Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio gatvių tvarkymas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    Parašė Lrs Rodyti pranešimą
    /\ Tegu jie patys sau pliusą užsideda, jei jaučiasi to verti. Miestiečiai, tikiuosi, supranta ir reaguoja kaip mes forume. Palankumo tegul nelaukia už tokius "apgreidus".
    Vat kaip norėčiau, kad čia savo trigrašį įkištų kpd. Čia būtų laiku ir vietoje. Tai kas turi būti saugoma, atkurta.
    O šiaip jau tai mintis. Gal variantas būtų kreiptis į departamentą? Nors atsakymas turbūt bus, kad jie nereguliuoja "paprasto remonto".

    Komentuoti:


  • Lrs
    replied
    /\ Tegu jie patys sau pliusą užsideda, jei jaučiasi to verti. Miestiečiai, tikiuosi, supranta ir reaguoja kaip mes forume. Palankumo tegul nelaukia už tokius "apgreidus".
    Vat kaip norėčiau, kad čia savo trigrašį įkištų kpd. Čia būtų laiku ir vietoje. Tai kas turi būti saugoma, atkurta.

    Komentuoti:


  • ArtisLT
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Atnaujinama Totorių gatvė



    Galėtų senamiesčio gatveles ne asfaltuoti, o grįsti, kaip kad Bokšto g.
    Totorių g. yra grindinys po tuo asfaltu, tai reiktų tik nuskusti ir perkloti tvarkingai. Ai6ku susiaurinant gatvę ir praplečiant pėsčiųjų takus. Bet kam vargt kai galima paprasčiau užsidėt pliusą...
    Paskutinis taisė ArtisLT; 2018.07.12, 21:03.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Čia jau ne "galėtų", o "turėtų". Nu bet turim ką turim. Čia neminint fakto, kad šaligatviai ten per siauri, o gatvė per plati.
    Mažų mažiausiai, ko ten tikėčiausi, tai prisiderinimo prie Gedimnio prospekto stiliaus, t.y. juodų betoninių trinkelių važiuojamojoje dalyje (http://www.betonomozaika.lt/lt/grind...nkele-gt-19-8b) ir 40x60cm šaligatvio betoninių plokščių su atidengta akmenukų faktūra (http://www.betonomozaika.lt/lt/salig...plytele-sp-5-8 ). Na bet jei varo pagal einamųjų remontų sutartį, tai nieko kito ir negalima tikėtis - tik sovietinio paveiksliuko atnaujinimo.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2018.07.10, 14:33.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Visiskas beprotizmas... ir vel be projektu dabar jau paciame senamiestyje uzklos asfalto laukus ir saligatvius po dvi tarybines plyteles... kokie provincialus kaimieciai valdo miesta

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Čia jau ne "galėtų", o "turėtų". Nu bet turim ką turim. Čia neminint fakto, kad šaligatviai ten per siauri, o gatvė per plati.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Atnaujinama Totorių gatvė

    Sostinės Senamiestyje pradėta tvarkyti Totorių gatvės atkarpa, nuo Gedimino prospekto iki Labdarių gatvės. Per porą mėnesių čia bus paklota nauja asfalto danga, atnaujinta apie 2000 šaligatvio plytelių, pakeisti kelio bortai. Totorių gatvės remontui sostinės savivaldybė skyrė apie 70 tūkst. eurų. Totorių gatvė iš esmės nebuvo remontuota nuo tada, kai čia akmeninį grindinį pakeitė asfaltas...
    Galėtų senamiesčio gatveles ne asfaltuoti, o grįsti, kaip kad Bokšto g.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Dar gali būti, kad atsiras medinės platformos po suoliukais ir dviračių stovais. Laikau atitinkamą pirštų formą, kad taip ir nutiktų.

    Komentuoti:


  • keleivis13
    replied
    https://www.facebook.com/vilniauspro...369961/?type=3


    Artimiausiu metu numatomi eismo organizavmo pokyčiai Islandijos g. Siekiant, kad gatvė būtų draugiškesnė pėstiesiems bei dviratininkams, joje numatoma įrengti daugiau mažosios architektūros elementų.

