Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai gal tada ir autobusų bei troleibusų vienkartinius elektroninius reikia padaryti vienodos kainos su mikrobais? Kvepia "Kautros" bandymu gelbėti iš katastrofiškos padėties su mikrobais, kurie jiems kabo po kaklu. Savivaldybė turėtų ne gelbėti "Kautrą", o kuo greičiau dabaigti tą nesąmonę kaip maršrutiniai taksi.
    čia pati savivaldybė nori atsikratyti mokėti dotacijas už vienkartinius nuolaidinius bilietus, nes parkas gauna už kiekvieną nuolaidinį bilietą pvz jei pirktas už 40 centų tą skirtumą sumoka parkui savivaldybė. Visai nemanau kad mikriukams norima daryt geresnias sąlygas tokiu būdų. Nusipirks dar daugiau e-bilietų keleiviai ir nejaus jokio skirtumo kiek kainuoja pas vairuotoją.

    Comment


      Maža ko nori savivaldybė. Yra įstatymas. Savivaldybė gali tik iš viso nuspręsti nepardavinėti bilietų autobuse ar troleibuse. Kam tai naudinga? Aš dar kartą kartoju, kad transporto lengvatų yra per daug. Reikėtų sumažinti lengvatinių keleivių kategorijų skaičių.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Maža ko nori savivaldybė. Yra įstatymas. Savivaldybė gali tik iš viso nuspręsti nepardavinėti bilietų autobuse ar troleibuse. Kam tai naudinga? Aš dar kartą kartoju, kad transporto lengvatų yra per daug. Reikėtų sumažinti lengvatinių keleivių kategorijų skaičių.
        Kalba ėjo apie būtent vairuotojo parduodamų bilietų asortimentą. Kad jis nebepardavinės nuo to nuolaida neišnyks, o įstatymas vežėjo pardavinėti bilietus su nuolaida neįpareigoja.

        Comment


          Įpareigoja, bet ne tiesiogiai. Yra įvardyta teisė įsigyti vienkartinį bilietą su nuolaida. Ir nedetalizuota, kaip jis yra parduodamas. Čia, aišku, galima aiškinti, kad nėra imperatyvo, bet galima ir kontrargumentuoti, kad tokiu būdu neparduodant bilieto su lengvata autobuse yra suvaržoma teisė tiems, kam priklauso lengvata, ja pasinaudoti.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Įpareigoja, bet ne tiesiogiai. Yra įvardyta teisė įsigyti vienkartinį bilietą su nuolaida. Ir nedetalizuota, kaip jis yra parduodamas. Čia, aišku, galima aiškinti, kad nėra imperatyvo, bet galima ir kontrargumentuoti, kad tokiu būdu neparduodant bilieto su lengvata autobuse yra suvaržoma teisė tiems, kam priklauso lengvata, ja pasinaudoti.
            Jau seniausiai buvo daugiau nuolaidų rūšių nei parduodama autobuse ir nė šuo nesulojo. Dabar galės viską išskyrus normalų pirkti kioske ir nereikia čia išvedžiojimų.

            Comment


              Nieko nebuvo. Autobuse ar troleibuse parduodami tik vienkartiniai, o jiems galioja 50 ar 80 proc. nuolaidos. Tokius ir parduoda, iš viso trijų rūšių bilietai pas vairuotoją - normalus ir dviejų rūšių lengvatiniai.

              Comment


                Nuo vakar KMS integravo troleibusų ir autobusų tvarkaraščius į Google žemėlapius. Iš Lietuvos vežėjų šiuo metu ten suvesti ir LG ir VVT maršrutai.

                http://www.kaunas.lt/2016/10/naujien...-zemelapiuose/

                Vis tik Estijoje iš esmės visi rajoniniai ir tarpmiestiniai autobusai rodomi per Maps – koks pas mus likimas kažkokio puslapio, kurį bandė Susisiekimo ministerija (?) kurt?

