Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio gatvių tvarkymas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MindesAcc
    replied
    Esu skaites kad kaip miestai pasalina automobilius is centro, verslas toje aplinkoje padidinta pelna. Zmones daugiau laiko praleidzia ziuredami i vitrinas, turi daugiau galimybiu uzeiti i parduotuve ir apsiziureti.

    https://www.fastcompany.com/3043665/...d-for-business

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Kokia labiausiai turistine gatve Vilniuje - Pilies. Isivaizduokit dabar kad ja be perstojo vaziuotu masinos. Ar ten butu tiek zmoniu? Be abejo vietiniai turi tureti galimybe nuvaziuoti i savo kiemus. Ir visai nebutina uzdaryti viso senamiescio. Uztektu pradeti nuo Traku, Islandijos, Didzioji - tai tos gatves kur masinos paprasciausiai maiso zmonems praeiti. Bet taip, teks sukurti kazkoki ziedini judejima aplink.

    Komentuoti:


  • keleivis13
    replied
    Aš labiau dabartinę esamą situaciją Senamiestyje pavadinčiau autofetišistų triumfu. Ypač, stebint "kietų" auto paradus savaitgalio vakarais..

    Žinoma, panašiose diskusijose visada sunkiai atremiamas argumentas yra "išvarysit mašinas - gatvė numirs", tai ir nebandysiu jo atremti

    Bet ateityje juk žada pradėti įgyvendinti kažkokį mistinį "Kilpinį eismo organizavimą senamiestyje". Dabar nerandu, bet savivaldybėj matėsi dokumentai greta darnių planų ir, berods, šiandien taryboj prabalsavo Už..

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą

    Tai ir tvarkoj, kodėl visas senamiestis pas mus negalėtų būti kaip Pilies gatvė?
    Žiūrint iš fetišistinės antiautomobilinės pusės būtų įdomu. Iš praktinės - klausimas kaip pasikeis senamiesčio lankytojai ir klientūra. Ar visos atsilaisvinusios nuo parkavimo vietos (vokiečių gatvė, KAM parkingas ir pan) bus užstatytos lauko kavinėmis ir joms net ir vasarą atsiras pakankamai klientūros? Aišku barams naktiniams klubams parkingo nebuvimas tik į naudą (alkoholis ir vairavimas nedraugauja), bet ar jie išsilaikytų tik iš vakarinių klientų jei dieną užsuktų mažiau žmonių? Ar kas nori privažiuot arti ir taip į senamiestį nebevažiuoja ir nebėra šansų jų pritraukt iš akropolių?

    P.S. man asmeniškai nei šilta, nei šalta. Nepamenu kada su mašina buvau paskutinį kartą įlindęs į senamiestį, jei atvažiuoju su mašina, palieku prieigose ir einu pėstute.

    Komentuoti:


  • keleivis13
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Tai kad ta Pilies gatve važinėja betkas ir kada tik nori.
    Ir vistiek, kelešimteriopai mažiau, nei Vilniaus, Liejyklos, ar Vokiečių gatvėmis. Taigi, pradžiai tiktų ir Pilies g. "lygmuo", kaip tarpinis tikslas

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą

    Tai ir tvarkoj, kodėl visas senamiestis pas mus negalėtų būti kaip Pilies gatvė?
    Tai kad ta Pilies gatve važinėja betkas ir kada tik nori.

    Komentuoti:


  • keleivis13
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Žodžiu senamiestis neuždarytas, tik dalis gatvių pasiekiamos tik gyventojams. Pilies gatvė pas mus nėra panašiai? Po katedros aikštę irgi niekas nevažinėja. "Talino senamiestis nepasiekiamas automobiliams" atrodo truputi.. išpūsta.
    Tai ir tvarkoj, kodėl visas senamiestis pas mus negalėtų būti kaip Pilies gatvė?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Google nuotrauka 2014 metu. O siaip vietiniams gyventojams pasiekiamos visada.
    Žodžiu senamiestis neuždarytas, tik dalis gatvių pasiekiamos tik gyventojams. Pilies gatvė pas mus nėra panašiai? Po katedros aikštę irgi niekas nevažinėja. "Talino senamiestis nepasiekiamas automobiliams" atrodo truputi.. išpūsta.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kad dauguma tų gatvių automobiliais pasiekiamos, kad ir pvz. geltonai pažymėta Pühavaimu gatvė.

    https://www.google.lt/maps/@59.43858...7i13312!8i6656
    Google nuotrauka 2014 metu. O siaip vietiniams gyventojams pasiekiamos visada.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Tos geltonai pazymetos gatves per viduri



    http://kaart.tallinn.ee/Tallinn

    reikia pasirinkt Map layers -> Pedestrian areas in old town
    Kad dauguma tų gatvių automobiliais pasiekiamos, kad ir pvz. geltonai pažymėta Pühavaimu gatvė.

    https://www.google.lt/maps/@59.43858...7i13312!8i6656

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Gal turi kokį žemėlapį kiek to senamiesčio yra nepasiekiama?
    Tos geltonai pazymetos gatves per viduri

    Click image for larger version  Name:	-Таллинна.jpg Views:	1 Size:	493,4 kB ID:	1689971

    http://kaart.tallinn.ee/Tallinn

    reikia pasirinkt Map layers -> Pedestrian areas in old town

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Gal turi kokį žemėlapį kiek to senamiesčio yra nepasiekiama? Nes pvz žiūrint pagal mokamus parkingus, tai į didelę dalį senamiesčio įvažiuot galima. Vilniuj pvz Pilies gatvėj rodos irgi tik aptarnaujantį transportą įleidžia?

