Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektroninis bilietas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Arunasx
    replied
    Vilniuje ir Klaipėdoje – vieningos atsiskaitymo sistemos


    http://www.vilnius.lt/index.php?240865500

    p.s. vieninga liberalų atsiskaitymo sistema. Kaunas iš principo negali būti prijungtas

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Haski Rodyti pranešimą
    O tai kaip ankščiau buvo su ta apskaita kai nebuvo kokių tai e. bilietų ir e. komposterių? Vienkartinis bilietukas nusipirktas kioske ir atžymėtas mechaniniame krokodile statistikos nevedė? Labai jau sureikšminat kažkaip..
    šiokia tokia statistika buvo manau, nes vairuotojai parduodami bilietus turėdavo tokioj knygelėje rašyti kiek kiekvieną dieną ir kokių bilietų parduodavo.
    Nebuvo normalios statistikos todėl ir važiuodavo kaip kurie autobusai kas 5 minutes o kiti aplamai kas 30 min ar net kas valandą neatsižvelgiant į realų skaičių pagal poreikį.

    Komentuoti:


  • Haski
    replied
    O tai kaip ankščiau buvo su ta apskaita kai nebuvo kokių tai e. bilietų ir e. komposterių? Vienkartinis bilietukas nusipirktas kioske ir atžymėtas mechaniniame krokodile statistikos nevedė? Labai jau sureikšminat kažkaip..

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Man truputį keista, kad atlyginimas vairuotojo-kontrolieriaus susideda iš atlyginimo už vairavimą ir priedo už kontroliavimą. Jeigu pareigos vairuotojas-kontrolierius, tai pareigybinėse instrukcijose turi būti nurodyta kokias pareigas atlieka, tarp jų vairavimas ir kontroliavimas už kuriuos mokamas bendras vairuotojo-kontrolieriaus atlyginimas. Jeigu atliktų dar autobuso valymo funkciją, tai sutinku, kad priedas tada papildomas už papildomą valymo darbą. Tad manau, kad vairuotojas-kontrolierius turi atlikti abi funkcijas pilnai ir tinkamai, o ne galvoti, kad už kontroliavimą mažai moka, tai tik vairuosiu
    alga susideda tik iš vairavimo ir parduotų bilietų t.y. surinktų pinigų o apie žiūrėjimą ir kontroliavimą keleivių pareigybinėse aplamai nėra nieko parašyta + dar 20% priedas už gerą darbą t.y. iš sustojimų ne per greit išvažiavimą tinkamas keleivių vežimas ir įlaipinimas išlaipinimas ir vidinės taisyklės autobuso plovimas ir pan. O tas vairuotojas-kontrolierius atsiradęs iš oro niekur jis nekonfiguruoja kaip kurie vairuotojai žiūri vien dėl to kad ir keli centai prie algos yra gerai o kitiems tie centai yra vienodai.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
    todėl ateityje turėtų būti lėtinami maršrutai kad vairuotojai turėtų laiko patikrinti ar visi atsižymi bilietus. Manau menkas yra priedas vairuotojams už priskirtą kontrolę daugiau mokėtų tai visi žiūrėtų. Šiuo metu apie 50 eurų tik gaunama
    Ateityje važinės autonominiai autobusai, todėl vairuotojas turės daug laiko ramiai visus bilietus patikrinti.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
    todėl ateityje turėtų būti lėtinami maršrutai kad vairuotojai turėtų laiko patikrinti ar visi atsižymi bilietus. Manau menkas yra priedas vairuotojams už priskirtą kontrolę daugiau mokėtų tai visi žiūrėtų. Šiuo metu apie 50 eurų tik gaunama
    Man truputį keista, kad atlyginimas vairuotojo-kontrolieriaus susideda iš atlyginimo už vairavimą ir priedo už kontroliavimą. Jeigu pareigos vairuotojas-kontrolierius, tai pareigybinėse instrukcijose turi būti nurodyta kokias pareigas atlieka, tarp jų vairavimas ir kontroliavimas už kuriuos mokamas bendras vairuotojo-kontrolieriaus atlyginimas. Jeigu atliktų dar autobuso valymo funkciją, tai sutinku, kad priedas tada papildomas už papildomą valymo darbą. Tad manau, kad vairuotojas-kontrolierius turi atlikti abi funkcijas pilnai ir tinkamai, o ne galvoti, kad už kontroliavimą mažai moka, tai tik vairuosiu

