Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą
    Šiandien beveik visą 67 maršrutą pravažiavau, visos kelionės metu, daugiausiai išlipo geležinkelio stotyje (į abi puses žiūrint), dauguma iš Tirkiliškių atvykę, su manimi žingniavo persėdimui į stoties pusę... Gal kas peržiūrės srautus ir supras, kad 51 iš tiesų buvo naudingas, bet jei "Kautra" taip elgiasi, 56 gali būti irgi riesta...
    "Kautros" mikrobai dirba komercininiame režime. Neapsimoka - maršrutas nutraukiamas. VT turi dirbti kitaip - komercinis rentabilumas ne pagrindinis kriterijus. Aišku, oro vežioti irgi neturi. Kas dėl 51, tai tokio dažnio, kaip buvo tikrai nereikia. Tačiau ir 67 važiuoja per retai, kad generuotų srautą. Todėl belieka tik lengvatininkai, moksleiviai ir vienas kitas mokantis pilną kainą. Lengvatinininkai važinėja labai konkrečiomis valandomis, kaip ir moksleiviai. Kitu metu keleivių mažai.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

      "Kautros" mikrobai dirba komercininiame režime. Neapsimoka - maršrutas nutraukiamas. VT turi dirbti kitaip - komercinis rentabilumas ne pagrindinis kriterijus. Aišku, oro vežioti irgi neturi. Kas dėl 51, tai tokio dažnio, kaip buvo tikrai nereikia. Tačiau ir 67 važiuoja per retai, kad generuotų srautą. Todėl belieka tik lengvatininkai, moksleiviai ir vienas kitas mokantis pilną kainą. Lengvatinininkai važinėja labai konkrečiomis valandomis, kaip ir moksleiviai. Kitu metu keleivių mažai.
      Kaip nesuprantama kad Kautra yra pelno siekianti firma o Kauno autobusai remiama savivaldybės firma. Ir dabar jei matoma pvz 8:10 ir sekantis 8:30 laiku veža nedaug keleivių tai iš šitų dviejų laikų padaromas vienas pvz 8:20. Dabartinis tikslas yra savivaldybės sumažinti apie 50 grafikų kad sugebėtų mokėti KA dotacijas o neiti į minusą.

      Comment


        Nereikėjo "Kautros" mikrobų įsileisti ir dar dalinai integruoti į e-bilieto sistemą. Iš jos gi "Kautrai" irgi byra. Bet mikrobai vagia mokius keleivius.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Nereikėjo "Kautros" mikrobų įsileisti ir dar dalinai integruoti į e-bilieto sistemą. Iš jos gi "Kautrai" irgi byra. Bet mikrobai vagia mokius keleivius.
          tai kad pasibaigus 5 metų licenzijai dings kautros mikriukai. Kol nebuvo nuolatinių ir e-bilieto sistemos tada buvo pelnas o dabar tik kapeikinis pelnas.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Nereikėjo "Kautros" mikrobų įsileisti ir dar dalinai integruoti į e-bilieto sistemą. Iš jos gi "Kautrai" irgi byra. Bet mikrobai vagia mokius keleivius.
            Taip visi Kautros mikriuko keleiviai daugumoje mokantys pilna bilieto kaina., retas koks pusininkas vyks su Kautra, nebent is Kliniku, arba labai skuba. Nelabai ka veza tiek 52, tiek 56. Sekmingai Kautrai atsisakius 51 ojo, raudona sviesa gali uzsidegti kitiems likusiems. o 67 autobuso aptarnavimui pilnai pakanka 3 grafiku, sudarant 30 minuciu intervala. jei butu viena transporto priemone daugiaujau butu kas 20 minuciu, kas tikrai nereikalinga, ir tas, ko Kautra atsisake.

            Comment


              Rytinio piko metu "Kautros" mikrobai ne tušti, o kartais ir stovinčius veža.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Nereikėjo "Kautros" mikrobų įsileisti ir dar dalinai integruoti į e-bilieto sistemą. Iš jos gi "Kautrai" irgi byra. Bet mikrobai vagia mokius keleivius.
                Po to kai "Kautra" perėmė šitą verslą, maršrutkės pagaliau priėmė "žmogiškąjį veidą".
                Ką, anksčiau buvo geriau, kai buvo "stavkės, gonkės ir mordabojus" (c), kaip dažnai rašydavo vienas dalyvis?
                O kad mikruškės buvo integruotos į bendrą sistemą, tai gerai, visas visuomeninis transportas ir turi būti integruotas į bendrą sistemą.
                O "Kautrai" nubyra turbūt ne daugiau, negu ji pati ir uždirba (t.y. kiek bilietų atžymi jos keleiviai).
                Paskutinis taisė zn76; 2018.11.10, 18:50.

                Comment


                  Mikrobai (maršrutiniai taksi) iš viso yra atsilikusių šalių transportas. Gerai, kad juos Vilniuje iš viso išspyrė. Blogai, kad jie vis dar parazituoja Kaune ir Klaipėdoje. Dar blogiau, kad Klaipėdoje jie pilnai integruoti ir gauna už ridą. Kaune tik iš dalies integruoti į bilieto sistemą.

