Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Įvertinus pačios transporto priemonės kainą, išlaidas remontui ir techniniam aptarnavimui (5 metų ar ilgesniam laikotarpiui, prastovas ir kita), naudotų pirkti neverta. Nebus.

    Comment


      Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
      Antradienį planuojamas pirmųjų naujų mercedes markės mikroautobusų perdavimas (jeigu nebus pažeidimų transportuojant, ir kitų trūkumų).
      Jau viena kuria čia diena mačiau po miestą važinėjant, gal obkatke darė.
      Altas Cityline, Kaunas by Rytis Z., on Flickr
      Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

      Comment


        Vien iš nuotraukos jau matau, kad jis priimtas nebus, nes dėl komplektacijos jo neįmanoma užregistruoti.

        Comment


          Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
          Vien iš nuotraukos jau matau, kad jis priimtas nebus, nes dėl komplektacijos jo neįmanoma užregistruoti.
          Galima plačiau kokie kriterijai lemia, kad dėl komplektacijos neįmanoma užregistruoti?
          Daugiau mano nuotraukų >>
          Mano rajonas ir apylinkės >>

          Comment


            Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

            Galima plačiau kokie kriterijai lemia, kad dėl komplektacijos neįmanoma užregistruoti?
            Nematau transporto priemonės šone įmontuoto posūkio žibinto. Nebent jis yra ant veidrodžio po plėvele.

            Comment


              Yra, jis šitam naujam modelyje veidrodyje pastatytas pačiam šone, neaiškiai, bet matosi ir šioje foto

              Comment


                Jau paskelbti tvarkaraščiai nuo 09.02 stops.lt, keistas dalykas rudeninis 54-ojo tvarkaraštis važiuos rečiau nei vasarą, kaip suprast?
                Pagal idėją turėjo būti pridėti 2 papildomi grafikai (iš viso 12)
                Ar čia parkui per mažai žmonių važiuoja ir taip sausakimšuose mikriukuose, ar nedidins, tol kol nebus naujų mikriukų trasoj?
                Paskutinis taisė Barabanas; 2019.08.26, 15:01. Priežastis: Papildymas

                Comment


                  Pastebejimas : visi populiariausieji marsrutai 3,34,37,54, 57 G su kiekvienu tvarkarasciu keitimu tik retinami, tam, kad naturaliai mazetu keleiviu skaicius. 54 aisis turetu vaziuoti nuolat, 10 minuciu intervalu.

                  54 ojo marsruto iveikimo laikas pailgeja apie 10-15 minuciu i viena puse, ir kai kuriose atkarpose ne piko metu iki sekancios stoteles duodamos 3 minutes. Juokinga....
                  Isvada : 54 asis tam, kad prarastu savo populiaruma del greito vaziavimo, vaziuos letai, kaip ir kiti like mazieji 19 aisis, 44 asis...
                  Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2019.08.26, 15:54.

                  Comment


                    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                    Pastebejimas : visi populiariausieji marsrutai 3,34,37,54, 57 G su kiekvienu tvarkarasciu keitimu tik retinami, tam, kad naturaliai mazetu keleiviu skaicius. 54 aisis turetu vaziuoti nuolat, 10 minuciu intervalu.

                    54 ojo marsruto iveikimo laikas pailgeja apie 10-15 minuciu i viena puse, ir kai kuriose atkarpose ne piko metu iki sekancios stoteles duodamos 3 minutes. Juokinga....
                    Isvada : 54 asis tam, kad prarastu savo populiaruma del greito vaziavimo, vaziuos letai, kaip ir kiti like mazieji 19 aisis, 44 asis...
                    Visi kuriuos išvardinai: 3, 34G, 37, 57G sudažninti, tik 54 darbo dienom paliktas panašus tvarkaraštis kaip dabar, o savaitgaliais net paretintas, jei tikrai retina, kad mažėtų keleivių skaičius kokia iš to nauda parkui ar savivaldybei?

                    Comment


                      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                      Pastebejimas : visi populiariausieji marsrutai 3,34,37,54, 57 G su kiekvienu tvarkarasciu keitimu tik retinami, tam, kad naturaliai mazetu keleiviu skaicius. 54 aisis turetu vaziuoti nuolat, 10 minuciu intervalu.

                      54 ojo marsruto iveikimo laikas pailgeja apie 10-15 minuciu i viena puse, ir kai kuriose atkarpose ne piko metu iki sekancios stoteles duodamos 3 minutes. Juokinga....
                      Isvada : 54 asis tam, kad prarastu savo populiaruma del greito vaziavimo, vaziuos letai, kaip ir kiti like mazieji 19 aisis, 44 asis...
                      retinami, nes dauguma keleivių tingi atsižymėti bilietą, o tai reiškiasi kiek nėra atsižymėjusių tiek keleivių gaunasi kaip jų ir nebūta. Kadangi imani kokie 3 paeiliui autobusai pvz. 3 maršrutas kuris važiuoja daugmaž kas 20 minučių. Paimame ne piko metą 11 - 13h kokiose 5 iš eilės sustojimuose įsilaipina: 1 sustojime - 3 keleiviai, 2 sustojime - 10 keelivių , 3 sustojime - 4 keleiviai, 4 sustojime 5 keleiviai. Antrojo ir trečiojo autobuso kuris atvažiuoja daugmaž po 20 minučių tarkim statistika panaši. Tai kam jį dažninti jei pilnai užtenka intervalo?
                      Kas dėl 54 kas iš to kad jo grafikas greitas jei nėra kas pagal jį važiuoja? Dar tie kas iš Kautros atėję laksto kaip išprotėję, bet jei dirba KA vairuotojai važiuoja įprastai kaip kuri bet kurį kitą maršrutą.
                      Šiuo metu grafikas yra niekas.

