Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Naujaneriai
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Pirma diena jungtinio 65+114 maršrutų grafikui: vairuotojas, važiuodamas iš Ožkinių, laipino visus per priekines duris ir informavo, jog važiuoja į Šiaurės miestelį. Švieslentė kolkas neperprogramuota, važiavo užsistatęs AP - Ožkiniai. O ir kai kurie keleiviai iš seno įpročio nori važiuoti link Naujininkų (greitesniu būdu, nei su troleibusu)
    Šiaip galėtų spėti persėsti į 114 važiuojantį link Naujininkų iš Šiaurės Miestelio Povilo Lukšio st., A65 atvyksta 18:13 val., o A114 išvyksta 18:13 val., tai galėtų abu vairuotojai A65 ir A114 susiderinti ir perimtų keleivius iš A65 į 114 važiuojantis į Naujininkus

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Pirma diena jungtinio 65+114 maršrutų grafikui: vairuotojas, važiuodamas iš Ožkinių, laipino visus per priekines duris ir informavo, jog važiuoja į Šiaurės miestelį. Švieslentė kolkas neperprogramuota, važiavo užsistatęs AP - Ožkiniai. O ir kai kurie keleiviai iš seno įpročio nori važiuoti link Naujininkų (greitesniu būdu, nei su troleibusu)

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Jūs temos pavadinimą perskaitėt? Čia Vilnius, ne Kaunas. Apie vėlavimus, didesnius nei 30 min. rašiau keletu pranešimų anksčiau.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

    Atvykti ir išvykti - skirtumas yra labai didelis. Jeigu yra skirtos 7 minutės važiavimui tarp stotelių, kur jokių kamščių jau nebėra (87 maršrutas), tai autobusas turi sustoti vidury kelio ir stovėti, nes negalima atvykti į stotelę anksčiau?
    Nežinau, apie ką ten kalba eina ir kiek gerai pašnekovai yra informuoti, bet faktas, kad tai prasilenkia su realia situacija.
    1) Stotelėse prie tvarkaraščių yra rašoma, kad leistina paklaida +-2 min. Tai rašoma pačio SĮSPo.
    2) Vairuotojams leidžiama išvažiuoti iš stotelės tik esant mažesniam nei 2 min. skubėjimui. Jie tai žino ir to laikosi ar bent jau turėtų.
    Vėluoti galima iki 30 minučių jei daugiau tada galima traukti tokį maršrutą ir be keleivių ten vaziuoti iki tokios vietos kad nebūtų velavimo

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė do. Rodyti pranešimą

    Atvykti 2 minutėm anksčiau nėra leistina. Šaltinis
    Atvykti ir išvykti - skirtumas yra labai didelis. Jeigu yra skirtos 7 minutės važiavimui tarp stotelių, kur jokių kamščių jau nebėra (87 maršrutas), tai autobusas turi sustoti vidury kelio ir stovėti, nes negalima atvykti į stotelę anksčiau?
    Nežinau, apie ką ten kalba eina ir kiek gerai pašnekovai yra informuoti, bet faktas, kad tai prasilenkia su realia situacija.
    1) Stotelėse prie tvarkaraščių yra rašoma, kad leistina paklaida +-2 min. Tai rašoma pačio SĮSPo.
    2) Vairuotojams leidžiama išvažiuoti iš stotelės tik esant mažesniam nei 2 min. skubėjimui. Jie tai žino ir to laikosi ar bent jau turėtų.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė do. Rodyti pranešimą

    Atvykti 2 minutėm anksčiau nėra leistina. Šaltinis
    O Kaune kaip padarė už parduotus bilietus padoresni procentą prie algos yra kas iš vairuotojų kol keleivis ne susimoka nejuda iš sustojimo. Atvykimas leistinas su kiek nori skubant o išvažiavimas leistinas iki 1 min 30 sek šitas laikas skirtas kad vairuotojas atvažiavęs į galinį sustojimą neprarastų savo poilsio laiko

    Komentuoti:


