Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Arnas5743
    replied
    Šiandien mačiau du 2-ojo parko "senuosius" Solarius, su užrašu švieslentėje besikeičiančiu iš Stotis į Central Station, kaip daroma ant naujųjų Solarių.

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    75 939!

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Šiauliuose yra galinė švieslentė su krypties nurodymu pas Man Lion's city.

    Komentuoti:


  • Robertas
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Jeigu tikėti fotobuse pateiktu VIN numeriu, jis atrodo štai taip:

    Iš: https://phototrans.eu/15,643661,0.html
    Būtent taip ir atrodo.

    Įdomu, kad gale pas jį pilnavertė švieslentė su krypties nurodymu (tokia kaip priekyje, tik mažesnė), o ne tik numeris. Lietuvoje to dar nesu matęs.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Jeigu tikėti fotobuse pateiktu VIN numeriu, jis atrodo štai taip:

    Click image for larger version

Name:	26307460789_c9ebb17489_k.jpg
Views:	1
Size:	422,6 kB
ID:	1712343

    Iš: https://phototrans.eu/15,643661,0.html

    Komentuoti:


  • Robertas
    replied
    Kareivių gatvės Statoil pastebėtas Solaris Urbino 18 Hybrid. Švieslentėje nurodytas 1G maršrutas, o gale jau pažymėtas garažinis numeris 4375 su VVT logotipu.
    Paskutinis taisė Robertas; 2019.04.03, 12:02.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Šiandien 20-am troleibusų maršrute - senasis Solaris trollino, numeris 1707

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Ką tik iš autobusų parko išvažiavo rezervinis autobusas Solaris Urbino CNG 12 964 į 53 maršrutą.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Kai kurie gali būti sugedę arba atliekantys tam tikrą remontą.

    Komentuoti:


  • JuliusVNO
    replied
    Pala, o dabar nėra taip kad nepertraukiamu grafiku visi važiuoja? Kad suskaičiuoju 35 tik važiuojančius ir mačiau vieną katik Antakalnio troleibusų parke?

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Blatnumas čia ne prie ko. 7, 16 ir 19 maršrutuose yra Solarių perteklius. Jei darbo dieną teoriškai visi pamaininiai galėtų būti vien tik Solariai, tai savaitgaliais jų yra daugiau, nei pamaininių grafikų.
    Dabar tik pirma savaitė, kai dirba visi nauji Solariai, todėl dar užtruks šiek tiek laiko, kol viskas susigulės. Naujas mašinas daugiausia gavo Škodų vairuotojai, todėl didžiausi pokyčiai būtent su jomis: vienos tampa rezervinėmis, kitos - atitenka "penkiadieniams" ar "pertraukiamiems".

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Keista, kad tokiam 19 daug nauju ir senu Solariu. Siap tiek 1 tiek 9 marsruto ilgieji labiau reikalingi kokiam 7marsrute, bet vel speju del visokiu blatiniu vairuotoju pasiliko senose. 3marsruto ora vezios net du naujesni Solaris.. Tai pat Amberiai, kaip ale zemgarindziai galetu but perkelti i 21 ir dar kazkuri pikini
    Paskutinis taisė Garbanius; 2019.03.10, 16:24.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    19-am pirmo parko nauji solariai dirba ir 14-am (vieną mėnesį vienas, antrą mėnesį antras, trečią mėnesį kitas)
    7-am ne 2713 dirba, o 2715.
    1700, man rodos, jau nebe 2-am pastoviai - vaikšto per maršrutus (jeigu neišėjęs į 6-ą maršrutą)
    Paskutinis taisė ssnaiperis; 2019.03.09, 23:54.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Naujųjų Solaris troleibusų paskirstymas maršrutuose:
    (maršrutas - kiekis)
    1 - 3 (2746, 2758, 2761)
    2 - 3 (1722, 1723, 1724)
    3 - 2 (2747, 2756)
    4 - 3 (1731, 1744, 1745)
    6 - 3 (1736, 1740, 1741)
    7 - 3 (2748, 2754, 2755)
    9 - 2 (1735, 1743)
    10 - 3 (1727, 1728, 1729)
    12 - 3 (1732, 1739, 1742)
    13 - 0 (maršrutas važiuoja tik piko metu, todėl skirti naujus troleibusus būtų švaistymas, tuo labiau, tai yra pagalbinis 18 dubleris)
    14 - 1 (1726)
    15 - 0 (maršrutas važiuoja tik darbo dienomis, kas iš dalies paaiškina naujų troleibusų neskirymą)
    16 - 3 (2750, 2757, 2760)
    17 - 3 (1730, 1738, 1739)
    18 - 2 (2749, 2753)
    19 - 5 (1721, 1725, 2751, 2752, 2759)
    20 - 2 (1733, 1734)
    21 - 0 (o gaila)

