Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[MAR] Marijampolės viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [MAR] Marijampolės viešasis transportas

    O stai Marijampoles miesto autobusai. Na, liudnas vaizdas ir Marijampoleje. Merdeja keleiviu pervezimas mieste. Autobusai kursuoja karta per valanda, piko metu siek tiek dazniau - pora kartu.




    #2
    na Ikarus'as dar atrodo tikrai puse velnio. O Paz'iku Sirvuntu AP turi sociai ir dauguma kursuojantys.

    Comment


      #3
      Marijampoleje

      Idomu, ar patogu vaziuoti tokiu paplatintu mikroautobusu? Gal jau greiciau midibusu.



      Privatus priemiestinis MB

      Comment


        #4
        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Privatus priemiestinis MB

        Atvaizdas
        Nemačiau tokios modifikacijos Mersedeso.
        O pasirodo tai yra O303

        Comment


          #5
          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
          Nemačiau tokios modifikacijos Mersedeso.
          O pasirodo tai yra O303

          Atvaizdas
          Tokiu (su kietomis sedynemis priemiescio-miesto) turi ir Rokiskio AP.

          Comment


            #6
            Vidurines durys atrodo is Ikaruso paimtos

            Comment


              #7
              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Marijampoleje

              Idomu, ar patogu vaziuoti tokiu paplatintu mikroautobusu? Gal jau greiciau midibusu.
              Atvaizdas



              Privatus priemiestinis MB

              Atvaizdas
              Tokį mikroautobusą-autobusą matau dažnai. O tas MB yra Mercedes-Benz O303-11UHE, Vilniuje tokį irgi yra - "Alsva" priklausantis autobusas stovėdavo/stovi T.Narbuto g. prie naujųjų Karoliniškių daugiabučių.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                #8
                Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                Vidurines durys atrodo is Ikaruso paimtos
                Nei velnio. Uztat Marijampoles ar tai Vilkaviskio AP apie 2000 turejo LAZ4202 (primiescio-miesto, dvieju duru) su Ikarus 260/280 durimis.

                Dar pridursiu, kad Rokiskyje tie MB vazineja ir miesto marsrutais.

                Comment


                  #9
                  gal kas turit patirti, kur butu galima gauti info apie kebula pagal VINa ?

                  Comment


                    #10
                    https://www.eregitra.lt/tp_paiesk/Index.php - čia viskas ko tau reikia . Tiesa, Regitroje yra autobusai registruojami pagal važiuoklę, o ne pagal kėbulą (autobusai yra vadinami ne pagal važiuoklės, o pagal kėbulo gamintoją). Jei turi kokių VIN ir gali apibūdinti juos turinčius autobusus, rašyk man į asmenines žinutes, gal ką nors sukrapštysiu.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      #11
                      Miesto visuomeninis transportas Marijampolėje

                      Mieste šiais maršrutais kursuoja „Marijampolės autobusų parko“ autobusai ir mikroautobusai:

                      Nr. 2 Kumelionys - Degučiai – Mokolai D.D
                      Nr. 2B Naujosios kapinės – Degučiai – Kumelionys Šešt.
                      Nr. 3 Stadionas – Dainavos g. D.D.
                      Nr. 6 Mokolai – Degučiai – Kvietiškis D.D.
                      Nr. 6B J. Basanavičiaus a. - Mokolai - Degučiai - Aušros g. Sekmad.
                      Nr. 9 Degučiai – Mokolai - Kolektyviniai sodai – Naujosios kapinės D.D.
                      Nr. 10 Autobusų parkas – Mokolai - Autobusų parkas D.D.
                      Nr. 11 Aušros g. – „Pieno konservai“ D.D.

                      A. Bižienės įmonė aptarnauja 16-tą maršrutą.
                      Nr. 16 Patašinė - Trakiškiai – Kvietiškis D.D ir šešt.

                      Taip pat neaišku dėl 6 ir galbūt 6B maršruto, kurį aptarnauja autobusas be parko emblemų, garažo numerio. Bet jame išduodamas autobusų parko talonėlis.

                      Formaliai visi šie maršrutai yra autobusų, tačiau 3 ir 10 maršrute dirbo mikroautobusai.

