Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ne, iš Rygos iki Daugpilio važiuos vienas ir tas pats autobusas, jo keisti nereikės.

    Visgi neaišku, ar Latvijos VKTI ilgai leis šiam maršrutui gyvuoti, nes jis atidarytas ne visai legaliais pagrindais. Lux Express neturi licencijos verstis vietiniu keleivių pervežimu Latvijos teritorijoje (kaip, beje, ir Lietuvos) bei neturi privalomo leidimo keleivių vežimui maršrutu Ryga-Daugpilis. Dėl to, siekiant apeiti būtinybę išsiimti reikiamus leidimus (kuriuos Lux Express Latvijoje nesėkmingai bandė gauti kelerius metus), ir buvo formaliai sukurti du skirtingi tarptautiniai maršrutai - Ryga-BIržai ir Biržai-Daugpilis, tačiau realiai visoje atkarpoje Ryga-Daugpilis važiuos vienas ir tas pats autobusas, gal tik Biržuose bus keičiamos maršruto lentelės. Biržai pasirinkti matyt dėl to, kad tai artimiausias kitoje valstybėje esantis miestas, į kurį užsukus nebūtų prarasta daug laiko, ir kelionės trukmė išliktų konkurencinga kitų vežėjų, vežančių iš Rygos į Daugpilį, atžvilgiu.

    Latviškuose naujienų portaluose jau pasirodė straipsnių, kuriuose teigiama, kad Latvijos VKTI pripažino šį maršrutą neteisėtu ir planuoja skirti baudas Lux Expressui už vietinių pervežimų taisyklių pažeidimus ir nustatytos tvarkos apėjimą, jei autobusai visgi tikrai išvažiuotų į šį maršrutą.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Lyg dar niekas nebuvo įkelęs

      https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=80507193

      Prancūzijos kompanija Blablacar sukurė Blablabusą. Netolimoje ateityje jie perims prancūzišką Ouibus iš Prancūzijos geležinkelių SNCF. Dirbs tuo pačiu konceptu kaip ir Flixbus, t. y. savų autobusų neturės, tarsis su vietiniais vežėjais. Atėjimo proga visi bilietai po Vokietiją kainuoja 0,99 Eur.

      Beje Prancūzijos transporto koncernas Transdev kaip supratau ruošiasi parduoti savo Eurolines tinklą Flixbusui (lietuviškas Eurolines nepriklauso Transdev). Jau parduota dukterinė įmonė Isilines. Baltijos šalių vežėjams (TOKS, Kautra, Ecolines, Lux Express) reikia tikrai kažką daryti, jei nori išlaikyti savo kompanijų įdentitetą. Nes Flixbus matyt nesiruošia sustoti.

      https://www.transdev.com/en/press-re...-and-isilines/

      Jei Transdev planuoja parduoti absoliučiai visą Eurolines tinklą, Eurolines išnyks Pancūzijoje, Belgijoje, Italijoje, Olandijoje, Lenkijoje, Portugalijoje, Anglijoje, dalinai Čekijoje. Liks Vokietijoje, Austrijoje, Šveicarijoje, Ispanijoje, Čekijoje, Kroatijoje ir Lietuvoje. Manau po tokio traukimosi ateina tikras pavojus Eurolines kolapsui.
      Paskutinis taisė Petr; 2019.06.16, 18:50.

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Ne, iš Rygos iki Daugpilio važiuos vienas ir tas pats autobusas, jo keisti nereikės.

        Visgi neaišku, ar Latvijos VKTI ilgai leis šiam maršrutui gyvuoti, nes jis atidarytas ne visai legaliais pagrindais. Lux Express neturi licencijos verstis vietiniu keleivių pervežimu Latvijos teritorijoje (kaip, beje, ir Lietuvos) bei neturi privalomo leidimo keleivių vežimui maršrutu Ryga-Daugpilis. Dėl to, siekiant apeiti būtinybę išsiimti reikiamus leidimus (kuriuos Lux Express Latvijoje nesėkmingai bandė gauti kelerius metus), ir buvo formaliai sukurti du skirtingi tarptautiniai maršrutai - Ryga-BIržai ir Biržai-Daugpilis, tačiau realiai visoje atkarpoje Ryga-Daugpilis važiuos vienas ir tas pats autobusas, gal tik Biržuose bus keičiamos maršruto lentelės. Biržai pasirinkti matyt dėl to, kad tai artimiausias kitoje valstybėje esantis miestas, į kurį užsukus nebūtų prarasta daug laiko, ir kelionės trukmė išliktų konkurencinga kitų vežėjų, vežančių iš Rygos į Daugpilį, atžvilgiu.