                Comment


                  Gerai, kad Kaune dar nėra 66-o VT maršruto (65 yra). Dar ankstų tamsų rytą mačiau autobusą 6G (šeštąjį greitąjį). Ta G raidė (didžioji) labai panaši šešiukę. Kol autobusas Vytauto prospekte pro gatvių remontininkų prieš kokią porą savaičių išskaptuotas ir paliktas duobes privažiavo stotelę, ilgokai galvojau, į kur gi važiuos tas "66", kol pagaliau pamačiau, kad tai 6g.

                  Comment


                    Šauni idėja pagyvinanti pilkas miesto gatves: http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...usiukai-778127

                    Comment


                      naujiesiems mikriukams atsirado ir jau ne vienam menkų gedimų tokie kaip šildymo ventiliacijos gedimas, durų atsidarymo gedimas ir iš rimtesnių stabdžių dingimas.

                      Comment


                        Šiandiena sukanka lygiai 10 metų, kai į Kauno gatves išvažiavo pirmieji "Solaris" troleibusai. Laikraštis „Kauno diena“ 2006 m. spalio 31 d.







                        Comment


                          Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                          Šiandiena sukanka lygiai 10 metų, kai į Kauno gatves išvažiavo pirmieji "Solaris" troleibusai. Laikraštis „Kauno diena“ 2006 m. spalio 31 d.

                          Atvaizdas


                          Atvaizdas


                          Atvaizdas


                          Atvaizdas
                          Per 10 sekančių metų vienintelis papildymas 7 naudotais troleibusais. Prastoka situacija. Beje, Solaruose jau ir garsai girdisi, ir šildymas ne visada gerai veikia.

                          Comment





                            http://kaunas.kasvyksta.lt/2016/10/3...i-xxi-amziuje/

                            Žmonės mėnesiais po stotelių nugriovimo nesulaukiantys naujų pastatymo patys bando pasirūpinti sėdimomis vietomis...

                            Comment


                              Nuviliančios naujienos: KA pirks 24 naudotus autobusus, gaila, kad nėra šnekos apie naujus autobusus..

                              http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=314250

                              Comment


                                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                Nuviliančios naujienos: KA pirks 24 naudotus autobusus, gaila, kad nėra šnekos apie naujus autobusus..

                                http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=314250
                                Aha, gaila. Ir man atrodo, kad jau laikas naujiems. Bet jeigu dešimtmečiai MAN'ai sumažins visokių baisaus dizaino Vanhool'ių, Berkhof'ų, Den Oudsten'ų senienų skaičių, nesupyksiu.

                                Comment


                                  Tai čia dar neaišku, kas per autobusai bus, rašo, kad gali būti 2 markių. Labai tikiuosi, kad viskas dėl pinigų taupymo naujiems troleibusams.

                                  Comment


                                    Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                                    Aha, gaila. Ir man atrodo, kad jau laikas naujiems. Bet jeigu dešimtmečiai MAN'ai sumažins visokių baisaus dizaino Vanhool'ių, Berkhof'ų, Den Oudsten'ų senienų skaičių, nesupyksiu.
                                    Pakeisti reikia A330 VanHool, Aukštagrindžius Den Ir Berkhof jie praščiausi. Kiti dar lai važiuoja ir važiuos
                                    Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                                    Comment


                                      Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
                                      Pakeisti reikia A330 VanHool, Aukštagrindžius Den Ir Berkhof jie praščiausi. Kiti dar lai važiuoja ir važiuos
                                      Gal a300? nes man asmeniškai A330 netgi puošia miesto gatves.

                                      Comment


                                        Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
                                        Pakeisti reikia A330 VanHool, Aukštagrindžius Den Ir Berkhof jie praščiausi. Kiti dar lai važiuoja ir važiuos
                                        o dar greičiau reiktų pakeist Solaris autobusus, nes ten kaip su kuriais jau tragedija neveikia elektriniai stabdžiai, haltas ir panašiai nors ką norėt kaip jau pradeda sukt jau antrą milijoną kilometrų.

                                        Comment


                                          Jūs per daug norite. Džiaukitės, kad iš viso atnaujinamas parkas naudotais autobusais, kurie dar palyginti neblogi. Neužmirškite, kokioje šalyje gyvename ir kokia valdžios politika VT atžvilgiu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X