Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio gatvių tvarkymas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • RamasN
    replied
    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

    Bendradarbis nevažiuoja niekur, kur negalima šalia pasistatyti mašinos. Akropolio tipo parduotuvė jam pati geriausia - didelis PARKINGAS. Gal dėl to, kad turi viršsvorį? O gal dėl to ir turi jį :)
    Ir tai būtų viena iš priežasčių, dėl ko žmonių senamiestyje gali ne padaugėti, o sumažėti. "Kur susitinkam ? -Ten, kur patogu ir nebrangu. - Tai lekiam į Akropolį, nemokamas patogus parkingas". Kaip tą subalansuoti, klausimas.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    /\ Pylimo g. paverčiant tranzitine neišvengiamas būtų Sodų - Gėlių - Bazilijonų gatvių sankryžų pertvarkymas. Nors reikėtų ir pačias gatves pertvarkyti.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Bet ar tai blogai? Senamiestyje liktų privažiuojamosios gatvės, o tranzitas skersai ir išilgai dingtų.
    Nebūtinai:

    Click image for larger version Name:	Untitled.png Views:	1 Size:	271,1 kB ID:	1637081
    Brėžinyje uždaroma dalis Islandijos g., neaišku ką tai duoda. Eismas nuo Liejyklos g. kažkodėl nukreipiamas į pėsčiųjų zona turinčia būti Vilniaus g. Nelabai atrodo logiškas sprendimas. Bet čia tik vienas pasiūlymas, reikėtų žiūrėti kokie kiti galimi variantai. Riboti eismą Senamiestyje reikia pradėti. Pvz., Savičiaus g. uždaroma sezono metu - neblogas žingsnis. Aplink Rotušę irgi galima smarkiai riboti eismą, Vokiečių g. pertvarkyti kaip buvo žadėta - irgi būtų dalinai apribotas eismas (na, bent jau viena gatvė pavirstų grynai pėsčiųjų zona). Be abejo, pirmiausia riboti reikia tranzitą, bet tą kiek sudėtinga daryti. Maironio g. nėra tokia pralaidi, kad galėtų perimti visą eismą. Pylimo g. vienas iš variantų tapti tranzitine, bet klausimas kiek realiai tas padės, nes ties Aušros vartais gatvė irgi nėra labai pralaidi. Na, žodžiu reikia labai kompleksiškai pažiūrėt, jeigu jau imamės rimtai riboti tranzitą.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Pylimo g. dabartinė eismo tvarka įvesta dar tada, kai Vilniuje automobilių skaičius buvo nepalyginamas su šiandieniniu. Pylimo g. pavertus didesnio pralaidumo gatve atsisakant ir A juostos būtų nemenkas iššūkis. Reikėtų tuo pačiu peržiūrėti tiek senamiesčio, tiek aplinkinių Naujamiesčio gatvių eismo organizavimą. Šiaip Pamėnkalnio g., ypač, ta atkarpa nuo Vaižganto g. iki Pylimo - Jogailos - Islandijos gatvių sankryžos, tai ji yra kaip kažkokia autostrada į senamiestį :) Problema tokia, kad uždarius nemažą dalį senamiesčio gatvelių Pamėnkalnio g. srautas turėtų tikrai būti kreipiamas į Pylimo g. ir eismas vykti abiem kryptim, tuo pačiu reikėtų reorganizuoti eismą ties Gėlių g., Sodų g. Taip pat Bazilijonų g., tranzitą organizuojant ratu aplink senamiestį. Gautųsi toks kaip ir vidinis senamiesčio aplinkkelis :) Ir kas labai svarbu užtikrinti parkavimo vietas aplink, suteikiant galimybę kelionę senamiestyje tęsti pėsčiomis ar dviračiu. Aš dar galvoju, norint pasirodyt modernesniems reikėtų kažkokių išimčių, pvz. vairuojantys elektromobilikus ar elektines dvirates priemones galėtų naudotis tam tikromis senamiesčio gatvėmis.

