Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Viešasis transportas Latvijoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ir berods jau įvyko konkursas naujiems tramvajams, kurių reikės, kai 2 maršrutas bus pratęstas.

    Comment


      O kada planuojama pratęsti 2-ą maršrutą?
      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

      Comment


        Nežinau. Gal tuos tramvajus ir ne dėl to perka. Bet apie 2 pratęsimą kalbama seniai. Iš tikrųjų tai ne tik pratęsimas būtų, bet ir visos linijos nuo 18 novembra gatvės rekonstrukcija į dvikelę. Nes Forštatui neužteks 2 tramvajų per valandą, dėl to nėra prasmės pratęsinėti linijos. O jei kursuos 5-6 tramvajai per valandą, tai jiems nepakaks pralankų, be to dėl jų greitis mažėja, nes vėluojant priešpriešiniam tramvajui, teks laukti...

        Comment


          RYGOJE UŽDARYTOS DVI TRAMVAJAUS LINIJOS


          Sena naujiena, bet niekas nepaskelbė. Rygoj uždaryti 4 ir 6 tramvajaus maršrutai. Tai padaryta dar 2018m kovo 3-ają ( apie tai sužinojau nesenai). Uždarymo priežastis, mažas keleivių skaičius. Dabar Rygoje liko 8 tramvajaus maršrutai.

          Comment


            4-as ir 6-as - dėl to, kad atsirado 1-as maršrutas, kuris dublioja beveik visą buvusiųjų 4-o ir 6-ojo maršrutų kelią
            Paskutinis taisė Kosovo; 2019.04.10, 21:46.
            "I killed the Bank" - Andrew Jackson

            Comment


              kad 1- as maršrutas, jau seniai buvo.

              Comment


                1-as maršrutas nuo 1990 metų, kiek suskaičiuoju, buvo uždarytas ir vėl atidarytas mažiausiai 4 ar 5 kartus
                "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                Comment


                  Parašė lukasb Rodyti pranešimą
                  RYGOJE UŽDARYTOS DVI TRAMVAJAUS LINIJOS


                  Sena naujiena, bet niekas nepaskelbė. Rygoj uždaryti 4 ir 6 tramvajaus maršrutai. Tai padaryta dar 2018m kovo 3-ają ( apie tai sužinojau nesenai). Uždarymo priežastis, mažas keleivių skaičius. Dabar Rygoje liko 8 tramvajaus maršrutai.
                  Buvo minėta temoje Tramvajai Latvijoje ir Estijoje apie šiuos pakeitimus.
                  Nuo balandžio 3 dienos maršrutus aptarnauja pilnai žemagrindžiai autobusai. Senųjų aukštagrindžių Mercedes-Benz Türk epocha baigėsi.
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    Ir dar viena bloga naujiena iš Rygos - autobusų ir troleibusų maršrutuose su mažu keleivių srautu įlipimas pro priekines duris.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Ir dar viena bloga naujiena iš Rygos - autobusų ir troleibusų maršrutuose su mažu keleivių srautu įlipimas pro priekines duris.
                      Nematau tame blogo - sumažėjo asocialų, važinėjančių tais maršrutais.
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        Kiek galima dauginti mitus? Priekinių durų tvarka beveik neturi įtakos asocialams. Gal tik pradžioje, o paskui jie ir toliau sėkmingai važinėja. Esmė tame, kad VT degraduoja - keleivių mažėja, nepaisant parkų atnaujinimo. O ir pinigų dotacijoms matyt mažėja (gerėjantis ekonomika? - netikiu!), todėl valdžia pasakė - surinkite pinigus patys.

                        Comment


                          Pasakykit man, kaip asocialūs asmenys patektų į VT, jei įlipant reiktų pasižymėti bilietą?
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                            Pasakykit man, kaip asocialūs asmenys patektų į VT, jei įlipant reiktų pasižymėti bilietą?
                            Nepatektų. Trolina Al1.
                            Jei veikia Stokholme priekinės durys, veiktų ir čia. Reikia įpratimo, bet būtų daugiau tvarkos.
                            Dabar jei reikia važiuoti dvi stoteles, visi įlipa pro antras, trečias, ketvirtas duris ir stypso. Kiti netelpa. Sovietmetis. O sulipus pro priekį judi natūraliai link autobuso galo. Jei lipi už dviejų stotelių, tai išlipi pro antras. Be to, tai leidžia žymiai daugiau sėdimų padaryti vietų, iš esmės 2+2 gali būti sėdybės su aikštele invalidams/vežimėliams.

                            Comment


                              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                              Pasakykit man, kaip asocialūs asmenys patektų į VT, jei įlipant reiktų pasižymėti bilietą?
                              Taip kaip dabar. Nereikia čia šitos profanacijos. Pavyzdžiui, Šveicarijoje net komposterių VT nėra. Įlipimas pro visas duris. Bomžų ir ten yra. Ir ne dėl bomžų tos priekinės durys daromos, o tikintis surinkti daugiau pajamų iš mokių keleivių, kurie nenori mokėti.

                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                              Nepatektų. Trolina Al1.
                              Jei veikia Stokholme priekinės durys, veiktų ir čia. Reikia įpratimo, bet būtų daugiau tvarkos.
                              Dabar jei reikia važiuoti dvi stoteles, visi įlipa pro antras, trečias, ketvirtas duris ir stypso. Kiti netelpa. Sovietmetis. O sulipus pro priekį judi natūraliai link autobuso galo. Jei lipi už dviejų stotelių, tai išlipi pro antras. Be to, tai leidžia žymiai daugiau sėdimų padaryti vietų, iš esmės 2+2 gali būti sėdybės su aikštele invalidams/vežimėliams.
                              Ką lygini? Stokholmą, kur pagrindinę masę vežą metro, su Ryga, kur pagrindinė VT priemonė yra antžeminė klasikinė. Ir koks Stokholme VT tankis, o koks Rygoje?
                              Kas dėl judėjimo transporto priemonėje, tai visiška nesąmonė. 2+2 tinka mažiems srautams ar didesniems srautams, bet jei maršrute yra vos kelios stotelės, tarp kurių ir vežama pagrindinė to maršruto keleivių dalis, o tarpinėse stotelėse keleivių beveik nebūna. Va kai Vilniuje ar Rygoje bus tokie keleivių srautai kaip Stokholme, tada ir bus galima rimtai kalbėti apie visokias priekines duris.

                              Comment

                              Unconfigured Ad Widget

                              Collapse
                              Working...
                              X