Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio gatvių tvarkymas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Bartas1
    replied
    uz Ogvy pinigus viskas ir daroma, miestas neprisideda
    Pagal sutartį su investuotoju, savivaldybė įsipareigojo sutvarkyti aplinkines gatves (Bokšto. Išganytojo) savo lėšomis.

    Plytelės betoninės, bet bent jau mažesnių matmenų (Išganytojo g.):

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
    Tada vientintelis paaiškinimas kad biudžetai viršyti ir dabaiginėja taupydami pinigus, vis tiek miestas galėtu ir pats prisidėti ir įpareigoti kokybiškesnes medžiagas naudoti o ne piguvą.
    Taip, vienintelis :)

    Komentuoti:


  • Gladiator
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    uz Ogvy pinigus viskas ir daroma, miestas neprisideda.
    Tada vientintelis paaiškinimas kad biudžetai viršyti ir dabaiginėja taupydami pinigus, vis tiek miestas galėtu ir pats prisidėti ir įpareigoti kokybiškesnes medžiagas naudoti o ne piguvą.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    uz Ogvy pinigus viskas ir daroma, miestas neprisideda.

    Komentuoti:


  • Gladiator
    replied
    Bokšto gatvėje jau vietomis sudėtas šaligatvis, bortai granitiniai, bet pačios plytelės betoninės nors kažkada buvo žadėta Senamiestyje naudoti tik granitines. Vaizdelis labai nekoks, vizualiai nelabai kas pasikeis nuo tos kas buvo tik kad bus lygiau ir pirmus pora metų mažiau ištrupėje. Ogvy kuri Bokšto gatvėje multimilijonį projekta vysto pati galėjo prisidėti jei miestui kapeiku gaila, nes betoninės plyteles visa gatvę persmelkia sovietine atmosfera ir prabangos tikrai neprideda.

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Kadangi Vilniuje medžiai kertami tik rekonstruojant gatves, tai jeigu tvarkys aplink rusų katedrą takelius - galėtų prie to pačio ir medžius ten prakirsti, nes dabar tai miškas ima viršų.

    O dėl stoties tai nelabai supratau, ten gi turėjo naikinti žiedą ir daryti T sankryžą.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Užtverta krantinė prie Užupio tilto.





    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė lithuaniana Rodyti pranešimą

    Iš vis reikia kažką daryti su tranzitiniu eismu senamiestyje, nes kas liečia bokšto g., tai ji buvo viena iš daugelio labiausiai apkrautų išvažiavimų.
    Tai yra vienintelis išvažiavimas iš senamiesčio į rytų pusę, tai nėr ko norėt.

    Komentuoti:


  • lithuaniana
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Apie kurią vietą kalbi? Jeigu apie Bokšto g., tai bus panaudotos tos pačios trinkelės, o šaligatviams berods bus granitinės naujos.
    O jei kalbant apie bokšto g. dangą, tai buvusios trinkelės netinka. Neturi jokios vertės. Jų pliusas tik toks, kad automobiliams patogiau būtų važiuoti. Realiai kelio kraštuose buvo (yra) palikta dangos juostelės, kurios parodo buvusio senojo kelio dangą. Manau būtų geriausią atkurti. Nepatogu automobiliams, tačiau jiems ir ne vieta senamiestyje.

    Iš vis reikia kažką daryti su tranzitiniu eismu senamiestyje, nes kas liečia bokšto g., tai ji buvo viena iš daugelio labiausiai apkrautų išvažiavimų.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė lithuaniana Rodyti pranešimą
    Jei tvarkys dangą, tikiuosi senas trinkeles perklos. Šventaragio g. atvejis pasiteisino. Trinkelės tikrai ilgaamžės ir dar galėtų minimaliai 50 metų tarnauti. Nesinorėtų istorinėje vietoje asfalto.
    Apie kurią vietą kalbi? Jeigu apie Bokšto g., tai bus panaudotos tos pačios trinkelės, o šaligatviams berods bus granitinės naujos.