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Tai nėra blogai, bet manau per anksti. Reik žmones pratinti prie to, kad nesigrūstu su automobiliais į senamiestį (daryti nepatogiu). O taip drastiškai uždraudus būtų nepasitenkinimo iš gyventojų ir verslo.
    Bendradarbis nevažiuoja niekur, kur negalima šalia pasistatyti mašinos. Akropolio tipo parduotuvė jam pati geriausia - didelis PARKINGAS. Gal dėl to, kad turi viršsvorį? O gal dėl to ir turi jį :)

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Tai nėra blogai, bet manau per anksti. Reik žmones pratinti prie to, kad nesigrūstu su automobiliais į senamiestį (daryti nepatogiu). O taip drastiškai uždraudus būtų nepasitenkinimo iš gyventojų ir verslo.
    Eismo niekas neuždraustų ir jokia gatvė nebūtų pilnai uždaryta, pradžiai manau užtektų ir to, kad neliktų tranzito, o apie automobilių mažinimą būtų galima tada jau vėliau kalbėti.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Bet ar tai blogai? Senamiestyje liktų privažiuojamosios gatvės, o tranzitas skersai ir išilgai dingtų.
    Tai nėra blogai, bet manau per anksti. Reik žmones pratinti prie to, kad nesigrūstu su automobiliais į senamiestį (daryti nepatogiu). O taip drastiškai uždraudus būtų nepasitenkinimo iš gyventojų ir verslo.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Aisku turetu buti biski kitaip: turetu buti padaryti parkingai salia centro kur galima palikti masina ir po miesto centra keliaut arba dviraciu savo/oranziniu, arba VT. Pvz viena aikstele turetu buti pozemine keliu aukstu prie Operos, kita po Cvirkos parku ar Tauro kalnu, kita Stoty, sekanti prie Tymo turgaus na ir dar sekanti kazkur prie Kalnu parko.
    Stovejimas ten turetu buti apmokestintas kaip zalioje zonoje arba pirmos valandos isvis nemokamai. O paciam centre kur melyna zona jis turetu kainuot kad ir 10 eur/val. Prie parkingu pagrindindes dviraciu nuomos aiksteles.

    Tuomet Islandijos g. eisma uzdraust, Vokieciu g. palikt maza siaura keliuka, daugelyje gatviu centre palikt eisma tik vietiniams. Ir visas centras atrodys kaip dabar Pilies ir Vilniaus gatves pilnas zmoniu ir gyvybes.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Uždarius Islandijos gatvę reikėtų keisti visą senamiesčio eismo organizavimą.
    Bet ar tai blogai? Senamiestyje liktų privažiuojamosios gatvės, o tranzitas skersai ir išilgai dingtų.

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Uzdraudus eisma Islandijos g. tektu ji leisti Pylimo gatve vel abejom kryptim.
    Nebūtinai:

    Click image for larger version  Name:	Untitled.png Views:	1 Size:	271,1 kB ID:	1637081

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Jeigu mes turėtume tokį VT kaip Amsterdamas ir pas mus dviratis būtų toks pat populiarus kaip ten, tai ir męs galėtumėme imtis kažko panašaus.
    Faktas, kad tose 70-ųjų nuotraukose pamačiau tik 1 dviratį. Populiarūs jie nebuvo lygiai taip pat, kaip dabar Vilniuje. Gal net dabartinis Vilnius kiek priekyje.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Ten paciu laiku butu perklot visa grindini ir padaryt ji vienam lygyje su saligatviais o ne vien plastikinius stulpelius vietomis kaitaliot... Nes kaip po karo...
    Nėra ten taip baisu. Gatves danga lygi (išskyrus sankryžą su Vilniaus g., ten trinkelės duobėtos), šaligatviai gana tvarkingi (dalis Islandijos g. buvo atnaujinta prieš metus ar pan.). Tai nors sutinku, kad ją reikėtų rekonstruoti, bet jos prioritetu tikrai nelaikyčiau. Dabar pilnai užteks to, kas suplanuota. Geriau jau tegul rekonstruoja likusią Vilniaus g. ar tą pačią Vokiečių g.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Uzdraudus eisma Islandijos g. tektu ji leisti Pylimo gatve vel abejom kryptim.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Uždarius Islandijos gatvę reikėtų keisti visą senamiesčio eismo organizavimą.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Fain, bet nesutinku su paskutiniu komentaru. Gatves mes platinam tik tranzitinėse vietose: Geležinio vilko g. ir pan. Senamiestyje ar rajonuose niekur gatvės nėra platinamos. Tik blogai, kad naujai asfaltuojant jos nėra siaurinamos.

