Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė k0fis Rodyti pranešimą
    Na taip jau yra, kad keleiviai yra "durni". Turiu omenį norint pakeisti žmonių elgesį reiktu juos kažkaip šviesti, kad ir per garsiakalbius paskelbti ką nors, ar reklama stotelės stenduose ir pan. Nes taip iš esmės nemanau, kad savaime pasikeis kažkas, na bentjau ne taip greitai. Situacija, kai atvažiuoja pirmas G autobusas, o iš paskos troleibusas, natūralu, kad daugelis renkasi G, nes vien jo pavadinimas skelbia - GREITASIS, taigi žmonės ir galvoja kad nuvažiuos greičiau, tuo tarpu troleibusas dar ir iš paskos važiuoja.
    Žinai, reklama stenduose čia tikrai nepadėtų, nes žmonės tokie "padarai", kad vistiek darys taip, kaip jie nori, tačiau faktas, kad bent kažkiek reikia šviesti žmones, gal bent dalelė žmonių susivoks, kad tas greitasis nėra jau toks greitasis trumpuose atstumuose.

    Comment


      As irgi ne karta pastebejau, kai vienu metu i stotele atvaziuoja G marsruto sausakimsas autobusas ir ta pacia kryptimi vaziuojantis tuscias troleibusas.
      Bukagalviai renkasi G autobusa, nes jis juk "greitasis". Del keliu stoteliu tikrai sutaupoma vos viena kita minute, pats isitikinau ir maciau.
      Yra 3 iseitys:
      1) pagaliau padazninti G autobusu kursavimo intervala, jau seniai reikejo ta padaryti ir jau seniai matosi kad tam yra poreikis (autobusai vaziuoja sausakimsi); be to juk ir buvo zadet pries ikuriant G marsrutus, jog kursuos kas 3-4 min. Kur pazadai?? Apie 6-7 val. ryto intervalas kartais siekia net 15 min.;
      2) dar labiau praretinti stoteles ir stoti geriausiu atveju tik kas trecioje, mikrobai juk budavo is vis stodavo vos ne kas penktoje jei budavo keleiviu (taip butu atsijojami keleiviai bukagalviai-gudruciai, noredami naudotis G autobusu, pedintu kelias stoteles pesciomis);
      3) reiso pabaigoje, paskutinese stoteles duris kazkaip naudoti tik islipimui, bet ne ilipimui (nezinau kaip reiktu sutvarkyti sia sistema, maziau tiketinas variantas)
      Paskutinis taisė Buss fanas; 2014.05.14, 14:25.

      Comment


        Ispanas 976 dirbęs 2G maršrute nuvažiavo į parką
        Abrikosai mus išgelbės. ~

        Comment


          Tokią pačią situaciją papasakosiu, kas buvo penktadienį. Važiavau 1G į centrą ir Santariškėse, Jeruzalėje, Baltupiuose bei Pramogų arenos stotelėje labai daug žmonių grūdosi į šio maršruto autobusą. Kartais, kai man tenka į mokyklą važiuoti 1G/2G/55/75 autobusais, tai Santariškių st. įlipa 5-10 keleiviai, o Jeruzalėje, kai išlipu, tai visi pradeda prie G autobuso durų būriuotis. Tas pats buvo ir grįžtant. Užuot Žalgirio st. išlipant daug žmonių iš autobuso, įlipa dar ir akurat autobusas važiuoja perpildytas iki Santariškių (aš taip spėju, nors 1G važiavau iki Pramogų arenos). Paskui persėdau tada į 36. Nesuprantu, kodėl taip daug žmonių, užuot rinkęsi vietoje 1G 10 ar 53 grūdasi į tą 1G? Niekaip nesuprantu. Tokios pat žmonių grūstys būna ir maršrutuose, kurie kerta Ozą ir Akropolį (5G, 7, 53). Taip pat pastebėjau, kad didelės žmonių grūstys susidaro ir Jeruzalės st. (važiuojant į Santariškes, Balsius) 35, 36, 66, 76 maršrutuose. Aš neapskęsiu tokio bardako ir išvyksiu gyventi į Varšuvą (Lenkija).

          Comment


            Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
            ...grudasi keleiviai-bukagalviai i G marsruta...
            Jie nėra bukalgalviai, tiesiog jei žmogus nesidomi viešuoju transportu, jis nežino to, ko žinote Jus.


            Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
            O jei troleibusai tokie tušti, tai artėja logiška išvada: mažiau troleibusų ir daugiau greitųjų, teisingai galvoju?
            Išvada nėra logiška: šiuo metu troleibusai kai kuriose atkarpose surenka keleivius tose stotelėse, kur nestoja G autobusas. Pvz., atkarpoje Skalvių st. - Taikos st., 5G pravažiuoja Medeinos, Sūduvių ir Justiniškių žiedo stoteles nestodamas, o 7, 13 ir 18 maršrutų troleibusai ten sustoja. Panaikinus troleibusus, nėra kam aptarnauti šių stotelių.


            Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
            Yra 3 iseitys:
            1) pagaliau padazninti G autobusu kursavimo intervala, jau seniai reikejo ta padaryti ir jau seniai matosi kad tam yra poreikis (autobusai vaziuoja sausakimsi); be to juk ir buvo zadet pries ikuriant G marsrutus, jog kursuos kas 3-4 min. Kur pazadai?? Apie 6-7 val. ryto intervalas kartais siekia net 15 min.;
            Dienos metu juos tikrai reikėtų dažninti. Pvz., 1G neužtenka kas 10 minučių, galėtų kursuoti bent jau kaip 5G kas 7-8 minutes dienos metu.
            Dar vienas niuansas: dienos metu turėtų dirbti tik ilgi autobusai. Juk piko metu yra pakankamas ilgų autobusų skaičius, tačiau dienos metu autobusai miega, vietoje jų dirba trumpi.
            Ir išvis, visuose G maršrutuose dienos metu autobusai turėtų važiuoti bent jau kas 7-8 minutes (išskyrus 6G, ten pakaktų kas 11-12 (o ne kas 15-18 min).
            Dažninti G maršrutus piko metu nelabai išeitų, nes nėra tiek autobusų pajėgų. Todėl vienintelė išeitis šiuo metu - stiprinti G maršrutus troleibusais (dažninti T2, T6, T10, T16, T19).


            2) dar labiau praretinti stoteles ir stoti geriausiu atveju tik kas trecioje, mikrobai juk budavo is vis stodavo vos ne kas penktoje jei budavo keleiviu (taip butu atsijojami keleiviai bukagalviai-gudruciai, noredami naudotis G autobusu, pedintu kelias stoteles pesciomis);
            Stotelių retinimas "iš akies" neduos nieko gero. Pvz., remiantis tokiu modeliu, 1G turėtų stoti šiose stotelėse: Stotis, Reformatų, Žaliasis tiltas, Giedraičių, J. Kazlausko, Pušynas, Jeruzalė, Vaikų ligoninė. Sutikite, "kreiva trasa".

            Nebent Jus manote, kad reikia stoti jau esančio maršruto kas trečioje stotelėje. Tada 1G stotų tik Stotis, Kudirkos aikštė, B. Laurinavičiaus skveras, Kalvarijos, Vaikų ligoninė. Tada jam net nereikėtų tų 18 autobusų, nes jie važinės tuštoki. Be to eliminuojamas Žaliasis tiltas, Trakų st., Baltupiai.

            3) reiso pabaigoje, paskutinese stoteles duris kazkaip naudoti tik islipimui, bet ne ilipimui (nezinau kaip reiktu sutvarkyti sia sistema, maziau tiketinas variantas)
            Visiškai nesupratau pasiūlymo. Šiuo metu tokia situacija yra tik su 6G, kuris turi žiedinę trasą, tačiau kaip Jus įsivaizduojate uždrausti keleivių įlipimą Žaliajame tilte - neįsivaizduoju.


            Parašė denisas Rodyti pranešimą
            Užuot Žalgirio st. išlipant daug žmonių iš autobuso, įlipa dar ir akurat autobusas važiuoja perpildytas iki Santariškių (aš taip spėju, nors 1G važiavau iki Pramogų arenos). Paskui persėdau tada į 36. Nesuprantu, kodėl taip daug žmonių, užuot rinkęsi vietoje 1G 10 ar 53 grūdasi į tą 1G? Niekaip nesuprantu.
            Jei teisingai supratau, tu pats važiavai 1G, nors galėjai tą atkarpą važiuot 53 maršrutu (jei važiavai iš Stoties).

