Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    TOKS, Kautra, Lux Express visi po tuo pačiu Eurolines skėčiu.

    Comment


      #22
      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      TOKS, Kautra, Lux Express visi po tuo pačiu Eurolines skėčiu.
      Eurolines tik "brand'as", asociacija kontroliuojanti šiuos pervežimus, visi tavo minėti vežėjai išlieka konkurentai tarptautiniuose pervežimuose. Nemačiau naujausių statistinių duomenų, bet visgi spėčiau, jog Ecolines turi daugiau reisų liečiančių Lietuvą, taip pat verta paminėti, jog Kautra partneriai Klaipėdos AP važinėja po Ecolines vėliava, o ne Eurolines...
      Daugiau mano nuotraukų >>>

      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

      Comment


        #23
        O aš sakau, kad nėra jokios tiesioginės konkurencijos tarp "Kautros" ir TOKS'o tarptautiniuose pervežimuose, kurie yra po "Eurolines" ženklu. "Eurolines" yra pervežimų organizatorius, o "Kautra" ir TOKS tik atlieka techninę pervežimo funkciją. Taip pat per savo kasas platina bilietus. Jei "Eurolines" nepatiks TOKS'o ar "Kautros" paslaugos, jie gali pasikviesti kitus vežėjus. Ar ne prieš kelis metus jau būta tokio bandymo - atsisakyti TOKS'o paslaugų.

        Comment


          #24
          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          O aš sakau, kad nėra jokios tiesioginės konkurencijos tarp "Kautros" ir TOKS'o tarptautiniuose pervežimuose, kurie yra po "Eurolines" ženklu.
          Paprasčiausias pavyzdys - Vilnius-Varšuva. Pastaruoju metu TOKS'as siūlo akciją už 50 Lt. Kautra taip pat turi reisų pro Varšuvą ir kaina yra 132 Lt (netiesioginis reisas, todėl kaina kiek didesnė), taip pat kelionė su TOKS trunka kiek ilgiau, bet dėl tokio kainų skirtumo galima ir pakentėti. Lenkų Eurolines autobusai veža už maždaug 90 Lt. Aš visgi įžvelgiu konkurenciją...

          "Eurolines" yra pervežimų organizatorius, o "Kautra" ir TOKS tik atlieka techninę pervežimo funkciją. Taip pat per savo kasas platina bilietus. Jei "Eurolines" nepatiks TOKS'o ar "Kautros" paslaugos, jie gali pasikviesti kitus vežėjus. Ar ne prieš kelis metus jau būta tokio bandymo - atsisakyti TOKS'o paslaugų.
          Tik jei Kautra arba TOKS'as nevykdytų savo įsipareigojimų Eurolines, jie galėtų būti pašalinti iš asociacijos, bet tai tikrai nereikštų, jog jie negalėtų važinėti į užsienį reguliariais reisais.
          Daugiau mano nuotraukų >>>

          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

          Comment


            #25
            Čia panašiai kaip su divejų Maximų viename mieste tik skitinguose jo galuose konkurencija. Vienoje dešros neperka, nes rajonas prastesnis ir daugiau biednų žmonių gyvena, todėl padaro akciją ir dešrą parduoda pigiau. O kitoje ir taip perka, tai kam dar akcijos?

            Žinoma, kad pašalinus iš "Eurolines" vežėjas galėtų važinėti į užsienį. Bet jam reikėtų atsikovoti rinkos dalį, nes "Eurolines" savo maršrutą atiduotų kitam vežėjui.

            Comment


              #26
              Jums gal bus naujiena, A|1, bet akcijos visada visose Maximose yra identiškos ir jos nuleidžiamos iš viršaus. Pasirinkote labai nevykusį pavyzdį.

              Comment


                #27
                Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                Tik jei Kautra arba TOKS'as nevykdytų savo įsipareigojimų Eurolines, jie galėtų būti pašalinti iš asociacijos, bet tai tikrai nereikštų, jog jie negalėtų važinėti į užsienį reguliariais reisais.
                Ar tikrai galėtų? Įdomi situacija su Panevėžio autobusų parku. Anksčiau jie reguliariai kelis kartus per dieną važinėdavo maršrutu Panevėžys - Ryga (gal keli iš jų prasidėdavo Vilniuje, bet negaliu patvirtinti), tačiau dabar jiem yra draudžiama išvažiuoti už Lietuvos ribų. Ar tai niekaip nesusiję, kad ta kompanija nepriklauso jokiems Eurolines ar Ecolines?? Gal kas gali pakomentuoti plačiau?

