Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Autobusai pasaulio miestuose

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kompanijos RDTA autobusas, registuotas Prancūzijoje. Prie oro uosto.



    Ten pat.



    Prie oro uosto.



    Satinji, Ženevos kantonas, prie gelež. st.



    Ten pat.



    La Plenas, Ženevos kantonas, prie geležinkelio st.



    Satinji, Ženevos kantonas, prie gelež. st.



    Malagnu g.



    Mokomasis TPG autobusas. Genève g. Tonė, Ženevos kantonas.




    Prie oro uosto.

    Paskutinis taisė Al1; 2020.03.19, 19:22.

    Comment


      Hibridiniai MB Citaro C2. Kompanijos Globe Limousines autobusas.

      Prie oro uosto.



      Ir kompanijos Odier hibridai. Ženevos kantonas, Bosi, Collex kelias.



      Ženevos kantonas, Bosi, Collex kelias.



      Ženevos kantonas, Bosi, Collex kelias.



      Ženevos kantonas, Koleksas, Collex kelias.



      Ten pat.

      Paskutinis taisė Al1; 2020.03.19, 19:34.

      Comment


        Tęsiu toliau.

        Autobusai darbo d. dirba nuo 4.30 ryto iki 24-1.30 val. Pagrindinių maršrutų kursavimo intervalai darbo dienomis nuo 6 iki 10 minučių visą dieną. 6 min. piko metu, 10-12 min. ne piko metu, 20 min. ankstų rytą ar vėlų vakarą.

        Poilsio dienomis VT darbas pradedamas maždaug valandą vėliau, o baigiamas vidurnaktį. Intervalas 10-20 min. visą dieną iki darbo pabaigos. Grafikai iš esmės taktiniai.

        Darbo d. nepagrindiniai maršrutai važiuoja 10-20 min. intervalais, periferiniai – 1-3 kartus per valandą.

        Numeracija bendra su troleibusais ir tramvajais, tačiau išlaikant istorinį tęstinumą su tais maršrutais kurie egzistavo anksčiau. Yra naudojami skaitiniai numeriai nuo 1 iki 78 ir raidiniai numeriai nuo A iki T ir XA (autonominio VT be vairuotojo maršrutas). Aišku, ne visi numeriai ir raidės iš tų intervalų naudojami. Yra 3 greitieji maršrutai, kurie važiuoja tik po kelis reisus piko. Greitieji maršrutai - esamų autobusų maršrutų greitieji variantai, nors kai kurių trasos šiek tiek skiriasi nuo paprastųjų maršrutų. Tačiau žymimi jie + prie paprastojo maršruto numerio.

        Naktiniai autobusai turi savo atskirą numeraciją, kuri iš dalies sutampa su dienine, nors maršrutas ir kitas. Ankstyvojo ryto maršrutai į oro uostą numeruojami A1-A6. Mokykliniai autobusai taip pat turi numerius, bet jie 8X ir 9X numerių srityje.
        Po Anmaso tramvajaus ir Ženevos RER‘o paleidimo žadama (ne iš karto, o kitais metais) VT maršrutų reforma ir maršrutų numeracijos reforma.

        Dvigubi autobusai MB Citaro. Yra naudojami dviejų modelių autobusai: MB Citaro G C1 ir MB Citaro G C2. Pastarieji tik pas privatininkus. Taip pat jau yra keli hibridiniai autobusai, bet jie pradėti naudoti gruodį, o aš buvau Ženevoje vasarą.

        MB Citaro G C1. Chansy kelias, Lansi, Ženevos kantonas.



        Communes-Réunies pr., Lansi, Ženevos kantonas.



        MB Citaro G C2. Vernier kelias, Vernjė, Ženevos kantonas.



        Vernier kelias, Vernjė, Ženevos kantonas, kiek kitoje vietoje.



        Bouchet pr., Ženeva.



        Maršrutas į pasaulio kraštą (Bout du Monde - pasaulio kraštas) . Lyon g., Ženeva.



        Pravažiavimas tarp Tour-de-l'Ile ir Moulins gatvių.



        Prie Kornaveno (Ženevos centrinės) gelež. stoties.



        Ant Monblano tilto.



        Pravažiavimas tarp Tour-de-l'Ile ir Moulins gatvių. Paprastas 5 maršrutas.



        Ir 5+ (greitasis) ant Monblano tilto.