                      Formaliai autobusų maršrutą Nr. 4 Skaisčiūnai – Karaliaučiaus g. – Degučiai – „Kraitenė“ (D.D. ir šešt.) realiai aptarnauja privataus vežėjo mikroautobusai.
                      Dar yra ir 1 bei 8 maršruto maršrutiniai taksi.

                      Nr.1 Naujosios kapinės – Degučiai – Kvietiškis
                      Nr. 8 Puskelniai - ??? Nežinau.

                      Bet nei vieno jų nemačiau, nors tvarkaraščiai stotelėse kabo, taip pat jie yra ir Marijampolės savivaldybės interneto puslapyje (išskyrus 8). Čia taip pat patalpinti ir priemiesčio maršrutų tvarkaraščiai

                      http://marijampole.lt/vid.php3?menu_id=725&lang=lt

                      Internete nėra 3 maršruto tvarkaraščio, nors mikroautobusą, kursuojantį šiuo maršrutu, mačiau. Internete pateikti tvarkaraščiai ne visai sutampa su esančiais stotelėse - keli reisai yra panaikinti. Be to, internete pateikti tvarkaraščiuose nurodyta, kuriomis dienomis važiuoja VT. Kai kuriose stotelėse nėra parašyta, kad autobusai važiuoja tik darbo dienomis. O gal jie važinėja ir poilsio dienomis? Nors tai mažai tikėtina.


                      Pažvelgus į tvarkaraščius, susidaro niūrus miesto transporto vaizdas. Autobusai ir mikroautobusai beveik nekursuoja sekmadienį. Išskyrus 6B autobusą; tačiau tik trys pilni jo reisai ir ketvirtasis – sutrumpintas, ir maršrutinį taksi Nr. 1. Bet, kaip minėjau, jokių šio maršruto mikroautobusų nemačiau.
                      Šeštadienį situacija šiek tiek geresnė – penki (vienas iš jų sutrumpintas) 2B autobuso reisai, aštuoni 16 autobuso reisai ir septyni 4 maršruto mikroautobuso reisai.
                      Darbo dienomis autobusų ir mikroautobusų maršrutai yra skirti tik nuvežti varganus dirbančiuosius iš gyvenamųjų rajonų į darbą centrinėje miesto dalyje ir į pramonės įmones bei parvežti namo. Taip pat vežti pensininkus, neįgaliuosius, moksleivius. Paskutiniai autobusų ir mikroautobusų reisai baigiami iki 19.30. Pro autobusų ir geležinkelio stotį važiuoja tik 2 maršruto autobusas ir tai retai.
                      Visuose maršrutuose dirba tik po vieną transporto priemonę, išskyrus 4 maršrutą, kurį aptarnauja du privatūs mikroautobusai. Iš tiesų tai aš mačiau tik vieną mikroautobusą, nes antrasis mikroautobusas maršrute reikalingas tik dviem reisams – vienam ryte, o kitam - per pietus.
                      Su penkiais miesto autobusų maršrutais darbo dienomis susitvarko tik keturi autobusai! Taip pat du autobusų parko mikroautobusai.
                      Taigi, Marijampolėje visi mano matyti miesto autobusai buvo „Neoplan“ midibusai, du mažesni, du šiek tiek didesni.

















                      Deja, pernai vasarą matyto 10 maršruto Ikarus 260 šiemet nemačiau.



                      O ir patį 10 maršrutą aptarnavo mikroautobusas. Toks pats MB važiavo ir 10 maršrutu.