    ----

    Labai į aukščiau esantį postą, pačiu laiku. Islandijos gatvėje vėl bus pertvarkomas eismo organizavimas. Šį kartą atsiras medžių, padidės viešoji erdvė, dviračių stovai ir suoliukai. Vakar buvo vieša diskusija, jos metu išrinktas pirmasis variantas:

    Click image for larger version Name:	31056822_406388509766730_8488244790226321408_n.jpg Views:	1 Size:	57,7 kB ID:	1637067
    Ten paciu laiku butu perklot visa grindini ir padaryt ji vienam lygyje su saligatviais o ne vien plastikinius stulpelius vietomis kaitaliot... Nes kaip po karo...

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą
    Galėjo uždaryti šią gatvę, kaip buvo vienas iš variantų. Gaila, jog neišdrįso to padaryti.
    Pritariu, galėjo laisvai padaryti akligatvį kaip ta pati Vilniaus g., senamiestyje apskirtai nebeturėtų likti tranzitinių gatvių.

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Galėjo uždaryti šią gatvę, kaip buvo vienas iš variantų. Gaila, jog neišdrįso to padaryti.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Sorry neradau tinkamesnes temos postui, nes noreciau priskirt prie Vilniaus. Amsterdamas 70s ir dabar:


    Na o mes toliau platiname gatves vardan sviesios ateities. Nes viskas ka mokam tai uzasfaltuot dar kelias naujas juostas.
    Fain, bet nesutinku su paskutiniu komentaru. Gatves mes platinam tik tranzitinėse vietose: Geležinio vilko g. ir pan. Senamiestyje ar rajonuose niekur gatvės nėra platinamos. Tik blogai, kad naujai asfaltuojant jos nėra siaurinamos.

    ----

    Labai į aukščiau esantį postą, pačiu laiku. Islandijos gatvėje vėl bus pertvarkomas eismo organizavimas. Šį kartą atsiras medžių, padidės viešoji erdvė, dviračių stovai ir suoliukai. Vakar buvo vieša diskusija, jos metu išrinktas pirmasis variantas:

    Click image for larger version  Name:	31056822_406388509766730_8488244790226321408_n.jpg Views:	1 Size:	57,7 kB ID:	1637067
    Paskutinis taisė Creatium; 2018.04.24, 09:05.

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Vilnius privalo pasukti šiuo keliu. Gerai, jog vyr. architektas lyg ir kalba kažką tokio, tik kol kas prie senos valdžios A juostų įrengimas buvo spartesnis. Aišku dviračių takai dabar juda į priekį dideliu tempu, nauji autobusai, troleibusai taip pat gerins situaciją.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Jeigu mes turėtume tokį VT kaip Amsterdamas ir pas mus dviratis būtų toks pat populiarus kaip ten, tai ir męs galėtumėme imtis kažko panašaus.
    Ten tikrai nebuvo taip, kad pirmiausia pasidarė populiarūs dviračiai ir VT, dėl ko neliko automobilių gatvėse, ir tas gatves "atemė" iš vairuotojų. Tai kompleksinis sprendimas, kai vietoje to, kad platinti gatves automobiliui, joje vieną juostą atėmus padaromas dviračių takas ar pagerinamos galimybės viešajam transportui. Dėl šios priežasties atsiranda paskata važiuoti ne nuosavu automobiliu. Prie to prisideda ir apsunkintos galimybės pasistatyti automobilį centrinėje miesto dalyje. Niekada neišpopuliarės kelionės dviračiais ar viešuoju transportu, jeigu mieste keliauti bus patogiausia automobiliu.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Jeigu mes turėtume tokį VT kaip Amsterdamas ir pas mus dviratis būtų toks pat populiarus kaip ten, tai ir męs galėtumėme imtis kažko panašaus.

    Komentuoti:

Working...
X