Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio gatvių tvarkymas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    Atrodo daug žadančiai. Jau įsivaizduoju kaip galėtų keistis kokia nors Liejyklos g., kur asfalto plotai, o šaligatvyje neprasilenkia du žmonės.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Va, čia jau kažkas panašiau: daroma vienpusis eismas, eismas organizuojamas kilpomis.

    Šį sprendimą apjungus su šaligatvių suleidimu į vieną lygį su važiuojamąja gatvės dalimi, gatves pavertus į bendrą pėsčiųjų, dviračių ir automobilų zoną, asfaltą pakeitus į trinkeles ir vietomis į bruką, senamiestyje iš esmės pasitaisytų situacija.
    Paskutinis taisė spekas; 2020.02.28, 17:48.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Paveldosaugininkams asfaltas ir betoninės trinkelės senamiestyje yra OK, nes kitaip juk nebūtų kaip gyventi, svarbu saugoti sovietinius monstrus ir "panoramas". Įdomu tai, kad tas pats VT iš Maironio g. atvažiuoja į grįstą Šventaragio gatvę ir dėl to nėra jokių problemų, krūva troleibusų važiuoja ir Kosčiuškos gatvės grindiniu...

    ,,Tomis gatvėmis, kurios yra už Vilniaus gynybinės sienos (pavyzdžiui, Maironio gatvė) važiuoja ne tik mašinos, bet ir viešasis transportas, todėl nelabai įsivaizduoju, kad ten būtų ne asfaltas, o kažkokia kita danga”, – sako Darius Daunoras, kultūros paveldo apsaugos poskyrio vedėjas.

    Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...-asfaltavimui/ .

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Taip, senamiestyje yra nesąmonė, kad yra asfaltas ne tik gatvėse, bet net ir kiemuose. Aš siūlyčiau daryti trinkeles, bruką palikti tik labai selektyviose vietose. Trinkelės ne tik gerai estetine prasme, bet ir kad jas pigiau ir paprasčiau įrengti, galima išimti ir vėl įdėti tiesiant komunikacijas, leidžia susigerti krituliams į gruntą.

    Darant trinkelių gatves, tuo pačiu reikėtų ir visus bordiūrus leisti žemyn ir padaryti vieno lygio bendro eismo gatvę.

    Asfaltą daryti/svarstyti būtų galima gatvėse skirtose senamiesčio apvažiavimui, kaip antai Pylimo ir panašios.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Šiaip ir nesupratau, kam senamiestyje reikalingas asfaltas iš viso. Visos gatvės yra 50km/h arba mažesnio greičio. Tokiu greičiu važiuojant nesvarbu ar akmenys ar asfaltas. Tik vibracija minusas, bet tai ir neturėtų būti tranzitinės gatvės, turėtų baidyti tarnszitinį transportą nuo tų gatvių tokais sprendimais. Ten kur VT galima būtų pritaikytį pvz. kitokį, lygesnį bruką, kaip pvz. Gedimino pr.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Ar Vilnius taria „taip” senamiesčio gatvių asfaltavimui?
    Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...-asfaltavimui/ .

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    O kaip tada veiks, arba kitiap tariant kas vairuotojų elgesį įtakos, naudotis senamiesčio ''aplinkkeliu'' jei nebus nei šlagbaumų, nei ženklų nei nieko? Dar pridėkime mentalitetą...
    Veiks elementariai, kaip veikia eismas mieste. Jeigu padarys tokį kilpinį eismo organizavimą, kad toje pusėje, kurioje įvažiuoji, toje pačioje ir išvažiuoti, tai nebebus galimybės važiuoti tranzitu ir teks naudotis "aplinkkeliu". Jeigu sukeis eismo kryptims ir vienpusį padarys iš priešingos pusės nei yra dabar, tai tikrai nevažiuos per plytą prieš eismą. Gal pirmomis savaitėmis ir gali pasitaikyti žioplių taip darančių, bet apsipras ir nebevažiuos. Nėra juk taip, kad dabar važinėtų prieš eismą, nes taip norisi ir patogiau.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kam tie kraštutinumai ir visokie užtvarai, barikados ir kt? Riedis #223 pranešime įdėjo schemą su kilpiniu eismo organizavimu, kuris išspręstų tranzito problema. Ir nereikėtų kažkokių perteklinių brangių, bei vaizdą gadinančių ir kliūtis sukeliančių užtvarų, ar krūvos kažkokių draudžiančių ženklų, kurių pravažiuojant dažnai nespėji "perskaityti" ir suprasti ką jie nurodo.
    O kaip tada veiks, arba kitiap tariant kas vairuotojų elgesį įtakos, naudotis senamiesčio ''aplinkkeliu'' jei nebus nei šlagbaumų, nei ženklų nei nieko? Dar pridėkime mentalitetą...