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    O aš matau, kad bilietus žymisi čiut daugiau nei pusė įlipančių, visi kiti lyg niekur nieko praeina.

    Nekart buvau patekęs į situaciją, kai pareigingas keleivis, norėdamas atsižymėti bilietą, kiek užtrunka prie skaitytuvo. Įlaipinimas į autobusą susistabdo, tada jau pats vairuotojas paragina nesižymėti, sako, kad arba skaitytuvai neveikia, arba "nežymėk, kontrolės nebus" (taip, būtent taip kartą buvo pasakyta).

    Tiesa, buvau kartą pats užsitraukęs riebaus paršo iš KlAPo nemalonę, kai įlipau ir neatsižymėjau (buvau vienintelis įlipantis).
    todėl ateityje turėtų būti lėtinami maršrutai kad vairuotojai turėtų laiko patikrinti ar visi atsižymi bilietus. Manau menkas yra priedas vairuotojams už priskirtą kontrolę daugiau mokėtų tai visi žiūrėtų. Šiuo metu apie 50 eurų tik gaunama

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė keleivinis Rodyti pranešimą
    Briedi, atrodo, kad nevažinėji autobusais Klaipėdoje. Nes aš kiek matau, tai visi (na, beveik 90 proc.) - nesvarbu, ar kartiniais, ar terminuotais glaudžia prie komposterio korteles. Jei didelė eilė, žmonės pereina į salono vidurį prie laisvo komposterio.
    KlAP'e yra keletas vairuotojų, kurie atidžiai žiūri, ar žmonės atsižymi bilietus, teko pačiam susidurt. Privatininkams nusispjaut.
    O aš matau, kad bilietus žymisi čiut daugiau nei pusė įlipančių, visi kiti lyg niekur nieko praeina.

    Nekart buvau patekęs į situaciją, kai pareigingas keleivis, norėdamas atsižymėti bilietą, kiek užtrunka prie skaitytuvo. Įlaipinimas į autobusą susistabdo, tada jau pats vairuotojas paragina nesižymėti, sako, kad arba skaitytuvai neveikia, arba "nežymėk, kontrolės nebus" (taip, būtent taip kartą buvo pasakyta).

    Tiesa, buvau kartą pats užsitraukęs riebaus paršo iš KlAPo nemalonę, kai įlipau ir neatsižymėjau (buvau vienintelis įlipantis).

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Kauno mąstais gal ir tragiška kažkas, bet žinokit, kad sostinėje su tuo yra kur kas prasčiau. Tuo tarpu siūlau jums kasdien pranešinėti, su kokiu autobusu dirbsit, kad niekas netyčia su jumis nevažiuotų, nes:
    a) pasens ir numirs, kol vilksitės;
    b) pateks į avariją ir rimtai susižeis.
    tam ir yra pasirinkimas jei nepatinka kaip veža galima išlipt ir palaukt sekančio gal geriau ar greičiau veš ir kam čia skleist nepasitenkinimą?

    beje rimtai buvo nusivertė boba ir neturėjo bilieto tai iš jos už nutrauktą maršrutą (praradau apie 3 valandas darbo) gavau kompensaciją 65 litų (tiksliau išsireikalavau teismo keliu).
    Paskutinis taisė egiscrypth; 2016.09.25, 11:12.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
    o pačių autobusų tragiška tech būkle irgi?
    Kauno mąstais gal ir tragiška kažkas, bet žinokit, kad sostinėje su tuo yra kur kas prasčiau. Tuo tarpu siūlau jums kasdien pranešinėti, su kokiu autobusu dirbsit, kad niekas netyčia su jumis nevažiuotų, nes:
    a) pasens ir numirs, kol vilksitės;
    b) pateks į avariją ir rimtai susižeis.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
    Pasitikiu Kauno vairuotojais
    o pačių autobusų tragiška tech būkle irgi?