  • do.
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Iš pradinės stotelės jie išvyksta laiku, o kažkur tarp Lukiškių ir Lazdynų būdavo skirta per daug laiko. Dėl to autobusai važiavo 2 min. anksčiau. Pasikartosiu, 2 min. yra leistina paklaida. Ir dar kartą pasikartosiu - kodėl tvarkaraščiai nebuvo koreguojami - klauskite jų sudarytojų. 78 irgi keletą metų stoviniuodavo stotelėse vidury miško, nes net ir laidotuvių procesijos greitis buvo per didelis. Viskas pasikeitė tik tada, kai po maršrutų reformos buvo pagaliau perskaičiuotas važiavimo laikas ir nubrauktos kokios 6-7 min. į vieną pusę.
    Atvykti 2 minutėm anksčiau nėra leistina. Šaltinis

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Iš pradinės stotelės jie išvyksta laiku, o kažkur tarp Lukiškių ir Lazdynų būdavo skirta per daug laiko. Dėl to autobusai važiavo 2 min. anksčiau. Pasikartosiu, 2 min. yra leistina paklaida. Ir dar kartą pasikartosiu - kodėl tvarkaraščiai nebuvo koreguojami - klauskite jų sudarytojų. 78 irgi keletą metų stoviniuodavo stotelėse vidury miško, nes net ir laidotuvių procesijos greitis buvo per didelis. Viskas pasikeitė tik tada, kai po maršrutų reformos buvo pagaliau perskaičiuotas važiavimo laikas ir nubrauktos kokios 6-7 min. į vieną pusę.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Jei nebūčiau trejus metus gyvenęs lazdynuose ir iš ten važinėjęs į mokslus saulėtėkyje (kas užimdavo visą valandą, kad ją kur) - gal ir galėtum su manim šia tema ginčytis

    Nežinau kaip yra dabar, bet tuomet galinėmis maršruto stotelėmis buvo Architektų (prie Rimi) Lazdynuose ir Kražių prie Lukiškių. Aš važiuodavau iš Papračio stotelės, kuri yra dvi stotelės nuo Architektų, savaime suprantama kartais man prireikdavo ir iš kitų stotelių važiuot - tiek nuo baseino, tiek nuo ex Iris. 2 min. skubėjimas buvo visose mano paminėtose stotelėse, iš ko visiškai nesunku suprasti, kad vairuotojas pajudėdavo 2 min. anksčiau jau iš pradinės maršruto stotelės. Tiek piko metu, tiek ne piko metu.

    Mano nuomone vairuotojai tiesiog dėl man nežinomų priežasčių nenorėdavo kiurksoti lazdynuose, o geriau tas dvi papildomas minutes pastovėdavo prie lukiškių aikštės. Who knows.

    Kadangi tai kartojosi minimum trejus metus - manau buvo pakankamai laiko pakoreguoti tuos tvarkaraščius. Matyt ne juose buvo bėda.


    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Tai va tas skubėjimas 22 maršrute ir yra kaip tik dėl to, kad tvarkaraštis neatitinka faktinių eismo sąlygų. 2 min. paklaida reiškia, kad leidžiamas tiek vėlavimas, tiek skubėjimas. Dėl to teiginys, kad "skubėjimas 2 min. yra vairuotojo savivalė" yra neteisingas.
    Kas dėl piktnaudžiavimo - vargu ar yra taip griežtai žiūrima. Yra kažkokia riba, kuri reiškia "nu šito tai jau per daug" ir yra išmetamas perspėjimas kažkam, kas užsiima eismo kontrole. Jeigu autobusas išvyks 3 min. anksčiau ir nespėjęs keleivis parašys skundą, vairuotojas bus nubaustas. Jeigu skundo nebus - niekas net neatkreips dėmesio. Reguliarus skubėjimas tose pačiose atkarpose yra ženklas, kad tvarkaraštis turi būti koreguojamas. Tvarkaraščių sudarytojai turi galimybę matyti net ir tokius 2 min. nukrypimus nuo grafiko, tačiau tik jie gali atsakyti, kodėl tas pats 22 iki šiol turi vilktis po Lazdynus ir vis tiek važiuoti "pliuse".

