Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Nitro
    replied
    Jei nebūčiau trejus metus gyvenęs lazdynuose ir iš ten važinėjęs į mokslus saulėtėkyje (kas užimdavo visą valandą, kad ją kur) - gal ir galėtum su manim šia tema ginčytis :)

    Nežinau kaip yra dabar, bet tuomet galinėmis maršruto stotelėmis buvo Architektų (prie Rimi) Lazdynuose ir Kražių prie Lukiškių. Aš važiuodavau iš Papračio stotelės, kuri yra dvi stotelės nuo Architektų, savaime suprantama kartais man prireikdavo ir iš kitų stotelių važiuot - tiek nuo baseino, tiek nuo ex Iris. 2 min. skubėjimas buvo visose mano paminėtose stotelėse, iš ko visiškai nesunku suprasti, kad vairuotojas pajudėdavo 2 min. anksčiau jau iš pradinės maršruto stotelės. Tiek piko metu, tiek ne piko metu.

    Mano nuomone vairuotojai tiesiog dėl man nežinomų priežasčių nenorėdavo kiurksoti lazdynuose, o geriau tas dvi papildomas minutes pastovėdavo prie lukiškių aikštės. Who knows.

    Kadangi tai kartojosi minimum trejus metus - manau buvo pakankamai laiko pakoreguoti tuos tvarkaraščius. Matyt ne juose buvo bėda.


    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Tai va tas skubėjimas 22 maršrute ir yra kaip tik dėl to, kad tvarkaraštis neatitinka faktinių eismo sąlygų. 2 min. paklaida reiškia, kad leidžiamas tiek vėlavimas, tiek skubėjimas. Dėl to teiginys, kad "skubėjimas 2 min. yra vairuotojo savivalė" yra neteisingas.
    Kas dėl piktnaudžiavimo - vargu ar yra taip griežtai žiūrima. Yra kažkokia riba, kuri reiškia "nu šito tai jau per daug" ir yra išmetamas perspėjimas kažkam, kas užsiima eismo kontrole. Jeigu autobusas išvyks 3 min. anksčiau ir nespėjęs keleivis parašys skundą, vairuotojas bus nubaustas. Jeigu skundo nebus - niekas net neatkreips dėmesio. Reguliarus skubėjimas tose pačiose atkarpose yra ženklas, kad tvarkaraštis turi būti koreguojamas. Tvarkaraščių sudarytojai turi galimybę matyti net ir tokius 2 min. nukrypimus nuo grafiko, tačiau tik jie gali atsakyti, kodėl tas pats 22 iki šiol turi vilktis po Lazdynus ir vis tiek važiuoti "pliuse".

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Tai apie ką aš ir kalbu, pasikartosiu - paklaida neskirta vairuotojui _savo noru/valia_ nesilaikyti grafiko. Suprantama, kad dėl kamščio, avarijos ar dar kokio _netikėto_ įvykio autobusai gali vieluoti, bet ne kasdien ir ne kiekvienas maršruto autobusas :)

    Norisi tikėti, kad dabar, kai kiekviena autobusą gali gyvai sekti internetu, turbūt tokio piktnaudžiavimo nebepasitaiko.

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Išvažiuoti iš stotelės anksčiau nei 2 min. draudžiama.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Bet paklaida yra skirta ne tam, kad vairuotojas galetu nesilaikyt nustatyto grafiko.

    Puikiai pamenu keliones is lazdynu, kai ten gyvenau - į paparčio stotelę 22 maršrutas VISADA atvažiuodavo dviem minutem anksčiau grafiko. VISADA
    Nu kad ne, skirta jinai būtent tam. Priklausomai nuo eismo sąlygų, leistina paklaida yra iki 2 min. Vėluojant daugiau nei 2 min. vairuotojas turi stengtis vėlavimą sumažinti (be abejo, tas stengimąsis turi būti sveiko proto ribose). Vėluojant daugiau nei 30 min., vairuotojas įvertinęs eismo sąlygas, maršruto rato įveikimo laiką bei informavęs dispečerį turi teisę praleisti 1 ratą.
    Išvažiuoti iš stotelės anksčiau nei 2 min. draudžiama.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Paklaida +-2 min. yra leistina.
    Kad leistina, suprantu. Bet iš pradinės stotelės išvažiuoti anksčiau ir vilktis - neleistina. Tuo labiau, jei tai maršrutas, į kurį reikia paskui persėsti.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Bet paklaida yra skirta ne tam, kad vairuotojas galetu nesilaikyt nustatyto grafiko.