        Paskutinis taisė Al1; 2020.03.20, 12:17.

        Comment


          Prie oro uosto.



          Eaux-Vives aikštė, Ženeva.



          Pierre-Fatio g., Ženeva.



          Prie Kornaveno (Ženevos centrinės) gelež. stoties tramvajaus juostoje.



          Prie stoties.



          Mokyklinis maršrutas. Genève g., Tonė, Ženevos kantonas.



          Eaux-Vives aikštė, Ženeva.



          Neuve aikštė (Naujoji). Maršrutas į Prancūzijos Sen Žiuljeno miestą. Autobusas registruotas Prancūzijoje.



          Neuve aikštė.



          France pr., Ženeva, prie Jungtinių Tautų būstinės.



          Ten pat.



          Ten pat.



          Montbillant g., Ženeva.



          Pont Butin g., Lansi, Ženevos kantonas. Kaip minėjau, kartu su greito pakrovimo elektrobusais 23 maršrute dirba ir paprasti autobusai.

          Paskutinis taisė Al1; 2020.03.20, 12:31.

          Comment


            Tęsiu toliau.

            Autobusai važinėja greitai. Visas VT dirba tiksliai, vėlavimai minimalūs. Todėl didelio poreikio ekspresiniams chordiniams maršrutams nėra. VT „šikančių“ keleivių nelaukia, visokių bėgančių iki VT, žioplių, nespėjančių ir pan. nelaukia ir važiuoja. Nieko, atvažiuos kitas. Nes grafikai taip suderinti, VT šviesoforuose yra išstatyti taip, kaip reikia, kad būtų kuo mažiau gaištama ir pravažiuojama konkreti sankryža ar stotelė. Jei bus laukiama, tai transporto priemonė ne tik išsimuš iš grafiko, bet ir trukdys kitiems VT, nes jų važiavimo laiku važiuos kita transporto priemonė ir ta, kuriai tas laikas skirtas, gali nespėti pravažiuoti savo laiku. Pas mus tai kai kurie užsiputotų, straipsnius rašytų, kad jo, bėgančio į autobusą, vairuotojas nepalaukė... Grasintų nebesinaudoti VT... Ne, nėra viskas taip jau griežtai ir Šveicarijoje. Užkampiuose tikrai palaukia. Nelaukia magistralėse, centrinėje miesto dalyje ir piko metu.

            Midibusų, kaip minėjau anksčiau, yra nedaug. Keletas MB Citaro K C1 ir MB Citaro K C2.

            Pré-Bois kelia, Meiranas, Ženevos kantonas. MB Citaro K C1.



            Aéroport g., Ženeva.



            Prancūzija, Sen Žiuljenas en Ženevua, Louis Armand pr. Maršrutas M grynai Prancūzijos vidinis, sienos nekera, bet priklauso Ženevos VT sistemai.
            MB Citaro K C2. Autobusas naujas, prieš šituos MB Citaro maršrute M dirbo Temsa, bet aš jų jau neaptikau.



            Prancūzija, Sen Žiuljenas en Ženevua, prie geležinkelio stoties.



            Kaip ir minėjau, kitas autobusų gamintojas, kurio autobusai naudojami Ženevoje, yra MAN.
            Yra keli Lion's City M. Vieną iš jų pagavau Prancūzija, Sen Žiuljenas en Ženevua, Amédée VIII de Savoie gatvėje. Jis dirbo maršrute N, kuris irgi driekiasi tik Prancūzijos teritorijoje.



            Paskutinis taisė Al1; 2020.03.24, 19:07.

            Comment


              MAN Lion's City autobusų yra nedaug. Šuleksas, Ženevos kantonas, Champ-Dollon kelias.



              Vallon g.



              Malagnou kelias, Ženeva.



              Ten pat, tik kitoje kelio pusėje.



              Vallom g., Ženeva.



              MAN Lion's City G autobusų taip pat yra nedaug. Šuleksas, Ženevos kantonas, Champ-Dollon kelias.



              Ten pat.



              Genève g., Tonė, Ženevos kantonas.



              Genève g., Tonė, Ženevos kantonas, kiek kitoje vietoje.



              Ten pat.


              Paskutinis taisė Al1; 2020.03.26, 19:19.

              Comment


                Tęsiu toliau.

