Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė zn76 Rodyti pranešimą

    Atsiprašau už klausimą, o ką, 600-700 Eur skaitosi mažas atlyginimas?
    Nesiginčysiu, gal ir mažokas, bet žinau atvejus, kad žmonės su aukštuoju išsilavinimu dirba (priversti dirbti) už tokį atlyginimą. Ir dar jiems aiškina su išpūstomis akimis, kad tai geras atlyginimas: "Jūs užimate toookias pareigas, jūs gaunate toookį atlyginimą!"...
    Nemanau kad nuo išsimokslinimo lygio turėtų būti ir atlyginimas o kokios specialybės darbuotojų trūksta ten ir turi būti didesnis atlyginimas nesvarbu ar tas darbuotojas 9 klases baigęs ar iš pagalbinės mokyklos.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      O moterų autobusų vairuotojų Kaune nėra? Kažkaip nepastebėjau. Moterimis galima užpildyti dalį spragų.
      Yra. Ir netgi jaunų moterų yra. Dabar dar viena troleibusistė dirba ant solario dyzelio.
      Parašė Kau80 Rodyti pranešimą
      Jeigu iš savo darbo negauti bent kiek malonumo ir pasitenkinimo... Nežinau, nach..j taip gyvent?
      Kiekvienas dirba tai, ką moka ir sugeba, ką dirbdamas sugeba uždirbti. Malonumo gulte su moterim ieškot reikia, o ne darbe.
      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
      Manau kad daug gavę medžiagos su solaris autobusais o ne bando kažką vienodint
      Joks autobusų gamintojas parduodamas autobusus neduos medžiagos 15 metų į priekį. Daug paprasčiau, kai salonai vienodi. Užtenka, kad sandelyje būtų vienos rūšies medžiagos. Reikia mažiau atsargų.

      Comment


        Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
        Yra. Ir netgi jaunų moterų yra. Dabar dar viena troleibusistė dirba ant solario dyzelio.
        Kiekvienas dirba tai, ką moka ir sugeba, ką dirbdamas sugeba uždirbti. Malonumo gulte su moterim ieškot reikia, o ne darbe.
        Joks autobusų gamintojas parduodamas autobusus neduos medžiagos 15 metų į priekį. Daug paprasčiau, kai salonai vienodi. Užtenka, kad sandelyje būtų vienos rūšies medžiagos. Reikia mažiau atsargų.
        Bet KA bando tas sedynes vienodinti su ta medžiaga ar ne?

        Comment


          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

          Nemanau kad nuo išsimokslinimo lygio turėtų būti ir atlyginimas o kokios specialybės darbuotojų trūksta ten ir turi būti didesnis atlyginimas nesvarbu ar tas darbuotojas 9 klases baigęs ar iš pagalbinės mokyklos.
          Atlyginimas gali būti šiek tiek didesnis, bet ne daugiau. Kitas dalykas, kad privatus verslas visai nesuinteresuotas mokėti daugiau, tik mažiau. O valstybinis (ar savivaldybių) tiesiog neturi iš ko.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą

            Atlyginimas gali būti šiek tiek didesnis, bet ne daugiau. Kitas dalykas, kad privatus verslas visai nesuinteresuotas mokėti daugiau, tik mažiau. O valstybinis (ar savivaldybių) tiesiog neturi iš ko.
            taip ir yra kad daugumoje specialybių turėtų būti didesni atlyginimai tiesiog kaip kurių paklausa mažesnė už pasiūlą. Šiuo atveju su vairuotojais yra atvirkščiai: didelę dalį vairuotojų sudaro pensijinio amžiaus - atlyginimas + pensija = geras atlyginimas, 50 metų ir daugiau - dirba nes rodomas pilnas atlyginimas visos soc garantijos, ir jaunesni kuriems pensija dar toli tai padirba kažkiek eina kitur kur daugiau duoda bet pusė atlygio vokelis.
            Pats suprantu kad žiūrint į bendrą Lietuvos atlyginimų vidurkį daugiausiai gauna minimumą ar 500-600.

            Comment


              Tie Volvo autobusai tai tikrai, kažkokia paslaptis, niekur apie juos net nerašoma, gal jie juos išvis gavo nemokamai?

              Comment


                Parašė Vilius116 Rodyti pranešimą
                Tie Volvo autobusai tai tikrai, kažkokia paslaptis, niekur apie juos net nerašoma, gal jie juos išvis gavo nemokamai?
                panašu kad taip ir yra kad nemokamai ar už labai simbolinę kainą, nes pagal gamintoją dujinio variklio resursas yra 800000 km o daugumą jų jau nuvažiavę apie 700000 ir daugiau kilometrų, tai taip gaunasi kad jiems likę apie 100000 km. Jei jie dirbs dviejose pamainose tai per metus tuos 100000 km ir nuvažiuos.

                Comment


                  Kai prasuks 800K km, tai koks jų tolimesnis likimas bus? Kapitalins variklius, keis balionus ar sąvartynas grės paskui?
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    800 K yra niekas. Štai TOKS Temsos, kurios važinėja į užsienį, jau mačiau, prasukusios apie 300 tūkst.

                    Comment


                      Na dar kas kokių versijų iškels? Nemokami, iš marso, ir rida 3 šviesmečiai....