                      Iš teigiamų dalykų galima paminėti tik tai, kad pagrindinėse stotelėse yra pavilijonai, o beveik visose stotelėse yra iškabinti tvarkaraščiai. Nors kai kurie gali būti ir šiek tiek pasenę. Beje, kaip vienintelį teigiamą miesto transporto ypatybę, stotelių pavilijonus, marijampoliečiai paminėjo ir (berods) 2008 m. VGTU atliktoje miesto transporto studijoje. Taigi, studijos išvados tokios – miesto VT maršrutų yra per daug, jie per daug painūs (numeracija, trasos) ir neatitinka keleivių poreikių. Autobusai per dideli, o miesto VT naudojasi tik apie 12 proc. gyventojų. Todėl studijos rengėjai rekomendavo mieste organizuoti 5 miesto maršrutus, o vietoj autobusų paleisti mikroautobusus (pagal studijos rengėjus tai būtų 14 vietų „autobusai“). Studijoje buvo tiriami ir priemiestiniai maršrutai.
                      Taigi, pasiremdama studijos išvadomis ir rekomendacijomis, Marijampolės savivaldybė 2009 05 25 priėmė sprendimą reorganizuoti priemiestinio ir miesto autobusų eismą. Tuo pačiu sprendimu buvo patvirtinti ir nauji priemiesčio bei miesto maršrutai. Realiai buvo reorganizuoti tik priemiesčio maršrutai. Miesto maršrutai kol kas nėra reorganizuoti. Galbūt nutarimas pakeistas? Taigi, pagal naująją tvarką mieste turėtų būti 9 nauji miesto maršrutai. Iš dalies tai būtų pertvarkyti senieji, bet būtų ir naujų.
                      Šešiolika (pagal minėta savivaldybės sprendimą, jei vėliau nebuvo pakeitimų), reorganizuotų priemiestinių maršrutų galima suskirstyti į dvi grupes – tolimojo priemiesčio, išvykstantys iš autobusų stoties (du iš jų vyksta per miestą ir užsuka į autobusų stotį), ir artimojo – vykstantys per miestą. Iš tiesų aš nežinau, ar tokie, besidriekiantys per miestą, o ne prasidedantys ir pasibaigiantys stotyje, maršrutai buvo iki reorganizacijos.
                      Artimojo priemiesčio maršrutai veža keleivius ir mieste, taigi, papildo retus miesto VT reisus. Šių maršrutų numeracija prasideda nuo 20, juos aptarnauja privatus vežėjai. Visuose maršrutuose dirba mikroautobusai.
                      Tikriausiai miesto maršrutiniai taksi Nr. 1 ir 8 buvo panaikinti reorganizavus priemiesčio maršrutus, nes yra artimojo priemiesčio maršrutai ir į Naująsias kapines, ir į Puskelnius (sodus).
                      Tolimojo priemiesčio maršrutus taip pat aptarnauja mikroautobusai, nors yra ir keli midibusais aptarnaujami maršrutai. Praktiškai visus tolimojo priemiesčio maršrutus taip pat aptarnauja privatininkai, nors negaliu paneigti, kad nėra maršruto (-ų), kuriuos aptarnautų „Marijampolės AP“.
                      Artimojo priemiesčio maršrutų tvarkaraščių miesto stotelėse nėra. Nebent galinėse, nors mažai tikėtina, nes net pačiame centre jų nėra. Tolimojo priemiesčio autobusai stoja tik keliose stotelėse mieste. Jose yra pakabinti jų tvarkaraščiai.
                      Artimojo priemiesčio mikroautobusai kursuoja maždaug pora kartų per valandą. Tačiau ne visų maršrutų. Iš tiesų aš jais per daug nesidomėjau.

                      Miesto autobuso bilieto kaina 1,60 Lt. Bilietai parduodami autobuse. Kasos aparatų nėra. Vairuotojas, pardavęs bilietą, pats jį pažymi mechaniniu komposteriu. Tokia pati tvarka ir „Marijampolės AP“ miesto mikroautobusuose. Aišku, yra ir mėnesiniai bilietai.
                      Turbūt tiek pat kainuoja ir kelionė priemiestiniu mikroautobusu miesto ribose.
                      Paskutinis taisė Al1; 2010.08.07, 16:55.

                      Comment


                        #12
                        Nuotraukos iš Marijampolės:

                        Hino RB 145S (būčiau dėkingas, jeigu nurodytumėte, kuriam parkui priklauso)


                        Autorido MB O 309


                        A. Biežienės įmonei priklausanti Setra S213




                        Vilkaviškio AP MB 614


                        Marijampolės AP MB O 303


                        Neoplan N 4007




                        MB mikroautobusas (būčiau dėkingas, jeigu nurodytumėte, kokiam operatoriui priklauso)


                        "Vienas rečiausių" eksponatų Lietuvoje Ford Transit FT 330 (būčiau dėkingas, jeigu nurodytumėte, kokiam operatoriui priklauso)


                        MB O 611 (būčiau dėkingas, jeigu nurodytumėte, kokiam operatoriui priklauso)


