Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    jį sutikom apie 16h. tai nė vienas iš šitų variantų negali būt, nes pusę paros ant sienos nevėluotų... o važiuot 50val. su 2 persėdimais, iš kurių vienas anksti ryte o kitas - naktinis Kijeve gali tik visiškai visiški pablūdėliai... ir bilietas 94 EUR, kai lėktuvu Kiev-Vilnius galima rast už 40 EUR pamedžiojus

    Comment


      Vienam maršrutui penki autobusai, kurie išvyksta skirtingu laiku, o atvyksta visi vienu metu??
      Daugiau mano nuotraukų >>
      Mano rajonas ir apylinkės >>

      Comment


        Taigi su persėdimais dviem visi reisai. Aišku, kad tik durnius važiuos nuo iki tokiu maršrutu. Tai tiesiog jungiamieji maršrutai. Kaip ir lėktuvų juk būna su keliais persėdimais siūlo. Tiesa, ten ir kaina dažniausiai maža, o čia nesveika kaina.

        Comment


          Parašė taccido Rodyti pranešimą
          Jau forume daug kartų rašyta, kodėl keleivinės stotys neturi būti už centro. Dabar miestai tiek nesiplečia kiek XIX ar XX a. Ir šiaip stengiamasi stotį kuo arčiau centro daryti, ar net po centru pasikasti. Vokietijos miestų pavyzdžiai puikiai iliustruoja naujas tendencijas. O oro uostai visai kas kita.
          Matai, stotis nėra tik peronas ir keli bėgiai. Ji paskui save tempia ir krovinius bei aptarnavimą. Galima įrengti ir vien tik keleivinę stotį, bet ekonominis efektas vietovei bus minimalus. Pvz Senuosiuose Trakuose pastatė maisto produktų gamyklą ir vienas išpagrindinių kriterijų - galimybė turėti geležinkelio atšaką.

          Prisiverčiau perskaityti SWECo atskaitą. Panašu kad "Vilnius Hbf" išlaikymas įrašytas projektavimo užduotyje ir su tuo nepasiginčysi. Beje, gal kas žinot kur padėta 2020-04-22 SWECO ataskaita? Noriu pamatyti pirmines alternatyvas.

          Comment


            Aha, nuo stotoes miesto centinėje dalyje, matai, efekto nebus. Tai kyla klausimas, nafig tas keleiviams skirtas RB iš viso reikalingas? Kroviniams pakanka ir esamo geležinkelio su esamais greičiais.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Aha, nuo stotoes miesto centinėje dalyje, matai, efekto nebus. Tai kyla klausimas, nafig tas keleiviams skirtas RB iš viso reikalingas? Kroviniams pakanka ir esamo geležinkelio su esamais greičiais.
              Tam, kad galėtų būti tiesioginiai servisai į Varšuvą, Rygą, Taliną etc.

              Comment


                Atmink, kad nepasiteisino PolskiBus maršrutai į Vilnių, kurie buvo kartus pigesni nei kitų vežėjų, bet vežė Varšuvoje ne į Zachodnią ir centrinę stotis, o į užkampį prie Mlocinų metro stoties šiaurinėje Varšuvos dalyje. Smulkmena, atrodo, bet tai lėmė maršrutų nepopuliarumą.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Tam, kad galėtų būti tiesioginiai servisai į Varšuvą, Rygą, Taliną etc.
                  Kiek kasdien keleivių autobusais važiuoja iš Vilniaus Taliną ar Varšuvą?
                  Flickr

                  Comment


                    Tikrai daugiau važiuotų esant normaliam transportui. Aš pats į Rygą važiuočiau dažniau, jei būtų traukinys.

                    Comment


                      Parašė ejs-ejs

                      IMHO - užgautos VILNIAUS emocijos.
                      Man je ne karta teko girdėti "100 km - ne atstumas. Jei labai reikia, po pietų bus Vilniuje. Jei nelabai - ryt ryte."
                      Kokios emocijos? Prie ko tie 100 km?

