Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Viešasis transportas Lenkijoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pruškuvas, miestas įeina į Varšuvos aglomeraciją, bet yra savarankiška savivaldybė. Mieste gyvena 60 tūkstančių gyventojų, miesto plotas tik 19 kv. km. (palygininimui - Alytus 45 kv, km ir 54 tūkst. gyventojų). Miesto VT – autobusai. Vežėjas – Grodzisko Mazoviecko PKS, kuris taip pat aptarnauja Varšuvos miesto maršrutų grupę bendroje Varšuvos sistemoje.
    Pruškuvas ribojasi su pačia Varšuva, tačiau nei Varšuvos miesto autobusai, nei Pruškuvo miesto autobusai nevažiuoja į kaimyninių savivaldybių teritoriją. Susisiekimas su Varšuva geležinkeliu WKD ir PKP linijomis.

    Pruškuve yra 7 miesto maršrutai. Autobusai kursuoja gan retai, kas 25-40 min., vakare kas valandą. Tačiau pagrindinėje trasoje nuo WKD geležinkelio stoties į miestą kursavimo dažnis siekia apie 15-20 min. Poilsio dienomis kas valandą ir tai ne nuo ankstyvo ir tik iki popietės... Kelionės kaina – 3 zlotai. Miestiečiai moka tik 1 zlotą. Galioja lengvatos. Vienkartinius bilietus parduoda vairuotojas, bilietas galioja 1 valandą.

    Pruškuvo mieste dirba ukrainietiški midibusai ZAZ A10. Taip pat autobusas Scania OmniCity CN270UB 4x2 EB, ir MAZ 206. MAZ tikriausiai yra tik vienas, nes daugiau nemačiau. ZAZ‘ų PKS‘as turi virš 10, bet ne visi jie dirba Pruškuve, kiti dirba kituose miestuose (ne Varšuvoje), kuriuose keleivius veža PKS‘as.

    Apie ZAZ'us. Nors Ukrainoje kelis kartus šio modelio autobusus teko matyti priemiesčio maršrute ar šiaip važiuojančius, tačiau važiuoti jais neteko. Nelabai Ukrainoje jų ir reikia, ten vyrauja visoke Bogdanai, BAZ'ai ir pan. su atsparesne prastiems keliams pakaba ir tvirtesniu kėbulu. Autobuso vidus paprastas, sienų, lubų danga - dažytas kartonas, kuris nuo drėgmės jau pradėjęs deformuotis. Autobusams tik 1-3 metai, bet jau gan nusidėvėjęs salonas. Stipri variklio vibracija (važiavau keliais autobusais, visuose tas pats).

    Prie WKD geležinkelio stoties. ZAZ A10.



    Ten pat.



    Ten pat.



    B. Prusa gatvė. Galinė 2 maršruto stotelė.



    Ten pat, tik jau apsisukus ir važiuojant į WKD stotį.



    Ten pat.



    B. Prusa g. MAZ 206 pavyko pagauti tik iš galo. Važiavo 4 maršrutu.



    6-ame maršrute dirbo didelis autobusas Scania OmniCity CN270UB 4x2 EB. Gale jo priemiestinis autobusas kažkokio privatininko, bet autobusas buvęs Grodzisko Mazoviecko PKS'o.

    Paskutinis taisė Al1; 2018.10.12, 07:30.

    Comment


      Mlava, miestas Mazovijos vaivadijoje, 30 tūkst. gyventojų. Mieste yra miesto VT. Iki 2018 rudens buvo 3 maršrutai, aptarnaujami privatininko "Mobilis". Rudenį atidarytas ketvirtasis maršrutas, pakeista numeracija (buvo 1, A, B maršrutai, tapo 1-4). Nuo 2019 sausio 1 d. pervežimus mieste perėmė savivaldybės komunalinė kelių įmonė.
      Pernai metų nuotraukos.

      Visos jos darytos prie geležinkelio stoties, iki kurios pernai važiavo du iš trijų maršrutų autobusai. Vienas iš ankstyvųjų modelių - Solaris Urbinetto 10 (vėliau Urbino).



      Kapena Urbanino ant Iveco važiuoklės.






      Comment


        Kelios nuotraukos iš Gdansko.

        Miesto Kapena Urbanino.





        Autobusų stotyje stovi krūva minivenų, taip vadinamų autobusų pagal iškvietimą neįgaliesiems pervežti.





        Vietinius maršrutus aptarnaujantis MB O408.




        Flixbuso autobusai. Raudonas irgi, dar neperdažytas.

        Comment

        Unconfigured Ad Widget

        Collapse
        Working...
        X