Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė zn76 Rodyti pranešimą
    Ką turėjote omenyje? Šiltuoju laiku buvo įjungtas šildymas?
    Ir kokį ryšį tai turi su autobuso būkle (nudrožimo laipsniu)?
    tiesiog yra sugedę elektriniai vožtuvai ir neuždaro skysčio tekėjimą per visą autobuso saloną todėl ir šildo. Taip yra nemažam kiekiui Solaris, Vanhool ir Castrosua autobusų o mechaniniu būdu užsukus iškyla kita bėda pradeda variklis kaisti.

    Comment


      Jau šį ketvirtadienį visi automobilius turintys kauniečiai turės išskirtinę galimybę nemokamai naudotis viešuoju transportu. Tai jie galės daryti autobusų, troleibusų ir mikroautobusų vairuotojams parodę savo automobilio dokumentus. Tai – Kauno dovana miestiečiams dienos be automobilio proga.
      Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2016/09/2...#ixzz4KuYdZCQe

      Comment


        Keletą mažųjų autobusų paleis į gatves

        http://www.verslosavaite.lt/index.ph...autobusai.html

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Kiek tų mikrobų bus ir ar jie papildys esamų skaičių, ar kažkurių mikrobų bus atsisakyta?
          Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą
          Bus 10. Manau bent kai kuriuos senesnius pakeis.
          Buvo kalbų, kad dings "greitosios pagalbos" - iš privatininko nuomojami mikriukai.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Bet jų tik 4 ar 5. Vadinasi, mikrobizacija skinasi kelią ir Kauno AP... Liūdna.

            Comment


              Realiai nuo didelio autobuso šis mikroautobusas skiriasi tik mažesne talpa, daugiau niekuo. Pats tas maršrutui, aptarnaujančiam vietovę, kur keleivių yra per mažai dideliam autobusui. Nesame tokie turtingi, kad galėtume siųsti tuščius autobusus į nedaug gyventojų turinčius pakraščius.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Realiai nuo didelio autobuso šis mikroautobusas skiriasi tik mažesne talpa, daugiau niekuo. Pats tas maršrutui, aptarnaujančiam vietovę, kur keleivių yra per mažai dideliam autobusui. Nesame tokie turtingi, kad galėtume siųsti tuščius autobusus į nedaug gyventojų turinčius pakraščius.
                Važiavau tuo nauju piko metu 44 tai net išlipt sunku buvo kiek ten žmonių... Silkės... Bent piko metu ten normalų paleistu autobusą... Tik ar prasisuks tam miške
                Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                Comment


                  Yra ten tų žmonių 44, tik sako tom gatvelėm dėl pločio draudžiama leisti standartinius autobusus. Bet Vilniuje pvz A11 dar ne tokiom važinėja...

                  Comment


                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                    Yra ten tų žmonių 44, tik sako tom gatvelėm dėl pločio draudžiama leisti standartinius autobusus. Bet Vilniuje pvz A11 dar ne tokiom važinėja...
                    Na, kiek žinau, ten ne vien tik gatvių plotyje problema, bet ir įkalnės statume. Visgi, esant poreikiui, juk galima 44 paleisti dažniau, tuo labiau kai visi 10 mikriukų atvyks.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Galėjo nupirkti didesnių. 44 maršrutas iš tiesų nevežioja oro. 9 reikia pratęsti iki Raudondvario, 48 užsukimą į Lampėdžius panaikinti. Tada nereikės mikrobų. 33 iš viso reikia naikinti, pratęsiant iki Amalių ir sutankinant 41. Iš 19 irgi maža nauda. Kartą per valandą mieste važiuojantis VT ir nebus niekada apkrautas, nes niekas jo nelaukia. Ateities plente seniai reikalingas normalus autobusų kursavimas bent 2-3 kartus per valandą. Galima būtų nuo Amalių per visą Ateities plentą iki Lytagros pratęsti 41, naikinant 19. Palemone jis nereikalingas.

                      Comment


                        Aš ir už dažną kursavimą visų pirma, kur dideli keleivių srautai. Deja, kolkas panašu, kad kuria dar daugiau oro vežiojimo maršrutų: 33, 31, 63..

                        Comment


                          Na, į mažiau apkrautus maršrutus paleidus naujai įsigytus mikriukus, atsilaisvins daugiau didelių autobusų, kas leistų padažninti kursavimą labiausiai apkrautais maršrutais.
                          44 reikėtų dažnesnio kursavimo.
                          O kas liečia oro vežiojimo maršrutus... pavyzdžiui, panaikinus 31 ir 63 maršrutus, kas aptarnautų Meteorų ir Josvainių gatves?
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Tai, kad KA ir taip turbūt turi 50 didelių autobusų perteklių. Šiap pas mus gajus VT požiūris, kad į visokius užkampius siunčia autobusą vieną kart į dvi valandas, kuris veža po kelis keleivius, o pagrindinėse gatvėse reikia laukt ilgai transporto ir jis važiuoja pergrustas. Mano požiūriu, tiem užkampių gyventojams geriau 15min paeit daugiau pesčiom ir įsėst į dažnai kursuojantį transportą.