                Bilietai parduodami automatuose, kurie yra visose stotelėse kur tik kiek didesni keleivių srautai, o centrinėje miesto dalyje visose. Taip pat yra klientų aptarnavimo centrai, kur galima įsigyti bilietus, bet ten pagrinde aptarnaujami lengvatinius ar mėnesinius bilietus turintys keleiviai, nes automatai tokių bilietų neparduoda. Bilietai autobusuose parduodami tik autobusuose, kurie važiuoja į užkampius ir į Prancūziją. Tam yra automatai autobusų viduje. Į Prancūziją važiuojančiuose autobusuose automatai priima tik eurus. Panaikintame 61 autobuse , važiavusiame iš Anmaso į Ženevą, bilietus pardavinėjo vairuotojas. Bilietai buvo tik už eurus ir kainavo 2 eurus važiuojant iš vienos šalies į kitą (tik vienkartinis bilietas) bei 1,4 euro Prancūzijoje, galiojo berods 40 minučių. Bilietus dar reikėjo komposteruoti. Šveicarijoje šiuo autobusu galima buvo važiuoti su Ženevos zonos bilietais.

                Vietinė bilietų sistema integruota į nacionalinę ir iš dalies su gretimų Prancūzijos regionų teritorijomis, į kurias važiuoja TPG autobusai. Tarifų sistema yra zoninė ir išdirbta visos Šveicarijos mastu. Bendro bilieto sistema Ženevos zonoje galioja ne tik TPG visų rūšių VT, bet ir geležinkeliuose, taip pat maršrutiniuose (ne turistiniuose) laivuose Ženevos ežere. Ženevos miestas ir didelė dalis gretimų kantono teritorijų, bet ne visos, priklauso centrinei Ženevos zonai. Bilietų yra įvairių rūšių.

                Bilietai yra popieriniai (parduodami automatuose ir duodami viešbutyje ar oro uoste) ir elektroniniai. Elektroniniai (plastikinė kortelė) tik vardiniai ir mėnesiniai, lengvatiniai. Bet jokių bilietų žymėti nereikia. Jokių validatorių, komposterių Ženevos VT nėra.

                Kiek daugiau yra MAN NL283 autobusų.
                Louis-Casaï pr. Meiranas, Ženevos kantonas.



                Vernier kelias, Vernjė, Ženevos kantonas.



                Prie oro uosto.



                Nepamenu kur.



                Prie oro uosto.



                Aéroport g., Meiranas, Ženevos kantonas.




                Pont Butin g., Lansi, Ženevos kantonas.


                Paskutinis taisė Al1; 2020.03.26, 19:18.

                Comment


                  Bilietų kainos nemažos. Tipinės kainos. Vienkartinis 60 min. bilietas su persėdimais 2 klase – 3 frankai, pirma klase 5,4 franko. 1 klasė yra tik traukiniuose ir galbūt kai kuriuose laivuose. Bet, kaip matyti, net ir miesto VT bilietai yra 1 ir 2 klasės. Lengvatiniai 60 min., 2 ir 1 klase, atitinkamai, 2 ir 3,5 franko. Yra dar trumpo atstumo bilietas, galiojantis važiuoti iki 3 stotelių be persėdimo, kuris kainuoja 2 frankus (pilna kaina) ir galioja tik TPG maršrutuose. Turistams svarbus 24 val. bilietas Ženevos zonai kainuoja 10 frankų. Jei atvykote po 9 val. ryto, galima naudotis 9 h dienos bilietu galiojančiu iki tos dienos eismo pabaigos, kuris yra pigesnis – 8 frankai. Visų zonų 24 val. bilietas kainuoja 18,5 franko. Yra lengvatiniai paros bilietai, bet jie vietiniams, o ne užsieniečiams. Vardinis mėnesinis bilietas 2 klasei Ženevos zonoje kainuoja 70 frankų. Jaunimo, pensininkų – 45 frankai. Nevardinis mėnesinis kainuoja 100 frankų. Beje, yra lengvatiniai ir 1 klasės bilietai, bet tik pensininkams, o ne jaunimui. Šveicarijos franko kursas – 1 frankas lygus maždaug 0,9 euro. Visi viešbučiai ir kitokie apgyvendinimo namai privalo duoti nemokamą paros bilietą Ženevos zonai (2 klasės). Taip pat atskridus lėktuvu į Ženevą, oro uoste galima gauti nemokamą berods 80 minučių galiojantį VT bilietą.

