Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė auris88 Rodyti pranešimą

    10 trasa, jei gerai pastebejau buvo pakeista, kai vaziavo ilgieji - vaziavo pylimo g.
    Vakar 10 trasa keitėsi tik nuo 18 iki beveik 21 valandos, kai ilgieji Solariai jau buvo parke, nes jie dirbo vieną pamainą, ne visą dieną.

    Comment


      Jūs čia rimtai piktinatės, kad šventinę dieną, kai centre vyksta renginiai, maršrutui vežančiam į centrą buvo paskirtos talpesnės transporto priemonės?

      Comment


        Piktinamasi, kad paleisti ilgą autobusą paprastą darbo dieną naudojama atmazkė ''nepasuks''.
        Už dviračius ir troleibusus!

        Comment


          Man panašiau, kad VVT yra trūkumas padoriù ilgù autobusù, o ir už kilometrus mokama trumpiems. Tikėkimės laiko klausimas

          Comment


            Vaizdinis įrodymas, kaip gali laisvai A10 dirbti ilgi autobusai.

            https://www.facebook.com/story.php?s...23563651099376

            https://www.facebook.com/story.php?s...23563651099376
            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

            Comment


              Yra poreikis 10 leisti triašius? Pats važinėju 1G, tai jei šalta, lietus, nėra 1G ir pan, įsėdu ir į 10 jei pirmesnis atvažiuoja. Įprastai būna pustuštis.

              Comment


                Na čia priklauso, kokiu paros metu lipate į 10, nes kai gyvenau Užupyje, tai rytinio piko metu tekdavo gerokai pasistumdyti, kad tilpčiau įlipti.

                Comment


                  Parašė vogtas agurkas. Rodyti pranešimą
                  Na čia priklauso, kokiu paros metu lipate į 10, nes kai gyvenau Užupyje, tai rytinio piko metu tekdavo gerokai pasistumdyti, kad tilpčiau įlipti.
                  Tai žinokit visur taip, piko metas... Čia pašilaičiai/ perkunkiemis labiausiai verkti turetu. 10 trumpi yra pats tas, priedo kai reikedavo i mokykla 10 vaziuot (tada važiuodavo ir ilgi), tai pastrigdavo radvilaites g.

                  Comment


                    Parašė auris88 Rodyti pranešimą

                    O tai ten turi rudziu kalnai vazinet ar kas? As nematau jokios pakazuhos tame, bet kai pirmom dienom buvo gainiojami naujieji Solariai kazkur po kaimus uz Vilniaus, tai jo.. Tikrai toks sovietmetis, kazkam i sikna lindimas. Priedo ju pakankamai daug tu trumpu - ne tik centre matau, bet visam mieste. 10 trasa, jei gerai pastebejau buvo pakeista, kai vaziavo ilgieji - vaziavo pylimo g.
                    Rūdžių kalnai irgi neturi važinėti, bet tokie savaitgaliais ir nedirba. Kaip kitaip pavadinti tai, kad miesto centre vien tik naujausia technika, o pakraščiuose - kas liko? Pokazūcha.
                    Visų pirma, kalba ėjo tik apie vasario 16 d., visų antra - nėra sovietmetis ir lindimas kažkam į kažkur, kai nauji autobusai važinėja visur. Buvo priimtas labai teisingas sprendimas pirmuosius Solarius tiekti 2-am troleibusų parkui. Jų turima technika buvo pati blogiausia mieste ir taip buvo parodyta, kad kažkam rūpi ne tik elitinio 10 maršruto įvaizdis, bet ir paprasti keleiviai, kurie keletą metų kentė nešildomus, dyzelinu prasmirdusius ar išvis neatvažiuojančius autobusus.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      Rūdžių kalnai irgi neturi važinėti, bet tokie savaitgaliais ir nedirba. Kaip kitaip pavadinti tai, kad miesto centre vien tik naujausia technika, o pakraščiuose - kas liko? Pokazūcha.
                      Kai prasidėjo VT atnaujinimas, juo labiausiai galėjo džiaugtis gyventojai, gyvenantys miesto pakraščiuose. 3G, 1G, 53 - dar ilgai važinėjo vien prasmirdę, surūdiję trantai (ir dabar tenka dažnai į tokius pataikyt), nors už VT aš moku lygiai tiek pat kiek ir pvz. Tarandės gyventojai. Tai taipogi nėra sąžininga.

