Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[DRU] Druskininkų viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kas girdėti apie keltuvą? Gal jau greitai atidarymas?

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Kas girdėti apie keltuvą? Gal jau greitai atidarymas?
      Dar tvarkoma pakilimo stotis prie vandens parko, bet jau "stulpai", lynai, kėlimo kapsulės yra, tad nemanau, jog ilgai užtruks.
      Daugiau mano nuotraukų >>>

      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

      Comment


        DRUSKININKAI

        Pavasarį Kautra dar penkiems metams pratęsė sutartį su Druskininkų miesto savivaldybe. Druskininkuose miesto viešasis transprtas pats jauniausias Lietuvoje - vidutinis amžius beveik 5 metai. Kažkada buvo rašyta, jog Druskininkuose oras vežiojimas - ne vasaros metu tai visiška netiesa. Populiariausiuose maršrutuose dažnai vežami ir stovintys keleiviai, apskritai standartinio ilgio miesto autobusai čia daug geriau "sueitų" nei Elektrėnuose.

        Pertrauka Laisvės aikštėje


        1 maršrutas, dirbo du mikroautobusai (vienas piko metu). Nuotraukoje 1A pratęsiamas iki Eglės sanatorijos.


        2 (su visom raidėm) dirbo vienintelis standartinio ilgio autobusas. Važiuojama retai, tad keleivių netrūkdavo.


        Antrasis šiame maršrute dirbęs autobusas


        3 maršruto žemagrindžio mikroautobuso pertrauka. Jau galinių durų viena varčia buvo keista.


        4 maršrutas populiariausias Druskininkuose, jame dirba 3 transporto priemonės, dvi iš jų tądien buvo autobusai.




        Ateities gatvės galinėje stotelėje


        5 maršrutas Raigardo žiede. Vienintelis "ne Drusininkų spalvų" mikroautobusas, greičiausiai paliktas dėl nuomos, nes į užsakymus siųsti su stovimomis vietomis būtų nelogiška. Piko metu 5 maršrute dirbo ir žemagrindis mikroautobusas.


        6 maršruto mikroautobusas


        Druskininkų priemiestiniuose maršrutuose dirba tik dvi transporto priemonės.
        30, 31 važiavo šis mikroautobusas


        Kas dirbo 32 nemačiau, bet ten du reisai per dieną, greičiausiai kažkuris iš šių dviejų.

        33 maršrutas į Leipalingį. Senasis tiltas uždarytas, todėl autobusai suka ratą ir važiuoja naujuoju.
        Daugiau mano nuotraukų >>>

        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

        Comment


          Šauniai viskas sutvarkyta. Galėjo ir į Alytų Kautrą įsileist... Šiaip ar taip, dar kokiais 2007-2008 metais, prisimenu, važinėjo visokie trantai. 6 maršrute buvo Heuliez autobusas.
          Tinklaraštis apie miestus, transportą ir knygas

          Comment


            Parašė taccido Rodyti pranešimą
            Šauniai viskas sutvarkyta. Galėjo ir į Alytų Kautrą įsileist... Šiaip ar taip, dar kokiais 2007-2008 metais, prisimenu, važinėjo visokie trantai. 6 maršrute buvo Heuliez autobusas.
            Heuliez autobusas? Kiek esu matęs nuotraukų, ten dirbo Iveco mikroautobusai.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Geras reportažas. Pagalvojau, kad ir kiti Kautros filialai galėtų turėti skiriamąjį (spalva) autobuso priekio dažymą...

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Heuliez autobusas? Kiek esu matęs nuotraukų, ten dirbo Iveco mikroautobusai.
                Galbūt tai buvo 2006 metais. Pilkas Heuliez.
                Tinklaraštis apie miestus, transportą ir knygas

                Comment


                  Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                  Geras reportažas. Pagalvojau, kad ir kiti Kautros filialai galėtų turėti skiriamąjį (spalva) autobuso priekio dažymą...
                  Kokią schemą, pvz, turėtų Vilkaviškis?
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                    Kokią schemą, pvz, turėtų Vilkaviškis?
                    Manau būtų gražu, jei atitiktų heraldiką - pavyzdžiui Vilkaviškio (raudona lelija mėlyname fone) - mėlynas autobuso priekis ir raudona šoninė linija, Prienų atvirkščiai - (Šv. Jurgis su žirgu rusvos spalvos žirgu ir mantija mėlyname dugne) oranžinis priekis su mėlyna juosta šone.

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      Heuliez autobusas? Kiek esu matęs nuotraukų, ten dirbo Iveco mikroautobusai.
                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      Tuos, kurie dirbo Druskininkų 6 maršrutu, o ne Alytaus Ne taip supratau
                      Tada dar įdomiau - kokie ten buvo Iveco ir kur tos nuotraukos?

                      Comment


                        Buvo šiame forume. Ir Fotobuse: http://fotobus.msk.ru/vehicle/430219/#n484421, ir ne Iveco - http://fotobus.msk.ru/vehicle/279467/#n294043
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Druskininkai. Keltuvas. Atidarytas 2015 lapkričio 27 d., bet niekas nepadarė fotoreportažo. Šių metų balandžio antra pusė.

