Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio gatvių tvarkymas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gal turi kokį žemėlapį kiek to senamiesčio yra nepasiekiama? Nes pvz žiūrint pagal mokamus parkingus, tai į didelę dalį senamiesčio įvažiuot galima. Vilniuj pvz Pilies gatvėj rodos irgi tik aptarnaujantį transportą įleidžia?

    https://www.parkimine.ee/en#vabaduse...rkimismaja=369

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
      Gal turi kokį žemėlapį kiek to senamiesčio yra nepasiekiama?
      Tos geltonai pazymetos gatves per viduri

      Click image for larger version  Name:	-Таллинна.jpg Views:	1 Size:	493,4 kB ID:	1689971

      http://kaart.tallinn.ee/Tallinn

      reikia pasirinkt Map layers -> Pedestrian areas in old town

      Comment


        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

        Tos geltonai pazymetos gatves per viduri



        http://kaart.tallinn.ee/Tallinn

        reikia pasirinkt Map layers -> Pedestrian areas in old town
        Kad dauguma tų gatvių automobiliais pasiekiamos, kad ir pvz. geltonai pažymėta Pühavaimu gatvė.

        https://www.google.lt/maps/@59.43858...7i13312!8i6656
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Kad dauguma tų gatvių automobiliais pasiekiamos, kad ir pvz. geltonai pažymėta Pühavaimu gatvė.

          https://www.google.lt/maps/@59.43858...7i13312!8i6656
          Google nuotrauka 2014 metu. O siaip vietiniams gyventojams pasiekiamos visada.

          Comment


            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

            Google nuotrauka 2014 metu. O siaip vietiniams gyventojams pasiekiamos visada.
            Žodžiu senamiestis neuždarytas, tik dalis gatvių pasiekiamos tik gyventojams. Pilies gatvė pas mus nėra panašiai? Po katedros aikštę irgi niekas nevažinėja. "Talino senamiestis nepasiekiamas automobiliams" atrodo truputi.. išpūsta.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
              Žodžiu senamiestis neuždarytas, tik dalis gatvių pasiekiamos tik gyventojams. Pilies gatvė pas mus nėra panašiai? Po katedros aikštę irgi niekas nevažinėja. "Talino senamiestis nepasiekiamas automobiliams" atrodo truputi.. išpūsta.
              Tai ir tvarkoj, kodėl visas senamiestis pas mus negalėtų būti kaip Pilies gatvė?

              Comment


                Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą

                Tai ir tvarkoj, kodėl visas senamiestis pas mus negalėtų būti kaip Pilies gatvė?
                Tai kad ta Pilies gatve važinėja betkas ir kada tik nori.
                You might surprise yourself.

                Miestai.net FB

                Comment


                  Parašė spirit Rodyti pranešimą
                  Tai kad ta Pilies gatve važinėja betkas ir kada tik nori.
                  Ir vistiek, kelešimteriopai mažiau, nei Vilniaus, Liejyklos, ar Vokiečių gatvėmis. Taigi, pradžiai tiktų ir Pilies g. "lygmuo", kaip tarpinis tikslas

                  Comment


                    Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą

                    Tai ir tvarkoj, kodėl visas senamiestis pas mus negalėtų būti kaip Pilies gatvė?
                    Žiūrint iš fetišistinės antiautomobilinės pusės būtų įdomu. Iš praktinės - klausimas kaip pasikeis senamiesčio lankytojai ir klientūra. Ar visos atsilaisvinusios nuo parkavimo vietos (vokiečių gatvė, KAM parkingas ir pan) bus užstatytos lauko kavinėmis ir joms net ir vasarą atsiras pakankamai klientūros? Aišku barams naktiniams klubams parkingo nebuvimas tik į naudą (alkoholis ir vairavimas nedraugauja), bet ar jie išsilaikytų tik iš vakarinių klientų jei dieną užsuktų mažiau žmonių? Ar kas nori privažiuot arti ir taip į senamiestį nebevažiuoja ir nebėra šansų jų pritraukt iš akropolių?