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Tai ženklų vis tiek reikia, jeigu neperkasi gatvių. Manau pigiausia sustatyti ženklus ir vazonus ant kelio, o su laiku kai žmonėms pripras prie naujos tvarkos - nurinkti vazonus

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Kam tie kraštutinumai ir visokie užtvarai, barikados ir kt? Riedis #223 pranešime įdėjo schemą su kilpiniu eismo organizavimu, kuris išspręstų tranzito problema. Ir nereikėtų kažkokių perteklinių brangių, bei vaizdą gadinančių ir kliūtis sukeliančių užtvarų, ar krūvos kažkokių draudžiančių ženklų, kurių pravažiuojant dažnai nespėji "perskaityti" ir suprasti ką jie nurodo.

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Deje su vairuotoju mentalitetu Lietuvoje, jokie zenklai ir draudimai nepades kol pazeidejams neduosi i snuki. Koks skirtumas kad prikisi visokiu zenklu kad kazkas yra draudziama - jeigu nera pasekmiu jie bus ignoruojami. Paziurekit dabar i parkavimo draudimo zenklu kieki - ar tie zenklai kazka daro? Nelabai. Mentai aisku pravaziuoja pro tokius ir ignoruoja pazeidejus. Tranzitinio eismo nesustabdysi su zenklais. Reikes kameru ir bollards prie ivaziavimo i centra.

    Click image for larger version

Name:	mantarbar.png
Views:	1
Size:	139,4 kB
ID:	1760469

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    O kaip su likusiom gatvėm, ten gal bus eismas uždraustas? Pavyzdžiui Ligoninės gatvė turi net šviesoforinę sankryžą su Pylimo, o čia net nepažymėta.
    Daugelį šių gatvių reiktų padaryti akligatviais su abipusiu eismu. Siauras vietas (sunkinančias prasilenkimą) paliekant savaiminiam eismo organizavimui be jokių aktyvių priemonių.

    #222 pranešime pateiktoje rytinio piko schemoje akivaizdu kokią įtaką tranzitui daro mokinių vežimas į ugdymo įstaigas. Būčiau labai skeptiškas ar galima šį srautą eliminuoti - veikiausiai "super tėveliai" veš vaikus iki ugdymo įstaigų net ir tranzito ribojimo atveju.
    Paskutinis taisė vėkas; 2019.11.07, 10:03.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Fantastiniai skaičiai. Puikus įrodymas, kad lėtaeigis eismas (30 kmh) yra pralaidesnis nei greitaeigis (50-60 kmh).

    Trakų, Islandijos, Liejyklos ir Stuokos gatvės išvis virtusios į magistrales.

    Reikia imtis, manau, ryžtingų priemonių - pirma mintis atėjusi į galvą, tai šlagbaumų sustatymas aplink senamiestį ir stiprus nevietinių gyventojų įvažiuojančių apmokestinimas. Kadangi pro šlagbaumą įvažiuoti užtrunka, nes jį reikia pakelti, tai būtų papildomas atgrasymas nuo dalies vairuotojų, nes tiesiog prie šlagbaumo susidarius eilei taptų greičiau važiuoti aplinkui nei brautis.
    Paskutinis taisė spekas; 2019.11.07, 09:35.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Riedis
    Susijęs brėžinys iš darnaus judumo plano. Kilpinio eismo variantas.