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Tai apie ką aš ir kalbu, pasikartosiu - paklaida neskirta vairuotojui _savo noru/valia_ nesilaikyti grafiko. Suprantama, kad dėl kamščio, avarijos ar dar kokio _netikėto_ įvykio autobusai gali vieluoti, bet ne kasdien ir ne kiekvienas maršruto autobusas

    Norisi tikėti, kad dabar, kai kiekviena autobusą gali gyvai sekti internetu, turbūt tokio piktnaudžiavimo nebepasitaiko.

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Išvažiuoti iš stotelės anksčiau nei 2 min. draudžiama.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Bet paklaida yra skirta ne tam, kad vairuotojas galetu nesilaikyt nustatyto grafiko.

    Puikiai pamenu keliones is lazdynu, kai ten gyvenau - į paparčio stotelę 22 maršrutas VISADA atvažiuodavo dviem minutem anksčiau grafiko. VISADA
    Nu kad ne, skirta jinai būtent tam. Priklausomai nuo eismo sąlygų, leistina paklaida yra iki 2 min. Vėluojant daugiau nei 2 min. vairuotojas turi stengtis vėlavimą sumažinti (be abejo, tas stengimąsis turi būti sveiko proto ribose). Vėluojant daugiau nei 30 min., vairuotojas įvertinęs eismo sąlygas, maršruto rato įveikimo laiką bei informavęs dispečerį turi teisę praleisti 1 ratą.
    Išvažiuoti iš stotelės anksčiau nei 2 min. draudžiama.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Paklaida +-2 min. yra leistina.
    Kad leistina, suprantu. Bet iš pradinės stotelės išvažiuoti anksčiau ir vilktis - neleistina. Tuo labiau, jei tai maršrutas, į kurį reikia paskui persėsti.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Bet paklaida yra skirta ne tam, kad vairuotojas galetu nesilaikyt nustatyto grafiko.

    Puikiai pamenu keliones is lazdynu, kai ten gyvenau - į paparčio stotelę 22 maršrutas VISADA atvažiuodavo dviem minutem anksčiau grafiko. VISADA

    Nenustebčiau, jei ir dabar situacija nepasikeitė, nors praėjo daugiau nei 10 metų

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Paklaida +-2 min. yra leistina.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Būna ir vėlavimai ir skubėjimas po pusantros - dvi minutes. Eilinis pavyzdys savaitgalio vakaras, 4G Europos aikštėje link Saulėtekio turi pagal faktinį laiką būti 20:50. 88-as iš pirmutinės stotelės išvažiuoja 20:53. Gaunasi taip - vienas vėluoja pusantros minutės (ir nesistengia skubėti), kitas pusantros minutės anksčiau išvažiuoja ir nesiteikia palaukti. Taip ir griūna idealus persėdimo planas su mažuma laukimo.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė auris88 Rodyti pranešimą

    Labai samone, kai maziausiai tarsi transporto priemone vazineja mieste, o ne kaimais. Apie tai, kad sugedus kazkur... Nebutu visa diena autobuso, ai supratau, kodel buna, kad kartais isvis nebuna autobuso vidury miesto.. Nemezis nera vilnius, tokiu atveju gal 4g iki vievio prateskim ar i nemencine. Jei perki dvara soduose uz buto mieste kaina, tai nereikia tiketis „apie viską pagalvota“ .
    Kaip jau kiti rašė, mažai tarši priemonė turi važiuoti visą dieną, o ne tik piko metu. Ir nesvarbu, senamiestis čia ar Nemėžis. Jei nebūna autobuso vidury miesto, po poros minučių atvažiuoja kitas, net nebūtinai to pačio maršruto, bet važiuojantis ta pačia kryptimi.
    Būtų gerai, kad visus G marsrutus kokiam transreviui atiduotu, jei vvt nemoka tvarkytis
    ​​​​​​
    Nu nafig šitą Transrevį. Autobusai dar pusė velnio, nors Isuzu jau byra. Autobusai visiškai nevalomi ir prastai prižiūrimi. Vien ko vertas vaizdas kad kiekvienoje Scanioje yra pačio vairuotojo šluota. O vairuotojai išvis siaubas. Visiški chamai, nemokantys gražiai vairuoti, bendrauti, ir niekad negalintys atidaryti priekinių durų. Kiekviename autobuse savivalė. Kažkur su lipučkem stiklas prie vairuotojo durelių pritvirtintas, kai kur įtempta virvė priekyje ''kad keleiviai nestovėtų'', viename garsiakalbių dangteliai nusukti, kitame dar kažkas. Jau net nekalbu, kad n+1 kartų buvau arba prispaustas durimis, arba vairuotojas išvis nepalaukdavo stotelėje. VVT kažkodėl jei ir būna, tai jau daug rečiau.