                    P.S. man asmeniškai nei šilta, nei šalta. Nepamenu kada su mašina buvau paskutinį kartą įlindęs į senamiestį, jei atvažiuoju su mašina, palieku prieigose ir einu pėstute.

                    Comment


                      Aš labiau dabartinę esamą situaciją Senamiestyje pavadinčiau autofetišistų triumfu. Ypač, stebint "kietų" auto paradus savaitgalio vakarais..

                      Žinoma, panašiose diskusijose visada sunkiai atremiamas argumentas yra "išvarysit mašinas - gatvė numirs", tai ir nebandysiu jo atremti

                      Bet ateityje juk žada pradėti įgyvendinti kažkokį mistinį "Kilpinį eismo organizavimą senamiestyje". Dabar nerandu, bet savivaldybėj matėsi dokumentai greta darnių planų ir, berods, šiandien taryboj prabalsavo Už..

                      Comment


                        Kokia labiausiai turistine gatve Vilniuje - Pilies. Isivaizduokit dabar kad ja be perstojo vaziuotu masinos. Ar ten butu tiek zmoniu? Be abejo vietiniai turi tureti galimybe nuvaziuoti i savo kiemus. Ir visai nebutina uzdaryti viso senamiescio. Uztektu pradeti nuo Traku, Islandijos, Didzioji - tai tos gatves kur masinos paprasciausiai maiso zmonems praeiti. Bet taip, teks sukurti kazkoki ziedini judejima aplink.

                        Comment


                          Esu skaites kad kaip miestai pasalina automobilius is centro, verslas toje aplinkoje padidinta pelna. Zmones daugiau laiko praleidzia ziuredami i vitrinas, turi daugiau galimybiu uzeiti i parduotuve ir apsiziureti.

                          https://www.fastcompany.com/3043665/...d-for-business

                          Comment


                            Vilniaus senamiestyje labai daugelyje vietų tiesiog nemalonu vaikščioti, nes ten a) nuolat siauromis gatvėmis važiuoja mašinos ir b) gatvės nepritaikytos pėstiesiems su aukštais bordiūrais ir beveik visur nesutvarkyta ir apleista danga. Nebūtina visiškai uždrausti eismą, bet situacija bent jau galėtų būti pagerinta nuo dabar esančio Yakutsko lygio iki bent jau Voronežo ar Saratovo.
                            Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                            Comment


                              Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                              Esu skaites kad kaip miestai pasalina automobilius is centro, verslas toje aplinkoje padidinta pelna. Zmones daugiau laiko praleidzia ziuredami i vitrinas, turi daugiau galimybiu uzeiti i parduotuve ir apsiziureti.

                              https://www.fastcompany.com/3043665/...d-for-business
                              Dažniausiai tokie tyrimai remiasi tuo, kad žmogus namo ar į darbą važiuoja VT. Nevažiuodamas iki durų, o eidamas nuo/iki stotelės pakeliui apsiperka.

                              Kiek žmonių gyvena Vilniaus senamiestyje ir kiek jų persėstų į VT uždraudus pašalinių auto eismą? Kiek darboviečių (pvz KAM) neprasimuštų leidimų ir pradėtų važinėt VT? Kiek darboviečių išsikeltų, nes darbuotojams ar klientams būtų nepatogu?

                              Jeigu nėra traukos taškų - vien auto sumažinimas pats savaime traukos taškų neprideda.

