Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Aš tai labai norėčiau pamatyti visai kokiam iš parku stovinti atminimui Gräf & Stift GE110 M16, arba koki Škoda 8Tr labai norėčiau gyvai pamatyti bet matyt neteks.
    P.S. Ga kas turit kokia 8Tr foto?

    Comment


      #82
      Parkas teturi tik vieną 9Tr. Visos kitos egzotiškos troleibusų markės buvo nurašytos dar iki atsirandant 2-ajam parkui. Gal ir būtų kas nors daugiau išsaugota, jei ne nuolatinis vietos 1-ajame parke stygius, aktualus net ir dabar. Čia jau nieko nepadarysi.

      Bagdonavičiaus iniciatyva norėta parke išsaugoti dar vieną 9Tr ir tai galėjo būti 1398. Taip pat Vilniaus 9Tr susilaukė susidomėjimo iš užsienio - Estijos ir, berods, Šveicarijos VT fanai norėjo įsigyti po vieną 9Tr sau į kolekciją. Estai suderėjo kainą už 3000lt (+ transportavimo išlaidos) ir vieną 9Tr išsitempė į savo Estiją. Su šveicarais derybos neįvyko. 1398 ilgai stovėjo nejudinamas, kol vieną dieną nustojo stovėti.

      Kaip man žinoma, troleibusų parkas turėjo nemažą muziejų Žolyno g., bet ir jo išsaugoti nesugebėjo - po pastatų remonto muziejaus ir visko, kas jame buvo, neliko...

      8Tr gyvą galima pamatyti ar tik tai ne Pilzene, Čekijoj. Ten daug ko galima pamatyti.
      Paskutinis taisė rufas...tr; 2010.11.19, 17:57.

      Comment


        #83
        [QUOTE=2120;489418]Aš tai labai norėčiau pamatyti visai kokiam iš parku stovinti atminimui Gräf & Stift GE110 M16, arba koki Škoda 8Tr labai norėčiau gyvai pamatyti bet matyt neteks.
        P.S. Ga kas turit kokia 8Tr foto?

        Čia daug foto.
        "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
        Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

        Adam Mickiewicz

        Comment


          #84
          Vilniuje. Nuotraukos iš interneto platybių.



          Comment


            #85
            Nebūtų geriau šitos temos perkelti prie viešojo transporto?
            You might surprise yourself.

            Miestai.net FB

            Comment


              #86
              Kiek vis matau 1107 tai jis vis dirba kas diena vis skirtingais maršrutais, net juokinga darosi o 1650 manau parke stovintis ir nusibaigs. Gaila man to 1650.

              Comment


                #87
                Šiandien mačiau 2672 9 maršrutu šviežiai išdažytą - ką tik po remonto.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  #88
                  Keista kažkaip buvo 2666 troleibusą matyti 9-ame maršrute o ne kaip visada 16-u dirbanti. 2667 irgi dirba dabar 1-u maršrutu, 2713 troleibusas dirbes tik 1-u maršrutu dirba dabar 7-u maršrutu, matyt 1-ame maršrute užtenka ir vieno Solario 2712. Ir turiu klausima. Gal kas galit man paaiškinti kodėl troleibusų Škoda14TrM nepaleidžia dirbti 3-u, 6-u, 8-u, 11-u, 13-u, 18-u, 18A maršrutais? Bučiau dėkingas už atsakyma.

                  Comment


                    #89
                    Parašė 2120 Rodyti pranešimą
                    Keista kažkaip buvo 2666 troleibusą matyti 9-ame maršrute o ne kaip visada 16-u dirbanti. 2667 irgi dirba dabar 1-u maršrutu, 2713 troleibusas dirbes tik 1-u maršrutu dirba dabar 7-u maršrutu, matyt 1-ame maršrute užtenka ir vieno Solario 2712. Ir turiu klausima. Gal kas galit man paaiškinti kodėl troleibusų Škoda14TrM nepaleidžia dirbti 3-u, 6-u, 8-u, 11-u, 13-u, 18-u, 18A maršrutais? Bučiau dėkingas už atsakyma.
                    2666 ir 2667 iki remonto abu dirbo 7-ame maršrute. Po remonto abu atsirado 16-ame. Vietoj jų į 7-ą maršrutą buvo nukelti Solariai 2690 ir 2691. Matyt, 7-am maršrutui labiau reikėjo Solarių....

                    Kurį laiką taip ir gyvenome, kol vėl neužėjo permainų metas. 2690 ir 2691 grįžo į 16-ajį maršrutą, 2666 ir 2667 perėjo atitinkamai į 9-ą ir 1-ą maršrutus, o iš jų po vieną Solarį (2694 ir 2713) nuėjo į 7-ą maršrutą.

                    Įdomiai čia tie troleibusai poromis kilnojasi ir dar taip beprasmiškai. Ir kažkodėl nemanau, kad 2666 ir 2667 ilgai užsibus dabartiniuose maršrutuose, greičiausiai vėl kur nors nusimes - išvažiavo po remonto tokie gražūs ir nauji, kad parkas nežino, kur čia juos prasmingiau padėti.

