Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na manau, kad greitai pamatysime, kaip Flixbus sekasi tartis Baltijos šalyse. Ir manau, kad susitars. Net tokiose uždarose rinkose kaip Šveicarija, susitarė. O Baltijos šalyse toks vežėjas yra tiesiog privalomas, nes mes toks koridorius tarp Europos ir Skandinavijos. Visas tarptautinis srautas neabejotinai naudosis Flixbus.

    Comment


      Parašė vilnews Rodyti pranešimą
      nes mes toks koridorius tarp Europos ir Skandinavijos.
      Įdomu, kiek ten tų skandinavų traukia į "Europą" per mus?
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Tai kad Šveicarijos viduje jie yra praktiškas nulis. Traukiniai važiuoja kas 10-20 min. ar pusvalandį, o Flixbus važiuoja 1 ar 3 kartus per dieną... Tas pats kas nieko. Aišku, kaina mažesnė.
        Mes nesame koridorius tarp Europos ir Skandinavijos, nes į Skandinaviją autobusu patekti galima tik per Rusiją. Arba keltu. Tai jau paprasčiau iš Vakarų Europos patekti į Skandinaviją per Daniją. Į Suomiją paprasčiau nuskristi. Tuo labiau, kad net ir Švedijoje šiauriau Stokholmo Flixbus nevažiuoja. Esamų autobusų pilnai užtenka nusigauti iš Vilniaus į Rytą ar Taliną. Net ir estai iš Talino į Varšuvą skraido, o ne autobusu važinėja, ką rodo tik 2 tiesioginiai autobusų reisai ir tie patys dažnai nebūna pilni. Tai ko gali Flixbus tikėtis? 2 reisų per dieną Varšuva - Talinas... Be persėdimo.Ar jiems pavyks, labai abejotina. Nes rinka užpildyta, o tikėti, kad jau šiais laikais užsieniečiai, kurie pasiryžę važiuoti autobusu, internete nesugebėtų pagal "Warsaw Tallinn bus" žodžius susirasti, kas veža, nerimta...

        Comment


          Kaip Flixbus paėmė Šveicariją ir konkuruos su gerai išvystytu, bet brangiu traukinių eismu

          Switzerland’s new long-distance buses to launch on Sunday
          In a first for Switzerland, three long-distance 'low-cost' bus lines will come into operation on Sunday, providing competition to the national rail network.
          The three lines operated by Eurobus in a business partnership with German bus giant Flixbus will link Switzerland’s major cities, providing a cheaper, but slower, alternative to the country’s expensive trains.
          https://www.thelocal.ch/20180605/swi...unch-on-sunday

          Comment


            O čia Flixbus sukeltas positive impact Šveicarijos transporto vežėjų rinkoje:

            The SBB has already responded to the increased competition, bring down the prices of its supersaver tickets and making more cheap day tickets available.

            Comment


              Tarp pagrindinių Šveicarijos miestų traukiniai kursuoja nuo ryto iki vakaro miesto autobusų intervalais (su persėdimais). Ar FlixBus su keliais reisais per dieną kažką rimtai pakeis? Net ir Prancūzijoje, kurioje jau trečias mėnuo vyksta geležinkeliečių streikas ir kai kuriomis dienomis kai kuriais maršrutais traukiniai nevažiuoja visai, arba važiuoja tik kokie 20 proc. traukinių, o net ir tomis dienomis, kai nevyksta streikas (formaliais, streikas vyksta dvi dienas, o tris jis kaip ir nevyksta), dalis traukinių irgi nevažiuoja. Tai, atrodo, turėtų būti aukso dienos autobusams. Nei velnio. Taip, kai kurie vežėjai, o konkrečiai Flixbus, dieną ar dvi prieš kelionę susikėlia kainas. Bet Isilines ir Eurolines, o taip pat Ouibus kainų nesukėlė ir dažniausiai autobusų bilietus galima įsigyti kelionės dieną... Taip kad nemanau, kad Flixbus padarys stebuklą Šveicarijoje.

              Comment


                Naujos kartos autobusai – alternatyva automobiliams artimose kelionėse į užsienį

                Auga keleivių skaičius, kurie pasirenka autobusu keliauti į netolimas užsienio šalis. Tai lemia prieinama kelionių kaina, bet vis svarbesniu tokio pasirinkimo veiksniu tampa kelionės komfortas. Atsižvelgdama į augančius keleivių reikalavimus patogumui, tarptautinė keleivių pervežimo autobusais kompanija „Lux Express“ Lietuvoje pristatė naujos kartos, aukštos komforto klasės „Irizar i8“ autobusą, tapusį 2018-ųjų Metų autobusu. Trys šio tipo autobusai liepą pradeda keleivių vežimus tarp Lietuvos ir Latvijos sostinių...
                Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ese-i-uzsieni/ .
                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                Comment


                  Parašė lukass Rodyti pranešimą
                  Naujos kartos autobusai – alternatyva automobiliams artimose kelionėse į užsienį



                  Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ese-i-uzsieni/ .
                  Pažįstamas, kuris dažnai keliauja darbo reikalais į Rygą, minėjo, kad jam ir kolegoms pradėjus eiti baudoms iš Latvijos už greičio viršijimą, didesnė dalis bendradarbių iš asmeninių automobilių persėdo į autobusą ir liko labai patenkinti kelionės komfortu. Gal artimoje ateityje ir traukiniui atsiras vietos?

