Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Ikarus autobusai Lietuvoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kauno AP Ikarus 250 571 84-77ЛЛО (1977-1989 m.) prie parko degalinės apie 1985 m. "Kautros" archyvas.

    Paskutinis taisė AutoLiet; 2017.04.01, 08:42.

    Comment


      Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
      2006 m. "Patrumpintas" Vilniaus Ikarus 280. Nuotraukos aut. Dirk Heitepriem.
      Čia tas pats autobusas su priekaba iš ROKIŠKIO archyvo: http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=730

      Atvaizdas


      https://www.flickr.com
      O koks buvo tikslas taip trumpinti autobusus? Vilniuje gi visada buvo ir yra dideli keleivių srautai.
      Ar buvo kažkokie sunkiai ir/ar brangiai ištaisomi priekabos ar sukabinimo mechanizmo gedimai?
      Kiek legalus toks autobuso sutrumpinimas? Ar jis buvo derinamas su gamintoju? Kaip suprantu, čia rimtas konstrukcijos pakeitimas, netgi modelio pakeitimas (280 -> 260).
      Ir pabaigai, jeigu jau sutrumpino, kodėl nuo stogo nenuėmė 3 lempučių, žyminčių, kad čia ilgas autobusas?
      Paskutinis taisė zn76; 2017.04.04, 10:35.

      Comment


        Tai matomai tais laikais srautai buvo sumažėję ir nebereikėjo tiek didelės talpos autobusų.
        Trumpinimas buvo legalus su modelio keitimu dokumentuose. O dėl lempučių, tai tuo metu jos buvo tiesiog aksesuaras. Juk dabar irgi ne kiekvienas žinotų, ką jos reiškia
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Trumpino ne vien dėl sumažėjusio srauto. Tikriausiai trumpinamų autobusų varikliai buvo pavargę. Tai kaip papildomas argumentas buvo pratęsti jų eksploatavimo trukmę sumažinant apkrovą. Be to reikia pažymėti, kad Ikarus 280 varikliai buvo gan silpni, lyginant su autobuso mase ir dinaminėmis charakteristikomis.

          Comment


            Taip, į Mėnulio kalną labai lėtai kildavo.

            Comment


              Kiek žinau, iš žmonių, vargusių su ikarais, be kapitalinio nuvažiuot 300 000 buvo gana sunku. O ir priekabų lankstai luždavo. Dar plius visi ikarai baisiai puvo, per kapitalinį mažiau vargo ant trumpų.

              Comment


                300.000 km atrodo kaip ir mažoka miesto autobusui. Atsimenu, kai buvo skelbimas apie autobusų aukcioną, tai ten buvo nurodytos autobusu ridos Lietuvoje po 700-800 tūkst. km, o dar jie kažkiek nuvažiavo kitose šalyse, kol pateko į Lietuvą.
                Dar yra klausimas, Ikarus 280 ir 260 turi vienodus variklius, ar 260-ojo variklis mažesnio galingumo?
                Atsimenu, skaičiau forumuose, kad Maskvoje autobusus Ikarus 280 perdarydavo į troleibusus (pavadinimas tapdavo Ikarus 280T), kai variklis išdirbdavo savo resursą, o kėbulas dar būdavo geras.

                Comment


                  Kaip rašoma rusiškoje knygutėje apie Ikarus autobusų remontą (vertimas iš vengrų k.), galia vienoda. Čia bent jau tiems, kurie buvo eksportuojami į TSRS. Kitoms šalims variklis galėjo ir skirtis.

                  Comment


                    Vilniaus AP Ikarus 556, 677 66-54ЛИУ (1972 m.). Žurnalas „Mokslas ir technika“ 1972 m.

                    Comment


                      Sveiki, gal kas turite kur nors užsilikusią "TOKS"inio Ikarus 350 nuotrauką? Pamenu dar vaikystėje teko dažnai juo keliauti.. Visai idomu būtų prisiminti..