                    Škoda14TrM Vilniuje yra tik 23vnt. ir jie vis dar laikomi naujais troleibusais. Todėl jais stengiamasi aprūpinti tik svarbesnius maršrutus, kur važiuoja daugiau keleivių arba bendrai trūksta naujų troleibusų. Kita vertus, gal esamiems Škoda14TrM priskirti vairuotojų ekipažai nenori pereiti į kitus maršrutus.

                    3-ame maršrute iki 2002m. dirbo Škoda14TrM 2665. Vėliau nuspręsta, kad jis reikalingesnis 1-am maršrutui. Karoliniškėse dviejų Škoda14TrM tuo metu pakako - papildomo nedavė.

                    6-ame maršrute ir taip pakankamai naujų troleibusų. Nors verta pastebėti, kad mažiau populiariame 12-ame maršrute Škoda14TrM kurį laiką buvo, o gal ir bus net du Škoda14TrM.

                    8-as maršrutas atsirado kaip pagalbinis ir buvo sudarytas iš atliekamų troleibusų. Niekas nematė ir nemato reikalo ten kišti naujų troleibusų. Juolabiau, kai Justiniškių g. ir Konstitucijos pr. ir taip važiuoja užtektinai naujų troleibusų.

                    11-ame maršrute labai didelė troleibusų kaita, ką gali žinoti, gal kada ten atsiras ir Škoda14TrM, galėtų. Kita vertus, greta 10-ame maršrute irgi dirba labai daug naujų troleibusų iš jų du Škoda14TrM.

                    13-ame maršrute išvis dirba tik 5 troleibusai - iš jų 3 dar skaitosi nauji - geriau nėra ko ir norėt.

                    18-ame maršrute Škoda14TrM neatsirado, nes tada 18-as maršrutas išvis buvo prastos reputacijos maršrutas - dirbo tik piko valandomis ir tik darbo dienomis. O statyti Škoda14TrM į maršrutą, kuris kursuoja tik dalį dienos ir driekiasi miesto pakraščiais, būtų labai savanaudiška iš parko pusės. 18A maršrutas būtent ir yra toks, koks ilgą laiką buvo tikrasis 18-as maršrutas. Jame dirba vien seni troleibusai, kurie pasirodo tik darbo dienomis piko metu.

                    Beje 18-u maršrutu bent jau seniau Škoda14TrM buvo paleidžiami padaryti kelis reisus iš 7-o maršruto. Taip pat yra tekę matyt Škoda14TrM ir 8-ame bei 11-ame maršrutuose.

                    Manyčiau, kad 17-am maršrutui reikėtų grąžinti bent vieną Škoda14TrM iš turėtų ir išbarstytų 3-jų. 12-ame ir 20-ame jų važinėja per daug.

                    Šiuo metu yra remontuojama ir nedirba gana daug Škoda14TrM. Gali būti, kad daugelis jų negrįš į senuosius maršrutus

                    O dabar apie šiandienos aktualijas...
                    Keturias dienas myniau po miestą, stebėjau situaciją ir konstatavau: 2-as parkas taupo vandenį ir neplauna troleibusų - padoriau atrodo tik pastarąsias dienas nedirbę arba mažai dirbę troleibusai, o dirbantys pilną darbo dieną, ypač Solariai atrodo apverktinai - nors imk ir pats juos nuplauk (arba surenk konkursą "Mis Murzinumas 2010" ). Tas pats ir su autobusų parku. Reik manyt situacija pasitaisys ir jie tokie visą žiemą nevažinės, nes kitaip nefotografuosiu
                    1-as parkas troleibusus nuplovė penktadienį ir jie dar šiandien atrodė patenkinamos būklės.

                    Atsirado naujų reklamų. Kol kas priskaičiavau keturias reklamas (tiesa, primityvokas) su zuikių atvaizdais - dvi ant Solarių (2716 ir 2718) ir dvi ant Škodų (1630 ir 1639). Išsamesnis tyrimas parodė, jog reklamuojama ne Keleivių kontrolė, o Kabelinė televizija.

                    Naują reklamą gavo ir Solaris 1681. Stebėtinai panaši į neseniai atsiradusią reklamą Classen ir dar ant to pačio 6-o maršruto. Reklamuojami baldiniai audiniai. Gali būti, kad šių reklamų bus ne viena.

                    Comment


                      #90
                      Ant 2716 ir 2718 Vinitos reklamos, kaip ir ant kažkurio 14Tr iš 1 parko (mačiau važiuojant per Žaliąjį tiltą). Ant to 14Tr reklama atrodo žymiai geriau. Jeigu per porą dienų Sefas20 nesumedžios 2716 ar 2718, tai įdėsiu savo foto.
                      Tikiuosi, kad 1681 neatrodo taip, kaip šie du.
                      Turiu dar vieną gerą ir vieną liūdna naujienas iš 2-o parko:
                      Gera - ant 2692 užklijavo oranžinę reklamą, kuri reklamuoja reklamą ant troleibusų . Trumpai tariant - 1652 analogas. Nuotrauką tikiuosi pavyks vėliau geresnę padaryti, nei ta, kur gavosi su tvora.
                      Bloga - 2423 jau pjaustomas parko kampe.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        #91
                        1681 atrodo panašiai kaip 2684 ar 1705. Iš tolo žiūrint gali pamanyt, kad tai ta pati reklama.