    Fantastinis skaičius tranzitinio eismo vakarai-rytai ir atvirkščiai. Ko nepadarysi dėl 5-10min sutaupyto laiko.
    Įdomu ką galutiniame variante sugalvos, nes dabar su šiuo tyrimu panašu, kad aplinkinėms gatvėms (stoties rajonui, pylimo g.) teks smarkiai didesni krūviai.
    O kaip su likusiom gatvėm, ten gal bus eismas uždraustas? Pavyzdžiui Ligoninės gatvė turi net šviesoforinę sankryžą su Pylimo, o čia net nepažymėta.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą

    Nemanau, kad labai ten daug tranzito per rotušės a., dauguma eismo ten tikrai ne tranzitinis, o iš reikalo. Aišku, jei būtų mano valia palikčiau vienos krypties eismą ten kaip, kad būna per Kalėdas (uždarytos atkarpos tarp Vilniaus ir Muitinės bei Valančiaus - Jakšto), kad neliktų galimybės atvažiavus nuo Jakšto g. išvažiuoti į Aleksoto g. Ir šiaip Rotušės a. nelabai kas ten 50kmh/h+ važinėja, nes dantys išbyrėtų tokiu greičiu važiuojant. Aš matomai kultūringas pėstysis, tai dar per 30+ metų nėra niekas tokioj vietoj apšaukęs ar išvadinęs kokiu gyvūnu.
    Dėl tranzito...

    Nepraėjus nė 5 mėnesiams nuo to momento, kai mero patarėjas Karolis Žukauskas pasigyrė turįs Vilniaus senamiesčio tranzitiškumo duomenis ir 4 mėnesiams nuo tada, kai įsitikinau kad jis tėra pažadukas ir kreipiausi į VMSA pats, gavau atsakymą.
    Per pusvalandį(!) nustatytas tranzitiškumas svyruoja nuo 17% iki 91%. :)
    Tiesa, negaliu patikėti, kad Subačiaus, Trakų bei Islandijos gatvėmis gali pravažiuoti po 1300 automobilių per valandą. Toks srautas net Žirmūnų gatve viena eismo juosta nepravažiuoja! :O
    Aplink Rotušės aikštę sukasi po 1500 automobilių per valandą, t.y. panašiai, kaip Ukmergės gatvėje viena kryptimi.
    https://www.facebook.com/groups/1477...8103710540141/



    Paskutinis taisė Creatium; 2019.11.05, 21:58.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Aš manau, kad reikia sulaukti planuojamo eismo pertvarkymo senamiestyje. Šitas projektas kartu su magistraliniais dviračių takais ir naujomis A juostomis turėtų būti vienas iš prioritetų ne tik darniam judume, bet ir visam mieste apskritai.
    Esu 100% tikras, kad vaizdas panaikinus tranzitinį eismą senamiestyje pasikeis iš esmės, atsiras galbūt ir daugiau valios pertvarkyti gatves į vieno lygio visiems ir tarsi iš niekur (be sarkazmo) atsiras daugiau pėsčiųjų ir dviratininkų.
    Ir tai bus katalizatorius aplinkiniams ir apskritai visiems Vilniaus rajonams keistis ir pirmiausia turiu omeny ne kažkokį automobilių mažėjimą ar dirbtines kliūtis, bet žmonių mąstymą ir supratimą, ką apskritai reiškia gyventi mieste ir pajusti privalumus, kai nėra pastovios įtampos tarp įvairių eismo dalyvių.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Totorių gatvė$ sutvarkyma$...

    Gatvės dalis nuo Gedimino pr. iki Labdarių suremontuota 2018 metais. Prisidengiant paprastuoju remontu ir darant kad daryt o ne dėl gyvenimo kokybės, lietvamzdžiai eilinį kartą palikti taip kaip yra - lietaus vanduo teka tiesiog per šaligatvį. Rezultatą matote nuotraukuose. Net ten kur vizualiai dar lygu, plytelės po kojomis jau juda.
    Visą tai reikės KASMET perkloti iš naujo. Aišku to niekas nedarys, todėl čia bus amžinai klibančios plytelės ir duobės.