            Nepamiršk, kad keleiviai, įlipantis atkarpoje Stotis - Pramogų arena ir išlipantys Santariškėse, gali laisvai naudotis šiuo maršrutu, nes joks kitas maršrutas iš ten neveža tiesiogiai į Santariškes.

            Comment


              Šiandien stebuklas 1G vos 5 trumpi autobusai (806,977,720,726,794) net piko metu. Už tad daug karosų .
              17:33 duomenimis 1G Žaliam tilte link Santariškės net 3 autobusai.
              Paskutinis taisė Mantas95; 2014.05.14, 17:33.

              Comment


                Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                Jie nėra bukalgalviai, tiesiog jei žmogus nesidomi viešuoju transportu, jis nežino to, ko žinote Jus.
                Tada prašau paaiškinti man šitokią situaciją : į stotelę atvažiuoja tuščias ilgas 16 maršrute, įlipa ~5 keleiviai; beveik tuo pačiu laiku į stotelę atvažiuoja trumpas sausakimšas 2G, visi grūdasi į jį ir dar rėkia ''praleiskit, praeikit!''.



                Išvada nėra logiška: šiuo metu troleibusai kai kuriose atkarpose surenka keleivius tose stotelėse, kur nestoja G autobusas. Pvz., atkarpoje Skalvių st. - Taikos st., 5G pravažiuoja Medeinos, Sūduvių ir Justiniškių žiedo stoteles nestodamas, o 7, 13 ir 18 maršrutų troleibusai ten sustoja. Panaikinus troleibusus, nėra kam aptarnauti šių stotelių.
                Jeigu kažkas nori panaikinti privežamiuosius maršrutus prie stotelių, kur nestoja G autobusas, tai tada to žmogaus mąstymas yra ''reikia tik man patogumo, visi kiti nerūpi''.




                Dienos metu juos tikrai reikėtų dažninti. Pvz., 1G neužtenka kas 10 minučių, galėtų kursuoti bent jau kaip 5G kas 7-8 minutes dienos metu.
                Dar vienas niuansas: dienos metu turėtų dirbti tik ilgi autobusai. Juk piko metu yra pakankamas ilgų autobusų skaičius, tačiau dienos metu autobusai miega, vietoje jų dirba trumpi.
                Ir išvis, visuose G maršrutuose dienos metu autobusai turėtų važiuoti bent jau kas 7-8 minutes (išskyrus 6G, ten pakaktų kas 11-12 (o ne kas 15-18 min).
                Dažninti G maršrutus piko metu nelabai išeitų, nes nėra tiek autobusų pajėgų. Todėl vienintelė išeitis šiuo metu - stiprinti G maršrutus troleibusais (dažninti T2, T6, T10, T16, T19).
                Mūsų VMS, SĮSP tikrai nerūpi kelionės patogumas. Juk neseniai taip ''besinaudojantis VT'' K. Lubys buvo nupaparacintas naudojant tarnybinę mašiną savo reikmėms. Nepamenat jo žodžių ''kasdien naudojuosi VT, žinau kur, kas ir kada''? Ne?
                Už dviračius ir troleibusus!

                Comment


                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                  Tada prašau paaiškinti man šitokią situaciją : į stotelę atvažiuoja tuščias ilgas 16 maršrute, įlipa ~5 keleiviai; beveik tuo pačiu laiku į stotelę atvažiuoja trumpas sausakimšas 2G, visi grūdasi į jį ir dar rėkia ''praleiskit, praeikit!''.

                  Mūsų VMS, SĮSP tikrai nerūpi kelionės patogumas. Juk neseniai taip ''besinaudojantis VT'' K. Lubys buvo nupaparacintas naudojant tarnybinę mašiną savo reikmėms. Nepamenat jo žodžių ''kasdien naudojuosi VT, žinau kur, kas ir kada''? Ne?
                  Yra žmonių grupė, kuri iš principo nevažinėja autobusu arba troleibusu, todėl tokia situacija ir susiklosto. Apie SĮSP, kaip bebūtų gaila, pasakyta teisybė. Jiems nerūpi keleivių patogumas, net tvarkaraščių normalių negali padaryti.

                  Comment


                    Tvarkarasčiai puse velnio dar, bet laiko skirstymas ir mašinų paskirstymas maršrutuose tikrai labai prastas, manau 1G turetu pertraukiamu grafiku dirbti trumpi autobusai o pamainoniai visi ilgi .