                      Comment


                        Gerai, gana šitų nesąmonių. Šie autobusai pirkti išperkamąja nuoma, iš vienos Lietuvos Respublikoje registruotos uždarosios akcinės bendrovės. Jų iš viso bus lygiai 20. Jų žali salonai visi bus pertraukti tokia pat medžiaga, kaip ir dyzelinių solarių. Apie variklio resursą - niekas konkrečiai nenurodo variklio resurso kelių transporto technikai. Iš kur ištraukti tie skaičiai? Kur juos nurodo? Mačiau variklį, kuris su originalia grupe nuvažiavo 1,4 mln. Ir koks skirtumas, variklis dyzelinis ar CNG, skiriasi tik suslėgimo laipsnis, uždegimo ir maitinimo sistemos. Visa kita paimta iš vertikalaus volvo variklio. Ir jau vienas yra perdažytas. Registruoti juos bus galima po dujų balionų patikros viršslėgiu.

                        Comment


                          Rinkos kaina apie 10.000€ vieno autobuso.

                          Comment


                            Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                            Kai prasuks 800K km, tai koks jų tolimesnis likimas bus? Kapitalins variklius, keis balionus ar sąvartynas grės paskui?
                            Jau kai kurios turi tokią ridą. Balionų keisti nereikia, dirbančio variklio irgi niekas be reikalo neskerdžia. Dirbs ir tiek.

                            Comment


                              Gal kas žino kiek jau tų Volvo yra perdažytų?

                              Comment


                                Parašė Vilius116 Rodyti pranešimą
                                Gal kas žino kiek jau tų Volvo yra perdažytų?
                                Viena

                                Comment


                                  Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
                                  Garažinis bus 017-as?? Ar čia atvarytų numeracija? Nes dažniausiai naujiems atvarytiems garažinius ant popieriaus atspauzdina ir padeda ten :/
                                  Laikina numeracija, greičiausiai uosto transportininkų patogumui panaudota, nes visi seni švediški garažiniai numeriai nulupti nuo autobusų kėbulų. Vienintelis perdažytas Volvo irgi kolkas neturi jokio garažinio numerio užklijuoto.

                                  Parašė Vilius116 Rodyti pranešimą
                                  O iš tų volvo Kaune bus nors vienas ilgas? Ar čia visi visi trumpi? O.o Kažkur girdėjau, jog Šiauliuose kai kurie bus ilgi.
                                  Į šį klausimą kaip ir atsakyta:

                                  Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą

                                  12 metrų, varomi gamtinėmis. Jų iš viso bus lygiai 20.

                                  Comment


                                    Sveiki Po kiek laiko, pasibaigus renginiui, ZA autobusai išvažiuoja nuo Žalgirio arenos? Antradienį, po varžybų, kaip visad, autobusai stovėjo ir laukė keleivių, tačiau įlipus į juos dar teko palaukti kokį 20 min kol jie išjudėjo. Šiai įdomumas - ZA2 į partizanų gatvę buvo beveik sausakimšas, o štai gretimai stovintis į Fredą buvo tik su keliais keleiviais
                                    Paskutinis taisė fosc; 2017.08.18, 10:47.

                                    Comment


                                      Parašė fosc Rodyti pranešimą
                                      Sveiki Po kiek laiko, pasibaigus renginiui, ZA autobusai išvažiuoja nuo Žalgirio arenos? Antradienį, po varžybų, kaip visad, autobusai stovėjo ir laukė keleivių, tačiau įlipus į juos dar teko palaukti kokį 20 min kol jie išjudėjo. Šiai įdomumas - ZA2 į partizanų gatvę buvo beveik sausakimšas, o štai gretimai stovintis į Fredą buvo tik su keliais keleiviais
                                      Žalgirio autobusai nelabai priskiriami prie Kauno viešojo transporto

                                      Comment


                                        Parašė Vilius116 Rodyti pranešimą

                                        Žalgirio autobusai nelabai priskiriami prie Kauno viešojo transporto
                                        Blyn aptarnauja KA, bet nepriskiriami?? Pasitikrink gal prieš sakydamas. Priskiriami, dar ir kaip. ŽA maršrutai veža žmones, po renginių nuo arenos.
                                        Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                                        Comment


                                          Parašė fosc Rodyti pranešimą
                                          Sveiki Po kiek laiko, pasibaigus renginiui, ZA autobusai išvažiuoja nuo Žalgirio arenos? Antradienį, po varžybų, kaip visad, autobusai stovėjo ir laukė keleivių, tačiau įlipus į juos dar teko palaukti kokį 20 min kol jie išjudėjo. Šiai įdomumas - ZA2 į partizanų gatvę buvo beveik sausakimšas, o štai gretimai stovintis į Fredą buvo tik su keliais keleiviais
                                          buvo nustatytas tikslus laikas kada išvykimas bet keletą kartų visi išvažiavo tuo laiku net nesulaukę keleivių, jei krepšinio rungtynės tai gali būti pratęsimas jei koncertas dar dainuoja paprašius kokia papildomą dainą todėl sugalvojo tokią taisyklę "kada autobuso salone pilna keleivių"

                                          Comment

                                          Working...
                                          X