    Pagrindinis automobilių eismas gatvėje įgaus vingį, kuris užtikrins mažesnį transporto priemonių greitį. Čia taip pat bus numatytos sustojimo vietos taksi bei prekes vežančiam transportui. Dviratininkų džiaugsmui gatvėje atsiras dviračių stovai. Pėstieji džiaugsis atsirasiančiais suoliukais, pastatomais gėlynais bei medžių žaluma.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Ka tik vienam video isgirdau gan idomia minti - automobiliu vairuotojai palieka pinigus prekybos centruose, o tai dazniausiai stambus verslas / keli rinkos zaidejai / uzsienio investicijos. Vaikstantys pesciomis zmones palieka pinigus lokaliam smulkiajam verslui.
    Čia galioja vakarų europos atveju, kur dideli prekybcentriai yra už miesto, o prie namų tik mažos, dažnai netinklinės, parduotuvėlės. Pas mus atvirkščiai. Pėstieji užeina į arčiausiai prie namų esantį prekybcentrį, dažniausiai vieną iš kelių didžiųjų tinklų. Ratuoti dažniau nepatingi pavažiuot iki įdomesnių mažų parduotuvėlių.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Ka tik vienam video isgirdau gan idomia minti - automobiliu vairuotojai palieka pinigus prekybos centruose, o tai dazniausiai stambus verslas / keli rinkos zaidejai / uzsienio investicijos. Vaikstantys pesciomis zmones palieka pinigus lokaliam smulkiajam verslui.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Nereikia žiūrėti į žmonių įpročius kaip į kažką visiškai stabilaus, pastovaus ir nekintamo. Įpratę važiuoti automobiliu, nes tam yra gana neblogos sąlygos. Net ir parkingas nėra kažkas super brangaus pas mus. Atsiras ribojimai, o noras važiuoti į Senamiestį išliks, tai ir prasidės įpročių keitimas. Infrastruktūros gėris tame ir yra, kad ji gali labai stipriai daryti įtaką žmonių įpročiams ir veiksmams (teigiama prasme).

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Zmogaus kunas turi kojas, jos skirtos ne vien sankabai ismint, bet tom kuno dalim zmones naudojasi kai praeina nuo Katedros toliau Pilies gatve iki Rotuses. Sitoki marsruta praeina tukstanciai zmoniu kasdien ir niekam nekila problemu del amziaus ar kad sninga ir kad ten nera troleibuso. Kodel taip neturetu buti kitose gatvese apribojus ten eisma?

    Mieste zmones gali vaiksciuoti praleidziant laika, be tikslo. Jei be tikslo zmogus eina pramogaut i Akropoli, jam reikia kreiptis pas galvos daktara.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Kalba eina apie tuos žmones, kurie dabar nesirenka tokių priemonių, o nori važiuoti mašina - kaip jiems būtų transformacija. Ar labiau vengtų senamiesčio, ar kažkokia papildoma trauka būtų sukurta vietoj parkingų (kokia ?).

    Riedučiai ir riedlentės - geras jumoras, ypač didesniam atstumui ar žmonėms vyresnio amžiaus. Dviračiai žiemą irgi ne. Tai lieka viešasis.

    P.S. kaip jau sakiau, čia ne klausimas apie žmones, kurie jau alternatyvas asmeniniam automobiliui naudoja.
    Atsakymas labai paprastas. Alternatyvininkai tik padėkos, kad išsinešdinai kur nors į Akropolį ir palikai daugiau erdvės ir gaivaus oro.

    Komentuoti:


  • tomtom
    replied
    Įdomų kaip dažnai iš tų žmonių, kurie nori turėti galimybę nuvažiuoti automobiliu į senamiestį, iš tikrųjų lankosi senamiestyje :)
    Iš mano pažįstamų dauguma parkuoja auto Naujamiestyje ar kitoj pusėj upės priklausomai nuo to kur galutinis kelionės tikslas ir toliau eina pėščiomis.
    išimtis gal tik aikštelė prie Tymo turgaus, kurioje kartais ir aš parkuoju, bet jei ten uždarytų eismą negyventojams, didelio nepatogumo nesukeltų.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Na, patekimas į Senamiestį nebūtinai tik pėsčiomis. Apart tokių priemonių, kurias gali kiekvienas įsigyti (riedučiai, riedlentė, dviratis) dar yra viešieji dviračiai (CycloCity) ir viešasis transportas. Be abejo, kad visoms situacijoms netinka, na bet tikrai daugiau variantų, negu tik pėsčiomis eit :) Senamiesčio jaukumą ir patrauklumą didina ir atrakcijų kiekis. Nereikia to pamiršti.
    Kalba eina apie tuos žmones, kurie dabar nesirenka tokių priemonių, o nori važiuoti mašina - kaip jiems būtų transformacija. Ar labiau vengtų senamiesčio, ar kažkokia papildoma trauka būtų sukurta vietoj parkingų (kokia ?).