                  Taip pat MAN'ais keleivius vežė ir Anmaso miesto maršrutas Nr. 61, kuris buvo integruotas į Ženevos VT. Kaip jau minėjau, nuo 2019 gruodžio 15 d. jis panaikintas, nes paleistas tramvajus ir RER'as.

                  61 maršrute dirbo MAN Lion's City G ir MAN Lion's City G BHNS autobusai.

                  MAN Lion's City G. Šis ar dar vienas autobusas nudažytas pseudoženevos spalvų schema. Kitų Anmaso autobusų dažymo schema buvo ne Ženevos miesto, nors šie autobusai grynai Anmaso miesto maršrutuose ir nedirbo.
                  Eaux-Vives aikštė, Ženeva.



                  MAN Lion's City G BHNS. Iš esmės tas pats Lion's City, tik patiuninguotas.
                  Genève g., Tonė, Ženevos kantonas.



                  Prie Kornaveno (Ženevos centrinės) gelež. stoties.



                  Ant Monblano tilto.



                  Prie gelež. stoties.



                  Genève g., Tonė, Ženevos kantonas.



                  Malagnou kelias, Šenas-Bužeri, Ženevos kantonas.



                  Chantepoulet g., Ženeva.



                  James-Fazy pr., Ženeva.



                  Malagnou kelias, Šenas-Bužeri, Ženevos kantonas.




                  Paskutinis taisė Al1; 2020.03.26, 19:32.

                  Comment


                    Įlipimas į troleibusus ir autobusus pro visas duris, išskyrus jau panaikintą maršrutą Nr. 61 iš Anmaso į Ženevą, į kurį įlipti bent jau Prancūzijoje buvo galima tik per priekines duris. Duris atsidaro patys keleiviai, tiek iš lauko, tiek iš vidaus (išskyrus minėta 61 maršrutą, kur duris darinėjo vairuotojas). Ir galbūt senesniuose mikroautobusuose automatines duris atidaro vairuotojas. Nuo 2017 gruodžio visi sustojimai pagal pageidavimą, tiek troleibusų, tiek autobusu. Realiai tai dienos metu, ne anksti ryte ar vėlai vakare ir ne kokioje nors užkampio stotelėje, sustojama visada ir be stabdymo ranka. Tačiau norint išlipti, reikia spausti STOP mygtuką. Sustojus stotelėje, durys atsidarys pačios, jei prieš tai buvo nuspaustas STOP mygtukas prie durų. Atsidarys tik tos durys, prie kurių buvo nuspaustas STOP mygtukas, o ne visos. Ne prie durų esantys STOP mygtukai durų neatidaro, todėl reikės spausti durų atidarymo mygtuką prie durų.

                    Kaip buvo minėta, kai kuriuose maršrutuose dirba mikroautobusai.
                    MB Sprinter dažnai pakeičia nevažiuojančius elektrobusus Breda Menarini Zeus.
                    Théodore De-Bèze g., Ženeva.



                    Croix-d'Or g., Ženeva.



                    Taip pat yra ir modernesnių mikroautobusų. MB Sprinter City 35.
                    Rive g., Ženeva.



                    Dar modernesnių. MB Sprinter City 65. Satinji, Ženevos kantonas, parkingas prie geležinkelio stoties. Atstova tarp maršrutų.



                    Ten pat.



                    Ten pat.



                    Satinji, prie geležinkelio stoties.



                    Ten pat, kitoje gatvės pusėje.



                    Taip pat yra ir paprastų MB Sprinter. Net nenudažytų Ženevos VT dažymo schema.
                    Satinji, parkingas prie gelež. stoties.



                    La Plenas, Ženevos kantonas, prie geležinkelio st.



                    Vėl Satinji.



                    Virginio-Malnati g., Meiranas, Ženevos kantonas. Pavaduoja autonominį elektrobusą XA maršrute.



                    Paskutinis taisė Al1; 2020.03.26, 19:48.

                    Comment


                      Jau nurašyti, bet man dar pavyko juos matyti dirbančius. Van Hool NewAGG300. Dirbo tik E maršrute.
                      Pierre-Fatio g., Ženeva.





                      Apie regioninį susisiekimą su Prancūzija autobusais bus kiek vėliau.

                      Pont Butin g., Lansi, Ženevos kantonas.



                      Pabaiga.
                      Paskutinis taisė Al1; 2020.03.26, 19:54.

                      Comment


                        Ženevos regioninis autobusų susisiekimas su Prancūzija.