    Puikiai pamenu keliones is lazdynu, kai ten gyvenau - į paparčio stotelę 22 maršrutas VISADA atvažiuodavo dviem minutem anksčiau grafiko. VISADA

    Nenustebčiau, jei ir dabar situacija nepasikeitė, nors praėjo daugiau nei 10 metų :)

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Paklaida +-2 min. yra leistina.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Būna ir vėlavimai ir skubėjimas po pusantros - dvi minutes. Eilinis pavyzdys savaitgalio vakaras, 4G Europos aikštėje link Saulėtekio turi pagal faktinį laiką būti 20:50. 88-as iš pirmutinės stotelės išvažiuoja 20:53. Gaunasi taip - vienas vėluoja pusantros minutės (ir nesistengia skubėti), kitas pusantros minutės anksčiau išvažiuoja ir nesiteikia palaukti. Taip ir griūna idealus persėdimo planas su mažuma laukimo.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė auris88 Rodyti pranešimą

    Labai samone, kai maziausiai tarsi transporto priemone vazineja mieste, o ne kaimais. Apie tai, kad sugedus kazkur... Nebutu visa diena autobuso, ai supratau, kodel buna, kad kartais isvis nebuna autobuso vidury miesto.. Nemezis nera vilnius, tokiu atveju gal 4g iki vievio prateskim ar i nemencine. Jei perki dvara soduose uz buto mieste kaina, tai nereikia tiketis „apie viską pagalvota“ .
    Kaip jau kiti rašė, mažai tarši priemonė turi važiuoti visą dieną, o ne tik piko metu. Ir nesvarbu, senamiestis čia ar Nemėžis. Jei nebūna autobuso vidury miesto, po poros minučių atvažiuoja kitas, net nebūtinai to pačio maršruto, bet važiuojantis ta pačia kryptimi.
    Būtų gerai, kad visus G marsrutus kokiam transreviui atiduotu, jei vvt nemoka tvarkytis
    ​​​​​​
    Nu nafig šitą Transrevį. Autobusai dar pusė velnio, nors Isuzu jau byra. Autobusai visiškai nevalomi ir prastai prižiūrimi. Vien ko vertas vaizdas kad kiekvienoje Scanioje yra pačio vairuotojo šluota. O vairuotojai išvis siaubas. Visiški chamai, nemokantys gražiai vairuoti, bendrauti, ir niekad negalintys atidaryti priekinių durų. Kiekviename autobuse savivalė. Kažkur su lipučkem stiklas prie vairuotojo durelių pritvirtintas, kai kur įtempta virvė priekyje ''kad keleiviai nestovėtų'', viename garsiakalbių dangteliai nusukti, kitame dar kažkas. Jau net nekalbu, kad n+1 kartų buvau arba prispaustas durimis, arba vairuotojas išvis nepalaukdavo stotelėje. VVT kažkodėl jei ir būna, tai jau daug rečiau.

    Komentuoti:


  • auris88
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Būtent. Nesąmonė, kai į pertraukiamą (pikinį) grafiką statoma naujesnė mašina, negu į pamaininį (visos dienos) grafiką. Ir čia net nesvarbu, ar pro Katedrą važiuoja, ar į Skaidiškes. Be to, skirus vieną seną autobusą pvz. į 3G, jis susimaišys su kitais 19 autobusų, ir jeigu kažkam senas nepatiks, arba jeigu jis sugęs, tai galima labai greitai sulaukti kito. O jeigu seną skirti pvz. į 12, kur savaitgaliais tik vienas autobusas dirba, tai sugedus tam vienam senam pusę dienos jokių reisų nebus.
    Vienintelis mikrorajonas, kur išties gaila leisti naują techniką, tai Kirtimai. Ne tie Rodūnios sodai, o būtent dalis šalia Čigonų taboro.
    Labai samone, kai maziausiai tarsi transporto priemone vazineja mieste, o ne kaimais. Apie tai, kad sugedus kazkur... Nebutu visa diena autobuso, ai supratau, kodel buna, kad kartais isvis nebuna autobuso vidury miesto.. Nemezis nera vilnius, tokiu atveju gal 4g iki vievio prateskim ar i nemencine. Jei perki dvara soduose uz buto mieste kaina, tai nereikia tiketis „apie viską pagalvota“ .Būtų gerai, kad visus G marsrutus kokiam transreviui atiduotu, jei vvt nemoka tvarkytis
    ​​​​​​

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Būtent. Nesąmonė, kai į pertraukiamą (pikinį) grafiką statoma naujesnė mašina, negu į pamaininį (visos dienos) grafiką. Ir čia net nesvarbu, ar pro Katedrą važiuoja, ar į Skaidiškes. Be to, skirus vieną seną autobusą pvz. į 3G, jis susimaišys su kitais 19 autobusų, ir jeigu kažkam senas nepatiks, arba jeigu jis sugęs, tai galima labai greitai sulaukti kito. O jeigu seną skirti pvz. į 12, kur savaitgaliais tik vienas autobusas dirba, tai sugedus tam vienam senam pusę dienos jokių reisų nebus.
    Vienintelis mikrorajonas, kur išties gaila leisti naują techniką, tai Kirtimai. Ne tie Rodūnios sodai, o būtent dalis šalia Čigonų taboro.