    Taip pat, senesnių prailgintų Solarių paskirstymas:
    1 - 1 (2713; po naujų Solarių atėjimo, galėtų perkelti į labiau reikalingesnį maršrutą)
    2 - 8 (1675, 1679, 1680, 1698, 1700, 1703, 1709, 1710)
    3 - 0
    4 - 4 (1674, 1682, 1704, 1707)
    6 - 4 (1681, 1701, 1705, 1708)
    7 - 8 (2687, 2688, 2694, 2696, 2697, 2712, 2713, 2714)
    9 - 2 (2695, 2711)
    10 - 0
    12 - 1 (1677; po naujų Solarių atėjimo, galėtų perkelti į labiau reikalingesnį maršrutą)
    13 - 0
    14 - 0
    15 - 0
    16 - 8 (2685, 2686, 2689, 2690, 2691, 2716, 2717, 2718)
    17 - 4 (1678, 1699, 1702, 1706)
    19 - 4 (1692, 2683, 2684, 2693) + Amberis 1719
    20 - 0 + Amberis 1720
    21 - 0

    Trollino 1676 yra be maršruto dėl gedimo.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Šiandieninė praktika parodė, jog 65-as pasigavo vėlavimą kažkur berods porą minučių, važiuodamas atkarpoje nuo Pramogų arenos iki Šiaurės miestelio. Iki ten atvažiavau vienas.

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Pirma diena jungtinio 65+114 maršrutų grafikui: vairuotojas, važiuodamas iš Ožkinių, laipino visus per priekines duris ir informavo, jog važiuoja į Šiaurės miestelį. Švieslentė kolkas neperprogramuota, važiavo užsistatęs AP - Ožkiniai. O ir kai kurie keleiviai iš seno įpročio nori važiuoti link Naujininkų (greitesniu būdu, nei su troleibusu)
    Šiaip galėtų spėti persėsti į 114 važiuojantį link Naujininkų iš Šiaurės Miestelio Povilo Lukšio st., A65 atvyksta 18:13 val., o A114 išvyksta 18:13 val., tai galėtų abu vairuotojai A65 ir A114 susiderinti ir perimtų keleivius iš A65 į 114 važiuojantis į Naujininkus

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Pirma diena jungtinio 65+114 maršrutų grafikui: vairuotojas, važiuodamas iš Ožkinių, laipino visus per priekines duris ir informavo, jog važiuoja į Šiaurės miestelį. Švieslentė kolkas neperprogramuota, važiavo užsistatęs AP - Ožkiniai. O ir kai kurie keleiviai iš seno įpročio nori važiuoti link Naujininkų (greitesniu būdu, nei su troleibusu)

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Jūs temos pavadinimą perskaitėt? Čia Vilnius, ne Kaunas. Apie vėlavimus, didesnius nei 30 min. rašiau keletu pranešimų anksčiau.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

    Atvykti ir išvykti - skirtumas yra labai didelis. Jeigu yra skirtos 7 minutės važiavimui tarp stotelių, kur jokių kamščių jau nebėra (87 maršrutas), tai autobusas turi sustoti vidury kelio ir stovėti, nes negalima atvykti į stotelę anksčiau?
    Nežinau, apie ką ten kalba eina ir kiek gerai pašnekovai yra informuoti, bet faktas, kad tai prasilenkia su realia situacija.
    1) Stotelėse prie tvarkaraščių yra rašoma, kad leistina paklaida +-2 min. Tai rašoma pačio SĮSPo.
    2) Vairuotojams leidžiama išvažiuoti iš stotelės tik esant mažesniam nei 2 min. skubėjimui. Jie tai žino ir to laikosi ar bent jau turėtų.
    Vėluoti galima iki 30 minučių jei daugiau tada galima traukti tokį maršrutą ir be keleivių ten vaziuoti iki tokios vietos kad nebūtų velavimo

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė do. Rodyti pranešimą

    Atvykti 2 minutėm anksčiau nėra leistina. Šaltinis
    Atvykti ir išvykti - skirtumas yra labai didelis. Jeigu yra skirtos 7 minutės važiavimui tarp stotelių, kur jokių kamščių jau nebėra (87 maršrutas), tai autobusas turi sustoti vidury kelio ir stovėti, nes negalima atvykti į stotelę anksčiau?
    Nežinau, apie ką ten kalba eina ir kiek gerai pašnekovai yra informuoti, bet faktas, kad tai prasilenkia su realia situacija.
    1) Stotelėse prie tvarkaraščių yra rašoma, kad leistina paklaida +-2 min. Tai rašoma pačio SĮSPo.
    2) Vairuotojams leidžiama išvažiuoti iš stotelės tik esant mažesniam nei 2 min. skubėjimui. Jie tai žino ir to laikosi ar bent jau turėtų.

    Komentuoti:

Working...
X