    Komentuoti:


  • auris88
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Būtent. Nesąmonė, kai į pertraukiamą (pikinį) grafiką statoma naujesnė mašina, negu į pamaininį (visos dienos) grafiką. Ir čia net nesvarbu, ar pro Katedrą važiuoja, ar į Skaidiškes. Be to, skirus vieną seną autobusą pvz. į 3G, jis susimaišys su kitais 19 autobusų, ir jeigu kažkam senas nepatiks, arba jeigu jis sugęs, tai galima labai greitai sulaukti kito. O jeigu seną skirti pvz. į 12, kur savaitgaliais tik vienas autobusas dirba, tai sugedus tam vienam senam pusę dienos jokių reisų nebus.
    Vienintelis mikrorajonas, kur išties gaila leisti naują techniką, tai Kirtimai. Ne tie Rodūnios sodai, o būtent dalis šalia Čigonų taboro.
    Labai samone, kai maziausiai tarsi transporto priemone vazineja mieste, o ne kaimais. Apie tai, kad sugedus kazkur... Nebutu visa diena autobuso, ai supratau, kodel buna, kad kartais isvis nebuna autobuso vidury miesto.. Nemezis nera vilnius, tokiu atveju gal 4g iki vievio prateskim ar i nemencine. Jei perki dvara soduose uz buto mieste kaina, tai nereikia tiketis „apie viską pagalvota“ .Būtų gerai, kad visus G marsrutus kokiam transreviui atiduotu, jei vvt nemoka tvarkytis
    ​​​​​​

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Būtent. Nesąmonė, kai į pertraukiamą (pikinį) grafiką statoma naujesnė mašina, negu į pamaininį (visos dienos) grafiką. Ir čia net nesvarbu, ar pro Katedrą važiuoja, ar į Skaidiškes. Be to, skirus vieną seną autobusą pvz. į 3G, jis susimaišys su kitais 19 autobusų, ir jeigu kažkam senas nepatiks, arba jeigu jis sugęs, tai galima labai greitai sulaukti kito. O jeigu seną skirti pvz. į 12, kur savaitgaliais tik vienas autobusas dirba, tai sugedus tam vienam senam pusę dienos jokių reisų nebus.
    Vienintelis mikrorajonas, kur išties gaila leisti naują techniką, tai Kirtimai. Ne tie Rodūnios sodai, o būtent dalis šalia Čigonų taboro.

    Komentuoti:


  • mskapss
    replied
    Nauja technika perkama tam, kad dirbtų, o ne kad stovėtų pusę laiko. Visiškai normalu, kad naują, mažai taršia ir pan. deda ten, kur jis dirbs visą dieną, o ne stovės - tiek buhalteriškai, tiek ekologiškai tai yra naudingiau. Kas geriau - kad "švarus" autobusas padaro po 2 reisus ryte ir vakare ir likusį laiką stovi, o tuo metu visą dieną dirba "taršus" senukas ar atvirkščiai. Analogiškai - vairuotojų darbo sąlygos, tas pats patikimumas ir pan...

    Komentuoti:

Working...
X