Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Viešojo transporto istorija

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Vilniaus AP. Žurnalas "Švyturys" 1951m.

    Comment


      #42
      Labai netikėtai atradau Stokholmo nuotrauką su tramvajais Stureplan:


      Trams on Stureplan in Stockholm in 1949. by Stockholm Transport Museum Commons, on Flickr

      1949 metai.
      Exp@nding h¤rizons

      Comment


        #43
        Į Lietuvos kelių muziejų sugrįžo „Cirkas“

        Lietuvos kelių muziejaus ekspoziciją Vievyje papildė autobusas KAG-3, kurį restauravo VĮ „Šiaulių regiono keliai“ mechanikas Petras Motiejūnas, skelbiama pranešime spaudai.

        Šis muziejaus eksponatas – specialiai kelių tarnyboms pagaminta modifikacija KAG-33 KT, kurios vagoninio tipo kėbulas suskirstytas į tris atskirtas sekcijas – vairuotojo kabiną, 5 sėdimų vietų patalpą darbininkams ir su atskiromis durimis iš galo pakankamai erdvią patalpą įrankiams, įvairiam inventoriui bei medžiagoms. Darbininkams skirtoje sekcijoje taip pat iš vienos pusės įrengtos durys,
        viduje – sėdynė per visą mašinos plotį.
        Šiuo kelininkams skirtu autobusu galėjo važiuoti 7 žmonės.
        http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...-cirkas-405101
        Paskutinis taisė Eimantas; 2012.01.30, 20:41.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          #44
          Ir delfyje atsirado ši žinutė, tik ji papildyta autobuso nuotraukomis.

          Delfi.lt 2012.02.02
          Į Lietuvos kelių muziejų sugrįžo „Cirkas“

          Šis muziejaus eksponatas – specialiai kelių tarnyboms pagaminta modifikacija KAG-33 KT, kurios vagoninio tipo kėbulas suskirstytas į tris atskirtas sekcijas – vairuotojo kabiną, 5 sėdimų vietų patalpą darbininkams ir su atskiromis durimis iš galo pakankamai erdvią patalpą įrankiams, įvairiam inventoriui bei medžiagoms. Darbininkams skirtoje sekcijoje taip pat iš vienos pusės įrengtos durys, viduje – sėdynė per visą mašinos plotį. Šiuo kelininkams skirtu autobusu galėjo važiuoti 7 žmonės.


          http://auto.delfi.lt/soft/i-lietuvos....d?id=54865287
          Paskutinis taisė Romas; 2014.11.30, 21:21. Priežastis: Citata

          Comment


            #45
            Autobusai SAURER Vilniuje.



            Šaltinis: Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie.

            Comment


              #46
              Laikraštis "Krašto balsas" 1922.11.19.

              Comment


                #47
                Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                Laikraštis "Krašto balsas" 1922.11.19.

                Atvaizdas
                Kodel automobiliais,o ne autobusais? Ar anksciau autobusai buvo vadinami automobiliais?

                Comment


                  #48
                  Netgi automobusu vadino.

                  Comment


                    #49
                    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                    Kodel automobiliais,o ne autobusais? Ar anksciau autobusai buvo vadinami automobiliais?
                    Tu pasižiūrėk tų laikų autobusų ir automobilių nuotraukas ir pamatysi, kad automobilis nuo autobuso nelabai tesiskyrė. Keleivių buvo mažai ir pirmieji autobusai buvo dabartinių "mikruškių" dydžio 8 - 12 vietų.

                    Comment


                      #50
                      Iš tikrųjų tai tais laikais ant vienos bazės buvo montuojamas ir lengvojo automobilio, ir sunkvežimio, ir autobuso, ir netgi šarvuočio kėbulas...

                      Comment


                        #51
                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Iš tikrųjų tai tais laikais ant vienos bazės buvo montuojamas ir lengvojo automobilio, ir sunkvežimio, ir autobuso, ir netgi šarvuočio kėbulas...
                        Tuomet idomu kap tais laikais buvo su vairuotoju kategorijomis? Nejaugi tik viena buvo...

                        Comment


                          #52
                          Tai kažin ar toks dalykas kaip teisės buvo... Netgi valstybiniai numeriai atsirado tik 1921 m.

                          Comment


                            #53
                            Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                            Tuomet idomu kap tais laikais buvo su vairuotoju kategorijomis? Nejaugi tik viena buvo...
                            Tarybų Sąjungoje, pvz., kategorijos buvo įvestos nuo 1968 m.
                            В Советском Союзе водительское удостоверение единого образца с разделением на категории А, B, C, D и E появилось в 1968 году

                            Comment


                              #54
                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Tai kažin ar toks dalykas kaip teisės buvo... Netgi valstybiniai numeriai atsirado tik 1921 m.
                              O gal zinote pagal kokius kriterijus buvo sudaromi ir kaip skirstomi pirmieji LT (Tarybu Sajungoje) transporto valstybiniai numeriai?

                              Comment


                                #55
                                1940 m. Lietuvoje buvo įvesti tarybinio 1936 m. pavyzdžio numeriai - juodam fone 4 balti skaitmenys, grupėmis po du per brūkšnelį ir dvi raidės prieš skaitmenis. Skaitmenys ir raidės vienodo aukščio. Lietuvai buvo skirta tik viena serija ЛЛ.

                                Tarybinių laikų nuo 1946 ir lietuviški.

                                http://lt.wikipedia.org/wiki/Lietuvo...iniai_numeriai

                                Comment


                                  #56
                                  O iki to laiko buvo vairuotoju klases - Vairuotojo megejo (dab. B ) Trecios klases (B+C), Antros klases (B+C+E) ir pirmos klases (B+C+D+E)
                                  Paskutinis taisė mskapss; 2012.03.02, 07:44.

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    1940 m. Lietuvoje buvo įvesti tarybinio 1936 m. pavyzdžio numeriai - juodam fone 4 balti skaitmenys, grupėmis po du per brūkšnelį ir dvi raidės prieš skaitmenis. Skaitmenys ir raidės vienodo aukščio. Lietuvai buvo skirta tik viena serija ЛЛ.

                                    Tarybinių laikų nuo 1946 ir lietuviški.

                                    http://lt.wikipedia.org/wiki/Lietuvo...iniai_numeriai
                                    Ir vel gi didelis Dekui A1 uz issamu paaiskinima !

                                    Comment


                                      #58
                                      Idedu KAG-33 KT Rokiskio keliu tarnybos( is ROKISKIO archyvo)

                                      Comment


                                        #59
                                        dar

                                        Comment


                                          #60
                                          Nuotrauka jau po nepriklausomybės numeriai lietuviški

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X