    Praėjo tik metai, o rezultatas jau toks koks yra. Buvo nuimta visa gatvės danga, bet sutvarkyti lietaus nuvedimą patingėta. Sueis ir taip, ko gi ne?

    Apart nekokybiško darbo ir išmestų pinigų klausimų kelia ir eilinį kartą ateities kartoms palaidotas po asfaltu akmeninis grindinys:
    https://www.lrytas.lt/…/paveldosaugos-sargai-alpsta-vilniu…/

    Nežinau, ar senamiesčio gatvė turėtų kažkuo skirtis nuo Viršuliškių?.. Na matyt tik tuo, kad Viršuliškėse lietvamzdžiai neišplauna plytelių.

    Ar savivaldybė moka padaryt geriau? Aišku moka, pvz. Bokšto gatvė sutvarkyta pakankamai kokybiškai išlaikant tą "senamiesčio dvasią".

    Smagiausia tai, kad nutylus bendruomenei toks pats remontas tęsiamas ir dabar - nuo Labdarių iki Liejyklos g. Visi lietvamzdžiai, kurie buvo išvesti ant šaligatvių tokiais ir lieka. Žiemą nuo stogų bėgantis vanduo sušala į ledą. Temperatūrai nukritus arčiau 0 laukiame "nelaimingų atsitikimų" su sulaužytomis galūnėmis einant per siaurus dažnai nuolydį turinčius šaligatvius. Jūsų sveikata nieko nekainuoja.

    Nesakau, kad panašių vietų nėra kur nors Stockholme, bet skirtingai nuo Vilniaus, ten nauji šaligatviai netrupa, o gatvių barstymui naudojama smulki skalda. Ledo storis dažnai būna už ją plonesnis ir akmenukai sudaro ganėtinai šiurkščią dangą, kuri ne tokia slidi, kaip šviežiai apsnigtas sušalęs vanduo.

    Nesu didelis skaldos fanas, ji turi ir minusų, taigi lietvamzdžius tikrai reikėtų nuvedinėti į leitaus nuotekas. Supraskit, kad jei dabar padaro tokį "remontą", taip liks artimiausiam dešimtmečiui.






    https://www.facebook.com/vilnius.wtf...ref=nf&__xts__

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Viena, ko trūksta šiame pavyzdyje - kliūčių visokiems parkuotojams užvažiuoti ant šaligatvio.
    Kokių nors stulpelių, aišku, ne plastmasinių.
    Manau, kad šiuo konkrečiu Bokšto gatvės atveju tai yra perteklinis rūpestis.
    Šioje gatvėje yra intensyvus eismas ir nė karto per kelis dešimtmečius čia nebuvo parkuotojų.

    Vilniuje labiau laikomasi ženklų.
    "Antiparkavimo" stulpelius ir "dekoratyvinius" pusrutulius geriau palikti Podgoricai ar kokiai nors Kijevo Vozdviženkai.
    Nuotraukos yra atitinkamose temose. Čia nuotraukų nedėsiu, kad nebūtų nukrypimo nuo temos.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Apskritai tokioje gatvėje neturėtų būti skirtingo lygio šaligatvių.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Viena, ko trūksta šiame pavyzdyje - kliūčių visokiems parkuotojams užvažiuoti ant šaligatvio. Kokių nors stulpelių, aišku, ne plastmasinių.
    dar klausimas kas blogiau, ar koks vienas kitas durnius pasistates ant saligatvio ar pilna gatve stulpeliu. Cia stulpeliu nereikia, nes jie vizualiai labai isskirtu vaziuojamaja dali, leidziant vairuotojams jausti savo virsenybe joje, nors ten yra gyvenamoji zona.

    Komentuoti:

Working...
X