    Komentuoti:


  • mskapss
    replied
    Nauja technika perkama tam, kad dirbtų, o ne kad stovėtų pusę laiko. Visiškai normalu, kad naują, mažai taršia ir pan. deda ten, kur jis dirbs visą dieną, o ne stovės - tiek buhalteriškai, tiek ekologiškai tai yra naudingiau. Kas geriau - kad "švarus" autobusas padaro po 2 reisus ryte ir vakare ir likusį laiką stovi, o tuo metu visą dieną dirba "taršus" senukas ar atvirkščiai. Analogiškai - vairuotojų darbo sąlygos, tas pats patikimumas ir pan...

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Klausimas, dar kas didesnė tikimybė, kad užsilenks ir negalės važiuot bent iki maršruto galo. O šiap visam pasaulyje į kurį lygiuojamės, nauja mažai tarši technika dirba centrinėse gatvėse ir niekam nekyla klausimų kodėl.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Kaip tik naujesnė technika turi dirbti užmiestyje, o ne senienos - didesnė tikimybė, jog neužsilenks pakeliui, ypatingai tuose maršrutuose kur retas kursavimas.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė auris88 Rodyti pranešimą
    Atsimenu viena ryta laukiu 1G, ir kažkoks geltonai mėlynas mercedes puvekas atvare 75, visas sonas gabalais uzvirintas, dumais apsipyles, cypianciais stabdziais.. zodziu toks- kad jei policija tikrintu 100% tech apziura vietoj naikintu.
    Labai prastai esat susipažinęs su visa situacija. 75 maršrutą aptarnauja 2-asis troleibusų parkas. Jie patys pirmieji gavo naujus 25 autobusus, kad va tokio šlamšto, apie kurį rašot, gatvėse būtų kuo mažiau. O kadangi jie aptarnauja ir kelis "nereikšmingus" maršrutus į Grigiškes ir Zujūnus, tai keleiviams kiekviena diena būdavo loterija: atvažiuos gelda ar išvis neatvažiuos ir teks laukti dar valandą. Tuo metu dar buvo likę pikinių grafikų, kur nori-nenori tekdavo kišti šias senienas, nes autobusų parkas dar nebuvo gavęs pakankamai naujų Solarių ir negalėjo skirti pakaitalo - Volvo 7700.

    Speju kai atvaziuos 50 ilgu vel leis i kaimus kokius salininkus, nemezi, kuris is vis ne vilnius
    Be abejonės. Niekas neleis naujutėlio autobuso statyti į pertraukiamus grafikus, kurių pvz. greituosiuose maršrutuose būna maždaug trečdalis-pusė visų autobusų. Bus nurašyti visi nežemagrindžiai ir seniausi žemagrindžiai.

    O argumentas, kad Nemėžis - ne Vilnius ir dėl to jie nenusipelno naujo autobuso - tiesiog vaikiškas. Nuvažiuokit jūs į Salininkus, Nemėžį ir viešai išaiškinkit vietiniams, kad jie yra antrarūšiai, kad jie nenusipelno kokybiško viešojo transporto, nes neišgali persikelti į Vilniaus miegamąjį mikrorajoną ir įsidarbinti kokiame nors ofise miesto centre.

    Komentuoti:


  • auris88
    replied
    Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą

    1G neseniai padarė, kad dirbtų vien tik žemagrindžiai, išmetė iš ten nežemagrindžius, išimtis buvo tik šiandien, pasirodęs vienas geltonas grabas, bet jis jau vidurdienį grįžo į parką ir buvo pakeistas. Apie Neoplanus nereikia varyti, jie dar ne mersų lygio, + yra žemagrindžiai.
    Panašu kad ši tendencija pritaikyta ir 53-am, nes jau kelios darbo dienos irgi tik žemagrindžiai.
    Chlamų nežemagrindžių daugybę galima rast ten, kur nekerta centro, sočiai jų yra 2G,5G,24, bet tik piko metu.
    O atsimint kokie važinėjo 75-am ir panašiai tai mes visi prisimenam, bet 150 naujų Solarių smarkiai akivaizdžiai pakeitė VT veidą ir dabar tuo reikia džiaugtis...
    Nelabai yra kuo džiaugtis, kai nera prioritetu. Man dziugu del to 150... Bet matosi, perdetas demesys priemesciui ir tai yra labai keistai. Speju kai atvaziuos 50 ilgu vel leis i kaimus kokius salininkus, nemezi, kuris is vis ne vilnius