        Latviškuose naujienų portaluose jau pasirodė straipsnių, kuriuose teigiama, kad Latvijos VKTI pripažino šį maršrutą neteisėtu ir planuoja skirti baudas Lux Expressui už vietinių pervežimų taisyklių pažeidimus ir nustatytos tvarkos apėjimą, jei autobusai visgi tikrai išvažiuotų į šį maršrutą.
        Lux Express: на рейсы "Рига-Даугавпилс", которые запрещает Дирекция автотранспорта, есть лицензия ЕС
        https://rus.delfi.lv/biznes/bnews/lu....d?id=51190165

        Comment


          Parašė Petr Rodyti pranešimą
          Lyg dar niekas nebuvo įkelęs

          https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=80507193

          Prancūzijos kompanija Blablacar sukurė Blablabusą. Netolimoje ateityje jie perims prancūzišką Ouibus iš Prancūzijos geležinkelių SNCF. Dirbs tuo pačiu konceptu kaip ir Flixbus, t. y. savų autobusų neturės, tarsis su vietiniais vežėjais. Atėjimo proga visi bilietai po Vokietiją kainuoja 0,99 Eur.

          Beje Prancūzijos transporto koncernas Transdev kaip supratau ruošiasi parduoti savo Eurolines tinklą Flixbusui (lietuviškas Eurolines nepriklauso Transdev). Jau parduota dukterinė įmonė Isilines. Baltijos šalių vežėjams (TOKS, Kautra, Ecolines, Lux Express) reikia tikrai kažką daryti, jei nori išlaikyti savo kompanijų įdentitetą. Nes Flixbus matyt nesiruošia sustoti.

          https://www.transdev.com/en/press-re...-and-isilines/

          Jei Transdev planuoja parduoti absoliučiai visą Eurolines tinklą, Eurolines išnyks Pancūzijoje, Belgijoje, Italijoje, Olandijoje, Lenkijoje, Portugalijoje, Anglijoje, dalinai Čekijoje. Liks Vokietijoje, Austrijoje, Šveicarijoje, Ispanijoje, Čekijoje, Kroatijoje ir Lietuvoje. Manau po tokio traukimosi ateina tikras pavojus Eurolines kolapsui.
          Blablacar jau pernai perėmė Ouibus ir tik Prancūzijoje kol kas paliko Ouibus pavadinimą,
          kitose rinkose tas pats puslapis jau yra vadinamas blablabus.com -
          https://www.ouibus.com/
          https://de.blablabus.com/

          Comment


            „FlixBus“ įžengė į Ukrainos rinką
            http://ebus.lt/flixbus-izenge-i-ukrainos-rinka/

            Comment


              Parašė vilnews Rodyti pranešimą

              Lux Express: на рейсы "Рига-Даугавпилс", которые запрещает Дирекция автотранспорта, есть лицензия ЕС
              https://rus.delfi.lv/biznes/bnews/lu....d?id=51190165
              deja, ES licencija nesuteikia teisės vykdyti vietinių pervežimų, jei nėra konkrečios valstybės atsakingos institucijos (šiuo atveju VKTI) išduoto leidimo.
              Lux Express turi licenciją dviems maršrutams - Ryga-Biržai ir Biržai-Daugpilis, tačiau teoriškai neturi leidimo pervežimui Ryga-Daugpilis.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

                deja, ES licencija nesuteikia teisės vykdyti vietinių pervežimų, jei nėra konkrečios valstybės atsakingos institucijos (šiuo atveju VKTI) išduoto leidimo.
                Lux Express turi licenciją dviems maršrutams - Ryga-Biržai ir Biržai-Daugpilis, tačiau teoriškai neturi leidimo pervežimui Ryga-Daugpilis.
                Tai bus du atskiri maršrutai ir du bilietukai...

