Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • JuliusVNO
    replied
    Žinoma naivu tikėtis, kad kokiose Skaidiškėse ar Mickūnuose gausi tokios pat kokybės VVT ar kitas paslaugas kaip mieste - reikia džiaugtis jog išvis yra autobusas į miestą, o jei net du maršrutai tai išvis puiku! VVT yra visų pirma patogiam gyvenamų mikrorajonų susisiekimui su tokiomis vietomis kaip Žalias tiltas, Stotis, Goštauto gatvė ar Antakalnis, Pedagoginio žiedas... Po to eina antros svarbos maršrutai užmiestyje (yra nemažai į priemiesčius einančių maršrutų pvz 52, kurie labai patogūs ir miestiečiam, juose važinėja taipogi nauji autobusai). Pats kasdien naudojuosi 3g bei 53, daug Soliarių, dar daugiau volvo, bet tikrai neretai pataikau į tuos senus ispaniškus mercedesus

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Visų pirma, kalba ėjo tik apie vasario 16 d., visų antra - nėra sovietmetis ir lindimas kažkam į kažkur, kai nauji autobusai važinėja visur.
    Nuo politinės sistemos čia nepriklauso.

    Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimą
    Šiaip miesto centre, pagrindiniai maršrutai ir turėtu būti aptarnaujami naujais autobusais, o su luženomis vazinėti užmiestyje arba su tais vieną kart per valandą kursuojančiais i miestelius aplink (Rudamina, ar kiti priemiesčiai aplink Naują Vilnią). Centras reprezentacinė miesto dalis, čia turi matytis modernumas, vėliau pasieksiantis ir tolimesnius kampelius
    Oho kaip jūs mąstot. O dabar įsivaizduokite, kad gyvenate pakraštyje ir esate mama ar tėvas su vaikų vežimėliu arba esate invalido vežimėlyje. Lauksite pusę dienos kol žemagrindis atvažiuos? Prieš ką tamsta centrą reprezentuojate ar galima paklausti? Čia palyginus kaip kokia pana toną špakliaus ant veido turi, taip jūs ir centrą reprezentuojate...



    Trantai ir sienienos nėra sinonimai. Parašykit skundą dėl autobuso priežiūros. Autobuso amžius neturi su tuo nieko bendro.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė vogtas agurkas. Rodyti pranešimą
    Ten šiaip surinkti kažkokie iš Tomsko autobusų sąvartyno įvairių nenusakomų spalvų būna.
    Seno 52 autobuso nemačiau nei vieno per pastaruosius porą metų. Lygiai taip pat su 22 ir 23 maršrutais iš Lazdynų ir t.t..
    Tai apsispręskit pagaliau, nauji ar ne? Vėjus šnekat jūs, o ne aš.

    1G, 3G ir 53 aptarnauja Vilniaus arterijas, kurioms po šiai dienai naudojamos VT atliekos.
    3G praktiškai vien tik Solariai, todėl nereikia čia svaigti.

    Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimą
    Dar reikia nepamiršti, kad yra maršrutų (3g, 53, 7 ir pan) kurie per darbo dieną aptarnauja daugiau žmoniu nei koks priemiestinis autobusas per savaitę (8, 17 ir kt.), tai tikrai nelygiaverčiai maršrutai, sažininga, kad miestą kertantys arteriniai maršrutai gauna naujesnę techniką
    Prie ko čia darbo diena? Mano priekaištas buvo dėl konkrečiai vasario 16-osios. Sąžininga yra tada, kai ji paskirstoma lygiavertiškai. Kokiame 12 maršrute 1 naujas autobusas darbo dieną yra 50% pagerėjimas, o savaitgalį išvis 100%. Visokiems 53, 1G, 3G tas autobusas yra vienas iš 16/20. Nenormalu, kai vieninteliu tą vietovę aptarnaujančiu maršrutu dvi pamainas dirba nežemagrindė seniena, tuo tarpu kai 3G naujutėlis žemgrindis vieną pamainą padaro 6 reisus.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    O kuo dažninti? Ilgų ir taip trūkumas nemažas, trumpi visų norinčių nesutalpintų. O dar žinant į kokius kamščius papuola piko metu, tai intervalai labai išsiderina.

    Kalbant apie trumpus, tai jie buvo greičiau atnaujinti (pradedant 2013 metais), negu ilgi. Jau pasenę trumpi Volvo dirba dažniausiai piko metu, naujesni (Man, Solaris, Castrosua) - pamainose. 52-am matote naujesnius autobusus, nes visi dirba pamainoje (visą dieną).

