Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Maldelę kalbėt reikia dėl to, kad jie netaptų pastoviu vežėju. Mat dabar bet koks vežėjas Neveronims reikš, kad nereikės kulniuoti kelis kilometrus pėsčiomis.
    Kelis km? Tiek toliau netgi važiuoja mikrobvas palyginus su gaulite 39 stotele "Neveronys"?

    Comment


      Ar gali "visuomenei būtinas maršrutas" būti maršrutinis taksi, t.y. kad pats turėtų save išlaikyti? Manau, kad tikrai būtų dotuojamas rajono savivaldybės. O nuo to dotacijų skaičiaus jau priklauso, kokio naujumo technika bus.

      Parašė Gator Rodyti pranešimą
      Kelis km? Tiek toliau netgi važiuoja mikrobvas palyginus su gaulite 39 stotele "Neveronys"?
      Rašiau iš "lempos" / atminties. Pamatavau maps.lt - 1.85 km nuo dabartinės 56-ojo galinės iki 39-o galinės stotelės.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Gdynėje specialiai Kaunui gaminami troleibusai: pirmieji atvykti turėtų dar šią vasarą
        Kol Kauno gatvėmis važinėja meno kūriniais tapę senieji „Škoda“ troleibusai, Lenkijoje, Gdynės mieste, išbandomas vienas iš specialiai Kaunui gaminamų troleibusų. Kaip skelbiama bendrovės „Kauno autobusai“ pranešime spaudai, pirmieji modernūs žemagrindžiai troleibusai Kauną turėtų pasiekti jau rugpjūčio pabaigoje.

        Pagal specialią UAB „Kauno autobusai“ specifikaciją gaminami troleibusai, nurodoma pranešime, turės daugiau sėdimų vietų, vietą neįgaliajam, efektyvų salono kondicionavimą ir šildymą, kokybiškas informavimo sistemas, vaizdo stebėjimo kameras, ergonomišką vairuotojo darbo vietą.

        Europinius standartus atitinkančios, specialiai Kauno tinklui pritaikytos troleibusų kontaktinės galvutės bei lygiagrečiai mieste vykstantys kontaktinio tinklo atnaujinimo bei gatvių remonto darbai, tvirtina „Kauno autobusai“, leis troleibusams per sankryžas važiuoti patikimiau ir greičiau...
        Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/kaunas/....d?id=81428117

        Negi Kaune įrengiami automatiniai iešmai?
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          Parašė lukass Rodyti pranešimą
          Gdynėje specialiai Kaunui gaminami troleibusai: pirmieji atvykti turėtų dar šią vasarą


          Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/kaunas/....d?id=81428117

          Negi Kaune įrengiami automatiniai iešmai?
          Kad bent keliose vietose tie automatiniai iešmai jau gerą dešimtmetį įrengti.

          Comment


            Net ir Kauno darnaus judumo plane numatytos naujos rūšies VT linijos:

            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              ko trinat komentarus, xozeinas yra xozeinas ir ne kitaio vadinamas,
              Paskutinis taisė uksas; 2019.06.15, 22:44.

              Comment


                Parašė lukass Rodyti pranešimą
                Net ir Kauno darnaus judumo plane numatytos naujos rūšies VT linijos:

                Tai čia turimos omenyje tramvajaus linijos?

                Comment


                  Greičiau BRT.
                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                  Comment


                    Parašė lukass Rodyti pranešimą
                    Greičiau BRT.
                    O realiai tai tiesiog elementarūs autobusai bus geriausiu atveju, nes kai kurių schemoje pavaizduotų gatvių tiesiog neimanoma pritaikyt kažkam kitam. Aišku jei ir paprasti autobusai važiuotų kas 7 minutes tai būtų labai gerai.

                    Comment


                      Parašė lukass Rodyti pranešimą
                      Net ir Kauno darnaus judumo plane numatytos naujos rūšies VT linijos:

                      Smarkiai kritikuotinas linijų pasirinkimas.
                      Vienintelė mėlyna linija eina per centrą. Nei vienos linijos nebandoma "pakišti" po esamu KT tinklu ir padaryta troleibusine.
                      Kodėl žalia linija eina per Vilijampolę, o ne centrą? Vilijampolė naujasis Kauno centras? Galbūt ateityje, bet kol kas tikrai ne. Koks tikslas vesti liniją iki paties Taikos pr. pabaigos? Ten niekada nebuvo daug keleivių. Būtų logiška baigti ties Urmu. Leisčiau žalią liniją pro centrą, Savanorių pr., iki Urmo tokiu atveju galima ją aptarnauti troleibusais, kažkiek atitiktų 11-10-15 maršrutą.
                      Raudoną liniją siūlyčiau pratęsti nuo Šiaurės pr. iki Klinikų. Jau dabar ten yra didelės parkavimo problemos ir didėjantis VT poreikis.

                      Comment

                      Unconfigured Ad Widget

                      Collapse
                      Working...
                      X