                Parašė Carnifex
                Jums gal bus naujiena, A|1, bet akcijos visada visose Maximose yra identiškos ir jos nuleidžiamos iš viršaus. Pasirinkote labai nevykusį pavyzdį.
                Na, su akcijom sutinku, visur jos vienodos. Tačiau reguliarios prekių kainos tikrai skiriasi to paties miesto skirtingose Maximose. Ne kartą esu matęs, kaip kainos arčiau centro esančioje Maximoje yra brangesnės nei parduotuvėje, esančioje periferijoje.
                Paskutinis taisė arsiakas; 2010.11.03, 11:33. Priežastis: skyryba
                دائما الليتوانيه

                Comment


                  #28
                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  O aš sakau, kad nėra jokios tiesioginės konkurencijos tarp "Kautros" ir TOKS'o tarptautiniuose pervežimuose, kurie yra po "Eurolines" ženklu. "Eurolines" yra pervežimų organizatorius, o "Kautra" ir TOKS tik atlieka techninę pervežimo funkciją. Taip pat per savo kasas platina bilietus. Jei "Eurolines" nepatiks TOKS'o ar "Kautros" paslaugos, jie gali pasikviesti kitus vežėjus. Ar ne prieš kelis metus jau būta tokio bandymo - atsisakyti TOKS'o paslaugų.
                  Ponas dažnai rašote visiškas nesąmones...
                  kaip?

                  Comment


                    #29
                    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                    Ar tikrai galėtų? Įdomi situacija su Panevėžio autobusų parku. Anksčiau jie reguliariai kelis kartus per dieną važinėdavo maršrutu Panevėžys - Ryga (gal keli iš jų prasidėdavo Vilniuje, bet negaliu patvirtinti), tačiau dabar jiem yra draudžiama išvažiuoti už Lietuvos ribų. Ar tai niekaip nesusiję, kad ta kompanija nepriklauso jokiems Eurolines ar Ecolines?? Gal kas gali pakomentuoti plačiau?
                    Nevažiuoja dėl to, kad įstojus į ES neleidžiama keleivių tarptautiniuose reisuose vežti tik tos pačios šalies ribose. Pvz. jei maršrutas Kaunas-Panevėžys-Ryga, keleiviai negali iš Kauno važiuoti į Panevėžys ir analogiškai Latvijoje. Tokia tvarka labai kirto per keleivių srautams tarptautiniuose maršrutuose, todėl daug jų buvo panaikinta.
                    Daugiau mano nuotraukų >>>

                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                    Comment


                      #30
                      Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                      Nevažiuoja dėl to, kad įstojus į ES neleidžiama keleivių tarptautiniuose reisuose vežti tik tos pačios šalies ribose. Pvz. jei maršrutas Kaunas-Panevėžys-Ryga, keleiviai negali iš Kauno važiuoti į Panevėžys ir analogiškai Latvijoje. Tokia tvarka labai kirto per keleivių srautams tarptautiniuose maršrutuose, todėl daug jų buvo panaikinta.
                      Norėjau pasiteirauti nuo kada tokia tvarka? Studijuodamas 2004-2008 metais dažnai važiuodavau Vilnius-Panevėžys (kuris važiuodavo Vilnius-Ryga ar Vilnius-Talinas).
                      P.

                      Comment


                        #31
                        Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                        Nevažiuoja dėl to, kad įstojus į ES neleidžiama keleivių tarptautiniuose reisuose vežti tik tos pačios šalies ribose. Pvz. jei maršrutas Kaunas-Panevėžys-Ryga, keleiviai negali iš Kauno važiuoti į Panevėžys ir analogiškai Latvijoje. Tokia tvarka labai kirto per keleivių srautams tarptautiniuose maršrutuose, todėl daug jų buvo panaikinta.
                        Ir apie tai diskutuota buvo, nėra tokio apribojimo ES. Galbūt yra šiokių tokių problemėlių tarp Lietuvos ir Latvijos (nors irgi abejoju), bet ne apskritai.
                        kaip?

                        Comment


                          #32
                          Parašė vap Rodyti pranešimą
                          Norėjau pasiteirauti nuo kada tokia tvarka? Studijuodamas 2004-2008 metais dažnai važiuodavau Vilnius-Panevėžys (kuris važiuodavo Vilnius-Ryga ar Vilnius-Talinas).
                          Ši tvarka turėjo įsigalioti nuo įstojimo į ES, tačiau kai kuriems parkams buvo daromos išimtys, tiesiog abiejų šalių susitarimu būdavo pasirašyta tam tikro laiko sutartis, galbūt tai buvo ir tavo minėtu atveju. Taip pat gali būti, jog maršrutas forminamas Vilnius-Panevėžys/Panevėžys-Ryga, nors čia mažiau tikėtinas variantas.

