Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Jei zuikis tai ir per priekį ilipdamas bus zuikis kaip ir kas jį privers susimoketi? Vairuotojas?
    jei ilipimas bus toks grieztas bus ilginamas važiavimo laikas. Kad lengviau išeitų gryzti į savo grafika uzsivelavus bus duodamos trumpiems grafikas apie 30 min kažkuriam sustojome apie 5 minučių atstova apie 60 min dvi tokios atstovas. Bet siuo metu yra tik sapalione
    Po Ilipimo tik pro priekines duris atsiradimo, kai visoje Lietuvoje kilo bilietu kainos, Kaunas gyresi- Kaunas nekelia bilietu kainu, nes padare ilaipinima tik pro priekines duris, ir esa pajamos net buvo padidejusios, Pernai ( nebuvo net uzisminta, kad ilipimo tik pro priekines duris pepasiteisino) pabrango viesasis transportas Kaune, ir yra brangiausias Lietuvoje vaziuojant, kad ir viena stotele) jau nebuvo kalbama ne del priekines duru tvarkos , o neva brangsta jog atvaziuoja nauji autobusai ir troleibusai. Vilniuje kaina turetu buti didesnee, nes didesnis nauju transporto priemoniu skaicius, sostine, o Klaipeda pigiausios elektros visai nenaudoja ), Zodziu, Kaune kai bus naujieji autobusia, dar pravaziavimo kaina ko gero kils,,,,

    Comment


      Mikrobizacija toliau plinta nežmoniškais tempais, jau ir 21 autobusas piko metu 5 valandą - prakeiktas mikrobas.

      Comment


        Bus keleiviu, bus autobusu

        Comment


          Parašė liutass Rodyti pranešimą
          Bus keleiviu, bus autobusu
          Bus mikrobizacija, keleivių, dėl TP nepatrauklumo, mažės.

          Comment


            Kur jau kur, bet Kaune tikrai reikia autobusų maršrutų revizijos ir generalinės pertvarkos. Kaunas niekaip neišsikapsto iš 1-2 kartų per valandą autobusų maršrutų. O tokių didelė dalis. Ten, kur nevažiuoja troleibusai, 90 proc. atvejų susisiekimas yra BLOGAS. Ir dar parazituojantys "Kautros" maršrutiniai taksi.

            Comment


              Visu pirma Pauliu Kera reik ismest lauk, tada gal kas nors pajudes i prieki. Kur zadeta svieslenciu pletra, ebilieto atnaujinimas, greituju autobusu pletra ir pan?

              Comment


                Parašė liutass Rodyti pranešimą
                Bus keleiviu, bus autobusu
                O tai kaip kalbos apie Kauno metro ? Jau užsilenkė ?

                Comment


                  Parašė karolis371 Rodyti pranešimą
                  Visu pirma Pauliu Kera reik ismest lauk, tada gal kas nors pajudes i prieki. Kur zadeta svieslenciu pletra, ebilieto atnaujinimas, greituju autobusu pletra ir pan?
                  Kada Kaune veiks mobilioji e ticket programele ?

                  Comment


                    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                    Kada Kaune veiks mobilioji e ticket programele ?
                    Nuo lapkričio galo

                    Comment


                      Kur dingo Kauno sviestlentes : Laisve aleja, Kalnieciu poliklinika, Aleksoto poliklinika, Jotvingiu g-vė ?

                      Comment


                        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                        Kur dingo Kauno sviestlentes : Laisve aleja, Kalnieciu poliklinika, Aleksoto poliklinika, Jotvingiu g-vė ?
                        Mano žiniomis, nes daug tomis vietomis naudojuos, tai Kalniečių poliklinikos ir Jotvingių gatvės (link centro) stotelėse švieslentės kartais būdavo išjungtos, dar - Kalniečių poliklinikos st. esu matęs labai keistų dalykų, kaip pvz. lenkų kalba užrašai (buvo straipsnis), 6,36,41 šeštadienį... Tai manau, kad arba remontuoja, arba pakeis kitomis

                        Comment


                          siandien pastebejau,.kad 24 uoju vaziuoja didelis autobusas .kame reikalas? teko vaziuoti, didzisias keleivis - oras. Pravaziuojant matau kad 67 irgi nelabai ka vezo. Gal zmones tiesiog bijo, jog bus nuplesta 1.1/1.3 ? ar tikroji trasa reikalinga tik nuo senamiescio iki Tirkliskiu ?

                          Comment


                            Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                            siandien pastebejau,.kad 24 uoju vaziuoja didelis autobusas .kame reikalas? teko vaziuoti, didzisias keleivis - oras. Pravaziuojant matau kad 67 irgi nelabai ka vezo. Gal zmones tiesiog bijo, jog bus nuplesta 1.1/1.3 ? ar tikroji trasa reikalinga tik nuo senamiescio iki Tirkliskiu ?
                            Kadangi atsirado 67 maršrutas jam reikia 3 mikrų 44 4, 19 3, apie 15 mikrų su paliktų rezervu o naujieji mersai byra atėjo laikai kad jų trūkumas yra. Tiesiog leidžia didelius autobusus kur jie gali važiuoti. Prikelti jau 322 ir 323 mikrai jie dirba 21 maršrute ir 44 pertraukiamam

                            Comment


                              Jei būtų paleidę 67 iki Kauno pieno, ar galinės Urmo stotelės, būtų keleivių, nes dabar daugumai reikalingas persėdimas, kiek reikėtų koreguoti trasą žinoma...