                          Fotoreportažo nuotraukų seka tokia - centras - arena, prie arenos, kelionė atgal ir stotis centre.

                          Kylame. Vaizdas atgal, centre esančios stoties link.



                          Atgal, virš miško.



                          Pirmyn. Sėdėjau antrame vagonėlyje.



                          Virš Nemuno.



                          Vagonėlių tvirtinimas prie lyno.



                          Vagonėlis arenos stotyje.



                          Vaizdas vidun. Durys automatinės, ne rankomis iš išorės uždaromos.

                          Paskutinis taisė Al1; 2016.05.23, 18:05.

                          Comment


                            Vagonėliai su keleiviais grįžta į centrą. Šviesoforu ir šlagbaumu reguliuojamas automobilių eismas (techninis privažiavimas prie arenos; yra ir įvažiavimo į teritoriją vartai).



                            Kairėje pusėje esantys vagonėliai grįžta į centrą, o dešinėje, tolumoje, važiuoja į areną.



                            Vaizdas stoties šalia arenos link.



                            Vaizdas nuo Nemuno šlaito.



                            Vagonėliai virš arčiau. Atkreipkite dėmesį, kaip prasėda lynas kai vagonėliai vis toliau nuo artimiausios atramos.



                            Baigia kelionę - ties stotimi greitis sumažėja.





                            Iš paradinės pusės.





                            Paskutinis taisė Al1; 2016.05.23, 18:10.

                            Comment


                              Grįžtu atgal. Tolsta arena.



                              Vagonelio viduje.



                              Arenos link.



                              Prasilenkimas pusiaukelėje.



                              Kiti du vagonėliai arenos link.



                              Vagonėlio tvirtinimo prie lyno konstrukcija praeina atramą su lyną laikančiu mechanizmu.



                              Miesto vaizdai pro langą.





                              Artėjama prie stoties.



                              Vaizdas atgal.

                              Paskutinis taisė Al1; 2016.05.23, 18:15.

                              Comment


                                Pasivaikšiojimas prie keltuvo stoties centre. Stotis ir į areną išvykstantys vagonėliai.



                                Vagonėliai virš gatvės.



                                Pasikėlimas.



                                Kol vagonėliai nepasiekia pirmos atramos nuo centrinės stoties, tol greitis mažesnis. Atitinkamai, ir atvykstant, greitis prieš atramą sumažinams ir yra mažesnis leidžiantis. Kadangi ant lyno nejudamai pritvirtinti vagonėliai taip, kad vienu metu du būtų vienoje stotyje, o kiti du - kitoje, tai greitis sumažėja ir tiems vagonėliams, kurie yra prie arenos. Nors ten pavojinga zona tik nuo Nemuno šlaito ir techninio pravažiavimo prie arenos iki stoties.



                                Stoties paviljonas nuo Maironio g.



                                Iš kitos pusės - lyną tempiantis ratas.



                                Kai kėliausi, keleivių buvo nedaug. Po maždaug 40 min., grįžus, jų padaugėjo ir jiems teko laukti eilėje, nes į vagonėlį telpa tik 8 žmonės.





                                Iš arenos atvyksta vagonėliai.



                                Paskutinis taisė Al1; 2016.05.23, 18:22.

                                Comment


                                  Žmonių ten būna tik šeštadieniais, kad eilę stovėti. Šiap mano manymu ganėtinai brangu. 5eur į vieną pusę.

                                  Comment


                                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                    Žmonių ten būna tik šeštadieniais, kad eilę stovėti. Šiap mano manymu ganėtinai brangu. 5eur į vieną pusę.
                                    5 eur į abi puses, į vieną - 3 eur. Kaina iš tiesų didele. Kadangi tai viena iš miesto viešojo transporto rūšių, kaina galėtų būti artimesnė VT vienkartinio bilieto kainai ir siekti 2 ar 2,5 eur už kelionę pirmyn-atgal.

                                    Juo labiau kol tai yra naujovė, tai ir susidomėjimas net už didesnę kainą yra. Po 2-3 metų jau daug kas bus išbandę ir keleivių srautai turėtų sumažėti. Mažesnė kaina paskatintu dažniau pasinaudoti ir pati paslauga veikiausiai taptų rentabilesnė.
                                    Paskutinis taisė sleader; 2016.05.23, 20:50.

                                    Comment


                                      Reiškia atpigo, tikari buvo į vieną pusę

                                      Comment


                                        Juo labiau kol tai yra naujovė, tai ir susidomėjimas net už didesnę kainą yra. Po 2-3 metų jau daug kas bus išbandę ir keleivių srautai turėtų sumažėti. Mažesnė kaina paskatintu dažniau pasinaudoti ir pati paslauga veikiausiai taptų rentabilesnė.
                                        Na tai po 2-3 metų kaina ir sumažės. Jie gi irgi ne durniai, be to jei nenori keltuvu, tai važiuok autobusu, niekas gi nedraudžia.

                                        Comment


                                          Esmė tame, kad jokio komercinio atsipirkimo nebus. Tai brangus žaisliukas, kurį savivaldybė turės išlaikyti. Kol kas, aišku, keleivių yra, nes tai naujiena. Kaip bus ateityje, sunku pasakyti. Kainos vargu ar mažės.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X