    Komentuoti:


  • keleivinis
    replied
    Briedi, atrodo, kad nevažinėji autobusais Klaipėdoje. Nes aš kiek matau, tai visi (na, beveik 90 proc.) - nesvarbu, ar kartiniais, ar terminuotais glaudžia prie komposterio korteles. Jei didelė eilė, žmonės pereina į salono vidurį prie laisvo komposterio.
    KlAP'e yra keletas vairuotojų, kurie atidžiai žiūri, ar žmonės atsižymi bilietus, teko pačiam susidurt. Privatininkams nusispjaut.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
    o esi taip įsitikinęs kad saugiai pasieksi kelionės tikslą? nebus avarijos? kad nesiregistruoji prie to autobuso?
    o kad būtina bus žymėtis nesvarbu koks ar nuolatinis ar pinigais papildytas yra planuose jau.
    Pasitikiu Kauno vairuotojais

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Tai vien tik pagal elektroninių bilietų žymėjimą sprendžia, kiek važiuoja keleivių? Kelis kartus pasodinti į autobusą žmogų, kuris paskaičiuotų keleivius, neįmanoma?

    Vairuotojai į grafikus nekreipia dėmesio, o keleiviai nekreipia dėmesio į bilieto žymėjimą. Lygybė? Lygybė.
    nežinau ar galima čia skaityt kaip lygybė. Tiesiog toks vidinis vairuotojų streikas nes už tas minutes prarastas užsivėlavus vairuotojams nemokami pinigai todėl ir nekreipiamas dėmesys ar jau laikas išvažiuot atlaukia pagal grafiką tas numatytas daleiskim 5 ar 8 ar 10 minučių.
    o tas žmogelis kuris buvo sugalvojęs bausti vairuotojus už vėlavimą dabar yra paduotas į teismą.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
    pvz koks nors autobusas išvažiuoja 7:10 7:30 ir 7:50 paimami viso maršruto bendras keleivių kiekis daleiskim 250 keleivių reiškiasi užtenka 3 autobusų į valandą jei keleivių tik 150 tada jau mažintų iki 2 ir t.t.
    mano galvą tas žymėjimasis yra labai svarbus pvz dirbtum naktiniam klube apsauginiu ir niekas nerodydamas dokumento ar yra pilnametis eitų tau nieko nerodydamas.
    dabar niekas nekreipia dėmesio į tą grafiką į atsilikimą jei užsivėluoja 10 min tai tiek ir išvažiuoja vėliau į sekantį reisą.
    Tai vien tik pagal elektroninių bilietų žymėjimą sprendžia, kiek važiuoja keleivių? Kelis kartus pasodinti į autobusą žmogų, kuris paskaičiuotų keleivius, neįmanoma?

    Vairuotojai į grafikus nekreipia dėmesio, o keleiviai nekreipia dėmesio į bilieto žymėjimą. Lygybė? Lygybė.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Aš sakiau, kad vien dėl to jo nesižymiu? Su teksto suvokimu problemos.