                            Comment


                              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                              Tai, kad KA ir taip turbūt turi 50 didelių autobusų perteklių. Šiap pas mus gajus VT požiūris, kad į visokius užkampius siunčia autobusą vieną kart į dvi valandas, kuris veža po kelis keleivius, o pagrindinėse gatvėse reikia laukt ilgai transporto ir jis važiuoja pergrustas. Mano požiūriu, tiem užkampių gyventojams geriau 15min paeit daugiau pesčiom ir įsėst į dažnai kursuojantį transportą.
                              Perteklių? Pastaruoju metu autobusų trūkumas. Paskyrose pastoviai prie keleto grafikų tuščia vietoj garažinio

                              Comment


                                Per paskutinius pora metų gauta:
                                11 MAN, 15 Scania, 20 Vanhool trumpų, 4 ilgi Vanhool, 15 Den Oudsen, 15 Castrosua. Viso 70 autobusų, nurašyta/nevažiuos tikriausia max 20...
                                Paskutinis taisė Garbanius; 2016.09.24, 10:30.

                                Comment


                                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                  Per paskutinius pora metų gauta:
                                  11 MAN, 15 Scania, 20 Vanhool trumpų, 4 ilgi Vanhool, 15 Den Oudsen, 15 Castrosua. Viso 70 autobusų, nurašyta koks 20...
                                  Remonte pastoviai apie 30 autobusų, o ilgi Berkhof jau į patvorį pastatyti

                                  Comment


                                    Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą
                                    Remonte pastoviai apie 30 autobusų, o ilgi Berkhof jau į patvorį pastatyti
                                    Na nebent seni ilgi jau patvoriniai. Šiap laikyt 30 autobusų remonte, tai neūkiškumas.

                                    Comment


                                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                      Per paskutinius pora metų gauta:
                                      11 MAN, 15 Scania, 20 Vanhool trumpų, 4 ilgi Vanhool, 15 Den Oudsen, 15 Castrosua. Viso 70 autobusų, nurašyta/nevažiuos tikriausia max 20...
                                      iš 11 MAN autobusų taip ir 4 ar 5 vis nesutaiso Adampolio servisas iš 15 Scania jau 3 stovi dėl rimtesnio variklio gedimo iš 20 vanhool vienas ar kitas turi šildymo vėdinimo bėdų. Mano manymu per greit nurašė senąsias Scania ar ilgus Berghof nes dabar pastoviai nuo pat ryto neišvažiuoja į visus maršrutus autobusai trūksta po kelis kasdien

                                      Comment


                                        31-as tai kažkokia buvusio 11-o pornografija. Aleksoto gyventojams patekt į Megą šis maršrutas nėra patogus dėl rato pro Šilainius. Galima persėsti Kauno pilyje į 21-ą, tereikia jį sudažnint. Normaliu intervalu paleidus senąjį 11-ą ir į 2-ąją ligoninę iš Aleksoto bei Kaniūkų būtų nesunku patekt su persėdimu Kauno pilyje. Technikumo g. užtenka 12-o, tik jį reikėtų savaitgaliais paleisti, sutrumpinant 6A iki Stoties. Jeigu jungtis 2-oji ligoninė-Mega reikalinga, galima 21-ą pratęst iki 2-osios ligoninės.

                                        Comment


                                          Parašė Elis Rodyti pranešimą
                                          31-as tai kažkokia buvusio 11-o pornografija. Aleksoto gyventojams patekt į Megą šis maršrutas nėra patogus dėl rato pro Šilainius. Galima persėsti Kauno pilyje į 21-ą, tereikia jį sudažnint. Normaliu intervalu paleidus senąjį 11-ą ir į 2-ąją ligoninę iš Aleksoto bei Kaniūkų būtų nesunku patekt su persėdimu Kauno pilyje. Technikumo g. užtenka 12-o, tik jį reikėtų savaitgaliais paleisti, sutrumpinant 6A iki Stoties. Jeigu jungtis 2-oji ligoninė-Mega reikalinga, galima 21-ą pratęst iki 2-osios ligoninės.
                                          21 pratęsus iki Kauno klinikinės ligoninės tada Salių gyventojai išprotėtų, nes jie Megoje net jie neišlipa o važinėjasi ratais kol pasiekia Kauno pily
                                          31 man pavyzdžiui yra labai net geras nes reik man tik nuvažiuot iš šilainių iki raudondvario pr., o 21 nieks jo nedažnins nes aplamai du pusračiai tik jame yra naudingi kai iš Salių ryte mokiniai važiuoja ir po mokslų grįžta nors jis ir važinėja kas valandą bet vis tiek po 10-15 keleivių tik važiuoja užtektų manau ir mikriuko po 10h

                                          Comment

                                          Working...
                                          X