                    Comment


                      Bet su laiku tame pačiame 1G gali būti, kad pamaininiai bus trumpi, o pertraukiami - ilgi. Žinant, kad masiškai atnaujinamas trumpųjų autobusų skaičius, o ne ilgųjų, gali būti būtent tas scenarijus, kurį paminėjau su 1G
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        Labai nemaloniai nustebau paskaitęs kai kurių „VT entuziastų“, vadinančių kai kuriuos keleivius ne itin maloniais žodžiais. Iš kur jumyse tas netvardomas pyktis? Tikėjausi daugiau savivokos - juk turėtumėte suprasti, kodėl keleiviai grūdasi ž lipa į pirmiausią jiems tinkantį transportą. Ne visi turi marias laiko laukti kito. Be to, kai kurie keleiviai yra atsitiktiniai ir jie vietoje nebevažiuojančio maršrutinio taksi renkasi greitąjį maršrutą, nes lėtieji jų poreikių netenkina. Jie gali ir nežinoti, kad kelionės laiko skirtumas yra labai menkas. Kiekvienas žmogus renkasi tai, kuo jis nori važiuoti ir tai jo asmeninis pasirinkimas. Ne žmogus turi taikytis prie sistemos, bet sistema, kurią prižiūri ir kuria, turi būti derinama prie keleivių. Tad siūlau permąstyti tai, ką čia prikalbėjote ir atsiprašyti (tinka ir viešai). VT entuziastui rūpi VT, o be keleivių nebūtų VT (ir atvirkščiai). Save ir kitus gerbiantis VT entuziastas tiesiog negali šitaip įžeidinėti keleivių, nes tai dalis VT, kuriuo jis domisi, sistemos dalis. Tad nei garbinga, nei profesionalu šitaip elgtis. Sakyčiau, toks elgesys menkina tikrųjų VT entuziastų vardą.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                          Labai nemaloniai nustebau paskaitęs kai kurių „VT entuziastų“, vadinančių kai kuriuos keleivius ne itin maloniais žodžiais. Iš kur jumyse tas netvardomas pyktis? Tikėjausi daugiau savivokos - juk turėtumėte suprasti, kodėl keleiviai grūdasi ž lipa į pirmiausią jiems tinkantį transportą. Ne visi turi marias laiko laukti kito. Be to, kai kurie keleiviai yra atsitiktiniai ir jie vietoje nebevažiuojančio maršrutinio taksi renkasi greitąjį maršrutą, nes lėtieji jų poreikių netenkina. Jie gali ir nežinoti, kad kelionės laiko skirtumas yra labai menkas. Kiekvienas žmogus renkasi tai, kuo jis nori važiuoti ir tai jo asmeninis pasirinkimas. Ne žmogus turi taikytis prie sistemos, bet sistema, kurią prižiūri ir kuria, turi būti derinama prie keleivių. Tad siūlau permąstyti tai, ką čia prikalbėjote ir atsiprašyti (tinka ir viešai). VT entuziastui rūpi VT, o be keleivių nebūtų VT (ir atvirkščiai). Save ir kitus gerbiantis VT entuziastas tiesiog negali šitaip įžeidinėti keleivių, nes tai dalis VT, kuriuo jis domisi, sistemos dalis. Tad nei garbinga, nei profesionalu šitaip elgtis. Sakyčiau, toks elgesys menkina tikrųjų VT entuziastų vardą.
                          2ia 50/50 tiesos ir melo. Tiesa - jeigu važiuoji pirmą kartą, nebežinai kas kur kada, tai ir lipi į pirmą tinkanti. Tai pateisinama. Tačiau kai važiuojama kasdien, ir žmogus mato, jog į stotelę atvyko troleibusas, o prie šviesoforo laukia greitasis - kai kurie vistiek važiuos greituoju, atseit ''sutaupysim laiko'', kai aš dukart mačiau, kaip troleibusas aplenkė greitajį. Troleibusas vėlavo kažkur 10 min, spaudė iki 60 km/h. Greitasis pavijo troleibusą tik ''ne G stotelėje''. Čia sutaupom laiko? Antra - Laisvės prospekte transportas važiuoja kas 3-6 min. Palaukti tikrai nėra bėdos, nebent kažkos extra atvejis. Galų gale, čia žmogaus valia - važiuoti susispaudusiam, su sugandinta nuotaika, bet greičiau, ar lėčiau, bet ''būnant karaliumi troleibuse''.
                          Už dviračius ir troleibusus!

