Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mettal
    pradėjo temą Tarptautiniai pervežimai autobusais

    Tarptautiniai pervežimai autobusais

    Kaimynų baltarusių autobusas - Радзiмiч (Radzimič)
    Paskutinis taisė Mettal; 2012.07.18, 11:43.

  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    ... maršrutas Talinas - Daugpilis per Rygą ir Biržus?
    Įdomus maršrutas...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dėtas tame, kad Latvijos organams Ryga- Biržai ir Biržai - Daugpilis matyt irgi neįtiko. Be to o kas blogo, jei keleiviams pasiūlytas maršrutas Talinas - Daugpilis per Rygą ir Biržus?

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Tai čia ir taip aišku. Vienas maršrutas Ryga - Biržai, kitas Biržai - Daugpilis. Tai prie čia Talinas dėtas?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Viskas teisėta. Luxexpress turi daug maršrutų tarp Rygos ir Talino. Tai prikergia prie vieno ar kito iš jų maršrutą į Daugpilį. Autobuso keitimas ar tas pats autobusas neturi reikšmės. Realiai tie, kas važiuoja iš Talino, gali pirkti ir Bilietą Talinas - Daugpilis. Tarptautinio susisiekimo prasme tas maršrutas niekuo neypatingas. Visas prikolas tame, kad Luxexpress nori vežti keleivius tarp Rygos ir Daugpilio ir tam turi apeiti įstatymus išskaidant maršrutą į Ryga - Biržai ir Biržai - Daugpilis. Atitinkamai, priešinga kryptimi. Keleviams parduodami du bilietai, o ne vienas. Čia esmę ne užvažiavime į Lietuvos teritoriją, o maršruto pradiniame ir galutiniame taškuose. Todėl net jei autobusas važiuotų per Biržus, bet formaliai būtų vienas maršrutas, tai būtų pažeidimas. Bet jei į Lietuvą - vienas maršrutas, ir iš Lietuvos toliau į Latviją - kitas maršrutas, tai viskas gerai.
    Paskutinis taisė Al1; 2019.11.03, 18:03.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

    Teoriškai - gali. Bet Visgi Lux Express turi ne vieną tokį maršrutą, kuris formaliai yra kaip du atskiri maršrutai, tačiau visa maršruto atkarpa vykdoma nekeičiant autobuso. Be jau minėto Ryga-Daugpilis, taip pat yra Ryga-Minskas, kurio tvarkaraštyje numatytas persėdimas Panevėžyje, tačiau realybėje Panevėžyje autobusas nekeičiamas.
    Tai kad prie autobuso keitimo formaliai negalima prikibti. Aš turiu omeny, kad maršrutas egzistuoja iki Talino, o realybėje jis tik iki Rygos. Va čia manau formaliai tikrai galima prikibti. Tai yra dviems maršrutams niekas nedraudžia leisti vieną ir tą patį autobusą. Bet du autobusai vienam maršrutui skamba keistai...

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    O už tai negali nubausti Latvijos transporto departamentas? Nes čia jau kaip neegzistuojančio maršruto registravimas...
    Teoriškai - gali. Bet Visgi Lux Express turi ne vieną tokį maršrutą, kuris formaliai yra kaip du atskiri maršrutai, tačiau visa maršruto atkarpa vykdoma nekeičiant autobuso. Be jau minėto Ryga-Daugpilis, taip pat yra Ryga-Minskas, kurio tvarkaraštyje numatytas persėdimas Panevėžyje, tačiau realybėje Panevėžyje autobusas nekeičiamas.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

    Talinas tėra formalus galinis punktas, iš tiesų, autobusas važiuoja iki Rygos. Žinoma, Biržuose keleivių daug nebūna, nes pagrindiniai maršruto klientai - latviai, važiuojantys tarp Rygos ir Daugpilio.
    O už tai negali nubausti Latvijos transporto departamentas? Nes čia jau kaip neegzistuojančio maršruto registravimas...