                        Į Ženevą atvažiuoja Prancūzijos Aukštutinės Savojos regiono tarpmiestiniai autobusai. Tai po „Lihsa“ (Lignes Interurbaines de Haute-Savoie) stogu dirbantys vežėjai, pati „Lihsa“ užsiima regioninio VT organizavimu. Į Ženevą važiuoja Transdev ir SAT kompanijų autobusai. Iki 2019 gruodžio 15 d. buvo 4 maršrutai, o atidarius minėtą dieną Ženevos RER‘ą ir tramvajų, vienas autobusų maršrutas panaikintas. Autobusai įvažiuoja į Ženevą iš pietų pusės. Dviejų maršrutų autobusai važiavo iki Ženevos autobusų stoties, kuri yra netoli geležinkelio stoties, o kitų dviejų maršrutų – iki Ženevos oro uosto. Nuo gruodžio 15 d., kaip minėjau, vienas maršrutas (važiavęs iki AS) panaikintas, antrasis, važiavęs iki AS, sutrumpintas ir nukreiptas iki vienos iš RER stočių, o važiavę į oro uostą palikti.
                        Naudojami autobusai – priemiestinio-tarpmiestinio tipo. Numeracija Aukštutinės Savojos regiono, bet prieš skaičių yra raidė T (nuo transfrontalière). Dviejų maršrutų autobusai važiuoja kas valandą, o piko metu kas 15 min., trečiojo maršruto - tik ryte ir popietės - vakaro laikotarpiu maždaug kas 40-90 min. Poilsio dienomis reisų mažiau, o vieno maršruto reisai poilsio dienomis tik 3 kartus ir tik pagal išankstinį užsakymą telefonu. Tikriausiai važiuoja taksi ar mikrobas.
                        Maršrutai integruoti į bendro bilieto sistemą, bet jie neveža keleivių Ženevos mieste, ir Ženevoje stoja tik keliose tarpinėse stotelėse.

                        Jokio kito regioninio susisiekimo autobusais Ženevoje nėra. Su gretimais Šveicarijos ir Prancūzijos regionais susisiekimas tik geležinkeliu.

                        Pora regioninių autobusų nuotraukų. Su tokia dažymo schema naudojami ir kitokie (taip pat ir naujesni) autobusų modeliai.

                        Eaux-Vives aikštė, Ženeva.



                        Ženevos AS.

                        Paskutinis taisė Al1; 2020.04.07, 12:17.

                        Comment


                          Baltoji Cerkvė – Kijevo srities miestas, 205 tūkst. gyventojų. Miesto VT – troleibusai ir maršrutiniai taksi. Didesnė dalis maršrutų aptarnaujami midibusais, nors yra pakankamai daug mikroautobusų. Maršrutiniais taksi keleivius veža kelios privačios kompanijos, taip pat troleibusų parkas aptarnauja kelis maršrutus.

                          Iš viso yra 17 maršrutų. Aišku, kai kurie iš jų pilnai dubliuoja troleibusų maršrutus, kuriais troleibusai važinėja tik kas 35-50-87 minutes, o tokiais yra visi troleibusų maršrutai, išskyrus vieną, kurio kursavimo dažnis padorus. Bet net ir tas maršrutas yra dubliuojamas pilnai, tiesa maršrutinis taksi tiek viename maršruto gale, tiek kitame važiuoja šiek tiek toliau nei troleibusas. Tačiau kursavimo dažnis didelis ir keleiviai atimami iš troleibuso.

                          Važiavimo kaina maršrutiniais taksi - 5 gr., mokama vairuotojui.

                          Midibusai vietinės gamybos. Bogdan A092. Levanevskogo prospektas. 22 maršrutas ir yra tas, kuris dubliuoja 1-ąjį troleibusų maršrutą, kaip minėta aukščiau.



                          Tuomet mieste dar dirbo pora Neoplan N4407 Centroliner. Dabar, žiūriu, parduotas į Odesą. Tai buvo vieninteliai vakarietiški autobusai. Levanevskogo prospektas.





                          Dar vienas Bogdanas. Levanevskogo prospektas.



                          Ataman A092H6. Levanevskogo prospektas.



                          BAZ A079 Podsnežnik su galinėmis durimis invalidams. Antra varčia atidaroma rankomis. Tokį mačiau vieną, tiki BAZ'ai buvo su normaliomis antrosiomis durimis.