    Ar tu įsivaizduoji, jeigu visi taip sąžiningai žymėtųsi, kiek autobusas užsistovėtų stotelėje? Tie pasenę skaitytuvai tik po 3-5 sekundžių supypsi. O į autobusą sulipti reikia pro priekines duris, kur atidaroma dažniausiai tik viena varčia. O spręsti apie keleivių skaičių maršrute vien tik pagal elektroninio bilieto atsižymėjimus yra kvaila. Būna stotelė, kur visi įlipa tik su elektroniniais, būna, kad tik su popieriniais. Ir ką tada? Naikinam maršrutą?
    pvz koks nors autobusas išvažiuoja 7:10 7:30 ir 7:50 paimami viso maršruto bendras keleivių kiekis daleiskim 250 keleivių reiškiasi užtenka 3 autobusų į valandą jei keleivių tik 150 tada jau mažintų iki 2 ir t.t.
    mano galvą tas žymėjimasis yra labai svarbus pvz dirbtum naktiniam klube apsauginiu ir niekas nerodydamas dokumento ar yra pilnametis eitų tau nieko nerodydamas.
    dabar niekas nekreipia dėmesio į tą grafiką į atsilikimą jei užsivėluoja 10 min tai tiek ir išvažiuoja vėliau į sekantį reisą.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Man patinka tavo logika. Nesižymėti bilieto vien dėl to, kad KKT viešai neskelbia stotelių statistikos...
    Aš sakiau, kad vien dėl to jo nesižymiu? Su teksto suvokimu problemos.

    Ar tu įsivaizduoji, jeigu visi taip sąžiningai žymėtųsi, kiek autobusas užsistovėtų stotelėje? Tie pasenę skaitytuvai tik po 3-5 sekundžių supypsi. O į autobusą sulipti reikia pro priekines duris, kur atidaroma dažniausiai tik viena varčia. O spręsti apie keleivių skaičių maršrute vien tik pagal elektroninio bilieto atsižymėjimus yra kvaila. Būna stotelė, kur visi įlipa tik su elektroniniais, būna, kad tik su popieriniais. Ir ką tada? Naikinam maršrutą?

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Man patinka tavo logika. Nesižymėti bilieto vien dėl to, kad KKT viešai neskelbia stotelių statistikos...
    niekas nesižymi ir po to verkšlena kodėl autobusai važiuoja po 1 ar po 2 į valandą.
    Yra planuos kad nesvarbu koks bus bilietas būtina bus jį žymėtis tik tada bus galiojantis. Šiaip ir dabar nepasižymėjus bilieto ir įvykus kokiam įvykiui susižeidus ar kaip kitaip iš draudimo negausi jokios išmokos ir dar reikia internetu bilietą užsiregistruoti savo vardu.
    o kaip sakai kad vairuotojai dėję ant kontrolės yra didelė tiesa nes labai maži pinigai už tai gaunami nuo pilno 80 centų bilieto apie 5 centai į kišenę.
    Paskutinis taisė egiscrypth; 2016.09.24, 15:18.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Teoriškai. O praktiškai? Glausk neglaudęs, niekas nuo to nepasikeis. Kontrolė tik patikrina ar bilietas papildytas. Gali sakyti kad ten statistikos vedamos kokios tai. Tik jų jau seniai KKT neskelbia. Tad kodėl keleivis, turėdamas terminuotą bilietą, turi jį žymėtis? Taip tik gaištamas laikas tų keleivių, kurie turi kartinius ir nori juos atsižymėti. Vairuotojai irgi visi iki 1 padėję ant keleivių bilietų kontrolės. Taip kad nesąmonių neskleidžiu.
    Man patinka tavo logika. Nesižymėti bilieto vien dėl to, kad KKT viešai neskelbia stotelių statistikos...

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Esi didelis viešojo transporto entuziastas ir nesupranti kam reikia atsižymėti, jei net ir turi mėnesinį bilietą. Manau, kad yra nagrinėjami keleivių srautai ir reguliuojami maršrutai pagal tai. O va tokio tinginio kaip tu nemato sistemoje. Jeigu visi 50 keleivių nesižymėtų pastoviai važiuojančių tuo pačiu maršrutu, tai manau po metų neliktų to maršruto. O ir beje kaip tada įleidžia vairuotojas-kontrolierius tave į autobusą?
    todėl kad turbūt šoka vos atsidarius vidurinėms ar galinėms durim

    Komentuoti:

Working...
X