                      Comment


                        Šiaip miesto centre, pagrindiniai maršrutai ir turėtu būti aptarnaujami naujais autobusais, o su luženomis vazinėti užmiestyje arba su tais vieną kart per valandą kursuojančiais i miestelius aplink (Rudamina, ar kiti priemiesčiai aplink Naują Vilnią). Centras reprezentacinė miesto dalis, čia turi matytis modernumas, vėliau pasieksiantis ir tolimesnius kampelius

                        Comment


                          Parašė vogtas agurkas. Rodyti pranešimą

                          Kai prasidėjo VT atnaujinimas, juo labiausiai galėjo džiaugtis gyventojai, gyvenantys miesto pakraščiuose. 3G, 1G, 53 - dar ilgai važinėjo vien prasmirdę, surūdiję trantai (ir dabar tenka dažnai į tokius pataikyt) <...>
                          Kad paskutinėmis savaitėmis, tiek 1G, tiek 3G, tiek 53 nebėra geltonai - mėlynų senienų.
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                            Kad paskutinėmis savaitėmis, tiek 1G, tiek 3G, tiek 53 nebėra geltonai - mėlynų senienų.
                            Pasitaiko dar kartais pertraukiamais grafikais piko metu.
                            O atsakant į vogto agurko tezę, na tai tiesiog dvigubi autobusai, reikalingi greitiesiems maršrutams, atvyko vėliau negu trumpi. Manau, geriau truputį blogesnėmis sąlygomis važiuot, bet kad tilptų visi, negu kad pusė keleivių lauktų kito.
                            Už dviračius ir troleibusus!

                            Comment


                              Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimą
                              Šiaip miesto centre, pagrindiniai maršrutai ir turėtu būti aptarnaujami naujais autobusais, o su luženomis vazinėti užmiestyje arba su tais vieną kart per valandą kursuojančiais i miestelius aplink (Rudamina, ar kiti priemiesčiai aplink Naują Vilnią). Centras reprezentacinė miesto dalis, čia turi matytis modernumas, vėliau pasieksiantis ir tolimesnius kampelius
                              Va būtent. Centras - pirmiau visko, o visa kita - nesvarbu. Pokazūcha visame gražume, tik dabar ji užmaskuota gražiais žodžiais "reprezentacija", "modernumas". Pakraščiai paprastai gauna tai, ką sudevėjo ir sukramtė Centras. Ir negana to, kad pakraščiuose ir taip kartą per valandą kažkas važiuoja, tai dar bus gelda surūdijusi, jeigu išvis bus. Bet ką čia, kaimietis palauks dar valandą sekančio. Svarbiau, kad turistui centre kas 5 min. važiuotų naujutėlė technika.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                nu jau nereikia. Kiekvienas maršrutas (nu ok, išskyrus gal porą) važiuojantis centre išvažiuoja ir į tolimesnius miegamuosius rajonus

                                Comment


                                  Dar reikia nepamiršti, kad yra maršrutų (3g, 53, 7 ir pan) kurie per darbo dieną aptarnauja daugiau žmoniu nei koks priemiestinis autobusas per savaitę (8, 17 ir kt.), tai tikrai nelygiaverčiai maršrutai, sažininga, kad miestą kertantys arteriniai maršrutai gauna naujesnę techniką

                                  Comment


                                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                                    Kad paskutinėmis savaitėmis, tiek 1G, tiek 3G, tiek 53 nebėra geltonai - mėlynų senienų.
                                    Kasdien važinėju į/iš darbo šiais autobusais (su persėdimu Žaliojo Tilto st). Deja, bet po šiai dienai yra didesnė tikimybė, jog kelionės metu įsėsiu į bent vieną trantą nei į naujesnės kartos autobusą. Geltonai/mėlynų ten nėra. Ten šiaip surinkti kažkokie iš Tomsko autobusų sąvartyno įvairių nenusakomų spalvų būna.