                        Temsa Opalin 9 autobuse nebuvo jokios lentelės su maršrutu, nors keleivius paėmė... (būčiau dėkingas, jeigu nurodytumėte, kokiam operatoriui priklauso)


                        Neoplan N 4010


                        MB 1120


                        Šakių AP Hyundai Aero Town


                        Atnaujintą visą fotogaleriją galite rasti http://www.autobusas.ucoz.com/index/fotogalerija/0-8
                        Daugiau mano nuotraukų >>>

                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                        Comment


                          #13
                          [MAR] Marijampolės viešasis transportas

                          Marijampolės miesto ir priemiesčio viešasis transportas: diskusijos ir fotogalerija

                          ----------------------------------------------------------------------------

                          Kur galima rasti Marijampolės viešojo transporto tvarkaraštį?
                          Paskutinis taisė Mettal; 2012.07.11, 12:26.

                          Comment


                            #14
                            Pernelyg sudėtinga viešojo transporto maršrutų sistema
                            Atlikti Marijampolės miesto ir priemiesčio keleivinio transporto sistemos tyrimai
                            Šį rudenį Marijampolės savivaldybės administracijos užsakymu Vilniaus Gedimino technikos universiteto mokslininkai, talkinami savo studentų, atliko Marijampolės savivaldybės vietinio (miesto ir priemiesčio) reguliaraus susisiekimo keleivinio transporto sistemos tyrimus. Tyrimai apėmė visų nuosavybės formų ir maršrutų miesto, priemiesčio autobusus ir maršrutinius taksi.

                            Mieste tirta 8 autobusų maršrutai, 13 maršrutinių taksi ir 14 priemiestinių autobusų maršrutų. Anot tyrimo autorių, darbą apsunkino sudėtinga viešojo transporto maršrutų sistema ir ypač atskirų transporto priemonių statuso keitimas paros ir savaitės metu. Buvo nustatyta, kad maršrutiniai taksi per parą vidutiniškai perveža 2 704 keleivius, miesto autobusai 1 605 keleivius, o priemiestiniai autobusai – 1 551 keleivį. Maršrutinį tinklą sudaro pagrindinės Marijampolės miesto gatvės: Kauno – Vytauto, Vilkaviškio – Gedimino, R. Juknevičiaus ir kt. Taigi paaiškėjo, kad viešuoju transportu naudojasi tik maždaug 12 proc. visų savivaldybės gyventojų. Galima daryti išvadą, kad maršrutai, grafikai nėra gyventojams patogūs, o patys atstumai greičiausiai per maži. Tyrimo atlikėjai galėjo pagirti tik autobusų laukimo stoteles – jos atitinka keleivių lūkesčius.

                            Mokslininkai padarė išvadas, kad šiuo metu viešasis transportas Marijampolėje organizuotas neracionaliai, transporto priemonių talpa neatitinka keleivių srauto, todėl būtina keisti ne tik viešojo transporto maršrutus, bet ir kitaip organizuoti patį eismą. Universiteto specialistai pasiūlė sudaryti 5 pagrindinius maršrutus ir juos papildyti priemiestiniais maršrutais pagal atitinkamas kryptis: Kauno, Vilkaviškio, Kalvarijos, Krosnos, Prienų. Vežėjus, ketinančius dirbti Marijampolės miesto ir priemiesčio keleivinio transporto srityje, siūlyta samdyti organizuojant viešus konkursus.


                            Remdamasi padarytomis specialistų išvadomis, Marijampolės savivaldybės taryba turės apsispręsti, kuriuos visuomenei būtinus maršrutus turės kompensuoti kaip socialinę paslaugą. Be to, mokslininkų siūlymu, reikės suformuoti specialistų grupę, kurių pareiga būtų kontroliuoti viešąjį keleivinį transportą ir siūlyti optimaliausius variantus. Autobusų parkas bus priverstas keisti didelius neekonomiškus autobusus į mažesnius (turintys 14 sėdimų vietų su stovinčiais keleiviais – patys tinkamiausi Marijampolei). Privatiems vežėjams būtų tikslinga pasiūlyti komerciškai naudingus ir gyventojų pageidaujamus maršrutus.
                            Šaltinis: Žiūrėti >>>čia
                            Paskutinis taisė Furbo; 2010.08.05, 19:46.