                  Comment


                    Dabartiniai Lux express Irizar autobusai ir taip yra labai patogūs (įskaitant buvusius Simple express), todėl džiugu, kad ir toliau juos perka.

                    O ar traukinys sugebės konkuruoti kelionės trukme ir patogiu tvarkaraščiu?
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Gali konkuruoti ir seniai jau galėjo važinėti, tik nėra nei LG, nei latvių noro. Laukia kaip panacėjos šventos RailBalticos.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Gali konkuruoti ir seniai jau galėjo važinėti, tik nėra nei LG, nei latvių noro. Laukia kaip panacėjos šventos RailBalticos.
                        Per kiek laiko traukinys iš Vilniaus į Rygą galėtų nuvažiuoti esama vėže? Nemanau, kad greičiau nei per 4h. Tai yra, laiko prasme prieš autobusą jis nelaimės. Tvarkaraštis taip pat nemanau, kad bus labai dažnas - vienas, daugiausia du traukiniai per dieną. Autobusai važiuoja kas valandą.

                        Kas liečia kainą, esu įsitikinęs, kad traukinio bilietas bus brangesnis nei autobuso. Komfortas - kelionė iki Rygos trunka tik 4h, tokios trukmės kelionei pilnai užtenka ir autobuso teikiamo komforto. Nemanau, kad daug kas primokėtų už tai kad važiuotu būtent traukiniu.

                        Beje, neužilgo visgi bus galima į Rygą nuvažiuoti traukiniu - Ukrainos geležinkeliai jau artimiausiu metu planuoja paleisti maršrutą Kijevas-Minskas-Vilnius-Ryga.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          O kodėl turėtų būtinai laimėti? Jei laikas būtų vienodas, kaip ir autobusu, tai irgi yra gerai. Tvarkaraščio sudarymas priklauso nuo LG ir LDz. Gali paleisti geru laiku, o gali tūpinti... Taip, 1-2 traukiniai per dieną. Autobusai nevažiuoja kas valandą. Daugiausiai autobusų vakare, tai vienas reisas ir būtų vakare. Kitas - reikia žiūrėti, kada geriau. Geriau, aišku, ryte. Bilieto kaina, aišku, turėtų būti konkurencinga ir nedidesnė.

                          Comment


                            Arba pradėjome mažiau keliauti apskritai, arba automobilizacija paveikė ne tik keliones mieste, bet ir į kitus miestus ar netgi netolimąjį užsienį. Iš VNO temos jau žinoma, kad nuo spalio mėnesio Wizz Air nebeskraidys į Varšuvą.

                            Taip pat Lux Express keičia maršruto Vilnius-Varšuva tvarkaraštį - nuo rugsėjo 1 dienos vietoje 4 išvykimų per dieną bus tik trys.
                            Taip pat neaišku, ar Kautra toliau važiuos maršrutu Ryga-Kaunas-Varšuva-Berlynas-Kelnas/Štutgartas. Šiam maršrutui bilietai parduodami kol kas tik iki rugsėjo 9 dienos.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              Arba pradėjome mažiau keliauti apskritai, arba automobilizacija paveikė ne tik keliones mieste, bet ir į kitus miestus ar netgi netolimąjį užsienį.
                              Aš jau ne kartą rašiau, kad net būdamas VT entuziastas retokai renkuosi VT į kitus miestus dėl to, kad kaina visiškai neadekvati - praktiškai tiek pat kiek kainuoja nuosavu autommobiliu vienam nuvažiuoti. Kaunas - Vilnius tik geresnė situacija VT naudai, turbūt dėl konkurencijos VT.

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                Arba pradėjome mažiau keliauti apskritai, arba automobilizacija paveikė ne tik keliones mieste, bet ir į kitus miestus ar netgi netolimąjį užsienį. Iš VNO temos jau žinoma, kad nuo spalio mėnesio Wizz Air nebeskraidys į Varšuvą.

                                Taip pat Lux Express keičia maršruto Vilnius-Varšuva tvarkaraštį - nuo rugsėjo 1 dienos vietoje 4 išvykimų per dieną bus tik trys.
                                Taip pat neaišku, ar Kautra toliau važiuos maršrutu Ryga-Kaunas-Varšuva-Berlynas-Kelnas/Štutgartas. Šiam maršrutui bilietai parduodami kol kas tik iki rugsėjo 9 dienos.
                                Lietuvoje gyventojų mažėjo ir mažėja. Katastrofiškai. Tai kas keliaus? Na, dėl Wizzair skrydžių į Varšuvą, tai matyt yra kitos priežastys. Tiesiog jis per vėlyvas, jei reikia į Varšuvą. O jei kitur, tai Varšuva ne ta oro uostas, kuriame geriausia daryti persėdimą.
                                Kas dėl autobusų į Varšuvą, tai taip, keleivių žiauriai sumažėjo. Nors kainos tai normalios, lyginant su vietiniais vidiniais maršrutais, kurių kainos iš tiesų neadekvačios. Net prieš dieną dažniausiai yra nemažai laisvų vietų į Varšuvą ar iš jos. Ir čia dar vienas argumentas prieš kliedintiems apie supergreitą RB. Kas ja keliaus? Traukinių keleiviai prašikti jau prieš 20 metų, dabar visi tokius atstumus skraido, o ne važinėja...

