Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio gatvių tvarkymas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aš manau, kad reikia sulaukti planuojamo eismo pertvarkymo senamiestyje. Šitas projektas kartu su magistraliniais dviračių takais ir naujomis A juostomis turėtų būti vienas iš prioritetų ne tik darniam judume, bet ir visam mieste apskritai.
    Esu 100% tikras, kad vaizdas panaikinus tranzitinį eismą senamiestyje pasikeis iš esmės, atsiras galbūt ir daugiau valios pertvarkyti gatves į vieno lygio visiems ir tarsi iš niekur (be sarkazmo) atsiras daugiau pėsčiųjų ir dviratininkų.
    Ir tai bus katalizatorius aplinkiniams ir apskritai visiems Vilniaus rajonams keistis ir pirmiausia turiu omeny ne kažkokį automobilių mažėjimą ar dirbtines kliūtis, bet žmonių mąstymą ir supratimą, ką apskritai reiškia gyventi mieste ir pajusti privalumus, kai nėra pastovios įtampos tarp įvairių eismo dalyvių.

    Comment


      Parašė evil Rodyti pranešimą

      Nemanau, kad labai ten daug tranzito per rotušės a., dauguma eismo ten tikrai ne tranzitinis, o iš reikalo. Aišku, jei būtų mano valia palikčiau vienos krypties eismą ten kaip, kad būna per Kalėdas (uždarytos atkarpos tarp Vilniaus ir Muitinės bei Valančiaus - Jakšto), kad neliktų galimybės atvažiavus nuo Jakšto g. išvažiuoti į Aleksoto g. Ir šiaip Rotušės a. nelabai kas ten 50kmh/h+ važinėja, nes dantys išbyrėtų tokiu greičiu važiuojant. Aš matomai kultūringas pėstysis, tai dar per 30+ metų nėra niekas tokioj vietoj apšaukęs ar išvadinęs kokiu gyvūnu.
      Dėl tranzito...

      Nepraėjus nė 5 mėnesiams nuo to momento, kai mero patarėjas Karolis Žukauskas pasigyrė turįs Vilniaus senamiesčio tranzitiškumo duomenis ir 4 mėnesiams nuo tada, kai įsitikinau kad jis tėra pažadukas ir kreipiausi į VMSA pats, gavau atsakymą.
      Per pusvalandį(!) nustatytas tranzitiškumas svyruoja nuo 17% iki 91%.
      Tiesa, negaliu patikėti, kad Subačiaus, Trakų bei Islandijos gatvėmis gali pravažiuoti po 1300 automobilių per valandą. Toks srautas net Žirmūnų gatve viena eismo juosta nepravažiuoja! :O
      Aplink Rotušės aikštę sukasi po 1500 automobilių per valandą, t.y. panašiai, kaip Ukmergės gatvėje viena kryptimi.
      https://www.facebook.com/groups/1477...8103710540141/



      Paskutinis taisė Creatium; 2019.11.05, 22:58.

      Comment


        Susijęs brėžinys iš darnaus judumo plano. Kilpinio eismo variantas.

        Click image for larger version

Name:	Senamiestis Kilpa.jpg
Views:	1
Size:	119,9 kB
ID:	1760371

        Fantastinis skaičius tranzitinio eismo vakarai-rytai ir atvirkščiai. Ko nepadarysi dėl 5-10min sutaupyto laiko.
        Įdomu ką galutiniame variante sugalvos, nes dabar su šiuo tyrimu panašu, kad aplinkinėms gatvėms (stoties rajonui, pylimo g.) teks smarkiai didesni krūviai.

        Comment


          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
          Susijęs brėžinys iš darnaus judumo plano. Kilpinio eismo variantas.



          Fantastinis skaičius tranzitinio eismo vakarai-rytai ir atvirkščiai. Ko nepadarysi dėl 5-10min sutaupyto laiko.
          Įdomu ką galutiniame variante sugalvos, nes dabar su šiuo tyrimu panašu, kad aplinkinėms gatvėms (stoties rajonui, pylimo g.) teks smarkiai didesni krūviai.
          O kaip su likusiom gatvėm, ten gal bus eismas uždraustas? Pavyzdžiui Ligoninės gatvė turi net šviesoforinę sankryžą su Pylimo, o čia net nepažymėta.

          Comment


            Fantastiniai skaičiai. Puikus įrodymas, kad lėtaeigis eismas (30 kmh) yra pralaidesnis nei greitaeigis (50-60 kmh).

            Trakų, Islandijos, Liejyklos ir Stuokos gatvės išvis virtusios į magistrales.