                            Comment


                              #15
                              Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                              Kur galima rasti Marijampolės viešojo transporto tvarkaraštį?
                              http://marijampole.lt/vid.php3?menu_id=725&lang=lt

                              „Parsisiųsk ir pavartyk PDF“ - neįtikėtinai „gerai“ sugalvota.

                              Comment


                                #16
                                Čia nauji tvarkaraščiai. Miesto ir priemiesčio.
                                http://marijampole.lt/vid.php3?menu_id=725&lang=lt

                                Priemiestiniai maršrutai (jei maršrutas neprasideda autobusų stotyje), į autobusų stotį neužsuka, o važiuoja per miestą su sustojimais miesto stotelėse. Tik juos reikia stabdyti, nes ne visose stotelėse nestabdomi stoja. Veža keleivius ir miesto ribose. Priemiestinius maršrutus ne iš autobusų stoties aptarnauja mikroautobusai.
                                O miesto maršrutai, aptarnaujami autobusų, yra 2, 2B, 6, 6B, 9 ir 16. Bilietus pirkti reikia pas vairuotoją. Kitais miesto maršrutais važinėja mikroautobusai.
                                Mieste veža "Marijampolės autobusai" (2, 2B ir 9 maršrutai bei 10, 11 ir 3 miroautobusų) ir A.Bižienės paslaugų ir prekybos įmonė (6 ir 16 autobusai ir kai kurie mikroautobusai).
                                Paskutinis taisė Al1; 2010.08.05, 19:57.

                                Comment


                                  #17
                                  Miesto maršrutas Nr. 6 Mokolai - Degučiai - Kvietiškis (darbo dienomis)
                                  Miesto maršrutas Nr. 2 Kumelionys - Degučiai - Mokolai (darbo dienomis)
                                  Miesto maršrutas Nr. 10 Autobusų parkas - Mokolai - Autobusų parkas (darbo dienomis)Miesto maršrutas Nr. 11 Aušros g. - Pieno konservai (darbo dienomis) Kodėl šitie maršrutai tik darbo dienom?Keleivių nėra?


                                  Šitie tik sekmadieniais
                                  Miesto maršrutas Nr. 2 B Naujosios Kapines - Degučiai - Kumelionys (sekmadieniais)
                                  Miesto maršrutas Nr. 6B J.Basanavičiaus a. - Mokolai - Degučiai - Aušros g. (sekmadieniais)

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                                    Miesto maršrutas Nr. 6 Mokolai - Degučiai - Kvietiškis (darbo dienomis)
                                    Miesto maršrutas Nr. 2 Kumelionys - Degučiai - Mokolai (darbo dienomis)
                                    Miesto maršrutas Nr. 10 Autobusų parkas - Mokolai - Autobusų parkas (darbo dienomis)Miesto maršrutas Nr. 11 Aušros g. - Pieno konservai (darbo dienomis) Kodėl šitie maršrutai tik darbo dienom?Keleivių nėra?


                                    Šitie tik sekmadieniais
                                    Miesto maršrutas Nr. 2 B Naujosios Kapines - Degučiai - Kumelionys (sekmadieniais)
                                    Miesto maršrutas Nr. 6B J.Basanavičiaus a. - Mokolai - Degučiai - Aušros g. (sekmadieniais)
                                    Važiuoja tada, kada yra keleivių. Ypač mažesniuose miestuose neapsimoka kursuot visiems maršrutams. Sekmadieniais paprastai judėjimas būna pasyviausias... Pagal tai ir maršrutai sudėlioti. Sekmadieniais greičiausiai kursuoja specialūs maršrutai, kurių trasos apima kelis kitomis dienomis kursuojančius maršrutus.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      #19
                                      Todėl kad kaimas. Todėl žmonės ir nesinaudoja VT, nes jis skirtas tik pensininkams darbo dienomis nuvežti į polikliniką, savivaldybę, turgų ar "Maximą", o sekmadieniais į bažnyčią ir kapines. Dar juodadarbiams, dirbantiems už minimumą ar dar mažiau į darbą pramoniniame rajone.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2010.08.06, 15:36.

                                      Comment


                                        #20
                                        Marijampolė - ne toks jau ir kaimas. Turėtų čia VT naudotis ir moksleiviai bei ne vien juodadarbiai.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment

                                        Unconfigured Ad Widget

                                        Collapse
                                        Working...
                                        X