                      Comment


                        Vilnius 1988 7. Ikarus

                        Comment


                          Spalva gelsvai žalsva buvo, bet to dar ir smėlio (šviesiausioji dalis). Taip nudažytų Ikarusų buvo nedaug, nes tuo metu nauja dažymo schema buvo mėlynai kreminė (ar smėlio) - 256 ir raudonai kreminė (ar smėlio) - 250.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            ...tuo metu nauja dažymo schema buvo mėlynai kreminė (ar smėlio) - 256...
                            Mėlyni Ikarusai (kad ir su kažkokia kita spalva)? Neatsimenu tokių Lietuvoje, o tuo labiau originaliame dažyme.
                            Nebent tik Vilniuje pagal Karosų dažymo schemą ir su Omnitel reklamomis, bet tai ne originalus dažymas.
                            Gal galite pateikti tokio dažymo pavyzdį (spalvotą)?

                            Comment


                              Va toks:
                              http://fotobus.msk.ru/photo/753860

                              Tik čia jau irgi ne visa originalu, mėlynos atspalviai apačioje ir juostų ant šonų nesutampa.
                              Lygiai tokia pati schema buvo ir raudona su kremine ar smėlio spalva.
                              Tokių autobusų Lietuvoje buvo nedaug. Parkai beveik neturėjo. Vilniaus AP ar Kauno, jei neklystu, kelis turėjo. Dar įmonės turėjo, pavyzdžiui, Alytaus "Snaigė" turėjo Ikarus 256 su nauja dažymo schema, pašildomomis sėdynėmis, atitraukiamomis į šoną storašikniams (šiaip tai eilinės paskutinių Ikarusų sėdynės), taip pat "Snaigė" turėjo ir 350-ąjį, ir naują LAZ 4207 minkštąjį autobusą, naują PAZ-4207, ir po kapitalinio gautą Ikarus 260 (dviejų durų), radonai baltas buvo. "Snaigės" Ikarus 256 ir Ikarus 260 teko važiuoti ir ne kartą. 350-uoju, deja, neteko. Visi šie autobusai buvo gauti apie 1989-1990 m.
                              Paskutinis taisė Al1; 2017.04.22, 18:45.

                              Comment


                                Parašė Tu154M Rodyti pranešimą
                                Sveiki, gal kas turite kur nors užsilikusią "TOKS"inio Ikarus 350 nuotrauką? Pamenu dar vaikystėje teko dažnai juo keliauti.. Visai idomu būtų prisiminti..
                                Radau savo archyve, bet neradau nuorodos iš kur pas mane ji atsidūrė.

                                Comment


                                  AutoLiet, o gal turite Panevėžio AP 200 serijos Ikarus tarpmiestinių mašinų nuotraukų po Nepriklausomybės?

                                  Comment


                                    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                                    Radau savo archyve, bet neradau nuorodos iš kur pas mane ji atsidūrė.

                                    Atvaizdas

                                    Super, ačiū

                                    Comment


                                      Parašė ArtEGO Rodyti pranešimą
                                      AutoLiet, o gal turite Panevėžio AP 200 serijos Ikarus tarpmiestinių mašinų nuotraukų po Nepriklausomybės?


                                      Daugiau rasit. http://imhd.sk/transport/galeria/386...zys-panevezis?

                                      Comment


                                        Pirmieji Ikarus autobusai Lietuvoje (1957 m.). Nors "Kauno tiesa" rašė, kad gaus tris tokius autobusus (Ikarus 55), bet gavo tik 2. Jie važinėjo maršrutu Kauno geležinkelio stotis - Birštonas. Man keista, kad juos nurašė 1963 m., be jokio kapitalinio remonto. Įdedu iš savo kolekcijos (1:87) kaip jie atrodė.










                                        Comment


                                          Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                                          Pirmieji Ikarus autobusai Lietuvoje (1957 m.). Nors "Kauno tiesa" rašė, kad gaus tris tokius autobusus (Ikarus 55), bet gavo tik 2. Jie važinėjo maršrutu Kauno geležinkelio stotis - Birštonas. Man keista, kad juos nurašė 1963 m., be jokio kapitalinio remonto. Įdedu iš savo kolekcijos (1:87) kaip jie atrodė.









                                          Fone įspūdinga kolekcija. Koks O 405 modelio mastelis?

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X