    Komentuoti:


  • vogtas agurkas.
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Pasitaiko dar kartais pertraukiamais grafikais piko metu.
    O atsakant į vogto agurko tezę, na tai tiesiog dvigubi autobusai, reikalingi greitiesiems maršrutams, atvyko vėliau negu trumpi. Manau, geriau truputį blogesnėmis sąlygomis važiuot, bet kad tilptų visi, negu kad pusė keleivių lauktų kito.
    Tokiu atveju galima dažninti važiavimo grafikus, o ne grūsti žmones į kelis praeito amžiaus prasmirdusius laužus.

    Komentuoti:


  • vogtas agurkas.
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

    Kad paskutinėmis savaitėmis, tiek 1G, tiek 3G, tiek 53 nebėra geltonai - mėlynų senienų.
    Kasdien važinėju į/iš darbo šiais autobusais (su persėdimu Žaliojo Tilto st). Deja, bet po šiai dienai yra didesnė tikimybė, jog kelionės metu įsėsiu į bent vieną trantą nei į naujesnės kartos autobusą. Geltonai/mėlynų ten nėra. Ten šiaip surinkti kažkokie iš Tomsko autobusų sąvartyno įvairių nenusakomų spalvų būna.

    Parašė Mettal
    Va būtent. Centras - pirmiau visko, o visa kita - nesvarbu. Pokazūcha visame gražume, tik dabar ji užmaskuota gražiais žodžiais "reprezentacija", "modernumas". Pakraščiai paprastai gauna tai, ką sudevėjo ir sukramtė Centras. Ir negana to, kad pakraščiuose ir taip kartą per valandą kažkas važiuoja, tai dar bus gelda surūdijusi, jeigu išvis bus. Bet ką čia, kaimietis palauks dar valandą sekančio. Svarbiau, kad turistui centre kas 5 min. važiuotų naujutėlė technika.
    Šnekat ne faktais, o vėjus kažkokius. 1G, 3G ir 53 aptarnauja Vilniaus arterijas, kurioms po šiai dienai naudojamos VT atliekos. Kada paskutinį kartą matėte kursuojantį seną 52 maršruto autobusą? Pačiai tenka į jį dažnai persėsti dėl kelių stotelių. Seno 52 autobuso nemačiau nei vieno per pastaruosius porą metų. Lygiai taip pat su 22 ir 23 maršrutais iš Lazdynų ir t.t..

    Komentuoti:


  • JuliusVNO
    replied
    Dar reikia nepamiršti, kad yra maršrutų (3g, 53, 7 ir pan) kurie per darbo dieną aptarnauja daugiau žmoniu nei koks priemiestinis autobusas per savaitę (8, 17 ir kt.), tai tikrai nelygiaverčiai maršrutai, sažininga, kad miestą kertantys arteriniai maršrutai gauna naujesnę techniką

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    nu jau nereikia. Kiekvienas maršrutas (nu ok, išskyrus gal porą) važiuojantis centre išvažiuoja ir į tolimesnius miegamuosius rajonus

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimą
    Šiaip miesto centre, pagrindiniai maršrutai ir turėtu būti aptarnaujami naujais autobusais, o su luženomis vazinėti užmiestyje arba su tais vieną kart per valandą kursuojančiais i miestelius aplink (Rudamina, ar kiti priemiesčiai aplink Naują Vilnią). Centras reprezentacinė miesto dalis, čia turi matytis modernumas, vėliau pasieksiantis ir tolimesnius kampelius
    Va būtent. Centras - pirmiau visko, o visa kita - nesvarbu. Pokazūcha visame gražume, tik dabar ji užmaskuota gražiais žodžiais "reprezentacija", "modernumas". Pakraščiai paprastai gauna tai, ką sudevėjo ir sukramtė Centras. Ir negana to, kad pakraščiuose ir taip kartą per valandą kažkas važiuoja, tai dar bus gelda surūdijusi, jeigu išvis bus. Bet ką čia, kaimietis palauks dar valandą sekančio. Svarbiau, kad turistui centre kas 5 min. važiuotų naujutėlė technika.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

    Kad paskutinėmis savaitėmis, tiek 1G, tiek 3G, tiek 53 nebėra geltonai - mėlynų senienų.
    Pasitaiko dar kartais pertraukiamais grafikais piko metu.
    O atsakant į vogto agurko tezę, na tai tiesiog dvigubi autobusai, reikalingi greitiesiems maršrutams, atvyko vėliau negu trumpi. Manau, geriau truputį blogesnėmis sąlygomis važiuot, bet kad tilptų visi, negu kad pusė keleivių lauktų kito.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė vogtas agurkas. Rodyti pranešimą

    Kai prasidėjo VT atnaujinimas, juo labiausiai galėjo džiaugtis gyventojai, gyvenantys miesto pakraščiuose. 3G, 1G, 53 - dar ilgai važinėjo vien prasmirdę, surūdiję trantai (ir dabar tenka dažnai į tokius pataikyt) <...>
    Kad paskutinėmis savaitėmis, tiek 1G, tiek 3G, tiek 53 nebėra geltonai - mėlynų senienų.