                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Kiek kasdien keleivių autobusais važiuoja iš Vilniaus Taliną ar Varšuvą?
                      Į Varšuvą tai pakankamai daug, į Taliną, aišku, kad 10 kartų mažiau...

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Kiek kasdien keleivių autobusais važiuoja iš Vilniaus Taliną ar Varšuvą?
                        Į Varšuvą tai pakankamai daug, į Taliną, aišku, kad 10 kartų mažiau...

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Kokios emocijos? Prie ko tie 100 km?
                          Jei pameni, RB II turėjo pagriebti Vilnių be jokios atšakos.
                          Ir STAIGA paaiškėja kat taip nebus.

                          O 100 km yra maždaug atstumas tarp Vilniaus ir kitos sostinės. Kiek tenka kalbėtis su tiekimu, transporto požiūriu naudingiau pagrindinį sandėlį turėti Kauno regione nei Vilniaus.

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Tikrai daugiau važiuotų esant normaliam transportui. Aš pats į Rygą važiuočiau dažniau, jei būtų traukinys.
                            Kaina tada turėtų būti ne daug brangesnė autobusui. Kur 11€ be nuolaidos, kur 23€ (čia kaip pavyzdys).
                            Daugiau mano nuotraukų >>
                            Mano rajonas ir apylinkės >>

                            Comment


                              Jei tiek skiriasi, man nėra didelio skirtumo, rinkčiausi traukinį. Jei 50€ vs 100€, tada jo, jau galvočiau.

                              Comment


                                Tai kad yra skirtumas, ypač skaičiuojant į abi puses. Nebent autobusas kokia nors skandinavų labdara be kondicionieriaus su užsukimu į kiekvieną kaimelį bus sunku persodinti keleivius, pripratusius prie pvz. Lux Expresso. Ne kartą teko važiuoti su juo į Varšuvą už 9-15 eurų, tai na nebent kamščiai Lenkijoje užknisa, kol tiesia (o gal jau nutiesė) autostradą iki Varšuvos.
                                Už dviračius ir troleibusus!

                                Comment


                                  Sveiki, diskutuojate būtent ta tema, kuria šiuo metu rašome tyriamąjį darbą apie maršrutą Lietuva – Ryga.

                                  Mes tyriame naują alternatyvą esamiems keliavimo į Rygą variantams ir kiek ji turi potencialo šiame maršrute. Todėl mums labai svarbi jūsų nuomonė.
                                  Ieškome keliauvusių (ar planuojančių keliauti) į Rygą iš Klaidpėdos/Vilniaus, kurie galėtų pasidalinti savo keliavimo patirtimi, mintimis apie keliavimo priemonių pasirinkimą ir nuomonę apie naujovišką keliavimo būdą.

                                  Diskusija vyktų nedidėse online grupėse (zoom platformoje).

                                  Brūkštelkite man trumpą Taip atsakymą, jeigu galėtumėte.
                                  Paskutinis taisė apklausa2021; 2021.01.11, 11:50.

                                  Comment


                                    Kiek netikėtų metu, Lux Express nusprendė grąžinti maršrutą Vilnius-Ryga.

                                    „Lux Express“ atnaujina reguliarius reisus į Vilnių

                                    Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...isus-i-vilniu/ .
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      2020.02.20 Vilniaus autobusų stotis, maršutas Vilnius-Gardinas

                                      Daugiau komentarų kaip ir nereikia.

                                      Comment


                                        Apgailėtina. Pigiai darbo biomasei atvežti bet kas sueina... O šiaip tai iš Baltarusijos dabar pilna "užsakomųjų" mikrobų, kurie iš tikro važiuoja reguliariu maršrutu, bet bent jau Lietuvoje tai nelegaliai. Galima nuolat Vilniuje stoties rajone pamatyti tokius mikrobus iš Baltarusijos. Važiuoja ir į Šiaulius, gal ir į Klaipėdą. Internete jie turi savo puslapius, telefonus, galima rezervuoti vietą. Važiuoja ne tik iš Minsko.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2021.02.22, 16:39.

                                        Comment


                                          Dasigyvenom, o dar stebėjausi,jog Ryga - Klaipėda važiuodavo tokie Ollex'o...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X