kol bus pristatyta pirmoji partija. Pirmieji nauji troleibusai Kaune pasirodys liepą. Iki gruodžio Škodų likti neturėtų, nebent liks kokios 5-7, mat Škodų dabar 93, o naujų troleibusų 85.
                Už dviračius ir troleibusus!

                Comment


                  Kaip cia su 29G, liks paprastas 29 ar tik tas 29G liks? kazkokia patycia, kiekviena ryta vaziuoju, Mituvos G. bent 5 zmones lipa kai pvz ortopediniam nelipa niekas. Saudosi i kojas sau KA

                  Comment


                    As jum sakiau kad mikriuku eros pabaiga bus liepos 1 diena, taip ir ivyko. Dabar laukit tesinio kitais metais klaipedoj, data tik preliminari yra ir vasaros pabaigoj

                    Comment


                      Parašė uksas Rodyti pranešimą
                      Dabar laukit tesinio kitais metais klaipedoj, data tik preliminari yra ir vasaros pabaigoj
                      Klaipėdoj? Kažin. Kam jiems trauktis, jeigu mokama ne už pervežtų keleivių skaičių, o už nuvažiuotus kilometrus. O ir sutartis sudaryta ilgam laikui.

                      Comment


                        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                        Klaipėdoj? Kažin. Kam jiems trauktis, jeigu mokama ne už pervežtų keleivių skaičių, o už nuvažiuotus kilometrus. O ir sutartis sudaryta ilgam laikui.
                        Sutartis ilgam buvo kaune 5 + 5 pratesimui , o kas gavosi?, Klaipedoj 10 metu ir kas gausis kita vasara

                        Comment


                          Parašė uksas Rodyti pranešimą

                          Sutartis ilgam buvo kaune 5 + 5 pratesimui , o kas gavosi?, Klaipedoj 10 metu ir kas gausis kita vasara
                          O tau 5 + 5 nesiskiriai nuo 10? Būtent 5 ir praėjo nuo 2014m. Tik rugsėjį turėjo sukakti.

                          Comment


                            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                            Gaila, kad “Kautrai” nepasisekė..
                            Nesuparantu, kam jie vėl skuba prikurinėt abejotinų maršrutų. Galėtų padaryt 30(dab57)(legendinį maršrutkių maršrutą, tam net numeris paliktas laisvas) ir paleist 5-20intervalu.
                            Pritariu, kad reiktų grąžint 30 maršrutkių maršrutą, pamenu kaip važiuodavo pilnutėliai šiame maršrute. Aplamai, mano nuomone turėtų būti leista sugryžti visiems norintiems užsiimti keleivių gabenimu mieste. Konkurencija, jug turi būti ir miesto viešajam transportui. Dabar jie galvoja paleis papildomų autobusų ir viskas bus gerai.

                            Comment


                              Parašė kesukazzz Rodyti pranešimą

                              Pritariu, kad reiktų grąžint 30 maršrutkių maršrutą, pamenu kaip važiuodavo pilnutėliai šiame maršrute. Aplamai, mano nuomone turėtų būti leista sugryžti visiems norintiems užsiimti keleivių gabenimu mieste. Konkurencija, jug turi būti ir miesto viešajam transportui. Dabar jie galvoja paleis papildomų autobusų ir viskas bus gerai.
                              Aha, back to USSR su mikrobais.

                              Dabar tik baisiausia, kad patys Kauno Autobusai nedidintų savo parko mikrobizacijos.

                              Comment


                                Jei nebūtų Kautra perėmus šio '90 verslo, jie patys būtų susinaikinę. Prieš pat galą, jie patys užsiraukinėjo. Gal tik 24 su 30 ir rajoniniai 97 su 99 buvo populiaresni. Viskam savas laikas, gaila, kad nei tada nei dabar lygeverčiai jie nekeičiami autobusais, dėl ko VT netampa patrauklesnis.

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                  O tau 5 + 5 nesiskiriai nuo 10? Būtent 5 ir praėjo nuo 2014m. Tik rugsėjį turėjo sukakti.
                                  Turejo 5 su pratesimu dar 5 , neistempe, mersai pradejo byret kaip pasaku nameliai. klaipedos 10 metu ir tie istems tik iki kitos vasaros ten ir byra juodai, o remontas brangus, o dar atkatai

                                  Comment


                                    Man ramiau be tų 90's maršrutkių gyvent Aš sakau kaip nesinaudojantis mikriukų paslaugomis, nes man geriau, kai pigiau nuveža, nors ir lėčiau Spec. atvejais, galbūt iš karto geriau taksi imti.

                                    Comment


                                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                      Jei nebūtų Kautra perėmus šio '90 verslo, jie patys būtų susinaikinę. Prieš pat galą, jie patys užsiraukinėjo. Gal tik 24 su 30 ir rajoniniai 97 su 99 buvo populiaresni. Viskam savas laikas, gaila, kad nei tada nei dabar lygeverčiai jie nekeičiami autobusais, dėl ko VT netampa patrauklesnis.
                                      Uzsidare tik keli patys kaip tokie 34,49, 57, 14 ,45 , , bet 3,9, 11,13,15,16, /21dar anksciau 2013 metu pabaighoj/ 24, 27, 37 40 44 patys uzdare neleido vaziuot, uzsidirbt, visi dirbo pelningai, tik ponam neitiko

                                      Comment


                                        Stai centrinej europos sostinej maskvoj mikroautobusai ir metro vaziuoja ir nebankruoja , nes sobianinas leidzia o musiskiai ne uzsiimt verslu, nu tikras absurdas, o dar kainos iskeltos uz pravaziavima, tai nerealios, nors kuro kaina ta patis likus, prie lito buvo auksciausia 4,3 lito, is furos galima buvo gaut po 3 litus, o dabar dar pigiau o kainos pakeltos dvigubai, atsibuslit

                                        Comment


                                          Parašė uksas Rodyti pranešimą
                                          Stai centrinej europos sostinej maskvoj mikroautobusai ir metro vaziuoja ir nebankruoja , nes sobianinas leidzia o musiskiai ne uzsiimt verslu, nu tikras absurdas, o dar kainos iskeltos uz pravaziavima, tai nerealios, nors kuro kaina ta patis likus, prie lito buvo auksciausia 4,3 lito, is furos galima buvo gaut po 3 litus, o dabar dar pigiau o kainos pakeltos dvigubai, atsibuslit
                                          Perskaičiau Centrinės Europos Galvojau apie kokią Prahą eis kalba Šiaip nesitikėjau, kad mikroautobusai Maskvoj važiuoja, o jeigu grynai kaip mūsų iki 2013 m. maršrutkos, tai visai keista. Maniau, kad jie griežtesni, tik valstybinis transportas, kaip SSRS laikais.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X