Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[DRU] Druskininkų viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eris
    pradėjo temą [DRU] Druskininkų viešasis transportas

    [DRU] Druskininkų viešasis transportas

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Manau tiek aš, tiek kiti būtų labai dėkingi už tokią apžvalgą . Beje, įdomu kiek Druskininkai turi MB Citaro? Internete yra duomenys tik apie 2.
    Druskininkuose iš viso yra 3 MB Citaro. Tie du, apie kuriuos Tu šnekėjei buvo nupirkti vienu metu 2006-aisiais. Jų valst. nr: BOJ 367 ir BOJ 368
    Kiek vėliau buvo įsigytas trečiasis Citaro. Jo valst. nr: BZU 781

  • Petr
    replied
    Druskininkuose atidarytas naujas 4D maršrutas iš Laisvės aikštės į Ateities st. per Parko tiltą. Važiuos deja labai retai - 3-4 kartus per dieną. Nesuprantama, kodėl 4 maršrutas iki šiol nėra žiedinis.

    Deja sistema yra vystoma per lėtai. Iki šiol nėra atgaivintas susisiekimas Sodų - Kalnų - Mizarų gatvėmis. Praktiškai visas rajonas į vakarus nuo Laisvės aikštės yra be viešojo transporto. Iki šiol niekas nedaroma, kad turistai naudotųsi VT, jokių kooperacijų su sanatorijomis ir pan. Mažėja didelių autobusų skaičius, pagrinde mieste važinėja mikroautobusai.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied














    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Linų kelias.














    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Druskininkų AS ir keli miesto ir tarpmiestiniai autobusai.

    Altas Volkswagen Crafter







    Anadolu Isuzu Visigo







    Setra S516HD/2



    Temsa MD9 LE

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Druskininkų VT turėtų būti turistams draugiškesnis. Dabar suvokti sistemą labai sunku. Maršrutų - beveik 30. Taip neturėtų būti, arba jei reikia - turėtų būti keli aiškūs turistams, tarkim A1-A5. Ir tada vietiniams A20-A45.
    Ne, reikia 2-3 pagrindinių maršrutų, kurie neturėtų jokių papildomų trasų, o kiti turi būti papildomi. Dabar gi beveik kiekvienas maršrutas turi po kelis variantus, žymimus raidėmis.
    Taip nekonkrečiai visada galima sakyti kad blogai yra. O ką pakeistumėt? Negi pvz. dabar 4 maršrutą laikyti pagrindiniu, o 4C padaryti 10? Būtų niekam taga nepatogu. Šeip manau kad raidės yra patogu, vienintelis patogėsnis variantas būtų spalvos: kiekvienas trasos variants turisavo spalvą. Bet tada reikia ir atitinkamų švieslenčių autobusuose. Turiu omeny štai ką:

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne, reikia 2-3 pagrindinių maršrutų, kurie neturėtų jokių papildomų trasų, o kiti turi būti papildomi. Dabar gi beveik kiekvienas maršrutas turi po kelis variantus, žymimus raidėmis. Ir su esamais grafikais yra ne visai gerai. Kartais pravažiuoja kelių maršrutų autobusai kelių minučių intervalais, o paskui 15-20 minučių - nei vieno net ir pagrindinėse gatvėse.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Druskininkų VT turėtų būti turistams draugiškesnis. Dabar suvokti sistemą labai sunku. Maršrutų - beveik 30. Taip neturėtų būti, arba jei reikia - turėtų būti keli aiškūs turistams, tarkim A1-A5. Ir tada vietiniams A20-A45.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Man taip atrodo, kad Druskininkų miesto transporto sistema jau yra pasenusi ir ją reikėtų optimizuoti. Tad nusprendžiau pateikti kelis pasiūlymus ir padiskutuoti apie juos:

    1) 1 arba 3 maršrutą pratęsti Mizarų gatvės kryptimi Mizarų, Sodų, Kalnų gatvėmis ir atgal į centrą Mizarų gatve. Atitinkamai gal būtų tikslinga praleisti stotelę "Gimnazija" ir važiuoti Šv. Jokūbo g., kad perdaug vienoje vietoje nesukinėtis. Praktiškai tai būtų kažkada seniai kursavusio 3 maršruto atkūrimas.

    2) Panaikinti 2D maršrutą, t.y. užsukimą į ligoninę, nes jis panašiai tik orą vežioja.