                        Dėl 2423 taip ir maniau, kad daugiau jo nebepamatysime gatvėje. Nuo vasaros vidurio nepraėjęs techninės apžiūros. Tas pats likimas laukia ir 2413 bei 2415. Jei jie dar iš viso yra. Gaila, jie visi buvo suremontuoti vėliau negu pvz, 2406, 2407 ar 2410, o išvažinėjo mažiau.

                        2407 TA baigiasi Gruodžio 10d. Dar ir šitas gali Naujų metų nebesulaukt.

                        Comment


                          #92
                          Papildau savo ankstesnius pranešimus.

                          Solaris 2685 (16 maršrutas) taip pat gavo baldinių audinių reklamą.

                          2413 ir 2415 nurašyti ir jau stovi be "ūsų". Artimiausiu metu greičiausiai taip pat atsidurs parko kampe.

                          Parke radau ir nelaimėlį 2476. Nuo pavasario nepraėjęs TA. Maniau, kad jį remontuoja, kaip ir 2442. Pasirodo stovi patvory net nepajudintas.

                          Apėjau parką iš visų pusių ir prie tvoros įtaisytoje metalo laužo pašiūrėje radau kažkurio Škodos 14Tr priekinius ir galinius korpusų skeletus (rėmus). Nesulankstyti, nesukarpyti, gražiausiai kaip duonos riekės atpjauti nuo troleibuso, tik tiek kad surūdiję neatpažįstamai. Nežinia, kiek laiko jie ten stovi. Nesuprantu, kam parkas juos laiko.

                          Man bebūnat parke pro garažo vartus išdidžiai išvažiavo 2407, pareikšdamas, kad nežada lengvai duotis nurašomas. Panašu, kad ruošiamasi techninei apžiūrai.

                          Comment


                            #93
                            Tas 1681 su audinių reklama atrodo įspūdingiau nei 1705 ir 2684. Beje, 2717 irgi su Vinitos reklama.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              #94
                              Pasirodo yra net dvi Vinitos reklamos ant 13-o maršruto troleibusų, ant 1636 ir ant 1639. Labai neįprasta, kad ta pati reklama būtų klijuojama ant kelių to pačio maršruto troleibusų ir ypač kai tas maršrutas yra 13-as.

                              Mačiau ir tą reklamą ant 2692, reklamuojančią reklamos ant troleibusų paslaugas. Tokia pat važinėja ir ant 2-o maršruto Solario. Pasirodo reklamuojasi ne kokia nors reklamos agentūra, o pats pačiausias troleibusų parkas. Siūlo reklamos paslaugas. Dievaži... "Jūsų verslas to nusipelnė..."

                              O juk patys dar ne taip seniai trankė kumščiais į stalą ir aiškino esą troleibusas - ne velykinis margutis...

                              Comment


                                #95
                                Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą
                                troleibusas - ne velykinis margutis...
                                Prajuokinai

                                Comment


                                  #96
                                  Švenčių proga į gatves po remonto išvažiavo 2664. Jei kas dar nematė, ieškokit 19 maršrute. Gražiai perdažytas, su baltais ratais ir dar ne murzinas, kaip ne keista

                                  Comment


                                    #97
                                    Po šiandienos orų bus jau "murzinas".
                                    Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                                    Comment


                                      #98
                                      Dvi (kol kas) naujos reklamos ant Škodų, užlipdytos Vilniaus teritorinės ligonių kasos užsakymu. Ant 1124 (3 maršrutas) ir 1640 (6 maršrutas). Nieko ypatingo tiek turiniu, tiek apipavidalinimu. Ir bendrai, dizaino sprendimas man jau kažkur yra matytas.

                                      1425 stipriai gavęs į užpakalį. Išdaužytas kairys apatinis kampas iki lempučių... Stovi 2-am parke. Kiek man teko ten prieit ir įžiūrėt - jeigu jau taisyt, tai reikės daug metalo ir daug virinti, ir vis tiek neaišku, ar laikys...

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą
                                        1425 stipriai gavęs į užpakalį. Išdaužytas kairys apatinis kampas iki lempučių... Stovi 2-am parke. Kiek man teko ten prieit ir įžiūrėt - jeigu jau taisyt, tai reikės daug metalo ir daug virinti, ir vis tiek neaišku, ar laikys...
                                        Manau nurašys, nenorės paprasčiausiai tepliotis

                                        Comment


                                          Gerbiami kolegos, Gal kas žinote koks likimas laukia 1650 troleibuso? Kažkaip keista jau 3 o gal net 4 menesi nematyti jo gatvėse.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X