                                    Parašė Mettal
                                    Va būtent. Centras - pirmiau visko, o visa kita - nesvarbu. Pokazūcha visame gražume, tik dabar ji užmaskuota gražiais žodžiais "reprezentacija", "modernumas". Pakraščiai paprastai gauna tai, ką sudevėjo ir sukramtė Centras. Ir negana to, kad pakraščiuose ir taip kartą per valandą kažkas važiuoja, tai dar bus gelda surūdijusi, jeigu išvis bus. Bet ką čia, kaimietis palauks dar valandą sekančio. Svarbiau, kad turistui centre kas 5 min. važiuotų naujutėlė technika.
                                    Šnekat ne faktais, o vėjus kažkokius. 1G, 3G ir 53 aptarnauja Vilniaus arterijas, kurioms po šiai dienai naudojamos VT atliekos. Kada paskutinį kartą matėte kursuojantį seną 52 maršruto autobusą? Pačiai tenka į jį dažnai persėsti dėl kelių stotelių. Seno 52 autobuso nemačiau nei vieno per pastaruosius porą metų. Lygiai taip pat su 22 ir 23 maršrutais iš Lazdynų ir t.t..

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                      Pasitaiko dar kartais pertraukiamais grafikais piko metu.
                                      O atsakant į vogto agurko tezę, na tai tiesiog dvigubi autobusai, reikalingi greitiesiems maršrutams, atvyko vėliau negu trumpi. Manau, geriau truputį blogesnėmis sąlygomis važiuot, bet kad tilptų visi, negu kad pusė keleivių lauktų kito.
                                      Tokiu atveju galima dažninti važiavimo grafikus, o ne grūsti žmones į kelis praeito amžiaus prasmirdusius laužus.

                                      Comment


                                        O kuo dažninti? Ilgų ir taip trūkumas nemažas, trumpi visų norinčių nesutalpintų. O dar žinant į kokius kamščius papuola piko metu, tai intervalai labai išsiderina.

                                        Kalbant apie trumpus, tai jie buvo greičiau atnaujinti (pradedant 2013 metais), negu ilgi. Jau pasenę trumpi Volvo dirba dažniausiai piko metu, naujesni (Man, Solaris, Castrosua) - pamainose. 52-am matote naujesnius autobusus, nes visi dirba pamainoje (visą dieną).
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment


                                          Parašė vogtas agurkas. Rodyti pranešimą
                                          Ten šiaip surinkti kažkokie iš Tomsko autobusų sąvartyno įvairių nenusakomų spalvų būna.
                                          Seno 52 autobuso nemačiau nei vieno per pastaruosius porą metų. Lygiai taip pat su 22 ir 23 maršrutais iš Lazdynų ir t.t..
                                          Tai apsispręskit pagaliau, nauji ar ne? Vėjus šnekat jūs, o ne aš.

                                          1G, 3G ir 53 aptarnauja Vilniaus arterijas, kurioms po šiai dienai naudojamos VT atliekos.
                                          3G praktiškai vien tik Solariai, todėl nereikia čia svaigti.

                                          Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimą
                                          Dar reikia nepamiršti, kad yra maršrutų (3g, 53, 7 ir pan) kurie per darbo dieną aptarnauja daugiau žmoniu nei koks priemiestinis autobusas per savaitę (8, 17 ir kt.), tai tikrai nelygiaverčiai maršrutai, sažininga, kad miestą kertantys arteriniai maršrutai gauna naujesnę techniką
                                          Prie ko čia darbo diena? Mano priekaištas buvo dėl konkrečiai vasario 16-osios. Sąžininga yra tada, kai ji paskirstoma lygiavertiškai. Kokiame 12 maršrute 1 naujas autobusas darbo dieną yra 50% pagerėjimas, o savaitgalį išvis 100%. Visokiems 53, 1G, 3G tas autobusas yra vienas iš 16/20. Nenormalu, kai vieninteliu tą vietovę aptarnaujančiu maršrutu dvi pamainas dirba nežemagrindė seniena, tuo tarpu kai 3G naujutėlis žemgrindis vieną pamainą padaro 6 reisus.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X