                              Comment


                                Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                siandien pastebejau,.kad 24 uoju vaziuoja didelis autobusas .kame reikalas? teko vaziuoti, didzisias keleivis - oras. Pravaziuojant matau kad 67 irgi nelabai ka vezo. Gal zmones tiesiog bijo, jog bus nuplesta 1.1/1.3 ? ar tikroji trasa reikalinga tik nuo senamiescio iki Tirkliskiu ?
                                Įlipau i 24tą šiandien utenos gatvės stotelėj nuo centro pusės ir autobuse buvo daug žmonių daug kas stovėjo.

                                Comment


                                  Parašė TheCoach Rodyti pranešimą

                                  Įlipau i 24tą šiandien utenos gatvės stotelėj nuo centro pusės ir autobuse buvo daug žmonių daug kas stovėjo.
                                  Stoveti autobuse,- nera nusizengimas Keleiviu ir bagazo Kauno mieste vezimo taisyklems. Buna ir 33 asis pilnas... visumoje tiek 24 tiek 33 nelabai naudingas yra...Is maziuku tik 19 ir 44 kazka dar veza...

                                  Comment


                                    Nu aš ta prasme, kad didelis autobusas ir tikrai normaliai užpildytas vadinasi bent piko metu jis tikrai reikalingas.

                                    Comment


                                      Šiandien beveik visą 67 maršrutą pravažiavau, visos kelionės metu, daugiausiai išlipo geležinkelio stotyje (į abi puses žiūrint), dauguma iš Tirkiliškių atvykę, su manimi žingniavo persėdimui į stoties pusę... Gal kas peržiūrės srautus ir supras, kad 51 iš tiesų buvo naudingas, bet jei "Kautra" taip elgiasi, 56 gali būti irgi riesta...
                                      Paskutinis taisė Kaunietis Aidas; 2018.11.08, 16:43. Priežastis: PAPILDYTA

                                      Comment


                                        Kaune su VT padėtim kaip Lietuvoje su regionais. Dėl neproporcingai paskirstomų lėšų bei politikų pataikavimo rinkėjam, regionuose asfaltuojami šaligatviai, įrengiami suoliukai, kur per dieną vos keli žmonės tuo pasinaudoja, o didmiesčiuose galybės žmonių kasdien klampoja per purvynus ir išsperstas šaligatvio plyteles daužo savo kojas. Taip ir Kaune, prikurta galybę, kas 1-2h važiuojančio mažo trasnsporto į rajonelių pakraščius, o pagrindiniuose maršrutuose, žmonės vos telpa į VT priemones.

                                        Kas dėl to A24 maršruto, tokiam Savanorių pr. pilnai tikiu, kad buvo užpildytas. Tarkim iki Pilies važiuoja T11, vėliau T2, bet važiuoja jie maždaug kas 15-20min, dar per reto kursavimo atvažiuoja vienas paskui kitą(anksčiau su tuo susidurdavau), susidaro ldidelis langas, tai naturalu, kad atsiranda daug žmonių kurie važiuoja A24.

                                        Comment


                                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                          Kaune su VT padėtim kaip Lietuvoje su regionais. Dėl neproporcingai paskirstomų lėšų bei politikų pataikavimo rinkėjam, regionuose asfaltuojami šaligatviai, įrengiami suoliukai, kur per dieną vos keli žmonės tuo pasinaudoja, o didmiesčiuose galybės žmonių kasdien klampoja per purvynus ir išsperstas šaligatvio plyteles daužo savo kojas. Taip ir Kaune, prikurta galybę, kas 1-2h važiuojančio mažo trasnsporto į rajonelių pakraščius, o pagrindiniuose maršrutuose, žmonės vos telpa į VT priemones.

                                          Kas dėl to A24 maršruto, tokiam Savanorių pr. pilnai tikiu, kad buvo užpildytas. Tarkim iki Pilies važiuoja T11, vėliau T2, bet važiuoja jie maždaug kas 15-20min, dar per reto kursavimo atvažiuoja vienas paskui kitą(anksčiau su tuo susidurdavau), susidaro ldidelis langas, tai naturalu, kad atsiranda daug žmonių kurie važiuoja A24.
                                          sutinku, kad 24 asis yra tik skyliu uzpildymui savanoriu prospekte.Niekas jo specialiai nelaukia. O i Mano Kaunas gal kokia bobute vaziuoja, del kurios patogumui marsrutas paleistas. Pravaziavus Eiguliu stotele, link Lidlo marsrutas visiskai nereikalingas. Ten pakanka 20 ojo ir 43, o 24 asis turetu suktis Islandijos troleibusu dispecerines ziede, arba bent nukreipti iki Kliniku skubios pagalbos centro. Neaisku kiek ilgai 67 aisis isislaikys esama trasa.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X