                          Comment


                            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                            2ia 50/50 tiesos ir melo. Tiesa - jeigu važiuoji pirmą kartą, nebežinai kas kur kada, tai ir lipi į pirmą tinkanti. Tai pateisinama. Tačiau kai važiuojama kasdien, ir žmogus mato, jog į stotelę atvyko troleibusas, o prie šviesoforo laukia greitasis - kai kurie vistiek važiuos greituoju, atseit ''sutaupysim laiko'', kai aš dukart mačiau, kaip troleibusas aplenkė greitajį. Troleibusas vėlavo kažkur 10 min, spaudė iki 60 km/h. Greitasis pavijo troleibusą tik ''ne G stotelėje''. Čia sutaupom laiko? Antra - Laisvės prospekte transportas važiuoja kas 3-6 min. Palaukti tikrai nėra bėdos, nebent kažkos extra atvejis. Galų gale, čia žmogaus valia - važiuoti susispaudusiam, su sugandinta nuotaika, bet greičiau, ar lėčiau, bet ''būnant karaliumi troleibuse''.
                            Kad ir kokį pasiteisinimą ar situaciją sugalvotum, nevalia kvailiais vadinti žmonių. Tai tiesiog nederamas ir nepateisinamas elgesys. Ypač kalbant apie VT entuziastus, kurie piktuoju kalba apie keleivius. Tai tiesiog apgailėtina.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                              Kad ir kokį pasiteisinimą ar situaciją sugalvotum, nevalia kvailiais vadinti žmonių. Tai tiesiog nederamas ir nepateisinamas elgesys. Ypač kalbant apie VT entuziastus, kurie piktuoju kalba apie keleivius. Tai tiesiog apgailėtina.
                              Apgailetina ir meluoti tautai i akis, nematyti problemos, ja ignoruoti ir ijungus "kvaili" duoti suprasti, jog kiekviena diena keleiviai yra "atsitiktinai" pasitaikantys sausakimsame G marsrute ir juo naudojasi pirma karta.
                              Nezinau kam Jus atstovaujate, bet is Jusu puses matomi akivaizdus interesai ginti dabartine VT sistema ir sakyti, "kad viskas yra puiku".

                              Comment


                                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                Kad ir kokį pasiteisinimą ar situaciją sugalvotum, nevalia kvailiais vadinti žmonių. Tai tiesiog nederamas ir nepateisinamas elgesys. Ypač kalbant apie VT entuziastus, kurie piktuoju kalba apie keleivius. Tai tiesiog apgailėtina.
                                Žmogus yra protingas jei vadovaujasi savo galva su kokia nors užuomina kaip geriau. Jei aklai pasitiki VMS, nematai, jog specialiai važiuoji susispaudęs, o už paskos važiuoja tuščias troleibusas - man liežuvis neapsiverčia vadinti šį žmogų protingu. Atsiprašau, bet taip yra. Galų gale, čia žmogus pats renkasi - važiuoti sėdint vėsumoje, ar važiuoti susispaudžius karštoje dėžėje (na, kalbu apie senuosius, nes pvz. 748 autobuse kondicionierius šiandien veikė). Viskas. Čia tema apie Vilniaus VT stebėjimą, o ne apie ''greituosius ir lėtuosius''.
                                Paskutinis taisė Pilaitis; 2014.05.15, 14:40.
                                Už dviračius ir troleibusus!

                                Comment


                                  Šiandien 2G maršrute dirba 2 Castrosua City Versus CNG mašinos.
                                  My Flickr
                                  My Trainpix

                                  Comment


                                    Šiandien 11 picinis - 730.
                                    277 36.
                                    Paskutinis taisė Mantas95; 2014.05.15, 15:18.

                                    Comment


                                      Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
                                      Šiandien 11 picinis - 730.
                                      Ar jis vežioja picas?

                                      Comment


                                        Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                        Ar jis vežioja picas?
                                        Pizza Hut reklama Beje, 730 pasirodo netikėtose vietose: buvo pasirodęs 15 maršrute, dabar jau ir 11 maršrute.

                                        Comment


                                          Dabar 730 nerodomas, vietoj jo 11 maršrute Solaris - 968!!! Netikėta
                                          1G kito poskyrio autobusas - 773.
                                          55 962.
                                          Paskutinis taisė Mantas95; 2014.05.15, 17:22.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X