    Komentuoti:


  • lithuaniana
    replied
    Jei tvarkys dangą, tikiuosi senas trinkeles perklos. Šventaragio g. atvejis pasiteisino. Trinkelės tikrai ilgaamžės ir dar galėtų minimaliai 50 metų tarnauti. Nesinorėtų istorinėje vietoje asfalto.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Bokšto ir Išganytojo g.





    Komentuoti:


  • Griunvaldas
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Narbuto g. sutvarkymas labai aiškus – tai viadukas virš Narbuto g. toje dauboje Žvėryne, sujungiantis abi Lokių g. dalis. Šitaip panaikinama Narbuto - Sėlių g. sankryža (todėl ją dabar gerinti niekaip neapsimokėtų), taip pat panaikinama pėsčiųjų perėja ties Stumbrų g. Toks sprendimas pats optimaliausias, nes taip toje miesto dalyje pagreitėtų ir VT.
    Labai užskaitau šitą idėją, bet reiktų daug investicijų aplinkinėms bei jungiamoms Lokių g. - platinti ir asfaltuoti. Dabar ten pilna trobų visokių :), o Lokio g. viena dalis išvis žvyrkelis :)

    Komentuoti:


  • Mindzius-LT
    replied
    Tik klaida nurodyta - ne dviračių takas, o dviračių juosta (eismas vienpusis) :)

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Islandijos gatvė - draugiška dviratininkams

    Komentuoti:


  • Bartas1
    replied
    Universiteto g.:

    Komentuoti:


  • AngeLT
    commented on 's reply
    Dviračiams gatvėse numatytos atskiros juostos, jiems skirti specialūs šviesoforai. Dviračiu srautai yra masiški ir vis didėja. Pas mus Vilniuje yra tik vienas europos lygio dviračių takas, kiti tiesti ir nutiesti i nežinia i kur, dauguma pažymėti per ištrupėjusias plyteles su viduryje stovinčiais stulpais, medžiais, bordiūrai pakile nuo važiuojamosios dalies lyg tramplynas. Vilniuje nėra vieningo dviračių takų tinklo kuris nuolatos būtu prižiurimas ir tvarkomas. Nu aš galiu bet kokia vietą su dviračiu pasiekti, kad ir kokios kliūtys sunkumo bus, BET... VILNIUS neturi gatvių tinklų, yra pagrindinės arterijos mieste kurios neturi aptarnaujančių gatvių. Gatvių tinklas mieste turi būti kaip kraujagysliu ir kapilerų sistema žmogaus organizme!! Va dėl to kamščiai.

  • sleader
    commented on 's reply
    Parašė Lakis Rodyti pranešimą
    Tai kaip suprantu, naujų medžių nepasodins ?
    Labai gerai ir be medžių. Dabar bent matosi fasadai, kurių vaizdą anksčiau buvo galima tik įsivaizduoti. Medžių nemažai yra kitoje gatvės pusėje.

  • Martlarkis
    commented on 's reply
    Dviračių takas ten labai siauras ir padarytas vienkryptis(!), t.y. dviračių tako ženklai stovi tik iš Gedimino pr. pusės, o ties perėja prie Pilies gatvės kelininkai pakabino Lietuvoje man dar nematytą ženklų kombinaciją "Dviračių takas" ir "Galiojimo kryptis į kairę". Visose rekonstruoto ruožo perėjose iš trinkelių padarytas sankirtų ženklinimas ("kvadratėliai").

  • vėkas
    commented on 's reply
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    Yra ir ženklas Atvaizdas
    gatvės pradžioje, iš Gedimino pr. pusės.
    Jei kas turite - pasidalinkite dar syk brėžiniais (nuoroda į juos). Įdomu pasinagrinėti dviračių takų schemos pokyčius.
Working...
X