            Reikia imtis, manau, ryžtingų priemonių - pirma mintis atėjusi į galvą, tai šlagbaumų sustatymas aplink senamiestį ir stiprus nevietinių gyventojų įvažiuojančių apmokestinimas. Kadangi pro šlagbaumą įvažiuoti užtrunka, nes jį reikia pakelti, tai būtų papildomas atgrasymas nuo dalies vairuotojų, nes tiesiog prie šlagbaumo susidarius eilei taptų greičiau važiuoti aplinkui nei brautis.
            Paskutinis taisė spekas; 2019.11.07, 10:35.

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

              O kaip su likusiom gatvėm, ten gal bus eismas uždraustas? Pavyzdžiui Ligoninės gatvė turi net šviesoforinę sankryžą su Pylimo, o čia net nepažymėta.
              Daugelį šių gatvių reiktų padaryti akligatviais su abipusiu eismu. Siauras vietas (sunkinančias prasilenkimą) paliekant savaiminiam eismo organizavimui be jokių aktyvių priemonių.

              #222 pranešime pateiktoje rytinio piko schemoje akivaizdu kokią įtaką tranzitui daro mokinių vežimas į ugdymo įstaigas. Būčiau labai skeptiškas ar galima šį srautą eliminuoti - veikiausiai "super tėveliai" veš vaikus iki ugdymo įstaigų net ir tranzito ribojimo atveju.
              Paskutinis taisė vėkas; 2019.11.07, 11:03.

              Comment


                Deje su vairuotoju mentalitetu Lietuvoje, jokie zenklai ir draudimai nepades kol pazeidejams neduosi i snuki. Koks skirtumas kad prikisi visokiu zenklu kad kazkas yra draudziama - jeigu nera pasekmiu jie bus ignoruojami. Paziurekit dabar i parkavimo draudimo zenklu kieki - ar tie zenklai kazka daro? Nelabai. Mentai aisku pravaziuoja pro tokius ir ignoruoja pazeidejus. Tranzitinio eismo nesustabdysi su zenklais. Reikes kameru ir bollards prie ivaziavimo i centra.

                Click image for larger version

Name:	mantarbar.png
Views:	1
Size:	139,4 kB
ID:	1760469

                Comment


                  Kam tie kraštutinumai ir visokie užtvarai, barikados ir kt? Riedis #223 pranešime įdėjo schemą su kilpiniu eismo organizavimu, kuris išspręstų tranzito problema. Ir nereikėtų kažkokių perteklinių brangių, bei vaizdą gadinančių ir kliūtis sukeliančių užtvarų, ar krūvos kažkokių draudžiančių ženklų, kurių pravažiuojant dažnai nespėji "perskaityti" ir suprasti ką jie nurodo.

                  Comment


                    Tai ženklų vis tiek reikia, jeigu neperkasi gatvių. Manau pigiausia sustatyti ženklus ir vazonus ant kelio, o su laiku kai žmonėms pripras prie naujos tvarkos - nurinkti vazonus

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      Kam tie kraštutinumai ir visokie užtvarai, barikados ir kt? Riedis #223 pranešime įdėjo schemą su kilpiniu eismo organizavimu, kuris išspręstų tranzito problema. Ir nereikėtų kažkokių perteklinių brangių, bei vaizdą gadinančių ir kliūtis sukeliančių užtvarų, ar krūvos kažkokių draudžiančių ženklų, kurių pravažiuojant dažnai nespėji "perskaityti" ir suprasti ką jie nurodo.
                      O kaip tada veiks, arba kitiap tariant kas vairuotojų elgesį įtakos, naudotis senamiesčio ''aplinkkeliu'' jei nebus nei šlagbaumų, nei ženklų nei nieko? Dar pridėkime mentalitetą...

                      Comment


                        Parašė spekas Rodyti pranešimą

                        O kaip tada veiks, arba kitiap tariant kas vairuotojų elgesį įtakos, naudotis senamiesčio ''aplinkkeliu'' jei nebus nei šlagbaumų, nei ženklų nei nieko? Dar pridėkime mentalitetą...
                        Veiks elementariai, kaip veikia eismas mieste. Jeigu padarys tokį kilpinį eismo organizavimą, kad toje pusėje, kurioje įvažiuoji, toje pačioje ir išvažiuoti, tai nebebus galimybės važiuoti tranzitu ir teks naudotis "aplinkkeliu". Jeigu sukeis eismo kryptims ir vienpusį padarys iš priešingos pusės nei yra dabar, tai tikrai nevažiuos per plytą prieš eismą. Gal pirmomis savaitėmis ir gali pasitaikyti žioplių taip darančių, bet apsipras ir nebevažiuos. Nėra juk taip, kad dabar važinėtų prieš eismą, nes taip norisi ir patogiau.

                        Comment

                        Working...
                        X