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Į Gardiną važiuoja vienas ir tas pats autobusas. Lenkijoje vežti keleivius galima, todėl iš Suvalkų ar Bialystoko į (iš)Varšuvą žmonės važinėja autobusais, važiuojančiais į (iš) Vilnių ar Rygą, Taliną. Kitas dalykas, kad veža tik Luxexpress, o Eurolines ir Ecolines neveža, nors dėl Ecolines negarantuoju. Arba kaina nepatraukli, lyginant su Lenkijos vietinių vežėjų kaina.
    Lietuvoje ir Latvijoje tarptautiniams autobusams uždrausta vežti vietinius keleivius. Bet draudimas galioja tik ES šalių vežėjams. Kas dėl Luxexpress maršuto Ryga - Daugpilis, tai Latvija tiesiog neišdavė leidimo estų firmai vežti vietiniais maršrutais. Todėl padarė maršrutą "tarptautiniu" su užvažiavimu į Biržus. Kiek jis apsimoka Luxexpress, parodys laikas. Juk konkuruoti reikia kaina, o kaina tokia, kokia yra - "tarptautiniams" lengvatų valstybė nekompensuoja, o Latvijoje lengvatinių keleivių yra daug kaip ir Lietuvoje. Nevežti lengvatininkų? Tai kas iš viso važiuos? Dar vienas dalykas - per Biržus gaunasi toliau, o tai papildoma kuro kaina ir laikas.
    Manau kad Luxexpress bano pritraukti keleivius šiuo atveju autobusų komfortų.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Biržai yra tarpinė. Realiai tai yra (Talinas) - Ryga - Daugpilis per Biržus. "Luxexpress" yra estų kompanija ir Latvijos viduje ji vežti keleivių negali. Todėl paleido maršrutą su užvažiavimu į Lietuvą. Latvijos organams tai nebuvo pakankamas argumentas, todėl matyt vėliau pratęse iki Talino, nes bėganti eilutė rodė maršrutą iš Talino. Nuotraukoje matosi Tallinn žodžio dalis..
    Talinas tėra formalus galinis punktas, iš tiesų, autobusas važiuoja iki Rygos. Žinoma, Biržuose keleivių daug nebūna, nes pagrindiniai maršruto klientai - latviai, važiuojantys tarp Rygos ir Daugpilio.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Į Gardiną važiuoja vienas ir tas pats autobusas. Lenkijoje vežti keleivius galima, todėl iš Suvalkų ar Bialystoko į (iš)Varšuvą žmonės važinėja autobusais, važiuojančiais į (iš) Vilnių ar Rygą, Taliną. Kitas dalykas, kad veža tik Luxexpress, o Eurolines ir Ecolines neveža, nors dėl Ecolines negarantuoju. Arba kaina nepatraukli, lyginant su Lenkijos vietinių vežėjų kaina.
    Lietuvoje ir Latvijoje tarptautiniams autobusams uždrausta vežti vietinius keleivius. Bet draudimas galioja tik ES šalių vežėjams. Kas dėl Luxexpress maršuto Ryga - Daugpilis, tai Latvija tiesiog neišdavė leidimo estų firmai vežti vietiniais maršrutais. Todėl padarė maršrutą "tarptautiniu" su užvažiavimu į Biržus. Kiek jis apsimoka Luxexpress, parodys laikas. Juk konkuruoti reikia kaina, o kaina tokia, kokia yra - "tarptautiniams" lengvatų valstybė nekompensuoja, o Latvijoje lengvatinių keleivių yra daug kaip ir Lietuvoje. Nevežti lengvatininkų? Tai kas iš viso važiuos? Dar vienas dalykas - per Biržus gaunasi toliau, o tai papildoma kuro kaina ir laikas.
    Paskutinis taisė Al1; 2019.10.31, 23:16.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Čia kažkas panašaus kaip "Kautros" Kaunas - Gardinas. Realiai tai du maršrutai Kaunas - Druskininkai ir Druskininkai - Gardinas. Nes jei būtų vienas, tai Lietuvos viduje keleivių nebūtų galima vežti.
    Skirtingi autobusai?

    Nes tokiu atveju bet ką galima sugalvoti, pvz lux express maršrutas nei Vilnius - Varšuva, o Vilnius - Kaunas, Kaunas - Suvalkai, Suvalka - varšuva, 3 maršrutai. Vežam vietinius Vilnius - Kaunas ir Suvalkai- Varšuva.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Plačiau apie šio maršruto (maršrutų) paleidimo istoriją galima paskaityti nuo šio pranešimo >>

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Biržai yra tarpinė. Realiai tai yra (Talinas) - Ryga - Daugpilis per Biržus. "Luxexpress" yra estų kompanija ir Latvijos viduje ji vežti keleivių negali. Todėl paleido maršrutą su užvažiavimu į Lietuvą. Latvijos organams tai nebuvo pakankamas argumentas, todėl matyt vėliau pratęse iki Talino, nes bėganti eilutė rodė maršrutą iš Talino. Nuotraukoje matosi Tallinn žodžio dalis.

    Čia kažkas panašaus kaip "Kautros" Kaunas - Gardinas. Realiai tai du maršrutai Kaunas - Druskininkai ir Druskininkai - Gardinas. Nes jei būtų vienas, tai Lietuvos viduje keleivių nebūtų galima vežti.
    Paskutinis taisė Al1; 2019.10.31, 12:43.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

    Formaliai tai yra 2 maršrutai: Ryga - Biržai ir Biržai - Daugpilis.
    Jei abiem maršrutams Biržai yra pradinė stotis, tai kodėl tikimasi išlipančių keleivių????

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    2. Kodėl Biržuose turėjo būti išlipančių keleivių, jei tarptautiniai autobusai šalies viduje keleivių neveža?
    Formaliai tai yra 2 maršrutai: Ryga - Biržai ir Biržai - Daugpilis.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Pora klausimėlių.
    1. Iš kur per Biržus į Rygą tie autobusai važiuoja?
    2. Kodėl Biržuose turėjo būti išlipančių keleivių, jei tarptautiniai autobusai šalies viduje keleivių neveža?
    Autobuso Černigovas-Klaipėda grafikas superpatogus važiuoti iš Kauno į Klaipėdą (Kaune būna dar neišaušus rytui).
    Dėl vėlavimų perdaug nesistebiu: tarptautinių autobusų grafikai palyginus įtempti.
    Paskutinis taisė Mettal; 2019.10.30, 15:34. Priežastis: Pašalintas citavimas su visom nuotraukom

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Biržai. Autobusų į Latviją per Biržus tvarkaraštis.



    Autobusas į Daugpilį 14.00. Šiek tiek vėlavo. Niekas neišlipo ir neįlipo.



    Į Rygą 14.30. Irgi vėlavo. Įlipo tik viena moteriškė. Neišlipo niekas.


    Paskutinis taisė Al1; 2019.10.28, 19:50.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Naujas maršrutas nuo spalio 1 d. Vilnius-Černigovas-Kijevas. Aptarnaus Ollex.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kijevas - Klaipėda. Kaunas, Vytauto pr. Vėlavo apie 4-5 val.


    Komentuoti:

Working...
X