                                Kaina ir tarp Vilniaus bei Kauno neadekvati. Jau Lenkijos VT temoje rašiau, kad Bialystokas - Varšuva (190 km) autobusu kainuoja 5 eurus. Pas mus Vilnius - Kaunas su 105 km kainuoja 6,5 euro... Autobusai važiuoja kas 15-20 min., kai tuo tarpu tarp Varšuvos ir Bialystoko maždaug kas 1,5-2 val. Ir tik 2 pagrindiniai vežėjai yra, kai pas mus veža 3 pagrindiniai ir krūva rajoninių parkų...
                                Paskutinis taisė Al1; 2018.08.11, 11:55.

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                  Aš jau ne kartą rašiau, kad net būdamas VT entuziastas retokai renkuosi VT į kitus miestus dėl to, kad kaina visiškai neadekvati - praktiškai tiek pat kiek kainuoja nuosavu autommobiliu vienam nuvažiuoti. Kaunas - Vilnius tik geresnė situacija VT naudai, turbūt dėl konkurencijos VT.
                                  dėl tarpmiesčio visiška tiesa - kainos nėra adekvačios, bet, kalbant apie keliones į netolimą užsienį (Varšuva, Ryga, Talinas) - ten kainos normalios, nemanau, kad automobiliu yra pigiau. Bet keleivių taipogi mažėja ir vežėjai retina maršrutus, nors atrodytų, priežasčių mažėjimui neturėtų būti. Konkurentų, kaip pigios avialinijos nėra (Wizzair jau traukiasi iš Vilnius-Varšuva). LOT ir airbaltic skraidyti apsimoka tik tuo atveju, jei persėdimas Varšuvoje arba Rygoje). Pilnavertės Rail Balticos taip pat dar nėra, ir nepanašu, kad greitu metu ji bus. Šiuo metu, panašu, valstybės prioritetas yra Via Baltica. Taip, neneigiu Via Balticos svarbos Lietuvai, kaip tranzitinei valstybei. Bet kai automobilių kelių statyba tampa prioritetu prieš VT infrastruktūros vystymą, tai reiškia ir ką kitą - kad valstybei ratuoti piliečiai svarbesni nei važinėjantys VT (nesvarbu, miesto, tarpmiestiniu ir tarptautiniu).
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Normalaus kelio į Varšuvą nėra, o keleivių mažėja. Tai kokios priežastys. Manau, pagrindinė - drastiškas gyventojų skaičiaus sumažėjimas Lietuvoje. Kelionėms į tolimesnį užsienį renkamasi lėktuvai, o ne antžeminis transportas. Ir Varšuva aplamai nėra tas oro uostas, kuriame yra geriausia persėsti į tolimesnį skrydį, tuo labiau, važiuoti iki Varšuvos autobusu, kad ten sėsti į lėktuvą...

                                    Comment


                                      Nuo rugsėjo pradžios nebeliko (ar buvo sumažinta) iškart kelių tarptautinių maršrutų iš Lietuvos:

                                      Kautros Ryga-Kelnas/Štutgartas (liko tik sutrumpinta trasa Ryga-Kaunas),
                                      TOKS Vilnius-Ryga nuimtas rytinis reisas 6:00 iš Vilniaus,
                                      Lux Express Vilnius-Varšuva nuimtas vienas reisas iš keturių,
                                      TOKS Vilnius-Lyda panaikintas
                                      TOKS Vilnius-Gdanskas nuo šiol išvyksta ne kasdien, o kas antrą dieną.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Varšuva aplamai nėra tas oro uostas, kuriame yra geriausia persėsti į tolimesnį skrydį
                                        Visgi šių metų pirmąjį ketvirtį Varšuvos Šopeno oro uostas buvo antroji pagal populiarumą kryptis iš Vilniaus oro uosto. Lutonas (Londonas) 74 tūkst. keleivių, Varšuva 59 tūkst., Bergamas (Milanas) 47 tūkst., Ryga 42 tūkst., Frankfurtas 41 tūkst. Praeitais metais buvo dar trečioje vietoje (o skaičiuojant miestus, o ne atskirus oro uostus - ketvirtoje).

                                        Comment


                                          Nustebau pamatęs, kad Flixbus jau važiuoja į/iš Minsko - https://global.flixbus.com/bus/minsk Nagi laukiam kada atsidarys Flixbus Vilnius, na ir toliau visas Baltics regionas. Buvo rašyta, kad jau kitais 2019 m.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X