                              Comment


                                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                Kokia labiausiai turistine gatve Vilniuje - Pilies. Isivaizduokit dabar kad ja be perstojo vaziuotu masinos. Ar ten butu tiek zmoniu? Be abejo vietiniai turi tureti galimybe nuvaziuoti i savo kiemus. Ir visai nebutina uzdaryti viso senamiescio. Uztektu pradeti nuo Traku, Islandijos, Didzioji - tai tos gatves kur masinos paprasciausiai maiso zmonems praeiti. Bet taip, teks sukurti kazkoki ziedini judejima aplink.
                                Jeigu kitos gatvės taptų kaip Pilies - ar į jas tiesiog persiskirstytų srautas iš Pilies, ar atsirastų naujo srauto?

                                Kaip jau minėta kažkur, reiktų padaryti, kad senamiesčio negalima kirsti tranzitu. Norintiems atvažiuoti netrukdytų, eismo, ypač skaičiuojant pravažiuotais kilometrais, sumažintų. Kitas dalykas - padaryti rimtesnį parkingą prieigose ir per kainų diferencijavimą pratinti parkuotis prieigose, o ne pačiame senamiestyje. Pvz daugiaaukštę aikštelę prie Tymo turgaus ar pan. O senamiestyje ryškiai branginti parkavimą.

                                Kitas dalykas kas labai sumažintų auto kiekį - dalinti gyventojams tik po 1 lengvatinį leidimą butui. Kiek matau (reiktų paskaičiuot tiksliau) labai nemenka dalis yra su leidimais. Uždraudus įvažiuoti, vistiek liktų daug gyventojų ir dirbančių transporto bei, aišku, taksi/pavežiotojai.

                                Comment


                                  Skaitant Darnaus judumo plana:

                                  Siekiant apsaugoti Senamiestį nuo motorinio transporto poveikio, išvengti tranzitinio eismo, parengti senamiesčio teritorijos kilpinio eismo organizavimo schemą su ženklinimo ir kontrolės sistemomis.

                                  Įvesti kilpinį eismo reguliavimą Vilniaus senamiesčio teritorijoje, užtikrinant taršos ribojimus ir kontrolę per ITS priemones; senamiesčio erdves, kurios neskirtos automobilių judėjimui pertvarkyti į pėsčiųjų zonas.
                                  Metai 2019-2020. Na, lauksim..

                                  Comment


                                    Beje, mačiau, kad prasidėjo darbai likusioje Totorių g. dalyje arčiau Liejyklos gatvės, šaligatvis vienoj pusėj nuimtas, asfaltas lyg ir paruoštas frezuoti. Turėsim dar asfalto ir bortų ten, kur turėtų būti bent jau trinkelės vienodame aukštyje visiems eismo dalyviams.
                                    Paskutinis taisė Romas; 2019.10.08, 21:33. Priežastis: Pranešimas apie skirtingas gatves perskeltas į du
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                      Gal žinot, kas bus daroma Konstitucijos pr., kad nuo jo nuiminėja horizontalų žymėjimą? Perbraižys ir įtalpins dar vieną juostą?

                                      Beje, mačiau, kad prasidėjo darbai likusioje Totorių g. dalyje arčiau Liejyklos gatvės, šaligatvis vienoj pusėj nuimtas, asfaltas lyg ir paruoštas frezuoti. Turėsim dar asfalto ir bortų ten, kur turėtų būti bent jau trinkelės vienodame aukštyje visiems eismo dalyviams.
                                      O kaip dar galima būtų blokuoti tą idiotizmo realizaciją? Protesto akcijos belieka ar dar kas?

                                      Comment


                                        Parašė evvt Rodyti pranešimą

                                        O kaip dar galima būtų blokuoti tą idiotizmo realizaciją? Protesto akcijos belieka ar dar kas?
                                        Buvo rašoma, kad ten vyks šilumos tinklų rekonstrukcija. Dangos ardomos, po to greičiausiai atstatys.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                          Buvo rašoma, kad ten vyks šilumos tinklų rekonstrukcija. Dangos ardomos, po to greičiausiai atstatys.
                                          Tai vadinasi ten ne per visą gatvės plotį dangą ardys?Tik ten kur komunikacijos ar kaip?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X