                      Comment


                        Parašė Barabanas Rodyti pranešimą

                        Visi kuriuos išvardinai: 3, 34G, 37, 57G sudažninti, tik 54 darbo dienom paliktas panašus tvarkaraštis kaip dabar, o savaitgaliais net paretintas, jei tikrai retina, kad mažėtų keleivių skaičius kokia iš to nauda parkui ar savivaldybei?
                        Parkui naudos jokios, o savivaldybė turi viešąjam transportui ribotą pinigų sumą kurią gali mokėti dotacijoms. Dėl to jei kažkur padažnino kitur reikia nuimti.

                        Comment


                          Suprantu retinti mažiau populiarius maršrutus tokius kaip 27, bet kam liesti akivaizdžiai populiarius?

                          Comment


                            Panaikinti 18-to užsukimai į Ringaudus?

                            Comment



                              Tai ir priekinių durų tvarka jau nepadeda? Ajajai, o dar kai kurie aiškina, kad ji yra pažangi... Šiaip tai tokia politika VT ir nepadarys populiariu, jis taip ir liks ubagų transportu, kuriems ir mikrobo kas valandą turėtų pakakti. Toks valdžios požiūris nesikeičia dešimtmečiais, todėl ir turime tai, ką turime. Daugiau į asfaltą, kad būtų gerinamos sąlygos automobilistams.

                              Comment


                                Parašė do. Rodyti pranešimą
                                Panaikinti 18-to užsukimai į Ringaudus?
                                Panaikino greičiausiai todėl, kad važiuoja 56 maršrutinis taksi į valandą 1 arba 2 kartus, nors į tvarkaraštį gali nežiūrėt, važiuoja pagal saulę arba mėnulį, arba išvis neatvažiuoja.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Tai ir priekinių durų tvarka jau nepadeda? Ajajai, o dar kai kurie aiškina, kad ji yra pažangi... Šiaip tai tokia politika VT ir nepadarys populiariu, jis taip ir liks ubagų transportu, kuriems ir mikrobo kas valandą turėtų pakakti. Toks valdžios požiūris nesikeičia dešimtmečiais, todėl ir turime tai, ką turime. Daugiau į asfaltą, kad būtų gerinamos sąlygos automobilistams.
                                  Vien del keleiviu saziningumo, kap sake Keras, Kaune bilietu kainos nekils. o pats pries 2 metus ir jas pakele.....Isvada, nusibodusi ir visiskai nereikalinga priekiniu duru tvarka. Nei vienas autobusas del to nepridetas, kad keleiviai atsizymi bilietus.
                                  Paziurejus rudens grafikus, nieko neprideta lyginiant su pavasario sezonu. o juk Kautros transporto nera....

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Tai ir priekinių durų tvarka jau nepadeda? Ajajai, o dar kai kurie aiškina, kad ji yra pažangi...
                                    Mažiau reikia klausyti egiscrypth, kuris į bet kurį klausimą atsako priklausomai nuo situacijos:
                                    a) čia patys keleiviai kalti, nes vienas iš 100 važiuoja be bilieto;
                                    b) mes čia vergaujam už vergišką atlyginimą, prie xozeino prieš 15 metų buvo geriau.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Visa be dirbanti kompanija susideda iš: jaunų vairuotojų kurie atidirbineja nemokama D kategoriją, kita kuriuos pasiuntę darbo birža pagal perkvalifikavimo programą, kita kuriems šitas darbas yra tarpinė stotelė, dar kita pensininkai arba kuriems jau ji nebe už kalnų.
                                      Geras darbas išmokti geriau važiuoti, su nelabai techniškai tvarkingom kaip nors pratempt dar vieną dieną.

                                      Comment


                                        Dar šiek tiek pasikeitimų nuo 09-02:
                                        1) 54 maršruto reisai iki Balčkalnio g. pratęsiami iki Rokelių.
                                        2) 17 maršrutas Palemono kryptimi sustos buvusioje galinėje stotelėje M. ir P. Šalčių g.
                                        3) 64 maršrute atsiras nauja A. Šapokos g. stotelė link Šilainių. Prieš porą savaičių tos pačios krypties ir pavadinimo stotelė buvo pervadinta į K. Čerbulėno g.

                                        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                        Paziurejus rudens grafikus, nieko neprideta lyginiant su pavasario sezonu. o juk Kautros transporto nera....
                                        Galima konkrečių pavyzdžių, kur autobusų kiekis sumažėjo lyginant su pavasariu? Jeigu nieko nepridėta, bent 23 transporto priemonės 54, 57G, 64 ir 68 maršrutams turėjo būti nuimtos iš kitur.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          egiscrypth ir Al1 šioje ir bet kurioje kitoje VT skilties temoje trolinimų ir pilstymų iš tuščio į kiaurą nebetoleruosiu. Rašykit tik jei turit ką daugiau pasakyt. Jūsų požiūrį į darbą, priekinių durų tvarką, mikroautobusus ir kt. mes visi puikiai žinom - mums to nereikia dėstyti visose temose iš eilės ir kiekviename savo pranešime. Šis forumas nuo soc. tinklų ar naujienų portalų komentarų skilčių skiriasi tuo, kad dauguma čia rašančių nori kokybiško turinio ir patys prisideda prie tokio turinio kūrimo.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X