                          Dar vienas Atamanas, Oleksandryjskij bulvaras.



                          Antrasis Neoplanas, Oleksandryjskij bulvaras.



                          Bogdan A60110. Vienintelis normalaus tipo ir žemagrindis midibusas. Oleksandryjskij bulvaras.



                          Tas pats autobusas. Levanevskogo prospektas.



                          Dar vienas Bogdanas. Jaroslava Mudrogo g.



                          YouYi ZGT6750DH, iš Družbos gatvės įsuka į Soborną skverą




                          ČAZ A074 Barchatec, ten pat.



                          I-Van A07A, ten pat, žiede.

                          Paskutinis taisė Al1; 2020.04.27, 17:33.

                          Comment


                            Tiek autobusų. Mikroautobusai. Dominuoja MB Sprinter ir Rūtos. Bet pasitaiko ir išimčių. Jei prieš gerą dešimtmetį Gazelių buvo ne taip ir mažai, tai dabar jau jos raritetas Ukrainoje maršrutuose, nors dar pasitaiko.

                            GAZ 2705, dirbo 2a maršrute. Levanevskogo g.



                            Ji tokia viena mano sutikta. Levanevskogo g., kitoje vietoje.



                            BAZ 2215 Delfin. Oleksandryjskij bulvaras.



                            Rūta 23 Nova. Jaroslava Mudrogo g.



                            Rūta 22A Nova, Sobornyj skvero žiedas.



                            Ir pabaigai kelių nemaršrutiniai autobusų nuotraukos.

                            LAZ-695N. Levanevskogo g.



                            Taip pat kažkokia tai įmonė darbuotojus vežioja nauju dvigubu MAZ'u.



                            KAvZ-685M. Sobornyj skvero žiede.



                            Dar vienas LAZ-695N, iš Družbos gatvės įsuka į Soborną skverą.



                            RAF 2203 Latvija. Sobornyj skvero žiedas.



                            Vietinės televizijos kanalo LiAZ-677M, Oleksandryjskij bulvaras.


                            Paskutinis taisė Al1; 2020.04.27, 17:52.

                            Comment


                              Ukraina
                              Černigovas - srities centas, miestas su 287 tūkst. gyventojų (2020 m.). Miesto VT – troleibusai ir autobusai. Nemaža dalis maršrutų aptarnaujama mikroautobusais. Yra keli vežėjai, troleibusų parkas taip pat veža 2 maršrutais autobusais. Mikroautobusai – įvairios Rūtos ir šiek tiek BAZ Delfin. Autobusai – PAZ, Bogdan, BAZ, Ataman, I-van. Kai kurie BAZ Delfin ir BAZ autobusai gali būti pagaminti ir Černigovo autogamykloje (šių modelių gamyba vykdoma keliose Ukrainos miestuose).
                              Važiavimo kaina autobusais kai aš buvau – 5 gr., dabar 6 gr. Mokėti reikia vairuotojui. Troleibusų parko maršrutuose galioja ir elektroninis bilietas.

                              PAZ-320504, Peremohy pr.



                              PAZ-3205, Peremohy pr.



                              Šiek tiek egzotiškesnis PAZ modelis Ukrainoje. PAZ-320401. Dyzelinis. Peremohy pr.



                              Ten pat.



                              Mikrobai - daugiausiai įvairios Rūtos, šiek tiek Delfinų.
                              BAZ-2215 Delfin, Peremohy pr.



                              Padidintas Delfinas. BAZ-3215 Delfin Maxi. Delfinai surenkami Černigovo autogamykloje. Bet kokiu atveju serijinės gamybos nebuvo. Mieste tokių yra du. Peremohy pr.



                              Peremohy pr.



                              Paskutinis taisė Al1; 2020.05.21, 19:07.

                              Comment


                                Etalon A081.10 Vasiliok, Peremohy pr.



                                I-Van A07A1. Peremohy pr. ir I. Mazepy g. žiedas.



                                BAZ-A079 Podsnežnik. Peremohy pr. ir I. Mazepy g. žiedas.



                                PAZ-4234, ten pat.



                                PAZ-320504, ten pat.



                                Vėl Podsnežnikas, Peremohy pr.



                                I-Van'as, Peremohy pr.



                                Peremohy pr.



                                Pabaiga.
                                Paskutinis taisė Al1; 2020.05.21, 19:07.

                                Comment

                                Working...
                                X