    Riedučiai ir riedlentės - geras jumoras, ypač didesniam atstumui ar žmonėms vyresnio amžiaus. Dviračiai žiemą irgi ne. Tai lieka viešasis.

    P.S. kaip jau sakiau, čia ne klausimas apie žmones, kurie jau alternatyvas asmeniniam automobiliui naudoja.

    Komentuoti:


  • J.U.
    replied
    Senamiestis atgytų žaibu, jei ten praeitų metro trasa. Bet tai sunkiai įgyvendinamas dalykas tokiame kalvotame reljefe. Anyway, kažkada vistiek teks daryti.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Na, patekimas į Senamiestį nebūtinai tik pėsčiomis. Apart tokių priemonių, kurias gali kiekvienas įsigyti (riedučiai, riedlentė, dviratis) dar yra viešieji dviračiai (CycloCity) ir viešasis transportas. Be abejo, kad visoms situacijoms netinka, na bet tikrai daugiau variantų, negu tik pėsčiomis eit :) Senamiesčio jaukumą ir patrauklumą didina ir atrakcijų kiekis. Nereikia to pamiršti.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Kalbant apie Akropoli - dabar pamatavau su google maps, kad jei pastatyt masina prie Maximos iejimo kiek toliau nei prie pat duru ir eit iki GanBei restorano, atstumas ~415 m.
    Vokieciu gatves ilgis yra 344 metrai.
    Isvadas darykit patys.

    Cia yra didele klaida manyt kad visi zmones vienodi ir vaziuoja tik ten kur salia yra parkingas. Net Maskvos pavyzdys rodo kad uzdraudus eisma dalyje centro gatviu jose padaugeja pesciuju ir gyvybes, atsidaro kavines ir smulkus verslas. Kodel lyginu su Maskva, nes ir ten vyrauja nuomone kad masina turi buti prirista 5 metru atstumu nuo zmogaus, nes mes kitokie nei europieciai ir klimatas kitoks (ironic).
    Na, visų nevienodinu, tik sakau, kad efektas gali būti įvairus.

    O palyginimas tik dalinai teisingas, neįvertina kai kurių faktorių, tokių kaip laikas, per kurį susirast parkingo vietą (išskyrus JAMAM akcijas) ar kainą, kurią realiai gali pridėti prie sąskaitos restorane. Jei kalbėsim apie Akropolį - žiemą ar vasarą patalpoje eiti patogu ir gerai. Priklausomai nuo oro, eiti miestu gali būti nefaina - priklausomai nuo žmonių požiūrių.

    Taip pat apeliavau į didesnį senamiesčio ribojimą, tada atstumai senamiestyje pėsčiomis išaugtų žymiai daugiau.

    Kodėl senamiestyje labiau norėtųsi būt, jei sunkiau į jį patekti ? Čia nebent švietųsi, kad būtų performuotos erdvės ir aplinkoje atsirastų daugiau traukos tiesiog buvimui. Tik klausimas, ar žiemą neapmirtų...

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Ir tai būtų viena iš priežasčių, dėl ko žmonių senamiestyje gali ne padaugėti, o sumažėti. "Kur susitinkam ? -Ten, kur patogu ir nebrangu. - Tai lekiam į Akropolį, nemokamas patogus parkingas". Kaip tą subalansuoti, klausimas.
    Kalbant apie Akropoli - dabar pamatavau su google maps, kad jei pastatyt masina prie Maximos iejimo kiek toliau nei prie pat duru ir eit iki GanBei restorano, atstumas ~415 m.
    Vokieciu gatves ilgis yra 344 metrai.
    Isvadas darykit patys.

    Cia yra didele klaida manyt kad visi zmones vienodi ir vaziuoja tik ten kur salia yra parkingas. Net Maskvos pavyzdys rodo kad uzdraudus eisma dalyje centro gatviu jose padaugeja pesciuju ir gyvybes, atsidaro kavines ir smulkus verslas. Kodel lyginu su Maskva, nes ir ten vyrauja nuomone kad masina turi buti prirista 5 metru atstumu nuo zmogaus, nes mes kitokie nei europieciai ir klimatas kitoks (ironic).

    Komentuoti:

Working...
X