    https://www.parkimine.ee/en#vabaduse...rkimismaja=369

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Kaip reikalai su automobiliu eismo ribojimu senamiestyje? Kaip suprantu po Marko Haroldo siulymo uzblokuoti nors Vilniaus gatve nesekmes, kai taryba nubalsavo pries, daugiau nei minciu nei kalbu? Tuo tarpu Talino senamiestis nepasiekiamas automobiliams jau kuri laika (tik prekiu iskrovimui iki kazkelintos val. ryto), o dabar jie rengia konkursa automatizuotiems stulpeliams irengti prie visu ivaziavimu (kaip pas mus Gedo prosp.).
    Tai kaip suprantu Wilno ir toliau liks viena nedaugelio europos sostiniu, kur senamiestyje pestieji kvepuoja dujomis bei bando pralist pro metalo lauza?
    Tuo tarpu The Guardian raso, kad pestieji ikvepia bemaz dvigubai daugiau CO2 bei NO2 uz dviratininkus keliaujant miesto centre del ilgesnes keliones trukmes.

    Komentuoti:


  • shimon
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Dabar uztvere visa senamiesti visai parai ir nieko. Zenklas 301 "plyta" neleidzia ivaziuoti vietiniams gyventojams, siaip.
    Dešinėj nupaišytas motorinių transporto priemonių eismas draudžiamas (303), kas leidžia gyventojams važiuoti. Tai įdomu.
    Paskutinis taisė shimon; 2018.09.21, 14:20.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    O pilotiniai projektai daromi su mintim, kad padaryt vieną kartą ir nedaryt daugiau?

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Ne iki begalybes, pilotiniam projektui buvo siuloma 2 menesiams, kas butu 8 penktadieniai.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Dabar uztvere visa senamiesti visai parai ir nieko. Zenklas 301 "plyta" neleidzia ivaziuoti vietiniams gyventojams, siaip. Cia ne kazkokia naktis, cia diena, kai zmones gali tureti savo reikalu, juk taip?



    tai kaip jiems dabar namo patekt, maisus tempt? Ko jie neina piketuot?
    Vienkartinis renginys turbūt yra biški kitaip nuo kiekvieną penktadienį iki begalybės.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    O tu norėtum tempt iki namų daiktus jei pavėluoji grįžt? Vienas dalykas yra jei kieme nėra kur prisiparkuot ir tenka pasivaikščiot. Kitas dalykas jei negali net privažiuot išsikraut. Jei sakykim kas nors toj gatvėj turi neįgaliojo pažymėjimą - jiems negaliotų eismo draudimas ar galėtų prieš eismą varyt Totorių gatvės siauroje dalyje?
    Dabar uztvere visa senamiesti visai parai ir nieko. Zenklas 301 "plyta" neleidzia ivaziuoti vietiniams gyventojams, siaip. Cia ne kazkokia naktis, cia diena, kai zmones gali tureti savo reikalu, juk taip?



    tai kaip jiems dabar namo patekt, maisus tempt? Ko jie neina piketuot?

    Komentuoti:


  • tomtom
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    As galbut buciau pries nepajudinamus fizinius blokus ivaziuoti, bet buciau labiau uz apribojima zenklais bei ju laikymasi. Pvz apibrezti normaliai draudimo zona, ivaziavimuose pastatyti kameras, kurios fiksuotu numerius ir uzdrausti ivaziuoti tarkim nuo 23 iki 6 val. isskyrus gyventojams ir tech transporta. Isvaziuot gali, ivaziuot ne. Fiziskai ivaziuoti nedraudzia, bet praktiskai jei numeris neregistruotas, ateis apvali saskaita. Atrodytu normali priemone, bet bus nesveikai daug nepatenkintu netycia papuolusiu po kamerom kad ir is kitu miestu. Todel belieka slagbaumai, kas brangu, reikia prieziuros ir sudaro eiles.
    Niekur nepabegsi nuo to kad laikui begant miesto centras tures atsikratyti automobiliu. Kokie dar gali buti apribojimu variantai?
    Manau ženklų ir kamerų pakaktų. Šlagbaumai yra negerai, o vien dėl atvykėlių neverta atsisakyti gero sprendimo. Vieną kartą gautų baudą, vėliau būtų atidesni ženklams, ko daugeliui vairuotojų trūksta. Tokia sistema veikia Italijoje, veiktų ir Vilniuje.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    As galbut buciau pries nepajudinamus fizinius blokus ivaziuoti, bet buciau labiau uz apribojima zenklais bei ju laikymasi. Pvz apibrezti normaliai draudimo zona, ivaziavimuose pastatyti kameras, kurios fiksuotu numerius ir uzdrausti ivaziuoti tarkim nuo 23 iki 6 val. isskyrus gyventojams ir tech transporta. Isvaziuot gali, ivaziuot ne. Fiziskai ivaziuoti nedraudzia, bet praktiskai jei numeris neregistruotas, ateis apvali saskaita. Atrodytu normali priemone, bet bus nesveikai daug nepatenkintu netycia papuolusiu po kamerom kad ir is kitu miestu. Todel belieka slagbaumai, kas brangu, reikia prieziuros ir sudaro eiles.
    Niekur nepabegsi nuo to kad laikui begant miesto centras tures atsikratyti automobiliu. Kokie dar gali buti apribojimu variantai?

    Komentuoti:

Working...
X