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Parašė auris88 Rodyti pranešimą
    Nepykit, bet pirmieji autobusai važiavo ne tai, kad miegamaisiais rajonais (kas nera centras) , kur gyvena didžioji dalis Vilniaus, bet kaimais... Atsimenu viena ryta laukiu 1G, ir kažkoks geltonai mėlynas mercedes puvekas atvare 75, visas sonas gabalais uzvirintas, dumais apsipyles, cypianciais stabdziais.. zodziu toks- kad jei policija tikrintu 100% tech apziura vietoj naikintu. O tuo tarpu naujas solaris autobusas kazkur laukuose stirna pasigavo... Pvz. Siandien 1G,2G maciau 2 vnt. geltonai melynu ir baltai raudona neoplana, apie volvo sidabrinius bent situs leistu. Kazkoks neadekvatumas, pagrindiniais marsrutais leisti lavonus
    1G neseniai padarė, kad dirbtų vien tik žemagrindžiai, išmetė iš ten nežemagrindžius, išimtis buvo tik šiandien, pasirodęs vienas geltonas grabas, bet jis jau vidurdienį grįžo į parką ir buvo pakeistas. Apie Neoplanus nereikia varyti, jie dar ne mersų lygio, + yra žemagrindžiai.
    Panašu kad ši tendencija pritaikyta ir 53-am, nes jau kelios darbo dienos irgi tik žemagrindžiai.
    Chlamų nežemagrindžių daugybę galima rast ten, kur nekerta centro, sočiai jų yra 2G,5G,24, bet tik piko metu.
    O atsimint kokie važinėjo 75-am ir panašiai tai mes visi prisimenam, bet 150 naujų Solarių smarkiai akivaizdžiai pakeitė VT veidą ir dabar tuo reikia džiaugtis...
    Paskutinis taisė Mantas95; 2019.02.20, 19:27.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Na, kas čia keisto Mettal? Ir vakaruose naujasusia/ekologiskiausia technika centre, o pakrasciuose visko pasitaiko..

    truputis OT, bet tuose paciuose vakaruose irgi pradejo drausti i centra uzsukti seniem dyzeliam, bet ten niekam nekyla minciu, kad priemiesciuose juos irgi drausti, nors ten zmones irgi gyvena..

    Komentuoti:


  • auris88
    replied
    Nepykit, bet pirmieji autobusai važiavo ne tai, kad miegamaisiais rajonais (kas nera centras) , kur gyvena didžioji dalis Vilniaus, bet kaimais... Atsimenu viena ryta laukiu 1G, ir kažkoks geltonai mėlynas mercedes puvekas atvare 75, visas sonas gabalais uzvirintas, dumais apsipyles, cypianciais stabdziais.. zodziu toks- kad jei policija tikrintu 100% tech apziura vietoj naikintu. O tuo tarpu naujas solaris autobusas kazkur laukuose stirna pasigavo... Pvz. Siandien 1G,2G maciau 2 vnt. geltonai melynu ir baltai raudona neoplana, apie volvo sidabrinius bent situs leistu. Kazkoks neadekvatumas, pagrindiniais marsrutais leisti lavonus

    Komentuoti:


  • JuliusVNO
    replied
    Žinoma naivu tikėtis, kad kokiose Skaidiškėse ar Mickūnuose gausi tokios pat kokybės VVT ar kitas paslaugas kaip mieste - reikia džiaugtis jog išvis yra autobusas į miestą, o jei net du maršrutai tai išvis puiku! VVT yra visų pirma patogiam gyvenamų mikrorajonų susisiekimui su tokiomis vietomis kaip Žalias tiltas, Stotis, Goštauto gatvė ar Antakalnis, Pedagoginio žiedas... Po to eina antros svarbos maršrutai užmiestyje (yra nemažai į priemiesčius einančių maršrutų pvz 52, kurie labai patogūs ir miestiečiam, juose važinėja taipogi nauji autobusai). Pats kasdien naudojuosi 3g bei 53, daug Soliarių, dar daugiau volvo, bet tikrai neretai pataikau į tuos senus ispaniškus mercedesus

    Komentuoti:

Working...
X