    3) Jau seniai yra atidarytas Parko tiltas, tad reikėtų iš 4 maršruto padaryti žiedinį su užsukimu į Ateities stotelę ir kai kuriais reisais į Snow areną. Naujoji atkarpa eitų Veisiejų, Aušros, Maironio bei T. Kosciuškos gatvėmis. Žymiai pagerėtų Baltašiškės susisiekimas su miestu bei Ateities gyventojai greičiau galėtų pasiekti Laisvės aikštę.

    4) Optimizuoti 5 maršrutą: panaikinti važiavimą iki Snow arenos (nes bus 4), performuoti pagrindinę trasą į Gailiūnai - "Raigardas" bei atitinkamai suretinti (nes vėlgi 4 perims pagrindinę apkrovą). Kai kuriais reisais pratęsti iki Jaskonių nuo "Raigardo" Bokšto, Bijūnų, Pušyno, Kadagių gatvėmis, toliau kaip 3 maršruto trasa. Kai kuriais reisais nuo Baravykų stotelės pratęsti iki Švendubrės. Atitinkamai panaikinti 4A bei 4B (mano manymu jie išvis niekada nebuvo reikalingi, nes 5 puikiai susitvarkytų).

    5) Atitinkamai sudažninti 6 maršrutą, nes 5 bus suretintas.

    Komentuoti:


  • OneMillion
    replied
    Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
    Į Druskininkų gatves – nauji autobusai
    http://www.manodruskininkai.lt/drusk...uji-autobusai/
    Vinjietės muzika pavogta iš BBC.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Galėjo pakeisti. Bet gal ir nauji mikrobai.
    Nauji.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Galėjo pakeisti. Bet gal ir nauji mikrobai.

    Komentuoti:


  • Valius Kedainietis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ar tik ne iš Kauno mikrobus permetė? Kaune jų perteklius, o Druskininkų kai kurie Crafteriai jau smarkiai sudėvėti.
    Nepanašu. Nauji numeriai ant abiejų

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ar tik ne iš Kauno mikrobus permetė? Kaune jų perteklius, o Druskininkų kai kurie Crafteriai jau smarkiai sudėvėti.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
    Į Druskininkų gatves – nauji autobusai
    http://www.manodruskininkai.lt/drusk...uji-autobusai/
    Nulaužt plunksnas žurnaliūgom už mikrobų vadinimą autobusais, net nepridedant žodžio maži ar mini ar dar kokio nors.

    Komentuoti:


  • Karoleo
    replied
    Į Druskininkų gatves – nauji autobusai
    http://www.manodruskininkai.lt/drusk...uji-autobusai/

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Labai įdomus eksperimentas:

    GYVENTOJŲ DĖMESIUI: pradedami bandomieji važiavimai maršrutu „Druskininkai – Leipalingis“


    Druskininkų savivaldybės administracija informuoja, kad nuo 2016 m. rugsėjo 5 d. pradedami bandomieji važiavimai maršrutu „Druskininkai – Leipalingis“. Autobusas iš Druskininkų išvažiuos 22.10 val. Bandomieji važiavimai vyks du mėnesius iki 2016 m. spalio 31 d. Bandomųjų važiavimu metu bus registruojami keleiviai. Jeigu bus pakankamas keleivių srautas, autobusas važiuos pastoviai.

    Taip pat nuo 2016 m. rugsėjo 5 d. keičiasi:
    Nr. 1 maršruto tvarkaraštis tarp stotelių;
    Nr. 3 maršruto tvarkaraštis, kai autobusas važiuoja pro kapines;
    Nr. 4 maršruto tvarkaraštis;
    Nr. 5 maršruto tvarkaraštis, iš Gailiūnų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dar tos pačios dienos (kaip ir lyno keltuvo nuotraukos) miesto autobusų nuotraukos.







    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.29, 18:40.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Esmė tame, kad jokio komercinio atsipirkimo nebus. Tai brangus žaisliukas, kurį savivaldybė turės išlaikyti. Kol kas, aišku, keleivių yra, nes tai naujiena. Kaip bus ateityje, sunku pasakyti. Kainos vargu ar mažės.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Juo labiau kol tai yra naujovė, tai ir susidomėjimas net už didesnę kainą yra. Po 2-3 metų jau daug kas bus išbandę ir keleivių srautai turėtų sumažėti. Mažesnė kaina paskatintu dažniau pasinaudoti ir pati paslauga veikiausiai taptų rentabilesnė.
    Na tai po 2-3 metų kaina ir sumažės. Jie gi irgi ne durniai, be to jei nenori keltuvu, tai važiuok autobusu, niekas gi nedraudžia.

    Komentuoti:

Unconfigured Ad Widget

Collapse
Working...
X