                Comment


                  Į Varšuvą važiuos naujas greitasis autobuso maršrutas
                  Vasaros sezonu iš Vilniaus į vieną populiariausių krypčių – Varšuvą – ima kursuoti specialus greitasis ekspresas. „Lux Express“ vežėjo paleidžiamas greitasis maršrutas Lenkijos sostinę leis pasiekti beveik 2 valandomis greičiau nei įprasta. Patogiu autobusu kelionė turėtų užtrukti beveik tiek pat, kiek nuosavu automobiliu.

                  „Pagrindiniai šio reiso privalumai – greitis ir patogumas. Jei įprastai kelionė iš Vilniaus į Varšuvą dėl tarpinių sustojimų trunka apie 9 val. 20 min., šis naujasis ekspresas miestą leis pasiekti per maždaug 7 val. 30 min.

                  Kelionė vyks naktį, tad moderniai įrengtuose autobusuose keleiviai gali tikėtis komfortiško miego. O tiems, kurie šį laiką norėtų išnaudoti kitaip mes pasiūlysime nemokamą WiFi internetą, įspūdingą galeriją filmų ir muzikos bei, žinoma, nemokamus karštus gėrimus kelionės metu“, – teigė „Lux Express“ Baltijos šalių verslo plėtros vadovas Jannas Ritsbergas.

                  Būtent Varšuvos kryptis buvo pasirinkta dėl jos populiarumo. Vis daugiau žmonių renkasi šį miestą savaitgalio išvykoms poilsiui ar švenčių metu.

                  Naujasis maršrutas Vilnius-Varšuva pradeda kursuoti birželio 27 dieną. Autobusas iš Vilniaus autobusų stoties išvyks kasdien, 23:40 val.
                  Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...uso-marsrutas/ .
                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                  Comment


                    Parašė senis Rodyti pranešimą

                    Tai bus du atskiri maršrutai ir du bilietukai...
                    Reisas šiandien atidarytas, žiūrėsim kaip čia baigsis, bet esmė yra artėjanti pervežimų rinkos liberizacija.

                    Lux Express: предложенная министром концепция либерализации рынка не решает проблемы
                    https://rus.delfi.lv/biznes/bizopini....d?id=51202667

                    Comment


                      Lux express Kaunas Varšuva nuveždavo per 6-7 valandas, kokiu būdų Vlnius-Kaunas-Varšuva jiem gaudavosi 9 val 20 min kaip skelbia?

                      Comment


                        vidutinė kelionės trukmė - 8,5h, bet tikrai ne 9h20min. kiek mažiau nei 9h užtrunka kelionė nuo pirmo sustojimo Vilniuje (autobusų stotis) iki paskutinio sustojimo Varšuvoje (Zachodnia), o kelionė tarp prekybos centro "Panorama" iki Varšuvos Centrinės stoties trunka maždaug 8h.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Estijos autobusų firma Baltic Shuttle atidaro naują reisą Tallinn-Parnu-Vilnius-Kiev
                          https://turist.delfi.ee/news/stories...ev?id=86850315

                          Comment


                            Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                            Estijos autobusų firma Baltic Shuttle atidaro naują reisą Tallinn-Parnu-Vilnius-Kiev
                            https://turist.delfi.ee/news/stories...ev?id=86850315
                            Iš Vilniaus į Kijevą važiuoti kažkodėl norima per Baltarusiją

                            Comment


                              Parašė Vitas Rodyti pranešimą

                              Iš Vilniaus į Kijevą važiuoti kažkodėl norima per Baltarusiją
                              Kito kelio nėra, arba gaunasi kosminis lankas.

                              https://www.google.lt/maps/dir/Bus+s...705813!1m0!3e0
                              Flickr

                              Comment


                                Iš esmės pagrindiniai tokių maršrutų klientai yra ukrainiečiai, kuriems nėra jokio skirtumo, per kur važiuoti, Lenkiją ar Baltarusiją, jiems niekur vizų nereikia. Tranzitinės Baltarusijos vizos reikia tik ES piliečiams.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Parašė vilnews Rodyti pranešimą

                                  Reisas šiandien atidarytas, žiūrėsim kaip čia baigsis, bet esmė yra artėjanti pervežimų rinkos liberizacija.