                  Comment


                    Parašė zn76 Rodyti pranešimą

                    Po to kai "Kautra" perėmė šitą verslą, maršrutkės pagaliau priėmė "žmogiškąjį veidą".
                    Ką, anksčiau buvo geriau, kai buvo "stavkės, gonkės ir mordabojus" (c), kaip dažnai rašydavo vienas dalyvis?
                    O kad mikruškės buvo integruotos į bendrą sistemą, tai gerai, visas visuomeninis transportas ir turi būti integruotas į bendrą sistemą.
                    O "Kautrai" nubyra turbūt ne daugiau, negu ji pati ir uždirba (t.y. kiek bilietų atžymi jos keleiviai).
                    Geriau nei ankstesnė situacija.
                    Blogiau nei mikrobų (necivilizuotų šalių miesto transportas) panaikinimas.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Mikrobai (maršrutiniai taksi) iš viso yra atsilikusių šalių transportas.
                      Negalima nesutikti su tuo. Tuo labiau, taip tvirtina urbanistikos ir visuomeninio transporto specialistai (YouTube yra nemažai video šia tema).
                      Bet jeigu buvo sąlyga, kad mikruškės turi būti, tai jau žymiai geriau tokios, kokios yra dabar ("Kautros"), negu kad buvo anksčiau.

                      Negaliu sutikti, kad dabartinės mikruškės parazituoja. Jos dirba legaliai, oficialiai, apskaito pajamas (netgi integruotos į bendrą sistemą), vairuotojams moka oficialius atlyginimus ir užtikrina socialines garantijas.
                      Taip, jos paima mokius keleivius. Bet kur garantija, kad tas mokus keleivis įlips į autobusą, jeigu, kaip Jūs pats ne kartą akcentavote, Kaune yra autobusų maršrutai su intervalais po 30-40 minučių, ir netgi 1 val.? Greičiau tas mokus keleivis lips į savo mašiną (o ne lauks autobuso 30-60 min.), ir taip didins kamščius, oro užterštumą ir kt.

                      Aš pats nesu mikruškių šalininkas (bet pakartosiu, geriau jau dabartinės, negu kad buvo anksčiau), ir man irgi būtų labai džiugu, kad autobusai važinėtų su intervalais 10-20 minučių (vietoje 30-40-60 min.).

                      Comment


                        Legalumas nereiškia, kad tai ne parazitavimas. Tai legalus parazitavimas normalaus VT sąskaita, dargi ir palaikomas vietinės valdžios. Seniai jau laikas tiek iš KET išmesti sąvoką maršrutinis taksi, tiek ir aplamai tokį dalyką išspirti iš teisės aktų. Maršrutkių era jau praėjo. Kas persėdo į automobilį, tas persėdo. Ir atsisakius maršrutinių taksi mikrobų, automobilizacija nepadidės. Taip, autobusų maršrutus reikia stiptinti. Ir čia jau valdžios bukaprotiškumo reikalas. Užuot stiprinus normalų VT, pinigai atiduodami mikrobams parazituoti. O juk tie patys pinigai gali būti surinkti iš mokių keleivių, skirti normaliam VT. Iš kitos pusės, tie, kas nuolat važinėja mikrobais ir taip turi normalaus VT mėnesinį bilietą. Vadinasi, valdžia su tokia politika ir retu VT verčia žmones dar krapštyti kišenėse pinigus maršrutiniams taksi, nes autobusais pasitikėti negalima, jų nebus reikiamu laiku ar ten, kur reikia nuvažiuoti. Tai kur čia VT patrauklumas? Ir taip VT gaunasi brangiau nei kuras ekonomiškam automobiliui. Tada geriau spjauti ant VT ir važinėti automobiliu.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Legalumas nereiškia, kad tai ne parazitavimas. Tai legalus parazitavimas normalaus VT sąskaita, dargi ir palaikomas vietinės valdžios. Seniai jau laikas tiek iš KET išmesti sąvoką maršrutinis taksi, tiek ir aplamai tokį dalyką išspirti iš teisės aktų. Maršrutkių era jau praėjo. Kas persėdo į automobilį, tas persėdo. Ir atsisakius maršrutinių taksi mikrobų, automobilizacija nepadidės. Taip, autobusų maršrutus reikia stiptinti. Ir čia jau valdžios bukaprotiškumo reikalas. Užuot stiprinus normalų VT, pinigai atiduodami mikrobams parazituoti. O juk tie patys pinigai gali būti surinkti iš mokių keleivių. Iš kitos pusės, tie, kas nuolat važinėja mikrobais ir taip turi normalaus VT mėnesinį bilietą. Vadinasi, valdžia su tokia politika ir retu VT verčia žmones dar krapštyti kišenėse pinigus maršrutiniams taksi, nes autobusais pasitikėti negalima, jų nebus reikiamu laiku ar ten, kur reikia nuvažiuoti. Tai kur čia VT patrauklumas? Ir taip VT gaunasi brangiau nei kuras ekonomiškam automobiliui. Tada geriau spjauti ant VT ir važinėti automobiliu.
                          sutinku. ypac pikta, kai Kauno 28 aisis marsrutas vaziuoja kas 1 val ir daugiau, be to darba baigia su vistom kartu. o 33 aisis dar labiau uzkampiais vazineja iki velyvo vakaro veziodamas ora.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Mikrobai (maršrutiniai taksi) iš viso yra atsilikusių šalių transportas. Gerai, kad juos Vilniuje iš viso išspyrė. Blogai, kad jie vis dar parazituoja Kaune ir Klaipėdoje. Dar blogiau, kad Klaipėdoje jie pilnai integruoti ir gauna už ridą. Kaune tik iš dalies integruoti į bilieto sistemą.
                            Atsiprašau už įsikišimą, bet Klaipėdoje tai visiškai pravalas su tais maršrutiniais taksi.
                            Pakliuvus į bendrą katilą KKT nebeapsimokėjo gainioti tuščių mikrobų, todėl buvo pradėta ,,optimizuotis" t.y. naikinti autobusus (žinoma ne maršrutkes). Panaikinti 5E ir 6E vakarinio piko reisai nepaisaint jų populiarumo, paliktas tik 8E, išnaikinti daugelis vakarinių autobusų reisų (ypatingai 5 ir 8 maršrutuose, dar prisidėjo ir 9 su 14). Ta pati Kautra Klaipėdoje nieko gero nereiškia.