    Komentuoti:


  • JuliusVNO
    replied
    Šiaip miesto centre, pagrindiniai maršrutai ir turėtu būti aptarnaujami naujais autobusais, o su luženomis vazinėti užmiestyje arba su tais vieną kart per valandą kursuojančiais i miestelius aplink (Rudamina, ar kiti priemiesčiai aplink Naują Vilnią). Centras reprezentacinė miesto dalis, čia turi matytis modernumas, vėliau pasieksiantis ir tolimesnius kampelius

    Komentuoti:


  • vogtas agurkas.
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Rūdžių kalnai irgi neturi važinėti, bet tokie savaitgaliais ir nedirba. Kaip kitaip pavadinti tai, kad miesto centre vien tik naujausia technika, o pakraščiuose - kas liko? Pokazūcha.
    Kai prasidėjo VT atnaujinimas, juo labiausiai galėjo džiaugtis gyventojai, gyvenantys miesto pakraščiuose. 3G, 1G, 53 - dar ilgai važinėjo vien prasmirdę, surūdiję trantai (ir dabar tenka dažnai į tokius pataikyt), nors už VT aš moku lygiai tiek pat kiek ir pvz. Tarandės gyventojai. Tai taipogi nėra sąžininga.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė auris88 Rodyti pranešimą

    O tai ten turi rudziu kalnai vazinet ar kas? As nematau jokios pakazuhos tame, bet kai pirmom dienom buvo gainiojami naujieji Solariai kazkur po kaimus uz Vilniaus, tai jo.. Tikrai toks sovietmetis, kazkam i sikna lindimas. Priedo ju pakankamai daug tu trumpu - ne tik centre matau, bet visam mieste. 10 trasa, jei gerai pastebejau buvo pakeista, kai vaziavo ilgieji - vaziavo pylimo g.
    Rūdžių kalnai irgi neturi važinėti, bet tokie savaitgaliais ir nedirba. Kaip kitaip pavadinti tai, kad miesto centre vien tik naujausia technika, o pakraščiuose - kas liko? Pokazūcha.
    Visų pirma, kalba ėjo tik apie vasario 16 d., visų antra - nėra sovietmetis ir lindimas kažkam į kažkur, kai nauji autobusai važinėja visur. Buvo priimtas labai teisingas sprendimas pirmuosius Solarius tiekti 2-am troleibusų parkui. Jų turima technika buvo pati blogiausia mieste ir taip buvo parodyta, kad kažkam rūpi ne tik elitinio 10 maršruto įvaizdis, bet ir paprasti keleiviai, kurie keletą metų kentė nešildomus, dyzelinu prasmirdusius ar išvis neatvažiuojančius autobusus.

    Komentuoti:


  • auris88
    replied
    Parašė vogtas agurkas. Rodyti pranešimą
    Na čia priklauso, kokiu paros metu lipate į 10, nes kai gyvenau Užupyje, tai rytinio piko metu tekdavo gerokai pasistumdyti, kad tilpčiau įlipti.
    Tai žinokit visur taip, piko metas... Čia pašilaičiai/ perkunkiemis labiausiai verkti turetu. 10 trumpi yra pats tas, priedo kai reikedavo i mokykla 10 vaziuot (tada važiuodavo ir ilgi), tai pastrigdavo radvilaites g.

    Komentuoti:


  • vogtas agurkas.
    replied
    Na čia priklauso, kokiu paros metu lipate į 10, nes kai gyvenau Užupyje, tai rytinio piko metu tekdavo gerokai pasistumdyti, kad tilpčiau įlipti.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Yra poreikis 10 leisti triašius? Pats važinėju 1G, tai jei šalta, lietus, nėra 1G ir pan, įsėdu ir į 10 jei pirmesnis atvažiuoja. Įprastai būna pustuštis.

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Vaizdinis įrodymas, kaip gali laisvai A10 dirbti ilgi autobusai.

    https://www.facebook.com/story.php?s...23563651099376

    https://www.facebook.com/story.php?s...23563651099376

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Man panašiau, kad VVT yra trūkumas padoriù ilgù autobusù, o ir už kilometrus mokama trumpiems. Tikėkimės laiko klausimas

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Piktinamasi, kad paleisti ilgą autobusą paprastą darbo dieną naudojama atmazkė ''nepasuks''.

    Komentuoti:

Working...
X