                                  Lux Express: предложенная министром концепция либерализации рынка не решает проблемы
                                  https://rus.delfi.lv/biznes/bizopini....d?id=51202667
                                  Kiek jau kartų liberalizavo ir dar maža? Ką reiškia visiškai laisva rinka mes matome Lietuvoje - VT yra visiškas autsaideris, vežėjai veža tik ten, kur jiems pelninga, o ne žmonėms reikalinga. Žmonės renkasi automobilį.
                                  Latvijoje, aišku, yra kita tvarka. Ten yra valstybinis užsakymas ir jo rėmuose organizuoti visi taprmiestiniai, o gal dalis ir priemiestinių, maršrutų. Bet kas važiuos maršrutu Ryga - Daugpilis per Biržus? Niekas.

                                  Comment


                                    Parašė vilnews Rodyti pranešimą

                                    Blablacar jau pernai perėmė Ouibus ir tik Prancūzijoje kol kas paliko Ouibus pavadinimą,
                                    kitose rinkose tas pats puslapis jau yra vadinamas blablabus.com -
                                    https://www.ouibus.com/
                                    https://de.blablabus.com/
                                    Oficialiai pilnai Blablabus'as startavo rugpjūčio 1 d. Balblabus perėmė visą Ouibus tinklą Prancūzijoje. Kol kas dar ne visi (o tiksliau tik nedidelė dalis) autobusai perdažyti, ir Ouibus puslapis veikia, bilietai Prancūzijos rinkai parduodami per jį, o ne per blablabus.fr. Pagrinde jie išsiplėtė Vokietijoje ir Beneliukse. Žada ateiti dar šiemet į Lenkiją. Paryžiuje mačiau Blababus'o autobusą su lenkiškais numeriais, kuris važiavo maršrutu Paryžius - Amsterdamas.

                                    Flixbus nupirko iš Prancūzijos kompanijos Transdev vietinį vežėją Isilines ir tarptautinį Eurolines. Su Isilines, kurios dirbo Prancūzijos viduje, viskas paprasta. Jos jau integruotos į Flixbus. O su Eurolines ne taip paprasta. Eurolines veiklos organizacija iš esmės skiriasi nuo Flixbus. Eurolines yra franšizė, o Flixbus - ne. Ir aš labaiabejoju, ar kai kurioms pervežimų kompanijoms, dirbančioms po Eurolines ženklu, bus naudinga pereiti į Flixbus. Vakarų Europoje kai kuriose šalyse tikriausiai taip. Bet, pavyzdžiui, kokioje Ispanijoje - ne. Italijoje - didelis klausimas. Net Lenkijoje taip pat didelis klausimas, ar Sindbad'as pereis. Nes Flixbus kelia daug didesnius reikalavimus vežėjui, autobusams, be to visus finansus tvarko pats Flixbus, o vežėjui mokama už ridą (ar kaip nors panašiai). Aš beveik garantuoju, kad TOKS ir "Kautra" neis bendradarbiauti su Flixbus. Esmė tame, kad maršrutai, kuriuos aptarnauja TOKS ir "Kautra", nepriklauso Eurolines. Jie priklauso konkrečiai TOKS ar "Kautrai". Eiti į Flixbus - reiškia atiduoti maršrutus. Kokia proga? Be to reikalavimai autobusams tokie, kad Flixbus maršrutais važinėjantys autobusai negali būti naudojami kitiems pervežimams. Nafig toks apynasris TOKS ir "Kautrai"? O dar ir finansus atiduoti Flixbusui? Kam to reikia? Daugiausia, dėl ko gali susitarti, tai dėl partnerystės su Flixbus. O tai reiškia, kad Flixbus tik platins bilietus ir tai tik ribotam vietų skaičiui. Tai reiškia, kad autobusų panaudojimui tikriausiai nebus iš Flixbus pusės perdėtų reikalavimų, net perdažyti nereikės, pakaks nedidelio lipduko Flixbus.

                                    O šiaip tai ką, Europoje, kuri yra prieš monopolijas, laisvą rinką ir t.t. verslo laisves, iš esmės kuriasi autobusų monopolija. Kur žiūri atitinkami organai?
                                    Paskutinis taisė Al1; 2019.08.06, 19:06.

                                    Comment

                                    Unconfigured Ad Widget

                                    Collapse
                                    Working...
                                    X