                            Comment


                              Apskelbta, kad nuo pirmadienio penkias dienas su programėle bus galima važiuot už 10ct.
                              O kur informacija kokia tai programėlė, kaip ja naudotis ir tt?

                              Pvz jei aš noriu pirmadienį ryte išmėgint ir važiuot už 10ct, ką man daryt?

                              Jokos info nerandu, parvalas iš KVT pusės?

                              Comment


                                Keliskart žiniasklaida trimitavo, kad programėlė vadinasi ''Žiogas''.
                                Už dviračius ir troleibusus!

                                Comment


                                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                  Keliskart žiniasklaida trimitavo, kad programėlė vadinasi ''Žiogas''.
                                  Trimitavo pranešimuose spaudai, kuriose buvo minėta, kad tuoj bus pateikt\a visa informacija kaip naudotis ir tt. Kitaip sakant nieko ten nebuvo pasakyta.
                                  Bet gerai, galbūt patys rasime instrukcijas parsisiuntę tą žiogą. Einame į goog play, vedame ziogas... rezulatas - nėra nieko.

                                  Taip, kad panašu jog nei vienas žmogus negalės pasinaudoti tuo reklamuojamu 10ct tarifu bent jau pirmadienį, nes nei programėlės, nei naudojimo instrukcijų, nieko nėra.

                                  Comment


                                    Paskutinis taisė do.; 2018.11.25, 07:28.

                                    Comment


                                      Įdomu kaip greitai vyks skenavimas, tvirtinimas ir rodymas vairuotojui. Ar nestabdys rimtai eilių (palyginus paprastą bilietą tik prieliečiai ir eina toliau, o čia skenuot, tvirtnti, rodyti).

                                      Ar reikės interneto ryšio? Sakykm jei sutrinka internetas ar pavyks pasinaudoti? Ar pavyks parodyti kontrolei?

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                        Įdomu kaip greitai vyks skenavimas, tvirtinimas ir rodymas vairuotojui. Ar nestabdys rimtai eilių (palyginus paprastą bilietą tik prieliečiai ir eina toliau, o čia skenuot, tvirtnti, rodyti).

                                        Ar reikės interneto ryšio? Sakykm jei sutrinka internetas ar pavyks pasinaudoti? Ar pavyks parodyti kontrolei?
                                        siandien isbandziau. rysys reikalingas . ilipimo tvarka tik pro priekines duris ( tai ji oficialiai vadinasi) tikrai bus stabdoma, nes nuskenavimas truks kazkiek laiko, paskui suvirskint. o uzkoduota informacija yra tik to skaiciuko, ( pvz jei salia komposterio Nr 11 ,tai qr kodas rodo 11 ) programele labia primityvi. o kontrolei parodysim tai, kad nusiskenavo tas skaiciukas esantis salia komposterio....

                                        Comment


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                          Trimitavo pranešimuose spaudai, kuriose buvo minėta, kad tuoj bus pateikt\a visa informacija kaip naudotis ir tt. Kitaip sakant nieko ten nebuvo pasakyta.
                                          Bet gerai, galbūt patys rasime instrukcijas parsisiuntę tą žiogą. Einame į goog play, vedame ziogas... rezulatas - nėra nieko.

                                          Taip, kad panašu jog nei vienas žmogus negalės pasinaudoti tuo reklamuojamu 10ct tarifu bent jau pirmadienį, nes nei programėlės, nei naudojimo instrukcijų, nieko nėra.
                                          Nežinau, pas mus parke tai jau pakabinta informacija visa, bet niekur kitur jos nėra. Taprasme kokio galo vairuotojo inicalai reikalingi tai nesuprantu. Jų išvis geriau nerodytų, nes nesąmonė yra čia.
                                          Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X