                          Parašė alm Rodyti pranešimą
                          Ir apie tai diskutuota buvo, nėra tokio apribojimo ES. Galbūt yra šiokių tokių problemėlių tarp Lietuvos ir Latvijos (nors irgi abejoju), bet ne apskritai.
                          Europos sąjungoje kabotažiniai pervežimai tarptautiniais maršrutais yra uždrausti, išimtys daromos tik tada, kad randamas kompromisas tarp šalių. Žinoma, kad latviai nenori, kad kažkokie vežėjai iš Lietuvos pasiimtų jų klientus, o jų autobusai važiuotų pustuščiai, kaip ir mūsų vežėjai nenori tokios nesąžiningos konkurencijos Lietuvoje. Pabrėšiu, jog tai taikoma absoliučiai visoms šalis.
                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                          Comment


                            #33
                            Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                            Jums gal bus naujiena, A|1, bet akcijos visada visose Maximose yra identiškos ir jos nuleidžiamos iš viršaus. Pasirinkote labai nevykusį pavyzdį.
                            Tos, apie kurias garsiai trimituojama per žiniasklaidą ar lankstinukuose. Bet yra ir lokalios akcijos. Ar nuolaidos, jei ne taip skambiai.

                            Comment


                              #34
                              Ir tarptautiniuose maršrutuose jokios lengvatos negalioja ,o tai didelis minusas vežejams ir keleiviams.

                              Comment


                                #35
                                Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
                                Ir tarptautiniuose maršrutuose jokios lengvatos negalioja ,o tai didelis minusas vežejams ir keleiviams.
                                Lengvatinės nuolaidos skirtos tam, kad keleiviai pigiau nuvyktų į jiems būtiną vietą. Tarptautinės kelionės nėra pirmo būtinumo. Kodėl iš mano, kaip mokesčių mokėtojo, pinigų turėtų duoti lengvatines nuolaidas, kad kažkas pasivėžintų pigiau užsienyje? Ar ne per didelis įžūlumas?

                                Jei vežėjai nori, tegul taiko įprastas nuolaidas - kas trukdo?
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
                                  Ir tarptautiniuose maršrutuose jokios lengvatos negalioja ,o tai didelis minusas vežejams ir keleiviams.
                                  Bene visi vežėjai taiko nuolaidas vaikams, Eurolines - ir jaunimui. Į tarptautinius pervežimus žiūrima kaip į "biznį", todėl ten yra gerokai daugiau akcijų, lojalumo kortelės, suteikiama daugiau paslaugų keleiviui, ko nėra tarpmiestiniuose. Minuso nei keleiviams nei vežėjams nematau: nekalbant apie reisus į kaimynines šalis, pelną neša absoliučiai visi maršrutai, o kilometro kaina yra sąlyginai mažesnė, lyginant su Lietuvos tarpmiesčiu.
                                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                  Comment


                                    #37
                                    „Kautra“ važinės iš Druskininkų į Minską
                                    Bendrovė „Kautra“, pernai Druskininkuose pradėjusi vežti keleivius miesto maršrutais, plečia savo veiklą ir pradeda į šį kurortą reguliarius tarptautinius reisus iš Minsko.
                                    „Tikimės, kad šis maršrutas sudomins baltarusius, kurie mėgsta ilsėtis Druskininkų sanatorijose. Šis besivystantis kurortas traukia vis daugiau lankytojų, todėl jiems reikia pasiūlyti ir daugiau atvykimo į Druskininkus galimybių“, - sakė „Kautros“ marketingo direktorius Gintautas Pakusas.
                                    Reguliarus autobusų maršrutas iš Druskininkų į Minską pradės kursuoti nuo balandžio 12 dienos. Tarptautiniu maršrutu keleivius veš su „Kautra“ bendradarbiaujanti Baltarusijos įmonė.
                                    Autobusas kursuos trečiadieniais ir sekmadieniais iš Druskininkų, o antradieniais ir šeštadieniais iš Minsko.
                                    Kelionė į vieną pusę truks apie 6 val., bilieto į vieną pusę kaina - 60 litų. Autobusas dar sustos Gardino autobusų stotyse, informuoja bendrovė.

                                    Šaltinis: http://verslas.delfi.lt/automoto/kau....d?id=44310067
                                    Daugiau mano nuotraukų >>>

                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                      „Kautra“ važinės iš Druskininkų į Minską
                                      O tai sis marsrutas priklausys "Kautrai" ar tai Baltarusijos imonej? Autobusas juk kaip supratau bus Baltarusu? Ar dar "Kautra" turi tokiu reisu kuriuos kiti vezejai aptarnauja?

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                        O tai sis marsrutas priklausys "Kautrai" ar tai Baltarusijos imonej? Autobusas juk kaip supratau bus Baltarusu? Ar dar "Kautra" turi tokiu reisu kuriuos kiti vezejai aptarnauja?
                                        Geras klausimas, kieno autobusai aptarnaus šį maršrutą. Autobusubilietai.lt rašo, kad Minsktrans, tačiau tada nesuprantu prie ko čia Kautra. Galbūt vieną mėnesį veš baltarusai, kitą - Kautra...

                                        Kautra visus savo maršrutus aptarnauja patys.
                                        Daugiau mano nuotraukų >>>

                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                        Comment


                                          #40
                                          Gal čia panašiai kaip su ECOLINES situacija- pavyzdžiui, reisas Ryga-Praha priklauso ECOLINES, bet jį aptarnauja Latvių NORDEKA. Ir čia priklauso KAUTRAI, bet aptarnaus Baltarusiai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X